Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
Hirdetés
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz Kornel #128496 üzenetére
Mondjuk nálam most elnapolódott az autó projekt.
De én is így kezdtem, hogy 8g civic, viszont baromi öregek vannak drágán és szerintem nem ér annyit.
Accordból csak régebbi fért volna bele, de annak a belseje semmilyen.
Ott volt nekem is a 159 mint titkos favorit, aztán mellé a c5, laguna3. C5-ről kevés infóm volt, meg elég extrém a műszerfala, így kiesett.
Aztán a 159-laguna párosból, sok kutakodás után a laguna jött ki jobban, főleg az ár/felszereltséget is nézve.
Ebben az árban normális oktávia, passat nincs, meg azok nekem picit uncsik.Mod.: nálam csak diesel játszik 1.9-2.0 környéke
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Tanisz #128614 üzenetére
A 2.0dci az nagyon jó motor és inkább nissan, mint renault (végül is közös). Ebből van nissanban és renaultban is.
A 2.2dci, talán az egyik legrosszabb renault diesel.Nissan-nak saját 2.2-es volt: DDTI.
Tehát nem ugyan az a kettő.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Srácok, aki benne van a témában: használt autómatánál mik azok, amiket feltétlen meg kell néznem? (kipróbálás/szemre vételezés).
Teljesen analfabéta vagyok az autómatához.
Mik az előjelek, ha kezd rosszalkodni?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
veterán
válasz bitpork #131027 üzenetére
2.0dci 2010-2011 körüli laguna3.
Fogalmam nincs, hogy milyen automata van alatta, még nem ástam bele magam, egyelőre hangosan gondolkodom.
Csak jött az ötlet, hogy mi lenne ha....
Eddig csak kéziseket nézegettem, viszont nemrég mentem egy automatával és szerelem lett elsőre.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz gooool #131235 üzenetére
Szia, bennem is nemrég merült fel az automata laguna3, de nem sok infó van róla. Akiknek ilyen van, azok elégedettek.
Amúgy elvileg Aisin Warner TF-80SC a pontos típus. Sok más autóba is rakják: [link]
Illetve, az újabbakban az általad említett Jatco AJ0 (JF613e) van, ami egy az egyben az előbb említett váltó.
Amit most pár nap alatt összegugliztam, hogy tök átlagosnak mondják és olyan 150k-200k km-t mondanak átlagos, hiba mentes futásnak.
Kis francia szösszenet: [link]Az, hogy mibe melyik van pontosan, picit összefolyik, nem egyértelmű. Viszont a 2 váltó egy és ugyan az más néven.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz gooool #131565 üzenetére
Az a baj, hogy jó 3-as lagunát 2M alatt nem igazán veszel, mint ahogy S60-at sem. Amit leírtál annó árelképzelést, annak az említett autók közül a vectra felel meg.
Ha már azóta nagyobb a keret 2+M, akkor a laguna szóba jöhet, illetve akár a 159-es alfa is.
A volvó nekem is bent volt a kalapban egy ideig, de a belsejével nem tudok megbarátkozni, nekem túl baltával faragott. Illetve azonos árban, pl. a lagunánál 3-4 évvel idősebbek vannak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Handball94 #131721 üzenetére
Kifejezetten szedán érdekel, vagy ötajtós is?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
-
mycso
veterán
válasz SzlobiG #132315 üzenetére
Állítólag elnyűhetetlen. Sokat olvastam utána, meg kérdezősködtem is fórumon, szerelőktől (renaultosoktól), igazából semmilyen hibát, problémát nem tudtak mondani ezzel a motorral kapcsolatban.
Ezért is került be a kalapba, sőt a listám első helyére.(#132314) g@bo: hali, páromnak ilyen d corsája van, csak dízel, meg két személyes. Egész szerethető autó lenne...
Az ülések elsőre jónak tűnnek, egészen jól fognak, meg kellően kemények, viszont valahogy nem lehet benne kényelmesen ülni. 100-200km után olyan, mintha agyon vertek volna, ő többet is megy vele és panaszkodik, hogy fáj mindene... Nem tudom, hogy esetleg valami más felszereltségi szintnél van-e normális ülés hozzá.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Declare #134311 üzenetére
Csak sajnos sokban, ez az alap ülés van, ez meg nem annyira jó (vagy inkább rossz). J astrákban van ilyen. [link]
(#134313) lenko: de ne már, amit te linkeltél, meg amit mágus, az két különböző ülés (nem az elektronika vagy a bőr miatt)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz B-L-A-C-K #135895 üzenetére
Kéttömegű tuti van benne, de a 2.0dci egy remek motor.
Úgy egyébként a 3-as lagunák is teljesen rendben vannak minden szempontból. Viszon a 2-es lagu rossz híre miatt elég nyomott az áruk. (ez most előny, viszont eladásnál hátrány lesz)
Egyébként a 2010 vége utáni ráncfelvarrottak, amiket kifejezetten ajánlani szoktak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Urak, EZZEL a kereskedéssel van-e valakinek tapasztalata?
Ma úgy fest meglátogatom őket.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Kornel #137476 üzenetére
Mondjuk én inkább preferálom a turbós motorokat, bár ott is min. 1.4T. Ezek az ezres csodák számomra is ijesztőek.
Múltkor próbáltam egy cx3-at 2.0 skyactive, nekem csalódás volt. Picit olyasmi egyébként a karaktere, mint egy kisköbcentis td-nek. Alapjárat körül nulla, utána 2-3000-ig egész nyomatékosnak tűnt, aztán forog-forog, de semmi nem történik. Nekem nem adta, nem kéne.
Az új autó vásárlást el is vetettem.
A dízelek drágák mindenből. Honda gyönyörű kívül-belül, de az 1.8 benzinnel nem kell meg elég rossz az ár/felszereltség aránya. A mazda szintén kiesett a próba után, pedig ránézősre bejövős a 3/cx3. Megane4-ből 1.2T van, az harmatosnak tűnt bár a 0-2% THM közötti finanszírozásuk a legjobb volt. Egyedül az 1.4T astra K maradt a kosárban, de ők meg sima piaci áron finanszíroztatnak. Agyaltunk egy darabig, aztán végül egyelőre elvetettük az új autó gondolatát.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Kornel #137486 üzenetére
Mindegyik 5 ajtós volt, kb. hasonló felszereltséggel: érintős navi, dupla digit klíma, ködlámpa, eső/fény szenzor, kulcs nélküli, metálfény, 16-os alu, tempomat, radar, stb. ...
Astra: 5.2
Megane: 5.5
Civic: 5.6
CX3: 5.1Ezek már mind az első körös alkuvós/kedvezményes árak, egyébként ezen felszereltséggel mindegyik listaára 6 felett volt. (Az opelnél adták a legtöbb és a renaultnál a legkevesebb kedvezményt.)
Gondolom még egy második nekifutásra lett volna bennük egy százas körüli árcsökkenés.Ez az új megame nagyon jól sikerült, abban éreztem a legjobban magam. Utána civic, astra, mazda.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
2012 körüli 2.0 crtdi octaviak mennyire ajánlottak?
Lenne itt helyben egy eladó: [link]Mivel lagunából nem találtam megfelelőt, elkezdtem nézegetni az octavia/mondeo párost is.
Illetve múltkor lett volna egy jó insignia, de az opelben lebeszéltek róla, hogy nem kell az nekem.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz B-L-A-C-K #138276 üzenetére
Én nagyjából megértelek. Az utóbbi 2 hétben két lukra futottam, még átvizsgálni sem kellett elvinnem. Élőben nem olyan volt az autó, mint a képeken (HD!) és telefonos elmondás alapján.
Pedig nem az ársáv aljáról nézegetek és 2012 utáni járgányok.
Kettőt pedig az orrom elől vittek el (ezek biztosan jók is voltak, csak pár napot voltak hahu-n).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz rbalint88 #138345 üzenetére
159-ből az újabb 2.0JTDm (170le) motor az milyen? Az is az ajánlott kategóriába tartozik?
Annyit beszéltetek mostanában a 159-esről, hogy megint kedvet kaptam hozzá és elkezdtem nézegetni a 2011 körülieket, bár nem valami nagy a választék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz B-L-A-C-K #138349 üzenetére
Újabbakból nincs 2.4.
Amit linkeltél az valóban drága. De van 1M-val olcsóbban is egy ugyan olyan, az meg is felelne, ha lenne benne xenon+gyári navi. [link]
De nyilván el kell kezdenem kompromisszumokat kötnöm, mert így nem lesz autóm.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz B-L-A-C-K #138366 üzenetére
Összességében elégedett vele, bár sokat nem megy vele. Talán még az évi 10k km sincs meg neki.
A fogyasztása, amit szidni szokott (7-8, bár ez azért eléggé lábfüggő), illetve nagyobb dinamikát remélt ettől a motortól. Már sajnálja, hogy nem 2.4-et vett.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz footy #138647 üzenetére
Szép görbék, de a mazda csoda motorja élőben nem egy nagy valami. Cx3-ban próbáltam, én siralmasnak mondanám. A 6-os mazdában gondolom mégbremekebb lehet.
Internetes anyagok áttanulmányozása után én is vártam a nagybcsodát, de vezetve nem adta be.Az mondjuk biztos, hogy a dízelek karaktere/vezetése (főleg a kicsiké) megszokást igényel. De nekem pont ez stílus jön be.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
veterán
válasz B-L-A-C-K #138846 üzenetére
No, végül csak az alfák felé fogsz kacsingatni?
Én a múlthéten letudtam a dolgot, elvileg a héten már lesz is belőle valami (honosítás, átírás, stb. ...).
Csak maradtam a francia vonalon.Pedig úgy volt múlt héten, hogy amit múltkor linkeltem fekete '11-es Ti 159-et is megnézem, de odáig már nem jutottam el
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz BigBlackDog #138866 üzenetére
Itt egy kis bemutató videó, hogy mi is ez: [link]
Illetve még egy videó [link] volt egy összehasonlító teszt STI impreza ellenében is, de nem találom...
mod.: megvan, csak nem jútyúbon: [link][ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz LuckyL #139310 üzenetére
Pont pár hete vett havetom egy 2011-es autót "N"-es rendszámmal. Valóban magyarországi, első tulajos autó. Valami céges verda volt, aztán a rendszám kellett nekik, vagy saját volt....valalami ilyesmi sztori volt vele.
Bár azt aláírom, hogy elég ritka az ilyen kombináció.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz B-L-A-C-K #140624 üzenetére
Régebben írtam, hogy nekem is bent volt a kalapban az insignia a laguna és 159 mellett.
De opel kereskedés/szervizben lebeszéltek róla, ha jót akarok magamnak, 2.0cdti-t ne vegyek. Aszondják nem sikerült jól, valami csapágy problémát említettek, illetve itt írt valaki a többi problémáról is. Illetve ronda a hangja és eszik is. Pedig rettentően tetszett....
A 159-hez egyrészt nem volt merszem, másrészt az igényeimnek nem igazán volt megfelelő, ami megfelelt volna (felszereltség) azok meg túlárazottak.
Így a lagunánál kötöttem ki.Jah, és tavasszal még úgy indult a keresgélés, hogy 1.9+ diesel, 2010+ és 2M környéke.
Ez nyárra kitolódott 3M köré és 2012+. Itt már igényesebb autókkal találkoztam.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Kornel #141101 üzenetére
E szerint ugyanaz: F4R. Hogy mi van változtatva rajta azt nemtudom.
Inkább a ph2 (2006-) ajánlott belőle.(#141103) diegho: na ja, a pedálok közel vannak egymáshoz, meg be vannak téve középre a középkonzolhoz...érthetetlen
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz trassher #141178 üzenetére
Hasonló magasságú vagyok mint te, 6évig volt megane2-m, ezen idő alatt nem éreztem szűknek elől, sőt teljesen kényelmes volt. Voltak 4-500km-es viszonylag hosszabb utaim is, nem volt probléma. Szerettem, csak hozzá kellett szokni az elcseszett pedál elrendezéshez.
Illetve magam mögé be tudtam ülni simán, nyilván nem volt tánctér hátul, de el lehetett férni. Viszont a hátsó ülések ülőlapja túl rövid, inkább ezzel van a baj (megane1 ülései kényelmesebbek)
A kesztyűtartós "hatalmas" problémáról nem tudok nyilatkozni, soha nem ültem át vezetés közben a jobb egybe, hogy nyitogassam. Bár gondolom, mivel a 6év alatt nem szaladtam bele ebbe, hatalmas veszteség lehet.
A mostaniban kipróbálom már, de szerintem abban sem nyitható ki teljesen (laguna).
Ami még iszonyat jó volt a m2-ben, az a milliónyi pakoló/tároló rekesz.Meg valaki írta hibának, hogy indexelésnél a lámpát kapcsolgatta: user error.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
K-astrára pár hónapja 5.1M-os ajánlatot kaptunk.
1.4t 150 ló, 5 ajtós, digit klíma, érintős navi, eső/fény szenzor, 17-es alu, tempomat, tolató radar, könyöklő, piros(vörös), stb. ...
Ami az oldalukon a konfigurátorban kijött kedvezményes ár, arra kapásból mondtak egy 500K-el kevesebbet, meg még utána egy százast lebeszéltünk.Megane4 1.2tce-re 5.3M
dupla digit, 7"-os érintős navi, a többi hasonló (nálam ez lett volna a tuti befutó, ha picit engednek még, de nagyon nem akartak és lett volna belőle valami nagyobbacska motor)
Itt a listaárhoz képest valami 3-400K-et sikerült lentebb tornászni, de tovább nem akartak, egy forinttal sem.Honda civicet néztünk még, az valami 5.5M lett volna, 1.8 szívó és semmi nincs benne, ami hasonlóan felszerelt a fentiekhez, azok inkább 6M felé vannak.
A hondánál nem nagyon cicóztak, megnézte a listaárat, majd levont 700K-et és mondta, hogy ez ennyi...Illetve még mazda cx3-at néztünk, az is valami 5.2M körül lett volna, 120 lovas 2.0 benzin. De ez is valamivel gyérebb felszereltséggel, mint az opel+renault. (sima 3-ast mentünk el nézni, de a cx3 annyira megtetszett élőben, hogy arra kértünk ajánlatot) Viszont ez a legkisebb mind közül.
A mazdáék valami 1-200K kedvezményt akartak adni.A ceed nekem nem adta be, valahogy olyan gagyi, arról ajánlatot sem kértünk, a vitara az képeken, papíron tetszett volna, de élőben számomra szintén nem adta, ezért azt is kihagytuk.
Az astra volt a legjobb az összes közül (minden szempontot egybevéve), azt választottuk volna, aztán végül vettünk egy használt autót.
Nálunk is ilyen 5M környéke volt a max új autóra, azért írom le ezeket, hátha segít.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
Nekem fekete (sötét grafit) a gyári felnim. Szerintem jól fest az autón.
De ezek szerint nem vagyok krém....Jah meg az előző autómon volt kipuff vég, fekete-polír alu, sötétítés, ültetés és mégsem vagyok bojrészer, illetve az autó sem volt lefingva.
Én már elengedem ezeket a sztereotípiákat.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen