-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
senior tag
Ezzel még általában lehet tovább menni, inkább ilyen ne legyen menet közben
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
senior tag
válasz Kornel #69140 üzenetére
Minden csak viszonylagos , a kis japók alapból is pattógósabbak , pl egy mitsu coltnál mondtam is magamban , hogy ez gyárilag olyan kemény mint az enyém ültetve.
A progresszív rugó lényege az eltérő tekercselés miatt , hogy alacsony sebességnél közelít a gyári keménységhez , nagyobb tempónál pedig merevebb , feszesebb.
Az fontos lenne majd a cserénél , hogy a lengőkarokat a szilenteknél , (ha hossz irányban vannak) a földön húzzák meg terhelt/ültetett állapotban, így kevésbé nyírod ki , mint ha az emelőn lógva tépik meg.Szerk: nem nagyobb tempónál , hanem nagyobb terhelésnél , ahogy zoli is írta.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
senior tag
válasz Kornel #69145 üzenetére
Azzal szoktak riogatni , hogy a gátló , lengőkar ,torony és kerékcsapágy hamarabb megy tönkre , nekem 9 éve van ültetve a gép , torony és kerékcsapágyat még nem cseréltem , a lengőszilenteket sem gyakrabban mint egy gyárinál , a gátlót tavaly , 70k km-nél amit nálam szaladt , de már azzal vette, a hátsókat még nem cseréltem , mert semmi bajuk
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
senior tag
válasz Balupapa #71325 üzenetére
A példa eléggé részlehajló, odarakhattak volna egy H astrat, és akkor ott is a doblemeznél kell az izzót cserélni
Egyébként nagy általánosságban manapság már minden márkánál van olyan szerelési folyamat, ami bődületes sz*pás a többihez képest.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest