- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Monitor hiba topik
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Home server / házi szerver építése
- Vezetékes FEJhallgatók
- eGPU tapasztalatok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz proci985 #109611 üzenetére
1.5x terfogataram igenye van, meg 10 fok alatt nehezebb indul vele az auto, 1-2sec-l tovabb kell oninditozni, 0 fok alatt meg mar qrva szarul indul vele, a 10+ sec koszorules se ritka
ecceruen a gyari 1.5x-ere kell cserelni az injektorokat, azonos szbavynut, EV1/EV6 vagy High-Z/Low-Z nem mind1
meg nemelyik autonal nem art melle az AC-t is vmi rajabbra cserelni, ami meggyozi a nagyobb terfogataramigenyt is a kello nyomassal
de emiatt ugy kell szamolni vele, hogy a literenkenti arat, ami a kutnal ki van irva is 1.5x-l szamolod" To determine the amount of "extra" fuel required compared to straight gasoline at stoichiometric mixtures, simply divide the AFRs. For instance, comparing E85 to 100% gasoline, the extra fuel factor is 14.68/9.87 = 1.49. This will require an alteration to the REQ_FUEL value of 149% (less if the gasoline already contained some ethanol or MTBE - most do - so a value of 146% is more typical).
Note that the fuel flow will increase by 46% under all conditions with E85 versus gasoline, and your fuel pump and injectors must be capable of the higher flow under high load conditions. "
105-s oktanszam, szoval a ECU tobb elogyujtast tud adni vele, amivel a nyomatek es emaitta a leoro nohet, HA(!!) ki tudja hasznalni ezt
ha nem veszi szigorubbra az elogyujast, nem keresi folyamatosan a kopogasi hatart, akkor nem fog tortenni semmi kb[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ez azt jelenti, hogy 270Nm-t tud a motor 7100rpm-n is meg, es onnan mar jobban esik, mint ahogy az rpm no
Ecoboost tud 210-t szeriaban 1400-4500 kozott
kerdes, az ott ennel direkt el van vagva a programmal, vagy vmi mas miatt ennyi csak a csucs nyomateka
ha csak a a program limital, akkor nevesebb tunner cegek ezt fel fogjak huzni 230-240Nm-re meg magasabb rpm-ig is kitarthatja akar, amivel meg ugy a csucsteljesitmenye is meg noni fogtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #109945 üzenetére
szerintem meg sosem a gyartotol fugg a elerheto fordulatszam, hanem az aktualis konstruciotol
mindenhol vannak jobban es kevesbe jol sikerult motorokpl az Integra motorja se egy kifejeztetten porgosnek valo tortenet a 87.2mm-s lokethosszaval, pedig fuuu de porgos
de szamolj mar ra egy max dugosebesseget 8500rpm-n...az F1-ben a szivo motorokkal megalltak 24m/s-nel urtechnikat felvonultatva is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #109971 üzenetére
ha van is, az emberek inkabb 2x ugy szopatjak magukat a jurgenvagenekkel, mert az nemet
reg elmult mar -az igazabol valojaban sosem volt- nemet precizitas, meg a japan orokelet+1 napos autok korszaka...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
azert a dizeltunnerolos forumokat olvasgatva a VAG cuccnak sokkal tobb nyugje van, mint a digoknak
persze lehet aszondani erre, hogy hat de mert tobb is van belole, azert, de nem csak darabszam miatt ertenedo ez, hanem egy adott tipusnal mi tud berogyni, meg jellemzeoen milyen szintu hibak vannak az a nem mind1 igazabol
mert amig egyik nel a EGR szelep meg a legtomegmero koszos lesz, es tisztitanai/cserelni kell x eventees azert kozben meg vmi csoda folytan megsem VAG PD rendszere lett az iparagi szabvany, hanem az a digo retek es ma mar a VAG is azt a konkurrens digo rendszert hasznalja
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #110362 üzenetére
de ez most sem eves dij, mert ha majusban veszed meg a megyematricat, akkor nem kovetkezo ev majusig ervenyes 5000-ert, hanem ugyanugy csak januarig, mintha januarban vetted
pedig ugy lenne normalis, ha vagy 365napig ervenyes, vagy akkor januarig, de aranyosan olcsobb, mint a januarbna vett matrica
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #111680 üzenetére
havercsajnak 2.0i aut osszkerekes CRV-je van, na az 10-10.5 alatt sosem jar el varosban
azert az siman van 2.5-3liter diffi martöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #111736 üzenetére
azert beszarnek kb, ha egy 1500kg-s 2.0i 8-bol eljarna varosban manual valtoval
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #112109 üzenetére
a motorja a mk2 Punto HGT-é, 1.8 16v VFD, 131lo 164Nm
ugyanez volt a Fiat Coupé-ban a belepo motornagyjabol csak a padlolemez azonos az mk1 Punto-val, meg kb a futomuve
mk1 Punto-bol van kulon Cabrio is, mar ott is eleg sok minden mas, mint a rendes tetejueknel, a Punto Spider-ben (Barchetta) meg aztan foleg
nem rosszak amugy, foleg a szeria vegieket erdemes nezegetni
egyes db-knal elofordult, hogyha sokszor tartosan hasznaltak magas rpm-n (6000+), akkor megnyult a hajtokarcsavar, es egybol lecsapagyasodott a motor
na most amikbe ez az olyan szerias hajtokarcsavar kerult, azokban eddigra mar ez a hiba mind elojott mara, leven 10-12 eves a legfiatalabb is beloleettol amugy a hasonlo felepitesu 5 hengeres 20v szivo es turbo motorok is szenvedtek, mert ugyanazt hasznaltak azok is
ezeknel turbositaskor alap, hogy hajtokart cserelnek H-beam 4340-sre, mert amugy se annyira tulmeretezett ezekben mar es mindent kibiroan eros, mint a regi Lampredi fele SOHC es TC blokkoke volt, ahhoz meg akkor mar ugyis default jar a ARP csavar is, ugyhogy ez a lehetseges problematicku egy lepesben azzal megoldodik vala
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #112163 üzenetére
ez az uj auto bejaratas x ezer km-g negyedgazzal megyunk csak egy baromsag
par szaz km az elejen tok eleg, az kb annyi, amig osszekopik a fek is, aztan csokolomegyes gyartoknal, ha a szerviz nem kummantja el, van egy elso 1000km utani olajcsere is
mi sosem jarattuk be nagyon a tunner motorokat se
gyurucsere utan is, par km, aztan mar programoztuk is
semmi baja se volt tole (ugy vettuk a motort mar, hogy a gyuruk laposra voltak kopva benne)meg nem felek attol, hogy egy ilyen hothatch modellt ha pl kedden atvettek anno ujan, akkor max az elso pentek vagy szombat este mar nem volt vhol kiprobalva mit megy vegre
mert tuti meg volt kinalva mindes megis elmentek 8-10+ eveket igy is, de addigra mar a sokadik tulajnal jott elo csak, ha egytalan elojott
sokkal erdekesebb ebben a temaban az, hogy jo fajta olaj legyen benne es az gyakran legyen cserelve
ezen tobb mulik, mint a tobb ezer km-s felgazas bejaratasokontöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #112293 üzenetére
nekem a Punto amire kierek 18ker-bol az M5-g mar uzemmeleg, az kb 3km
latom a pontos motorhofok kijelzest a VEMS pontmatrixos kijelzojen, nem a muszerfalrol nezem lede az olajhofok is jo lehet addigra, mert hidegen max-n all az olajnyomas alapjaraton, ahogy belemelgszik a motor es lecsokken 1.5-2-re alapjaraton, es az M5-re fordulva mar nem szokott a max-n allni
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Remekelek28 #112454 üzenetére
a JTD-k a legjobbak (termeszetesen )
90-s evek kozepei fejlesztes, es minden gyarto atvette mara a technologiajat, ilyen-olyan sikerrel
de az 1.7CDTI az Opel-kben Isuzu
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Remekelek28 #112461 üzenetére
az Opel (is) a sajat markaneven hivja a dizeleit, mindegyik commonrail-e CDTI neven fut, fuggetlenul attol, hogy a Fiat vagy Isuzu eredetu az
a DTI az nem commonrail rendszeru dizel, azert mas a neve
VW-nel nem geciztek ezzel sokat, ott minden direktbefecsis dizel TDI neven fut, ha adagolos, ha PD, ha CR rendszeru, nem szamit
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #112523 üzenetére
Bosch ECU-nal egy idoben csak akkor indult el az AC, ha a ECU latta hogy forog a motor by triggerkerek, csak gyujtasra forditva a kulcsot nem indult el
na most ezzel az a baj, hogy 2x at kell fordulnia a motornak, hogy az ECU lassa hol jar a motor, mert a trigger kerek 2x fordul el a jelado elott (4utem=720fok), a veztengely jelado meg csak 1x, es csak akkor tud gyujtasszinkront adni meg befecskendezni is fazishelyesen, amikor ez a ketto jel megvan neki mar
ez mondjuk lelevegosodott kifogyott tankos temanal, ha hujere oninditoztak elotte es nem sok szufla van mar az akksiban eleg szopos tortenet tud lenni, mert tolni kell miatta vagy 10-12m-t ugy az autot, hogy kupplung ki van engedve mar, nem beszelve arrol az aprosagrol, hogy kell vmi lenduletet is szerezni ehhez, hogy ezen a kb 10-12m-n belul az auto ne alljon meg 0-ra
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- GTA V
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Metal topik
- Farming Simulator 22
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA