Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPad topik
- Asztrofotózás
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #181524 üzenetére
Túrót nem ér, elölről kopogás hallatszott, elvittem két kwikfitbe, ketten kétfélét mondtak de legalább az egész futóművet kicseréltették volna...motortartó bak volt. Fékfolyadékot meg se nézte, de a lapra ráirta hogy 200fokig rendben van. Ingyenes, de legalább annyit is ér.
-
Kickass
őstag
válasz LuckyL #181989 üzenetére
Segitség helyett leoltod és még a zsebében is turkálsz kicsit. Ráadásul a saját preferenciáid úgy vezetted elő mintha még meg is kellene köszönnie...
Kár vót' a karakter, még akkor is ha az (még) ingyen van.És igen van 200k km után is élet, és nem nem feltétlen kell rá csilliókat költeni...nem akkor se...még akkor se ha te egyszer beszoptad egy X5el és ebbe a topikba semmi másért nem jársz csak h kb a fentit különböző köritéssel elővezesd heti 1x legalább. Sőt, üdv a valóságban, van akinek két műszak mellett se telik új autóra (bármilyen hihetetlenül is hangzik ez ebben az országban ).
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Bedobok én is egy autócserét közös brainstormingra, kíváncsi vagyok milyen ötletek jönnek.
Tavasszal lehet lecserélném a mostani verdát az alábbi szempontok szerint:
- keret ~3millió
- most nem ragaszkodok a Mo-i beszerzéshez
- évjárat preferencia nincs, de nyilván nem OT korú autót keresek
- minden nap kb 2x25km BP, a futás kb másik fele autópálya, összesen kb évi 25k km
- eddigi extrákat megfejelném legalább egy parkradarral
- kivitel leginkább kombi, sedan annyira nem max ha praktikus és tágas a csomitér
- alulmotorizált/varrógép csodát nem szeretnék, legfőképp dízel, vagy ha benzin akkor 4nél több henger (ilyen még nem volt korábban)Majd félmillió km-es C Merciből ülnék át (bár az is lehet megtartjuk 2. autónak) szóval nem Suzuki költségeket várok.
Hogy kitoljak a write only userekkel a legfontosabb a végére marad: csak automata jöhet szóba, abból is a ‘hagyományos, robotizált/duplakuplungost nem nagyon szeretnék.Eddig amiket néztem: Insignia, C5/Mondeo (csak a 2.2hdi 6os Aisinnel), Merci W212, stb.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #183133 üzenetére
Volvo-ból csak az XC70 jön be valamiért, S60 kicsi, legalábbis nem nagyobb mint a C class.
159 szintén kicsi...bár egy jó 2.0jtdm, de két gyerek mellé akkor is kicsi lenne.
Insignia csak 2013 utáni, ott ahogy irtad olajpumpa tömités csere, inkább a külseje adja valamiért (na meg jó OPC belőle, de az majd max kapuzárási pánik idején ) .
A6 V6 Tdi (vagy egy jófajta Allroad), nehéz belőle viszonylag megkiméltet találni, a vezérlés csere ára elég horror, pedig az árba belekalkulálva simán vállalható lenne, de túlárazottak és az eladók kummantanak róla. Kár érte, kb egyetlen vonal lett volna konszern vonalon ami nem DSG.
Lexus jó ötlet, bár inkább a GS, el is van könyvjelzőzve pár GS300 (Hybrid csomija vicc kategória), ez inkább csak akkor opció ha megtartjuk a C-t.
Mondi/C5 párosból inkább C5, kipróbálnám a Hydractive-ot.
#183132 - emvy: láttam a C5-öd, szép gép, Hydractive futóműves?&Többiek: E osztály lenne a legkézenfekvőbb, elég nagy esélyes főleg ha eladjuk a C-t. Ha marad a C, akkor biztos nem Mercit veszek mellé. Szükség van a változatosságra.
-
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #183587 üzenetére
Egyatalan, egy par km-es utra, szoba kerult itt a 4-5-6km, minek autoval jarni egyaltalan, plane varosban? Nem hogy elektoromos/plug-in autoval, hanem barmilyennel.
Kicsit ambivalens errol a beszelgetes, hu de zold vagyok, de 5km-re autoval jarok dolgozni. Nalam epic fail kategoria. -
Kickass
őstag
Talan a varost jobban korul lehetett volna irni, de azert az szerintem akkor is most epic hogy rogton mindenki elkezdte megmagyarazni neki miert is van szuksege autora... fogalmazzuk at a dolgot a topikbekesseg jegyeben, szerintem budapest es a legtobb megyeszekhely kozigazgatasi hataran belul elonek elethelyzettol fuggoen szerintem tok folosleges autoval jarnia. .
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz _adaml21_ #183624 üzenetére
de a leírásod alapján soha nem éltél még megyeszékhelyen.
Nevesítés nélkül is több megyeszékhelyhez volt/van közöm. És jelenleg Budapesten élek. Mondhatjuk h mellé lőttél?
Ezután szeretnék megkérni mindenkit aki a személyes hátterem ismerete nélkül hozza a nagy megfejtéseket inkább privátban folytassa ha akarja. Ebben a témában itt nem offolnék tovább olyanokkal akik vagy végig se olvasták azt a két kommentet amit írtam, vagy valamiért személyes sértettséget éreznek. -
-
Kickass
őstag
válasz SzlobiG #186825 üzenetére
LeasePlan-es autók, annak minden előnyével és hátrányával.
A nagyobb baj, hogy a telepük még mindig zárva van és hiába a 14 napos visszavásárlási garancia amit igérnek, én látatlanban nem vennék autót.
Pedig náluk én is megnéznék közelebbről egy két modellt.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Nem, volt 156-om, egy kozeli baratnak is volt, non-fl mindketto(egyik se nemet szarmazasu). Az enyem konkretan porra rohadt, a haveren 'csak' a kuszobveg/sarvedoiv. Alfa talikon ugy nezegettuk korbe a 156-okat, hogy szamoltuk melyik lehet kb rozsdamentes, nem kellett sokaig szamolni.
Nem az szamit, hogy mennyire, hanem hogy kb mar mind rohad tobbe kevesbe, a mai arak mellett az auto ertekehez viszonyitva ket kuszob csere rendesen megcsinalva fenyezve is kb gtk. Persze biztos van meg par rozsdamentes csak azt meg nem fogjak szotyiert odaadni.De pl. a regi 156 helyett par eve fl-t kerestem, konkretan nem volt rozsdamentes elado az orszagban. A frissen rucsivel lekent mondanom se kell nem abba a kategoriaba tartozott...
[ Szerkesztve ]
-
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #187037 üzenetére
Ugy nem nehez ha mar vagy 200 kiloval konnyebb mert inkabb mar csak vasoxid mint vas
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #187043 üzenetére
Ossze kell trombitalni egy rakat ilyen lassu gepet, aztan rendezni egy 'nem gyorsulas'-i versenyt esku viszem a kotkodat
youtube-ra feltoltve tuti cult lenne -
Kickass
őstag
válasz Napfénysüti #187799 üzenetére
Lattal mar igazan csunya autot egyebkent?
Kb az osszes Prius (de az 1es es a legutobbi 4es foleg), Multipla, uj 4es BMW ezekhez kepest a kompot kifejezetten bajos, meg ugye izlesrol vitatkozni -
Kickass
őstag
válasz sch_a #188014 üzenetére
Adnak egy allapotlapot meg talan ala is iratnak valamit. Na most ezzel az a gond, hogy olyan hibak is vannak rajta amik valojaban nincsenek is, barmilyen szavatossagi igenyt probalsz meg ervenyesitni majd mutogatnak, hogy tudtad hogy sz@rt veszel meg.
Olyan pluszkoltsegeket akarnak adas-vetelkor ervenyesiteni amirol nem is tudsz.Es ezek csak a hallomasbol szezett infok. En hanyagolnam oket, plane ha kivonulnak jogutod nelkul...a budaorsi telephelyuk mar bezart.
-
-
Kickass
őstag
válasz FrankMonzano #188549 üzenetére
Fel kell merni mennyibe kerulne rendberakni es onnantol te dontod el megeri-e vagy nem.
2 millio kornyeken lehet talalni 2es Priust jo allapotut bar evjaratban nem lenne elorelepes, masban lehet. 1.8M korul esetleg valami Swift vagy hasonlo, evjaratban az elorelepes es szinten nem egy lehullo technika. -
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #188921 üzenetére
Lincos-os 15k, Avalonosok is olyat hasznalnak a muhelyprn-ban. Gondolom az mar er valamit.
Vagy esetleg az a koppintasa lenne valami dragabb cuccnak? -
Kickass
őstag
válasz JackFeryll #190880 üzenetére
Random 1.9TDI VW konszernen belul (Passat, A4, Golf)
Sok hiszteria nem lesz vele.
plusz meg kéne nézni azt is hova nem engedik be a 100 éves dízeleket
- ez Mo-n ertelmezhetetlen, BP-n lehet tiltas szmogriado eseten (elmult ket ev evben nem volt csak riasztasi fokozat)szerk.: mp megelozott pedig azt hitte SDI-t fog irni
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #190888 üzenetére
Futomuvet meg kell nezni vasarlas elott csaposon vagy aknan. Egyebkent se divat mar ilyen erteku autonal az osszes lengokart egyszerre cserelni, eladas elott max ami gatya azt csereli.
De igen ott az Oktav is.
(SDI nem tudja a stabil 130-at sik terepen? )
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #190892 üzenetére
Papirkutya
HTP-vel 100-110 a 'kenyelmes'
Merci veszmodban is tudja sikon a 140-et 2.0DTI Astra viszont kb Munez altal emlitett TDCI powert tudott mikor a turbonyomas szabalyzo szelep elkoszont
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen