Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz zoo8800 #50829 üzenetére
Lehet nem voltak rendbe a gumik, ahogy nézem HD-ban picit kivehető, hogy hol áll a mutató, 40mph felett, azaz valahol 65-75 között mehetett, egy ilyen kanyart meg egy M3-nak még belső ívről is tudnia kellett volna. Mondjuk itt a példa a múltkor alulkormányzós szitura azoknak, akik nem tudták elképzelni mivan. Hiába tekeri, megy egyenesen.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
- Gazdag ismerős kiselőadást tartott nekem, hogy nem lehet csak úgy autókázni a városban, mert drága a benzin. 1 M+ természetesen...
és nem is biztos, hogy ez szar gondolat, attól még, hogy van, nem kell mindenre elkölteni, főleg, ha ugyanazt olcsóbban is tudod, lásd gáz és benzin. Irónia volt a fenti az elmúlt 10-15k hozzászólásra, ha nem kapcsolna valaki.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz tomcsi23 #51212 üzenetére
1.4tsi már csak a GTI-be van, azt meg tán itthon nem is kapni, legalábbis vw oldalán nincs benne. De annak meg 180, vagy hogy mérik a lóerejét ... ha jól tudom régebben benne volt a mostani generációba is, de most nem rendelhető érthetetlen okokból.
A 140 lovas 7.9 alatt van százon, jó kis hothatch.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz EQMontoya #51247 üzenetére
Nem tudom mennyire szól bele a légellenállás 100ig, annyira nagyon nem, de a mazdának biztos gyengébb. A DSG váltás közbe se torpan meg egy pillanatra se. Meg a fentebb említett hajtási veszteség, ha nem is 10% de kihozza ez így egybe a 0.6-ot szerintem.
100-ig amúgy nem sok ilyen 120 lóerő feletti könnyű hot-hatch-et tudsz elverni, azok iszkolnak 100-ra 10 alatt bőven. Az 1.5-ös Swift II-vel is 9,7-et mértünk, mikor még megvolt (102ló/980kg). Utána persze a nyers erő nyer. Az a kis hátránya az IS-nek, hogy nehéz (de mondjuk ez az utódnál is megvan)
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Nem akartam dupla hsz-t írni, meg mindketten bambák voltunk. Nézd meg a videó címét, benne van a GTI, ami csak a 180-as lehet.
(#51270) máyköl: Milyen minden szempontot? Elég tág kérdés, de azt vedd, ami neked tetszik és örömöd leled benne. Dízelt rövid városi távokra ne, amúgy bármikor.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz máyköl #51286 üzenetére
A dízel autó drágább, de kevesebbet fogyaszt. Ha sokat mész egy évben, akkor visszahozza az felárát 1,5-2 éven belül. Rövid távokra ne vegyél, mert nem szereti. Ha legalább 10 ezret mész egy évben, nyugodtan vehetsz a megbízhatóbb fajtákból.
Benzinesbe nehezebb indulni, vagyis szerintem nem nehéz gázzal egyáltalán, csak dízelben tudsz anélkül is. (benzinesbe is, csak lassabban, precízebben kell) Nagyon figyelést se igényel, az elektromos gázpedálosok adnak gázt maguktól, akár 1100-ig is felemelik a fordulatot gáz nélkül.
25km/h -ról is indulhatok 4 -esbe, nem okoz neki problémát.
Ezt szerintem ne erőltesd, mert beégnek a szelepek, (olajnyomás is alig-alig) emellett meg berezeg az egész kocsi, nem érzed? 1500 alatt ne használj semmilyen autót. 25-nél kettesbe legyél, ne 4-esbe.
Hogy mit szeretnek a dízelben, ha legközelebb egy 100 lóerő feletti dízelt vezetsz, legyél szíves lenyomni a jobboldali pedált a padlóig.
[ Szerkesztve ]
-
-
aero.
veterán
Mész 60-nal, lámpa pirosan még viszonylag messze. Fogod, még ott 60-nál visszateszed egyel kisebb fokozatba, mondjuk hogy kb 3500-4000-ig ugorjon vissza a fordulat (ilyenkor nem fogyaszt az autó egy decit sem), leesik 2500-3000 alá megint vissza egy. Mikor kb a lámpa előtt vagy, 30-35 körül fogsz menni, ott már nyomhatod a féket. Így benzint is spóroltál és a fékek se koptak annyira. Persze előrelátónak kell lenni, mert ha közbe vált a lámpa, akkor elvesztetted a sebességed, és megint vissza kell nyerni. Ez nem arra van, hogy állóra fékezze. Egyest meg max 5-10km/h-nál kapcsolunk.
[ Szerkesztve ]
-
-
aero.
veterán
Heel and toe-ra van egy jó csatorna, ahol a srác egy Mini Cooperen mutat be mindent. Kezdve az elinduláson, a kuplung nélküli le-fel váltásokon át a gázfröccsig, elég jól elmagyarázza. [link]
-
aero.
veterán
Igen. Kölcsönadta, az meg feltekerte a fára az m5-t, de a sofőr túlélte elvileg. Valamennyire sajnálom, mert irtó jó sofőr volt, csak nem éppen ott kamatoztatta, ahol ésszerű. Ő jól vezet, de csak egy ember kell aki nem figyel, abból meg akad szép számmal. Bár, ha pályázott volna, kb. mai napig senki nem ismerné a nevét.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz runner 125 #52406 üzenetére
Ugyan, elromló Passatok ... Sonky-ék B7-jének semmi baja.
-
aero.
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen