- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
őstag
-
Varoz
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #23522 üzenetére
annyiert kapsz 2-3 masik komplett olyan donorautot angolisztanbol
vagy kovacsolt belure felujitod a motort A-Z-g, de szerintem meg akkor sem lenne 600k
a kovidugo es a H-beam 4340-s hajtokar meg a motor alja osszefuzve, kicentiroztatva uj csapagyakkal osszesen szerintem kb a fele lenne abba (mert 5 hengeres)
a gyari hajtokarnal is eredemes cserelni a hajtokarcsavarokat, mert idovel (10+ ev) megnyulnak, lazul az illesztes, es csapagyassa valik altalaban a 3. hengernel
a szivo HGT 20v motor is ezzel kuzd
H-beam hajtokarhoz meg amugy is jar, a gyarinal jobb csavar isa hengerfej ha hidrotokes es azok mar ki vannak benne, az mondjuk sokba kerul, de pl a szelepszar-szimmeringeknek darabja 2-300Ft csak, es egy sima erintosikolas, nyomasproba, szimmeringcsere, szelepek becsiszolva a szelepülékekhez ,az nem igazan lehetne tobb 30-35k-nal, ha ennel komolyabb "baja" nincs
tomitesbol Victor Reinz esetleg Elring
ez persze akkor ennyi, ha csak amit kell csinaltattok meg gepmuhelyekben, aztan az autoba meg abbol ti szedtetek ki meg rakjatok vissza be
kovidugokhoz jar gyuru is meg az uj csapszeg is
pl PGT-be a gyari ontott aludugo tobbe kerul a gyurukkel es a csapszegekkel, mint kovidugo kit bele
ha mar szet van szedve egyszer es felujitas, akkor biztos nem raknam ossze a gyarival mar ujraannal mar az is eccerubb, ha az RHD donor motorja siman atficcen
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #23536 üzenetére
nem baj, a GT3 Euro2-s mar tehat a regado kevesebb ra
mivel legfiatalabbak ezek, valszeg kevesbe vannak szethajtva is, kevesebb futott km van bennuk, meg a magasabb CR-k miatt nyomas nelkul, kruzolva jobban mennek, es vmivel kevesebbbet is isznakGT3 ismerteto jegyei:
-motorkodja B6000 CR9:1 (GT1-2 A4000, CR 7.8:1)
-alapjarati motor a pillangoszelepnel van (GT1-2 a szelepfedelen)
-sotet szukre utasterben minden muanyag (GT1-2 vilagos szurke)
-fustszurke elso fenyszorok es elso indexek (GT1-2 feher)
-antracitszurke a gyari felni (GT1-2 femszinu)
-GT logos a belso szovetkarpit (GT1-2 csikos)fenyszoromoso az alapbol van minden evjaratu PGT-n, a vezeto legzsak GT2-tol szeria a szervokormannyal es az ABS-l egyutt, addig csak kerheto opciok voltak ezek
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #23539 üzenetére
inkabb torve voltak
a fek nem vmi fuha, par tomposabb lassitastol eltompul, akkora a fek, mint pl a jo 150kg-l nehezebb F Astra GSi-é is, de elfogy
az ELX lokon nincs ott hely, bar az konnyen megoldhato lenne, az is szeles legbeomlos, mint a GT-é, de 1/3 annyi, mint az orig GT loko
pedig nyilvan a GT-ében van a legkevesebb anyag amugy, a legbeomlo a kodlampak es a fenyszoromosok helyei miatta keskeny legbeomlos meg kb 2k-val olcsobb, mint az ELX-é
amin nem GT loko van az tuti torve volt, bar szerintem 98% mar volt torve
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #23563 üzenetére
nem, csak becsapos az auto
qrvara megy egy atlag 110-120LE-s szivo vashoz kepest nezve is, meg egy félhulla db is
a tobbi auto se szamit ra es kifordulnak eleeppen ma beszelgettem egy ismivel, neki is PGT-je volt, meg ugynez ki ujra lesz is
na az ove "mar megette a kenyere javát" volt, amikor eladta, jott egy huszoneves testverparos, az idosebb vmi szerelo, meg mert o szokott eros autokat is vezetni
na menjunk egy probakort, 2.ban uuu, 3.ban asztaaaqrva
vissza, megalltak, fuu b+ ez kell geccciiimasnap visszajottek erte, a ismi meg mondta is mielott elmentek vele, hogy:
-elso hetekben, de inkabb egy honapig azert esszel, mert
-ooo, tudom enegy heten belul TK volt az eleje , es az mar annyira nem is ment jol, mint egy gyari allapotu (nyilvan az ara is olyan volt ezert)
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #23578 üzenetére
egyikbol sem fogsz kapni nagyon ~700k alatt "jot"
mindbol a facelift-st kene venni, ami a szeria vegiek, azokban a korabbi hibak is ki vannak javitva, meg eleve azok fiatalabbak, kevesebbet kapott meg futott, meg par téllel kevesebbet is latott az aljuk
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz Szplöttyy #23614 üzenetére
HI!
beszota kicscsoka beszota???:- )))
udv
neduddki
mod: akkor is qvar abirom a balenokat. de a bolcsot bel kel szmaolni
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
latyak17
tag
válasz Szplöttyy #23620 üzenetére
Hát de az ABS, szervó, elektükör kényelmes székekkel + vw megbízhatósággal simán leveri swiftet, amúgy nem 1 meg két haveromnak 2-3 éve van meg ugyanaz a golfja és imádja sose adná el, ha tehetné, és ha lerohad akkor tudom, hogy én felelősségem miatt volt, pl ha bordásszíjat nem cserélem le és szétszakad van egy halott motor, de tudom, hogy az az én hülyeségem volt.. ennyi.. én azért mondom a golfot mert viszonylag széles a skála olcsótól egészen a drágáig, de mellesleg szerintem a TDi pont hogy megbízható, függetlenül hogy honnan van, lehet németországból is szart hozni mint moról egy örök társat...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
hobizoli
nagyúr
válasz Szplöttyy #23628 üzenetére
hat ha vki feltol egy kis turbosra vmi 2.0T-re valo es arra is mar inkabb tuningnak szamito csigat pl T3/T4-st, azzal be lehet szopni, hogy 4500-5000-g nem megy szart se, csak ha ott tartod a fordulatot
aztan a turbo szakadek utan beforog a turbo vegre es akkor elkezd menni, de az okosabban kivalasztott kisebb hekker turbos auto, addigra mar elment tole vagy 4-5 autoval
a rugalmassag romlik -pedig pont ez a turbok egyik lenyege-, a gyorsulas is romolhat, meg a gyarihoz kepest is, hiaba erosebb csucsban papironolyan turbo a jo, ami max 3500-nal mar fuj, de minnel lejjebb indul ugy, hogy fent sem fogy el
ha ~2000-tol megy 7000-g kitartva a nyomast, az a kerályság, azzal lehet osztani az eszt mindenhol, varosban is jol ugrik meg palyan se fogy el meg verzik el egy emelkedon, odalepsz es gyorsit
annelkul, hogy visszavaltogatnal lehet vele "menni" nyomatekbol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #23630 üzenetére
Ehh látszik, hogy nem ültél még ésszel épített dízelben. Ahogy hobizoli is írta mire a nagy turbós kocsi átszenvedi magát a turbólyukon addigra már több autóhossznyit ráverhet az ember egy papíron sokkal hokibb autóval. Ez különösen városban zöldre induláskor vicces mert álló helyzetben nagy csigával terhelés nélkül nem igazán lehet nyomást építeni...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
latyak17
tag
válasz Szplöttyy #23696 üzenetére
Ezt csak pontos mérés után lehet megmondani ugyanis a károsanyag kibocsátás az évek múlásával nő tehát gyári értékkel közel sem egyezik egy 6-10-20 éves kocsi tudása
Amúgy 3,5 tonna a max amit vontathatsz úgy számold ki a te súlyodat is belekalkulálva, hogy mennyi cementet rakhatsz az utánfutota
Latyak17
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
-
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #23718 üzenetére
Az, hogy árulnak 2T-sat az egy dolog (az hogy maga a horog 2T , inkább többet bírjon mint kevesebbet).
Vontatásnál ha ráfutófékes akkor a vonó jármű össztömegének a 75%-át. Az elvi max 1822kg, amit mögé akaszthatsz.
Ilyennel én nem kisérteném a sorsot, egyszer kelljen csak nagyon megállni...<tRucKdriFteR>
-
Varoz
őstag
válasz Szplöttyy #23788 üzenetére
Mekkora egy állat vagy.
A tanga blokkolja a lézert?[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz Szplöttyy #23791 üzenetére
Áztá r.hadt. Az komoly lesz akkor. Én is f.stam a múltkor, de nem jött szerelmes levél.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #23827 üzenetére
De mi benne az új? Modellfrissítésnek hívják az ilyesmit, a legolcsóbb módja, hogy kicsit feltornássza az érdeklődést egy modell iránt, de azt hiszem, a ráncfelvarrás még találóbb kifejezés erre. Kicsit igazítanak a lámpákon, új színek, új felnik, pár új kárpit, esetleg a legújabb elektronikus kütyük, és kész is a marketingesek álma, egy "új" modell fillérekből.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Varoz
őstag
válasz Szplöttyy #23862 üzenetére
Azt aki belerohant a sorba, a helyszínen, a beleinél fogva lógattam volna fel.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Muton
addikt
válasz Szplöttyy #23879 üzenetére
nem. rosszul fogalmaztam. az oldalsó első ablakánál van az a valami, az eleje felé a tükör felett. az ablakot körbevevő gumiból jön elő, egy kis gimibumszli. több autón is láttam már, csak nem tudom, hogy melyiken, így sajnos nem tudok linkelni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
-