Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Mozgásban a Dynasty Warriors Origins
gp A franchise legújabb része a tervek szerint januárban érkezik.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz SzlobiG #209587 üzenetére
Azon a véleményen vagyok ennyiért már legyen rendbe.. kintről behozva, polírozta egy feltételezhetően hozzá nem értő ember, nem megfelelően szerelt motorháztető melynek az eladó nem tudja az okát.. mindezt 7.3-ért? Lehet az én fejemben van a baj, de amennyiben ennyiért veszek autót az már legyen autó.. itthonról, leinformálható mindig időben szervizelve, normálisan álljanak rajta az elemek és ne kontárkodják össze a fényezését és ez a kiindulópont. Aztán kinek mi az ingerküszöbe, de nem kevés pénz azért a szekérért amit még rendbe kell rakni kozmetikailag.
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
Golf4-esen tanultam vezetni, mivel előtte már volt minimális tapasztalatom elzárt területen tanultam meg vezetni, így első tanpályás vezetésnél rátettem a lábam a kuplungra és a gázpedálra.. majd jött az oktató, mondja vegyem le a gázpedálról a lábam első két órán csak kuplungot használunk. No az illető úgy megtanította az alapokat, bárcsak milyen tanár olyan lenne! Nem ám ilyen, olyan amolyan vezetést segítő rendszerek, kamerák stb.. az autóba.. legtöbbje azért, hogy legyen mi elromoljon és vidd a szervizbe. Szép és jó a vezetéstámogatás, de egy hétköznapi max 4 méter hosszú szekeret azért illik manőverezni tolatókamera, parkolószenzor nélkül pl. bár ez csak egy saját vélemény.
-
imyourfriend
őstag
válasz [CS]Blade2 #210065 üzenetére
Nem tudom van-e rendszám rajt, mit intéz a kereskedés mit nem, kötelező felelősségb. kell amennyiben Te akarod elvinni talpon rendszámmal a kereskedésből. Rendszám alapján meg tudod nézni ahogy Qru is írja, kinek a nevén van a szekér, ha hitelintézet vagy bank akkor jobb még bármi készpénz átadása előtt tisztázni a helyzetet, mi merre hogy! Megveszed papíron és van egy bizonyos idő ami alatt el kell intézned, hogy a nevedre kerüljön ez kb. 2 hét, ha mindenhova egyből van időpont akkor hamar intézhető ügy. Eredet az első oda kell vinni az adás-vételit (lehetőleg eladóval menjen az ember), ezt követően okmányiroda ott kérik a már megkötött felelősségbiztosításról a szerződést, szerződés számot attól függ mi van, vagyonszerzési illeték meg egyéb nyavaja után meg is vagy, kiállítják a forgalmit a törzskönyvet meg postázzák már ha minden rendben ment, és itt főleg az eredetvizsga ami fontos.
szerk:
rendszám alapján jszp-n lekérdezhető kinek a tulajdona amit szeretnél venni.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz footy #210146 üzenetére
1.6 cr 3as octaviat hajtok ott is 110LE van ugyan 1250 kilóra elosztva, de megfelelő.. amilyen jó és takarékos motor az 1.6cr, nem eszi az olajat dinamikája is van az autónak nyilván a 2.0cr jobb, én beérem ezzel is, kiszolgál az Osztrák hegyekben sem fogy el az ereje télen is megáll 4.5-bol 100-on.
-
imyourfriend
őstag
válasz rbalint88 #210341 üzenetére
Sokat keresgéltem és még mindig tetszenek az E46-ok, de reálisabb döntésnek találtam az Oktávot, nem tudnék megmaradni egy karácsonyfa színeiben világító műszerfal mögött tény s való és tudom sokba kerülne jó állapotban tartani, persze ott a fíling ami megfizethetetlen.
Oktávot pont akkor írattam át mikor 7 éves lett, eddig szett téli abroncs, akkumulátor, egy olajcsere összes szűrővel, 4 féktárcsa fékbetéttel + 2 első lengéscsillapító, váltóolaj, led izzók beltérbe és hátsó lámpába, tükörbe ~ 400ezer, a féket lengéscsillapítót majd augusztus felé cserélem, jó áron volt így beszereztem. Állapot terén majdhogynem kifogtam egy egész jó darabot, 217-ről 228-nál járok, héten vagy a következő héten kicserélik a váltóolajat és használható egészséggel. Nem tudom egy hasonló korú és futásteljesítményű Audi vagy BMW mennyi banánt kér, jut eszembe hátra még jön 2 sachs lengéscsillapító vagy karácsonyra vagy január-február környékén az kb. 55-60-ból megáll. Tetszetős a kanári az igazat megvallva.
-
imyourfriend
őstag
válasz szcsabaa #210558 üzenetére
1.6 cr O3-at használok, 60km-es távra vettem aztán munkahely váltás után 15km-re kellett csak ingázni, ide szódával jó, felmelegszik az olaj is mire beérek bár kívánja a hosszabb távot. Nyilván lehetne benzinessel is, de erre nem fogok venni egy benzinest az autó meg annyira egyben van jópár évig nem tervezem eladni. Az eltérés nem tudom mennyi lehet most 5/100 alatt járok munkába hosszabb távokon télen 4.5 körül fogyaszt.. benzinesről nem tudok nyilatkozni, 1.5 TSi 6 liter környékével járható út bár az meg nem fér bele a keretbe. Oda kell figyelni rá, úgy rémlik a 90 lovas 1.6 cr-be pl nincs dpf egy gonddal kevesebb, 110 lovasnál telefonon nézem mikor telítődik fel és olykor be kell iktatni egy regeneráló kört 8-10km távval, költeni nem kellett sokat rá tavasszal/nyáron/ősszel attól függ meddig bírják a fékek egy komplett fék + csillapítás csere lesz ehhez majd mind megvan két támcsapágy kell. Azért írom le, mert egy 7 éves bódé aminek nincsenek különösebb problémái, 15 éves szekérnek már lehet felújítottam volna a felét és ráköltöttem volna 1 milliót anélkül nem nyugodnék hogy rendbetegyem.
-
imyourfriend
őstag
válasz tboldi #210585 üzenetére
Sokszor nem egyszerű bizony, még az LA7W szürkénél sem pedig az egy igénytelen szín.. nézelődöm a festék megrepedt az első lökhárítón még előző tulajnál letolatták, de mindig arra a döntésre jutok, hogy jó ez nem adok ki 30-40et az elemért + mire lepingálják. Pedig ez egy jellegtelen szín ahogy írod.
kisza25:
szép ez a háromajtós bódé
-
imyourfriend
őstag
válasz kenwood #211018 üzenetére
A fentebb zajjal kapcsolatban említett autókkal nincs tapasztalatom, persze viszonyítás kérdése minden olyan 95 környékén ismerősnek volt Lada Níva 4x4-e, no ha valami akkor az vadiúj téli papucsokkal hangos volt. Idehaza Renault 19 majd 2-es Megane ami már elviselhető hangra.. 3-as Oktáv ami most van azzal meg vagyok elégedve. Persze lehet másnak hangos, nagy átlagot véve elfogadható a hangja és nem is tudnék mit venni ami halkabb lenne, jelen helyzetben adnék ki 7-8 milliót ilyen történetre sőt 5-öt sem.
-
imyourfriend
őstag
2.9-ért felkerült a dpf nélküli taxi, törött Horvát szekér, sok sikert az eladónak ha 2.1-ert nem vitték árulj majd egy darabon.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #211220 üzenetére
Vagy megtartanám a Corsát és mellé vennék egy dízelt a hosszabb utakra, vagy egy 1.4-es szíjas vezérlésű benzines bódéra váltanék. Az sem eszik 6-7 többet 6-7 liternél 100-on, kombi Oktávba minden is befér és 13-14 éves korig 3 férfi kölyök megfér hátul.. amúgy 4 felnőttnek nagyon kényelmes, kifejezetten szeretem a kombit igaz ez 1.6 cr. 10-12 liter/100-as fogyasztású autót nem vennék semmiképp sem, saját magamból kiindulva 6-6.5 liter felett semmit sem vennék nekem az egy határ anyagilag. Nem azért mert nem használnám szívesen, jelen árak mellett az egy határ számomra és a jövő bizonytalan.. 1.6 cr télen 5 alatt eszik nyáron meg 4 környékén ami tárcabarát!
-
imyourfriend
őstag
válasz kenguru99 #211512 üzenetére
Úgy fest jelen példány egy pénztemetőre jobban hasonlít, mint egy hibridre. 219 ezerrel behozták külföldről még tavaly október környékén majd futott párezret és eladó is lett a szekér hirtelen.. nem lennék meglepve, ha az új tulajnál 1-2 hónap után komplett akkumulátor pakkot kellene cserélni + néhány egyéb dolgot.
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #211627 üzenetére
Nemrég váltottam melóhelyet pont emiatt a kialakulandó helyzet miatt, pedig akkor még szó sem volt arról, hogy kivezetik az árstopot.. így 60km helyett csak 15-re járok. Megfelelő üzemanyag esetén megfontoltam volna, utólag kb fenntarthatatlan lenne. Egyik oldala persze az elszegényedés, másik oldalán még mindig tapasztalni hogy hajtanak mint a bolondok vagy csak én szeretek főúton tempomat 95-el járni? Pedig nyomhatnám neki mint a többi, aztán meg csodálkozik a nép jé hogy jön ki a 4.5/100-as átlag télen, az hihetetlen.
Qru: emlékszem mikor még fizetőeszköz volt a papír 200-as, sőt egy doboz cigarettát is adtak érte. +1
-
imyourfriend
őstag
válasz akyyy #211773 üzenetére
Kötelezőt megkötheted akár telefonon is az autó adásvételénél, pár adat szükséges hozzá, autó adott tulajdonságai + saját adatok pl. netrisk segít ebben, ajánl fel kiegészítőket, cascot is meg amit szeretne az ember, fizetni nem kell egyből arra van időd. Ez már elegendő, szerződés számával az okmányirodában, valamint arra is hogy közlekedj és megtudd mutatni a rend őreinek ellenőrzéskor.
-
imyourfriend
őstag
válasz kisza25 #211821 üzenetére
800 forintos euronál nem tudom mit lehetne kezdeni, már 250 forinthoz képest is jó 60%-al több, és ez ugye rájön javarészt minden elektronikai cikkre, alkatrészre miegyébre mivel nem állítunk elő túl sok ilyen típusú dolgot idehaza.. az egy dolog, hogy vannak összeszerelő üzemeink (meg akkumulátor gyáraink )
-
imyourfriend
őstag
válasz TrollBalint #211833 üzenetére
3-as Oktávhoz elviselhető áron vannak az alkatrészek, motor tekintetében 1.6 cr-t hajtanék, egy 1.0 benzinest melyek a legújabbak valahogy nem választanám túl picit motor.. 2.0 cr jobb bár ki mit engedhet meg.
-
imyourfriend
őstag
válasz TrollBalint #211835 üzenetére
Passatot valahova az Oktáv fölé akarták tenni bár szerintem annyira nem futott be.. tény látni belőle, ehhez kellett hogy az Oktávot picit butítsák, de még így sem fogy oly rengeteg Passat és úgy tűnik nem igazán keresett. [link] számomra egy ilyen nem jelent többet, mint egy 1.6 cr O3 [link] , szinte ugyanaz a felépítés +10 lóerő és 1.6-os motorhoz 6 sebességes váltó árban meg +fél millió.
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #211942 üzenetére
Mint aki jól végezte a dolgát
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #212117 üzenetére
Úgy hírlik a sárga, fehérnépet szállító bódé "komolyabb" műszaki vizsgának van alávetve, mint egy mezei. (Tudom magyarországon ez nem jelent sokat, azok is lehetnek éppúgy jóféle járgányok, mint lelakott talicskák).
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Ültem Kodiaq-ban, Karoq-ban, sőt Karoq-t vezettem is jópárszor mégsem kapott el az az érzés, hogy hű ez kell, pedig szép jó állapotú bódé mindkettő de valahogy az a térkihasználás, meg magasabban van a súlypontja mint egy normális autónak a csomagtartó azért nem valami hűde akkor mégis mire való? 60 évesen majd lehet ilyen kell, ha nem tudok beszállni az Oktávba de addig lesz az O3 után egy O4, aztán meg majd meglátjuk.. fogyasztásról nem is beszélve 1.5 tsi Kodiaq megeszi simán a 8-9 litert míg a dízel O3 a feléből elvan. Persze elhitethetném magammal, hogy ez nekem kell, fussak vegyek egyet használtan csak valahogy nem fér a fejembe miért költsek annyival többet és miért fizessek annyi pénzt üzemanyagra.. nem nem akarok villogni a haverok előtt, nekem egy szolíd bódé kellett ami nem felel meg semmi divatnak, de feleslegesen nem megyek a fizikával szembe.
Addig engem nem zavar a suv történet, míg valaki el nem kezdi nekem dicsérgetni meg ajánlgatni, nincs szükség ilyesmire.
-
imyourfriend
őstag
válasz batai15 #212283 üzenetére
Ilyen rövid távra inkább benzinest vennék, legyen az barmennyibel is lomhább.. dpf meg egyéb josagokkal meggyűlhet az ember baja hamar arról nem beszélve 10km alatt nem tud atmelegedni a rendszer és ez okozhat mindenféle problémát. 15km-re járok dolgozni de télen inkább vonattal mivel nem tudom úgy felmelegíteni az Oktav rendszerét megfelelő hőfokra. Olaj felmelegszik 80-ra és addigra be is erek melóba.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #212298 üzenetére
9 perec alatt beér a vonat a melóba, amúgy nem tudnám megszokni a benzinest.. legyen azon turbó, bármi.. nemsok ez a 110 paripa nekem bőven megfelelő, megcsináltatom a gondjait bolond lennék eladni.
lacex: pont egy éve akartam BMW-t/Audi-t venni, itt sikeresen lebeszéltek róla úgyhogy jó helyen jársz.. tip top állapotban tartani némely temetőt, kerülhet az 1 millió felett is évente persze ha valaki a karácsonyfaizzót szereti nézni az nem olyan drága. O3 lett belőle, költség szempontjából ez nem releváns egy O2-t néznék ha most ennyiért kellene vennem, dízel hajót.
-
imyourfriend
őstag
válasz BigBlackDog #212313 üzenetére
Ez egy olyanra hasonlít, amiben 400-450e van csak itt nem volt tekergetve a vekker. Pozitívum az 1.9 pd tdi, meg az hogy egészen jól egybemaradt a belseje, kíváncsi lennék a motor állapotára.
-
imyourfriend
őstag
Ismerős szeretne autót venni, kombi téren évi 15-20ezer km futás hosszabb utakra, kirándulás, nyaralás elsősorban, papírozva 3.5M-ig.
Két kiszemelt van típus terén 2011 utáni Accord 2.2 dízel, valamint Merciből a w204 ez 2008 utáni széria 2.2-es szintúgy.
Megbízhatóság, fenntartás terén milyen autók ezek, mennyit kell éves szinten költeni egy normál állapotúra? Nézelődött Mazda6 felé is ott 2013-tól és 2.2-es bár szkeptikus ezzel a szekérrel kapcsolatban.
Valamely más bódé esetleg mely szóbajöhet ilyen felhasználásra? Jól tudom eddig egy Ignist hajtott, azért az Ignis és pl a w204 között van pár kategória mely megfontolandó, nem vagyok otthon a témában.
-
imyourfriend
őstag
válasz f4lcon #212413 üzenetére
Érdekes dolog ez és sok kiszámíthatatlan tényezőtől függ megértem, a népítélet viszi felfelé az árakat így jártam én is mikor O3-at terveztem venni.. felsrófolták az árakat hiába írt bármit az újság egy időben emelkedett a használt Oktav ára mint a fene. Én csak megtudom erősíteni hogy jóféle szekér, elnyeri az ember bizalmát hamar. Leginkább az fogott meg míg megane-val jártam, sok Skoda volt az úton 1-estol kezdve 2-esbol is 3-asbol is.. ennyien nem vehettek rossz autót, most már látni 4-esbol is lépten nyomon pedig csak 15km-re járok dolgozni már nem 60-ra.
Ebből kiindulva számomra nehezen elhiheto pár éven belül, hogy akár kínai akár bármilyen más új márka ezt überelni tudná, az extrák, luxus meg ilyen dolgokba nem mennék bele alkatrész jól árasítva van biztos van ennél jobb is de sokunk meg lesz elégedve az autójával 8-10 év múlva is. Míg a kínainal ezt bizonytalan elmondani, picit szkeptikus vagyok és várom a fejleményeket.
-
imyourfriend
őstag
válasz dellfanboy #212543 üzenetére
Így kezdődik egy üzlet tartsa meg a kereskedő a behozott kotlát, az szerepeljen a papíron amit kifizetek bármi történik, egy gtk-ról nem beszélve akkor ki fog garanciát vállalni a zsebbe adott pénzért, amiről jó eséllyel nem tud senki semmit sem miután odaadtad.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest