Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Ismét egy új Meizu modell érkezett
ma Lassan beláthatjuk, hogy a Meizu korántsem szakított az iparág készülékgyártáshoz kapcsolódó szegmensével.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #144126 üzenetére
Vagy 2018-ban veszel egy 2-2,5 éves GL+ Vityát
Nekem most az lenne az igazi ha lenne a piacon 4-5 éves 1.6 szívó Vitya GL+ vagy GLX. Nem gondolkoznék egy percig sem.
azt a Sport Swift-et meg 1.5-be el kell hozni ha valós a leírás
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Ma megnéztem egy Saab 9-3-t, 2007 év végi 1.9 TiD (150 ló), 185e km.
Felszereltségét tekintve automata váltó és navin kívül minden benne van. Magyarországi, első gazdás, kívül-belül megkímélt állapotú az autó, bal oldalán az egyik ajtó volt javítva + van a tetőn egy kőfelverődés, többi része hibátlan, nincs összebaszva, látszik hogy vigyáztak rá.Az ára fixen 2 milla, az lenne a kérdésem hogy ez mennyire reális? Elnézve a hahu-s árakat, felső árszegmens eléggé, de ránézve az autóra... nem gondoltam volna hogy ennyire nincs áruk.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz htomi85 #144369 üzenetére
Nálam az aut. váltó inkább hátrány, a navi semleges.
Jövő héten kipróbálom az autót, mert a tulaja nem hirdeti (egyébként barátom az ismerős 10 éve, szóval a zsákbamacska kizárva) aztán meglátjuk mit mutat + egy alapos mosás és átnézetés.Adná magát a dolog, mert ha létrejönne az üzlet, a mostani 2005-ös Switemre kéne rádobni 1 millát és hozhatnám is el az autót, mivel megvenné városi rohangálósnak.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Az miért van hogy mondjuk egy 5-6 éves Mazda6 (vagy mondhatnék Accordot is) esetében a benzines autó kb. 20%-al drágább mint a dízel? Ráadásul kevésbé jó felszereltséggel.
Ennyire nem lehet eladni a dízel autókat? Mert újkorában pont fordított az ár reláció.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv, kíváncsi vagyok a véleményetekre, leírom a sztorit:
Faternak nézünk új autót. Keret 5 misi, de ez már üzembe helyezéssel, tokkal vonóval. Szóval az autó ára inkább 4.8 körül kéne legyen.
Felhasználás: napi 2x30km munkába járás, 90%-ban közúton, nagypapa stílusban
Több szalonban voltunk, 3 modellre sikerült leszűkíteni és lealkudni ennyire:
- Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GL+ ~4,69m
- KIA Ceed 1.4 100HP Silver ~4,65m
- KIA Ceed 1.6 136HP Silver ~4,95mSuzuki előnyök: tágas, könnyű ki-beszállni, erősebb
KIA előnyök: 7 év gari, magasabb felszereltség, szerintem jobb összeszerelési minőségEgyelőre teljesen tanácstalanok vagyunk, 50-50%-on billegünk, KIA-ra szerintem nagyon jó árakat kaptunk, közalkalmazotti kedvezmény által + ki akarják pörgetni még a legyártott modelleket az új széria előtt a következő 2 hónapban.
A Suzuki pedig Suzuki, nekem is az van, faternak is az volt kb. 10 évvel ezelőttig.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz HKorn #157488 üzenetére
Nem fájós derekú (még), illetve neki annyira nem jön be a SUV dolog, hiába Suzuki párti amúgy
Jobban utánaolvastam a KIA-nak és nagyon dícsérik még az 1.4-es motorját is, az 1.6-ról nem is beszélve.
Új Opel Astra-t is néztünk, aztán kb. 2 perc alatt el is ment a kedvünk tőle.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz htomi85 #157495 üzenetére
Automata Audi A6-ja van most, szóval tudja h milyen. Jó dolog, de nem fontos neki.
Vidéken használja az autót munkába járásba 90%-ban közúton. Ezért se feltétel.
Vitara igénytelen kopogós, nem tetszik..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #157497 üzenetére
Hyundai-ra mégsincs 7 év gari... egyébként az új i30 szerintem sokkal kevésbé lett szép mint az elődje, az tuti volt... Ceed sokkal jobban bejön
Carens felesleges, egyedül használja ritkán muter is beül, oszt ennyi
de persze köszönöm a tippeket!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz D1Rect #157503 üzenetére
Majd 10 éves már az A6-os, 2.0 PDTDI, multitronic.
Ez már szerintem önmagában egy ok, de az utóbbi időben többször megállt alatta, elkokszosodott az EGR, lejött a turbó csöve, most legutóbb kettőstömegű... ez volt az utolsó csepp, nem akarja megvárni amig a váltó, turbó megadja magát.. nagyon kényelmes autó, csak ha megáll alatta akkor megb*szhatja...
hülyegyerek: évi 17-18e km-nél többet nem fog menni, amúgy köszi az infót, lehet Hyundait megéri még megnézni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integrale #157527 üzenetére
Nálunk is hasonló volt a szitu, erre jutottunk: [link]
90% hogy 1.4 Ceed lesz, jókat írnak róla midenhol és nagyon jól felszerelt, igényesen összerakott autó.
Baleno belsejére nincsenek szavak egyébként, annyira csúnya és fröccsentett.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz vodrosjozsi #157564 üzenetére
Miért röhejes?
Új Leaf nem opció? Állami támogatással 6 misi.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Vettem egy autót de egy másiknak is tulajdonosa vagyok és élő KGFB van rá.
Most szeretnék az újra kötni netrisken, de ha a párhuzamos üzemeltetést választom, akkor a bonus malus fokozatom A0-s és k.rva magas a díj! Ez normális?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #158993 üzenetére
Igen, én vagyok az új gazdi, köszi
Annyit hozzátennék (bár aki ismeri, annak ez egyértelmű) hogy Saint_ egy kívül-belül szalon állapotú, műszakilag és esztétikailag is teljesen újszerű és hibátlan autót adott át nekem. Ha most hardverparón lennénk, menne a jó sok pirospont
mod: maximálisan ajánlott üzletfél
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tothgera30 #159137 üzenetére
Jól indul a videó, gondoskodnak róla hogy tiszta KARC legyen a fényezése az autónak...
Én még nem tudok érdemben nyilatkozni de az 1.2 TSI jól megállja a helyét a Jetta-ban, a fogyasztása pedig parádés, ugyan még kimérve nincs egy tankra de fedélzeti alapján eddig 5,6l/100km úgy hogy volt város, közút és gyorsforgalmi + mindig figyelek hogy 2000 alatt ne legyen a fordulat, de nem is gyilkolom.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #159433 üzenetére
Még nem tudok pontos kimért adatokkal szolgálni, ráadásul most a Swift (1.3) városban fut rövidtávon, a Jetta meg hétvégén maratonit. DE az eddigiek alapján a Jetta kevesebbel is be fogja érni.
A Swift nagyátlaga nálam 6.3-6.4, de így télen városban inkább 7 liter.
Jetta BC szerint eddig 500km után 5.8-on áll, volt város is de inkább országút 110 környékén tempomattal + pálya 140.
Amit még észrevettem hogy a Jetta jóval lassabban melegszik be, az nem nagyon megy 83-85 fok fölé, csak pályán láttam 90 fok fölött. Ettől függetlenül a hangja hidegen is nagyon szép, láncnak zéró hangja van. Arra figyelek hogy 2000 rpm alatt ne nagyon legyen, főleg ne terhelés alatt, de erre a Suzukinál is figyeltem.
Amint lesznek konkrét adatok úgyis megosztom, egyelőre várjuk a jóidőt, nyári szett van a Jetta-n
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bitpork #160885 üzenetére
Én pedig szeretem a gyári szervizintervallumokat betartani (több esetben előrehozni), aminek az alapja az hogy tudom hány km van az autóban és hogy szervizelve volt-é korábban.
Nem hiába ad meg a gyártó idő és/vagy km alapú intervallumokat.
Motor, kuplung, váltó állapotát pl. hogy állapítod meg anélkül hogy megbontanád?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz nandow #161051 üzenetére
El lehet hozni igen.
De erre számold rá a forgalomba helyezést + a téli szettet acélfelnin + a metálfényt. Utóbbi kettő persze nem kötelező.
autocentrum szabónál voltunk tesztvezetésen, Vitara-t és SX4-et is kipróbáltuk. megmondom őszintén, az 1.4T dinamikáját leszámítva nem volt valami meggyőző egyik sem. Faternak lenne az autó, de elmaradt a "hűha" érzés, kíváncsi leszek hogy dönt.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz Chereiose #165444 üzenetére
Splash nagyon jó városi autó, 1.2-es motorral vegyesben 5.5 a fogyija, városba klímával se fogod tudni vele megetetni a 7 litert. Nem véletlenül ennyi az ára még 10 évesen is
Újonnan ha jól emlékszem 2.8M körül voltak ezek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz IMIIKE1998 #165447 üzenetére
Annyi kis túlzással elmegy nekem a detailing kiegészítőkre
Üzemanyagot ha leveszed akkor havi szintre a kövezkező éves költségeket oszd le:
- teljesítményadó
- KFGB
- olaj, olajszűrő, levegő és pollenszűrő
- 1x klímatisztítás
- 2x gumi/felni csere + centír, feltéve ha van rendes gumi és nem kell venniEz az alap, feltéve hogy futómű + fékek is faszák és nem rohad sehol az autó.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
NEM saját része, egy barátom keres autót az alábbi feltételek alapján:
- vételár 1,7m-ig
- szívó benzin
- sedan felépítés
- max. 8 évesÉn nem tudtam okosat mondani erre, így kérem a segítségeteket
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ismerős megy holnap foglalózni ezt az autót: [link]
Sajnos nem tudok vele menni.. mit érdemes nézni rajta? Van valami típushiba?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz vzsryl #175850 üzenetére
Szerintem a garázs a legfontosabb. Nem b*ssz a nap egy parkolóban, nem veri az eső, hó stb. Ha egy panel előtt lakott volna, azt megsínylette volna már.
2-3 hetente mostam kézzel, 3-4 havonta waxoltam nem egy nagy durranás, gumi és műanyag ápolás minden 2. mosásnál
Gépi mosót nem látott.
Az utóddal sincs ez másképp: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Testvérem szeretne autót venni, fontossági sorrendben:
- automata váltó (nő)
- közepes méret, pl. egy H Astra
- benzinmotor, 1.4, 1.6
- márka mindegy
- az autó vételára max. 1.5 MStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Családba kellene autó anyósnak:
- keret a vételárra 450k
- fabia/clio/corsa méret
- szívóbenzin
- manuális váltó
- sok városi használatElőre is köszi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Lexus IS 250 (2014-től) -je van esetleg valakinek, vagy tapasztalat ismerősi körből?
2.5 V6
Típushibák, szervízigény érdekelne elősorban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szabonagyur #196194 üzenetére
Jetta-nak semmi baja, a wategate csere megoldotta a gondot.
De kéne valami ami hátul hajt, nagyköbcenti és szívó japán. És ha nagyon elgurul, kihozható belőle ilyesmi: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
A legrosszabb időben, de most kell vennem páromnak egy kisautót. A vételárra a plafon 1.2M, hetek óta nézegetjük a Swifteket, Spalsheket, de úgy látom el kell engedni.
Milyen alternatívát tudtok esetleg? A méret ilyesmi, a dízelt sem vetjük már el és 3 ajtós is jöhet, csak autó legyen, már ott tartunk..
Napi 2x15 km agglomerációban + városban kavirnyálni.
Sok Fiestat, Corsat néztünk, de magánszemélytől esélytelen és az összes behozott szét volt rohadva... egy magánszemélyes Spalsh majdnem összejött 1 hete, de az eladó felszívódott..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Sziasztok!
2,5M vételárig mit ajánlanátok az alábbiak alapján:
- agglomerációs + városban közlekedős kisautó (Swift, Yaris, Jazz, Polo méret)
- szívó benzin, azért 80+ ló ha lehet
- max. 10-12 éves
- 3 ajtós is lehet
- klíma, elektromos első ablakok
+ olyan autó kéne aminek gazdája volt, nyilván ez is emeli az árat és csökkenti a lehetőségeketStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest