Hirdetés
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Amikor vettem 2es kategória volt a forgalmimban, az új műszaki óta 4-es, pedig az enyém már 6-os ( euro III, szabályzott keverékképzés és katalizátor ). Így is kék matricás vagyok, egyelőre nem foglalkoztat ez, csak vicces amilyen kavalkád van itthon ezekkel az osztályokkal és a matricákkal.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz !Overdose! #7892 üzenetére
Ennyiért megérné. Félévig lehetne gyilkolni, utána meg kiárulni alkatrészként majd ennyit...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Kicsit off, nem tudja valaki hogy lehet eltávolítani a fagyállót a legegyszerűbben kárpitról?
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Szerintem ezek is normálisak, és nem '96os autók:
'07 MB E220 434 000 km
'06 MB E200 544 000km
'08 MB R320 242 000km
'05 Mondeo 498 000km (ezeket itthon 160-200k km-rel hirdetik )
'07 Mazda 6 477 000kmEgyik sem taxi, mégis beleszaladt fél milla,5-7 év alatt.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz bitpork #8515 üzenetére
Gépjárműadó 2012 mértéke a motorteljesítmény után a gépjármű
gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt
A te esetedben 300*111=33 300,-Én is kalkuláltam, a sajátomra 110 000-ret dobott ki, pedig csak a harmada. Valami nem okés ott
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz bitpork #8522 üzenetére
Szerintem valamit nagyon rosszul számol a kalkulátor.
A '06os 111kW-os autó után fizetendő adó 33 300,-, nem tudom, hogy jön ki 75 000re.
forrás:
1991. évi LXXXII. törvény 7. § (Hatályos: 2012.01.01 -)#m3tr0: Tudom, hogy korral csökken a teljesítményadó, de a '06 125kW is csak 37500k ( ahogy dabadab is írta)
Akkor lenne 75 000, ha még élne a vagyonadós büntetőrendszer , aminél 125kW-tól duplázódott a teljesítményadó. Lehet ezt bent felejtették a kalkulátorba.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz bitpork #8528 üzenetére
Az is ott van a hozzászólásban 37500.
#m3tr0: ez megint egy kalkulátor, én meg a hatályos jogszabályt linkeltem ( amit az ugyfelkapu.magyarorszag.hu-n találtam). Melyik a megbízhatóbb forrás?
Mint említettem nekem is 111 000re számolja a kalkulátor, mert az autóm 200kW-os, az már a régi rendszerben 3-as szorzót ért, de 37 000 körül lesz a teljesítményadóm ( tavaly is ennyi volt. )
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #9422 üzenetére
Van, add nekem a felesleges pénzt, amiből megvennéd
Nekem még mindig elkezd csorogni a nyálam, ha meglátok egy szép E38-at,tehát nincs rá orvosság.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Itt elég részletesen leírják a B csoport utolsó évét.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Télen azért minimum hetente lemosom a verdát, ne egye a só, meg havi minimum 1 alvázmosás. Nyáron ahogy jut rá idő. Azért a havi 1 nagytakarítás nyáron is megvan.
Otthon, az egyik kút mosójában este/éjjel 500árt lehet mosni sterimó+szivacs kombóval, ilyenkor összegyűlünk ketten-hárman-négyen, aztán megy a móka<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Egy ismerősöm chiptuningos kamionnal dolgozik ( Scania R124 580 16,4Liter V8), neki 580>650LE környékére van húzva. 85%-ban max össztömeggel gurul, és 2 literrel alacsonyabb a fogyasztása, mint nekem a Magnummal (12liter sor6 431LE), pedig én ritkán lépem át a 30 tonna össztömeget. A nagyobb motorral, nagyobb össztömeggel az övének kellene többet ennie. Ez nem bizonyíték, csak érdekesség
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz latyak17 #12219 üzenetére
Feketét sehol sem olvastam.
Azért hordják a melósokat javarészt ablak nélküli furgonokkal, mert ha ablakos és személyt szállít, akkor Németországban b@sztatják őket. Nekik is kell menetlevelet írni, és a rend éber őrei számon kérik rajtuk is a pihenőidőt ( amit ha pl Németországban tartanak , akkor számlával kell igazolniuk, ha jól tudom). Ha megnézed az M1-est éjjel, rengetek furgont/trélert látni, amiben az ülésen alszanak. Azért nálunk, mert Ausztriában és Németországban ezért csekket kap és még el is zavarják a legközelebbi szállóba.
Viszont az áruszállítókat ( már akik tényleg árut szállítanak) nem nyaggatják ennyire ( gondolom, mert nem másik 8 ember életével játszik a sofőr ).<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
" Kimész elkezdesz előzni de a szembe jövő 160-al jön 100helyett. Kicsit jobban nyomod a váltó hezitál egy jó fél másodpercet majd tetű lassan visszavált közben a gázt is elveszi. Hosszú métereken keresztül csak gurulsz. Ez veszélyes."
Szerintem ez autó/váltófüggő is. Nekem szerintem kevesebb mint fél másodperc alatt kapcsol a Geartronic és nem gondolkozik. Ha 100-nál leléped padlóig, akkor egyből kettesbe rak vissza, aztán lehet száguldani. ( a sajátomon kívül csak egy Tiptronicos Passatot volt lehetőségem kipróbálni, de azzal nem mentem 60-nál gyorsabban, szal arról nem tudok nyilatkozni).
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Typhoon47 #15015 üzenetére
Ésszel kell fogni a gyeplőt.. Az , hogy van egy qrva erősre épített autód, az nem jelenti, hogy egyből üvegelni kell mindenhol. Az én autóm 272 lovas, mégsincsenek naponta halálközeli élményeim.
Ha meg más talál be, akkor az úgy is betalál ha állsz, ezen felesleges filózni.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
A tömegük miatt egyértelműen jobban, mint egy személyautó, viszont kamion sem károsítja az utat, ha az út normálisan meg van építve. Magyarországon az engedélyezett tengelyterhelés 11 tonna, az újabb építésű gyorsforgalmi utak/autópályák mind 11,2-12 t -tengelyterhelésre lettek tervezve, csak kivitelezve nem. Kicsit furcsa, hogy nyugatabbra egy másodrendű út is jobb, mint nálunk az M1 néhány szakaszon.
A régebbi utak a régi rendszer örökségei, 7-8 tonna tengelyterheléssel, annak nyilván nem tesz jót a tranzitforgalom.
Ha ennyire megemelik az útdíjat, akkor jól mondja Dare2Live, lehet készülni külföldre, mert minden élelmiszer és fogyasztási cikk drágulni fog.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
A szerpentines részeken nem nagyon ment 3-nál feljebb és végig csőgázon.
Én is meglepődtem, amikor kiderült, hogy egyenes úton 175-öt megy ( óra szerint) 4 személlyel.
Nem annyira hihetetlen, a wrc kocsik ugye 2 literesek, és ha jól tudom, akkor közel 1 litert kérnek kilométerenként. Ez a ~30 liter még mindig kevesebb, mint a harmada.[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
válasz Dell XPS #18084 üzenetére
Nemrég láttam a mobile.de-n egy E38 750i benzin-gázos gépet 511 000km-rel. A képeken szebb volt a belseje, mint azoknak, amiket a használtautón hirdetnek 200k km-rel. Egy olyat simán vállalnék. Ha a kopó dolgokon kívül nincs más gondja, akkor miért ne?
Munkatársamnak van egy 2.8-as Renault Masterja. Valami 12 éves, nemzetközizett vele, 1 000 000 felett jár, és még nem volt megbontva a motorja. Porlasztókat, váltót már cserélt, de komolyabban nem volt még belenyúlva.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz hobizoli #18257 üzenetére
Náluk ez ilyen feature, mint az is hogy az M5-ön az M0 500m-es táblánál még elkezd előzni, visszafelé meg végigtolja az M0son a belsőben 65-tel, majd az utolsó 50 méteren próbál besorolni a külsőbe, mert ő Szeged felé menne ... Kegyetlen birkák sajnos.
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!