Hirdetés
Hirdetés
-
Tömeges szinten gyártja legújabb HBM3E memóriáját az SK Hynix
ph A 12Hi kategóriás megoldás az AI gyorsítókhoz kínál kifejezetten kellemes alapot.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReSeTer
senior tag
Ez milyen váltó? Na meg mi történik a 2. fokozatban? Az olyan volvo-s nyomaték korlát féle dolog?
-
ReSeTer
senior tag
válasz DeFranco #91242 üzenetére
A magyarokat egyetlen dologgal lehet igazán motiválni, és az a pénz. Lehet, hogy egy németet vagy franciát lehet azzal motiválni, hogy "megbecsülnek, tisztesség" meg ilyen baromságokkal, de egy ilyen szegény országban, ahol az alapvető életszükségletekért dolgoznak az emberek, ez a legjobb eszköz arra, hogy normálisan elvégezze a munkáját.
Sőt, ami igazán motiválhatja, az az, hogy megígérik neki, hogy ha továbbra is jól dolgozik, még több lehet a fizetése. És ezt persze be is kell tartani.
-
ReSeTer
senior tag
Lett véve tescoban egy injektortisztító, arra lennék kíváncsi, hogy hogyan kell használni? Annyi van ráírva a nyakára, hogy "üzemanyagba" angolul.
Számít, hogy mennyi benzin van a tartályban, vagy csak úgy öntsük bele teljesen az egész flakont, aztán kész?
-
ReSeTer
senior tag
Mindegy, ha már meglett véve, majd bele lesz öntve.
Kösz
-
ReSeTer
senior tag
Mi a véleményetek a 10. gen (2008?) corolláról? Mondjuk egy benzin 1.6-tal?
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
melyik átlag fittipaldi tudja, hogy első tengely megcsúszásakor, vissza kell egyenesbe vágni a kormányt és gázt elvenni? Aki látja, hogy az autó eleje elindul egy jobbkanyarban, és elkezd a szembe sávba menni az autó, nem fogja egyenesbe rántani, hanem még jobban bekormányoz, amivel ugyanúgy csúszni fog, ja és padlófék, ami megint nem feltétlen segít.
Nézzük a hátsó kerekes történetet:
Ugyanúgy jobbos kanyar, átúszik a hátulja szembe sávba, de talán van annyi lélekjelenléte az illetőnek, hogy valamennyire átcsapja az ellenkező irányba a kormányt, amivel még az autó eleje a saját sávjában marad, így ha jönnének szembe, max az autó hátulját csapja el, míg az első kerekes csúszásnál már a fülke van a szembe sávba. Na melyik a jobb?
Egyébként ez nem feltétlen általános jelenség, mert meglehet úgy is csúszni hátsóval, hogy átmegy az eleje is, de látod, első kerekes csúszásnál nincs idő korrigálni.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
-
ReSeTer
senior tag
Mi van már megint...nézem a híradót, baleset mindenhol.... mi van mostanában az emberekkel? Csak az utóbbi időben kezd sok lenni?
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Egyébként az is közrejátszik a kamionos vonat témánál, hogy minden második magyar, alapmotorral veszi az autóját, amivel azért kielőzni egy 80-nal haladót nem éppen 2 sec. És ezt mind azért teszik, mert 0.5-1 literrel kevesebbet eszik az esetek 20%-ban (mert ugye országúton a kis motor többet/ugyanannyit fog enni).
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Elmondom én hogy szoktam:
Ha hideg a motor akkor 45nél nem megyek többel, és harmadikban hagyom, hogy legyen megfelelő kenés. Aztán ha bemelegedett akkor 50-55 negyedikben. Ekkor foroghat kb 1800-at. Ez már bőven az a fordulat, ami a benzinmotornak nagyon határeset, nemhogy még odarakok neki egy ötödiket is....nem dízel ez. Mondjuk annak se kellene 1600 alatt mennie.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Már ne haragudj, de tudod mennyit forog harmadikban? Fentebb leírták. Hol üvöltetés az? Egyszerűen csak nem erőltetem 2 ezer fordulat alatt hidegen, ahol kitudja milyen kenés van. Egyáltalán nincs hangja, és gázelvételkor nem rángat a motorfék miatt, mivel nincs meg hozzá az a magas fordulat, meg amúgy is, olyat másodikban szokott.
Miért olyan nagy szenzáció, hogy én nem gyök2 fordulaton használok egy BENZIN motort? Sose értettem azokat, akik ötödiket raknak 50-nél... ott nem tud semmiből kimenni ha kell, és nagyon alacsony fordulaton még többet is eszik mint 1800-2000 között.
-
ReSeTer
senior tag
válasz neduddki #93003 üzenetére
Ez sebességekre vonatkozik, nem fordulatokra. A cikkben van az a szép zöldes pirosas ábra, az lesz az.
Idézet: "A gyakorlatban ez a lehető legmagasabb fokozat használatát jelenti, ahol a fordulatszám még nincs túl közel az alapjárathoz, "
Igen, én is a gyorsításokra gondoltam, de mivel jellemzően aki 50nél becsapja az ötödiket, az onnan is akar kigyorsítani. Tudom, mert már ültem pár ember mellett. Na meg ez még meg is öli azt a motort.
Ja igen, erről is van egy TC cikk, nyomaték öl címen.[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Mi a véleményetek a 407 2.0 hdi-ról?
-
ReSeTer
senior tag
Ezt ma találtam. Vélemény?
-
ReSeTer
senior tag
Na, ahogy elnézegetem itt az ajánlásokat, akkor végül is igaza van a fentebb linkelt gyakorikerdeses kérdezőnek, mert egy családi kombi általában 1300-1400 kiló, arra már kell akkor a 140-150ló....érdekes, eléggé lehurrogták, meg leboyracerezték.. meg írták, hogy 100 ló alatt is lehet biztonságosan menni/előzni....
-
ReSeTer
senior tag
-
ReSeTer
senior tag
Bakker, mi a helyzet az ala carral, meg a 4ütemmel? Azok milyenek szerintetek? De létezik még autonavigátor meg vezess is.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Én a vezess-t azért nem szeretem, mert a cikkek 50%-a baleset.... Egyébként meg a TC szerezhetett volna pénzt, meg támogatást az RTL-től anno, talán lett volna több új autó, meg nem ez a "kókány, okosba" szint, de ők visszautasították azzal az indokkal, hogy nekik ne dumáljon bele senki, hogy hogyan csinálják meg a műsort.
Jól tudom? -
ReSeTer
senior tag
Miért kellett amúgy áttérni erre az olvashatatlan hülyeségre? Lassan már mindenki így fog írni......
-
ReSeTer
senior tag
Áh, nem fárasztom magam ezek elolvasásával
-
-
ReSeTer
senior tag
Normális az, hogy egy 1.0-ás swiftnek a kompressziója 5.5 bar mindhárom hengerben?
Nem, nem tudom mennyi a gyárija, de szerintem 10 bar körül.
-
ReSeTer
senior tag
Az mennyit számít, hogy homemade készülékkel lett mérve? Megtartja a levegőt meg minden. 5.5-t mutatott mindegyiknél. Lehet az, hogy a műszer miatt van 50%-os eltérés? :-/
-
-
ReSeTer
senior tag
Na megneztem 0-100at, 20sec es szerintem nem egeszseges a hangja magas fordulaton. Meleg motornal 3bart mer a homemade mero, hidegen meg 5t. Otlet?
-
ReSeTer
senior tag
Ma olvastam TC-n, hogy autót 3-6 havi nettó fizetésünk összegéből kellene venni.
Ha ebből indulunk ki, akkor nem kellene az utakon nagyon mást látni régi swifteken f astra meg focus1-en kívül.
Egy kisebb réteg meg járna mondjuk b5.5-s passattal.
Nektek mi a véleményetek erről?
-
ReSeTer
senior tag
Ők beletartoznak az extrém rétegbe.
De már nem azért, de ennyi erővel egy 1 milkás autót (szerintem innen lehet normálisat kapni, amire nem kell rákölteni a fizetésedet) csak az tud megvenni, aki nettó 300-at és 166 között keres.
TC-sek nem igazán jártak még vidékenMásik meg az, hogy biztos, hogy az jár jól, aki vesz egy bontószökevényt 300-400 ezerért, minthogy vár egy kicsit és vesz 800-ért egy olyat, amire talán nem kell költeni annyit?
Félre ne értsetek, tudom, hogy mire gondoltok, de az nem 1millás autónál van, hanem 2-nél és általában prémium dízeleknél jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Na úgy látom, nem csak én gondolom úgy, hogy enyhén baromság a cikk azon része.
Eleve ott kezdődik a baj, hogy abból indul ki, hogy egy olcsóbb autóra kevesebbet kell költeni majd megvétel után, amikor ez pont fordítva van ÁLTALÁBAN.Ha úgy írták volna, hogy középkategória, felső kategória meg prémium nem minimálbéreseknek való, akkor talán egyetértettem volna vele. Merthogy egy 98' audi a8 dízellel nagyobbat lehet szopni baj esetén mint egy 2005 utáni benzines focus2-vel költségileg, szerintem igazat mondok. Nem? Pedig a focus drágább...legalábbis értitek mire célzok.
-
ReSeTer
senior tag
Miért kerül 2.5x annyiba egy corolla lengéscsillapító, mint egy mondeo? Vagy csak azért, mert japán? :S Nincs semmi extra képességük szerintem. Ez a 45 ezer azért eléggé ijesztő, amikor mondeohoz meg 18ért van.
-
ReSeTer
senior tag
Azon gondolkoztam, hogy ugye napokban jelent meg, hogy igazából semmivel se környezetkímélőbbek a mostani autók mint 10 évvel ezelőtt, akkor most ha belegondolunk, nettó pénzlehúzás volt az egész EURO 453456464565 rendszer, ami miatt valakinek többet kellett fizetni teljesítményadó néven, környezetadó stb...
Mi lenne ha ezek az emberek követelnék vissza a pénzüket? Vagy fordítva, követelnék, hogy akik kedvezményt kaptak mert "elvileg" jobb besorolásuk volt, fizessenek ők is ugyanannyit mint a régi autósok?
Csodálkozom, hogy nincs fellázadás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vízszerelő Országosan 24/7
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen