- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyomtató topik
- TV antenna és jelerősítés
- Gaming notebook topik
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz neduddki #76037 üzenetére
Van egy ismerősöm, aki vett ilyet. 3 éves korában, 170 ezer km-el, Németországból. Persze akkoriban minimum kétszer ennyiért mentek még az E46-ok. Az gyönyörű állapotú mind a mai napig, nem ilyen lelakott kosztenger, mint a cikkben szereplő. 200 ezer körül kellett lendkereket cserélni, egyébkén problémamentes. Bármikor elfogadnám.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #76146 üzenetére
És ha olasz, akkor mi van?
-
szőröscica
addikt
válasz Buster17 #76180 üzenetére
Teljesen komolyan. Biztonságos, kényelmes autó, és az 1.9 dci-nek a turbója szokott elszállni, ha nem cserélnek időben olajat, illetve a töltőnyomás szenzor csatlakozójánál szokott megtörni a vezeték. Más motorikus típushibája nincs, az injektorok, a szivattyú és a kettőstömegű is jól bírja benne.
Ha törve nem volt, rohadni sem szokott, egy 2002 körüli példányt is nyugodtan megvehetsz. Az se gond, ha kicsit fapad, tempomat, sötétedő tükör, stb. mind könnyen beépíthető utólag bontottan.
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
Az én családomban aki megérte ezt a kort, 75 év felett abbahagyták. Még aki hivatásos sofőr volt, az is. Nem utaznak már annyit, ha meg igen, akkor a gyerek/unoka el tudja vinni őket.
Mint gyakran közlekedő, Te is láthatod, hogy az idős emberek jó része sajnos nem tud alkalmazkodni a felgyorsult közlekedéshez, illetve a közelmúltban is többször előfordult, hogy öregek fordítva hajtottak fel az autópályára, vagy elnézték a kihajtót és visszafordultak, stb...
Egy közeli ismerősöm úgy halt meg, hogy a szembe jövő idős nő rosszul lett, és nekiment a szabályosan közlekedő, 30 alatti lánynak.
És azt is lehet sejteni, hogy az orvosi alkalmassági legtöbbször semmit nem ér, kis pénzért megadják a tatának a jogsit. Én ellene vagyok az időskori autóvezetésnek.
-
-
szőröscica
addikt
válasz DeFranco #76255 üzenetére
Megnézhetem ezt, de ez nem változtat a tényen, hogy tizenx millió forintos kiadás van a hátam mögött, illetve jó részben még előttem lakásvásárlás miatt, és így nem tudok most alsó hangon 100 ezer forintot kiadni egy új szett gumira. Elég volt az autóra költeni az elmúlt fél évben bő 300 ezret.
Pontosan a kiadások miatt jóval lassabban is járok már, hogy spóroljak az üzemanyaggal, így meg főleg ki kell bírnia még ezt az évet. Ősszel rendeződnek a dolgaim, a téli abroncsaim 2 évesek, jövő tavasszal pedig tudok majd venni finom friss nyáriakat.
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #76267 üzenetére
Gázost rövid utakra felesleges szerintem. Ötajtóst vagy kombit nézz, sok műszakival, faék benzinmotorral.
-
-
szőröscica
addikt
válasz kalapacsolok #76794 üzenetére
Szerintem, ha fejlesztesz, akkor a sötétedősre tedd. A sima fűthető tükör szerintem nem egy nagy valami, egy mozdulattal Te is lekaparod a jeget róla reggel. A sötétedős viszont hasznos. Ha gyárilag lehetett ilyennel kapni az autód, akkor bontóban vadássz rá, újonnan tuti horror ára lesz. Viszont számolj vele, hogy az ilyet szeretik lopni, és ha esetleg parkoláskor megsérül a tükör, sokkal többe fog fájni a pótlás.
Érdemes márka-, vagy típusspecifikus fórumokon utánaolvasni a kérdésnek.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Mondjuk én garázsos vagyok, de amikor két évig az utcán parkoltam, akkor jégkaparás volt reggelente. De lehet, hogy azért nem tapasztaltam kellemetlenségeket ezen kívül, mert fűthető volt a tükör. Nem volt sosem tükörfűtés nélküli autóm, ezzel a párásodással nem találkoztam. Elnézést.
De akkor is vegyen sötétedőset, az a nagy királyság.
-
szőröscica
addikt
válasz -HajTömeg- #76939 üzenetére
Faceliftest keress, 2005-től van olyan, szebb a belseje, pár hülyeséget javítottak.
A benzinesek nem fognak keveset fogyasztani, illetve 1.8-nál kisebbet ne vegyél.
Típushiba nem nagyon van, régebbieknek a navi dvd olvasója szokta felmondani a harcot, de olyan felszereltségűt alig kapni itthon. Kormánymű köpheti esetleg az olajat, az talán az egyetlen tétel, ami több példánynál is előfordul. A futóműve tartós, bírja a kiképzést.Az utastérben sok minden nyöszörög.
Az alkatrészáraknak nézz utána.Alapvetően kellemes gép, jó vele utazni. Ennyi pénzért franciákat kapsz inkább, bár félig-meddig ez is az.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz -HajTömeg- #76941 üzenetére
Faceliftest onnan ismered meg, hogy ha nincs ráadva gyújtás, akkor teljesen sötét a műszerfal, nem látszik egyetlen óra sem. Illetve az ajtók kialakítása is más belülről.
A kezdeti elektronikus nyűgökből sokat javítottak ezekben, tényleg érdemes ilyet keresni, ha mindenképp ennél maradnál.
Hát a Passat hasonló évjáratban jóval drágább, nyilván nem véletlenül. De hasonló ez a francia autóknál is, sokkal kevésbé tartják az értéküket, a jó példányokat is olcsón meg lehet kapni. Ha tetszik a forma, és egy szép darabot kifogsz, lehetőleg benzinmotorral (azok mind japánok), akkor sokáig hű társad lehet.
-
szőröscica
addikt
válasz -HajTömeg- #76944 üzenetére
A Renault Lagunákat. Több gyakran előforduló hibájuk van, de nagyon jó klubélet van, és a legtöbb probléma egyszerűen orvosolható, onnan kezdve pedig van egy fasza, biztonságos és kényelmes autód, sok extrával.
Egyébként a Primera és Laguna II elég közeli rokonok. A Laguna mellett szól, hogy elterjedtebb modell, és bontva is sok alkatrész van, valamint utángyártottból is nagyobb a választék.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz DeFranco #77005 üzenetére
Nekem a bal eleje kopog, de azt figyeltem meg, hogy csak akkor, ha nedves úton haladok, száraz időben nem szoktam hallani.
Eddig amiket cseréltek: lengőkarban szilentet, talpast, függőcsapszeget, kanyarstabilizátort. És még mindig kopog. Igaz, sokkal jobb lett az autó, élettelibb a kormányzás mint eddig volt.
-
szőröscica
addikt
A gördülési zaj és a tapadás között gondolom korreláció van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen