- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz
pocokxx #130048 üzenetére
Azért egy jól karbantartott 250e-es és egy visszatekert 120-as "gazdaságosan karbantartott" közül inkább az elsőt választanám, ráadásul nem tudod azt az állapot dolgot csak olvastad.
Ha meg nagy kell ott az avensis verso is [link], igaz relatív öregek de kimennek a volágból egy kis törődéssel.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
footy
addikt
válasz
pocokxx #130048 üzenetére
A voyager miatt gondoltam hogy alsobb arszegmensben keresgelsz, ott pedig nem nagyon van 2.0dci. Egyebkent ha az 1.9 rendbe van rakva az sem rossz.
(#130046) fi:zi'k
Tessek(#130054) B-L-A-C-K
Nekem a Skoda zongoralakkos belseje kizaro. Inkabb a Golf vagy Focus esetleg az uj Astra.(bar ebben meg nem ultem)[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz
pocokxx #130128 üzenetére
A Scudo/Expert/Jumpy/807/Phedra/Ulysse/C8 mind egykutya, utóbbi 4 személyautósra van faragva kívül belü, de műszakilag megegyeznek.
Nekem a Phedra tetszik ezek közül a legjobban, a négyes közül a legjobban felszerelt, elegánsabb.
Kívül belül, újabbak és modernebbek konstrukció mint a 90-es évek közepi Sharan/Galaxy/Alhambra. Viszont semmivel sem valószínűbb, hogy a Eurovan 2 modellekben kevesebb km van."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
pocokxx #130131 üzenetére
Phedra itthon alig van, csak megrendelésre hoztak az országba, a franciák és a Fiat volt elérhető 0-24.
PSA dízel van mindegyikben, egyikről sem tudok semmit. Van egy taxiy ismerősöm, 4 éve egy 807-tel dolgozik, nem panaszkodott még sosem, hátsó lengéscsillapítók döglöttek be neki tavaly, üresen könnyű a hátulja, gyanítom ezért többet dolgoznak a gátlók.
Beltere a nagy test és felület ellenére sem nyöszörgött, a beltere talán ezeknek kevésbé kényes, a Phedra velúrja már inkább, főleg ha gyerekek fogják betölteni az utasteret.Egyébként pont a VW triónál voltak megbízhatósági és minőségi problémák, a hajtás hiába megbízható, ha közben szétporlad vagy szétesik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nesa
veterán
válasz
pocokxx #130535 üzenetére
Én azt mondom neked csak toloajtos egyterut vegyel mert rendkivul maceras a parkolas a nagy vassal gyereket ki-be rakni szuk szar parkoloba nem lesz akkora orom, a tolo ajto remek megoldas, a vw-nek kellet kb 15 ev hogy felismerje tolo ajto kell, a renaultnak meg tobb mint 20
az okosabbak eleve ugy csinaltak.
-
válasz
pocokxx #130559 üzenetére
szerintem:
lehet, hogy befagy/lehet, hogy megviccel az elektronika vs. a gyereket biztosan be kell tenni az ülésbe szűk helyen is. szóval ha ez szempont, akkor inkább még egy picit spórolnék rá, de rendkívül megkönnyítheti a mindennapjaitokat."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
válasz
pocokxx #130562 üzenetére
szerintem az EV2-vel jobban járnál, modernebb konstrukció, részben teherautó alapokkal, amik azért a mechanikai tartósságot előrevetítik. emellett tolóajtós és nem egy 20 éves konstrukció taknyolgatása, hanem frissebb fejlesztés. a VAG/ford trióval szemben még előnye a tolóajtó, a jobb ár-érték arány és hogy kevésbé lopják alkatrésznek. hosszú távon szerintem jobban járnál egy EV2 alváltozattal, legyen az soküléses Scudo vagy bármelyik személyverzió.
-
rbalint88
addikt
válasz
pocokxx #130580 üzenetére
s-max leginkább alacsonyabb, ötülésessel van tapasztalatom csak, de ott akkora a csomagtér, hogy nem érek be a végébe, pedig nem vagyok kicsi (186cm). mellé meg 5 ülésen van qvasok hely. meg kell nézni, kipróbálni egyet. a fő különbség a hangolásban van, a galaxy komfortosabb, amolyan átlagbusz, az s-maxnak megdöbbentően jó futóműve van kanyargáshoz is.
-
rbalint88
addikt
válasz
pocokxx #130678 üzenetére
mindegyik rohad. a nagyobb baj az, hogy belülről kifelé, szóval amikor már látszik, akkor cseszheted. ami meg javítva volt, az általában csak úgy nepperesen, szóval két éven belül leesik a kocsi oldala. amúgy hátul elég szar benne ülni, hogy kissámli érzés, sehova nem fér rendesen a lábad. lelógatni nem tudod, de kinyújtani se eléggé, tartani kell magad.
-
Dani_kp
őstag
-
Integrale
veterán
válasz
pocokxx #130681 üzenetére
A Sharanok beltere sem lesz jobb minőségű anyagból, ahogy azoknál sem ritka az elektronikai nyűg. Semmivel sem jobb egyik a másiknál ilyen téren, az viszont vitathatatlan, hogy modernebb az EV2 család, adott pénzből pedig abból kapod a legfiatalabbat és jobban felszereltet.
Azt tanácsolom, hogy keress fel egy szakit, aki javítja valamelyik modellt a 4 közül, és faggasd ki a lehetséges hibákról, azok valószínűségéről és költségéről."Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz
pocokxx #130698 üzenetére
Toyota Previa ?
(járt hozzánk egy ilyen, nem panaszkodtak soha róla)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz
pocokxx #130698 üzenetére
Toyota Previa ?
(járt hozzánk egy ilyen, nem panaszkodtak soha róla)
(#130697) Integrale
10k km után töltesz bele egy 1L, aztán még 5k után úgyis lecseréled az olajat.
(#130700) kraftxld
Igen tudom, ráadásul nem is rohadnak, a tulaj is csak dicsérte milyen jó autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz
pocokxx #130698 üzenetére
Az anyaghasznalat nem jobb a VW eseteben sem, foleg egy jobban wxtrazott EV-vel szemben, ahol velur lehet a belterben szinte minden ami nagy feluletu. Illesztesi hezag ami elsore furcsa, az a radio fedele es a legzsak burkolata, de ezek inkabb szandekosak, foleg az utobbi, mint hianyossag.
Ulj bele, nezd meg magad, hasonlitsd ossze. Volt szerencsem 807-hez es C8-hoz szerintem otthonosabb mindegyik, mint a masik trio.
Probald ki azokat amik kepbe kerulnek, ugy tudsz donteni igazan. Vasarlasi szandek nelkul elmesz egy-ket meghirdetett peldanyhoz, (ev-bol es vag-bol is probald ki a tobbi modellt is, mas felszereltseg, szin, forma stb sokat szamithat.)
Sajat preferenciaid alapjan kivalasztod a megfelelot/szimpatikusat."Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz
pocokxx #130698 üzenetére
Akkor kicsit írnék én is pár sort, hátha segít.
Egy éve voltunk hasonló helyzetben, habár nálunk nem volt elvárás a hét férőhely (ugyan családi autót kerestünk), csak annyi, hogy négy ember, viszonylag magasabb üléspozícióban kényelmesen elférjen hosszabb távon is. Nálunk az árhatár 2-2.5m Huf volt.
Néztem franciákat-olaszokat (EV2, Espace, Grand Scenic), de mindegyik úgy nézett ki belülről, mint egy kétszer olyan idős német autó. Ezen kívül az EV2 nem is volt túlzottan "konzervatív", vagy legalábbis nekem nem sikerült megbarátkoznom a belsejével.
A Sharan-Alhambra-Galaxy trió már jobbnak tűnt, de azért azokon is meglátszott, megérződött a 7-8 év használat. Motorikusan sem olyan volt, mint egy újabb autó (bár lehet, hogy csak én vártam sokat az 1.9 PD TDi-től) és azért a beltér is mutatta a használat nyomait. Ráadásul az elejüket alig lehetett belátni, a parkolás azokkal szerintem erős megszokást igényel.
A végén már a Zafirák is bejöttek a képbe és egy A Zafira lett a befutó. Szerintem ár-érték arányban a fentiekhez képest bőven jobban jártunk. A B Zafkáknál a hátsó sort kifejezetten lócának éreztem (szerintem a rövid ülőlap miatt). Az A hátsó sora a B-hez képest jobb azért, de még ott is lehetne hosszabb kicsivel az ülőlap szerintem. Viszont van egy olyan érzésem, hogy ez Nálad nem jöhet szóba, hosszabb távon nem álomvilág azért a Zafira 7 személy részére, nem beszélve a 3. üléssor biztonságáról.
Persze értelemszerűen ez csak a saját tapasztalatom, szóval nem jelenti, hogy jelenleg is ez a jellemző.
Legyen egy bónusz tipp tőlem is; Mitsubishi Grandis. Talán érdemes lehet megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz
pocokxx #132282 üzenetére
Sharan törve volt ... Alhambra törve van
, Phedra túl giccses a szövet műszerfal.
Illetve nem tudom azt elhinni hogy 12-14 éves Diesel autókban ilyen kevés a km !
Ha választani kéne akkor a Lancia, na de ezt a motort nem ismerem , majd a többiek biztosan mondanak róla 1-2 véleményt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
pocokxx #132296 üzenetére
A sharan biztosan volt fényezve, ha két képről is sötétebb az első ajtótól hátrafelé az autó bal oldala, akkor élőben még szembetűnőbb kell, hogy legyen.
Olyan árnyék nincs, ami két képről is ennyire feltűnő:
Nem kell feltétlen nagy törésre gondolni, de fényezve volt. Mérni kell egy rétegvastagságot, és kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
pocokxx #132342 üzenetére
Ha elviszed állapotfelmérésre és jónak mondják, szerintem jahh, nekem ezek mindig is tetszettek. És belül hatalmas
(#132341) kenny123: Én belefutottam egy cégbe, aki ilyet reklámozott (nem is kicsik) aztán mégsem úgy van az, ahogy leírták. Nem vállalnak garanciát, általában saját zsebre csinálják, nem annyira olcsó sem a buli, és nagyobb értékű autókkal szeretik csinálni, hogy többet szakítsanak.
A becsnepper sem olcsó, meg nála csomó kikötés is van, kicsit jobb megoldás, mint az előző, de ennek is vannak hátrányai és buktatói.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz
pocokxx #132342 üzenetére
nem tűnik rossznak, de neked nem grand espace kellene?
behozatal: becsnepper is foglalkozik vele, de csak drága autónál (2M+) éri meg behozatni, mert elég komoly díjai vannak, ami amúgy reális. mi 2 éve E60 BMW-t kerestünk, az ársáv alsó harmadáig érdemes behozni kb mindenből, de az igazán jó darabok drágábbak kint, mint itthon. a kereskedőknek sok apróság összeadódása hozza ki pluszosra a bulit, ezek: romot vesznek, áfát csalnak, órát tekernek, szervizkönyvet hamisítanak, kamionnal olcsóbb egyszerre 5-8 autót hozni mint egyesével futkorászni velük, olyan autókat vesznek sokszor, amik ki se kerülnek mobilére, hanem bejáratott helyeik vannak és van kint pár "nagyker", akik főleg/csak exportra árulnak.
-
Integrale
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz
pocokxx #132347 üzenetére
ez mondjuk nem jelenti azt, hogy fél évben belül minden be fog fosni, de várhatóan több nyűgöd esz vele, mint egy japppáni szopóbenzinessel. meg azért szerintem párszázezer km után férjen bele az, hogy elkezdenek fáradni a dolgok. nagyobb összeg a karbantartása, mint egy 2.0 dci-é, de ha jót veszel, akkor érdemes lehet foglalkozni vele.
egr amúgy sok másnál is szopófaktor (benzinesnél is) le kell falazni a 'csába, kiírni a komputerből és gond letudva. turbót is meg lehet csinálni úgy, hogy jó legyen, kell legyen már erre a típusra szakember, aki nem csak ajvékolni tud, hanem megoldást kínálni. -
válasz
pocokxx #133479 üzenetére
Alvázszámmal a vin lekérés tudod általában ingyenesen megcsinálni. BMW és Ford pl. az alvázszám alapján megmondja az autó gyártási paramétereit, hogy mivel rendelték, milyen szín, motor, stb. De utóélet már nincs.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Xbox Series X|S
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lalikiraly: MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- Futás, futópályák
- Óra topik
- További aktív témák...