- OLED TV topic
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
it A spanyol közlekedési hatóság észrevette, hogy valaki adatokat próbált szerezni tőlük – lehet, hogy járművezetők millióinak privát adatait árulják online.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #46640 üzenetére
Maradjunk a max egy turbó árában ami a többlet fogyasztásból kijön de engem még ez se tudna meggyőzni..egy normális szívó 2lieteres motorban kb 140-150 paci van ugyan ez mondjuk egy 1,4 turbóban..na mosta két blokk közül egyértelmű hol van több hiba lehetőség és melyik a tartósabb ha németbe élnék és 5 évente cserélnék kocsit hidd el lesz@rnám magasról hogy 1,4 turbó és szétesik 200k után mert már rég eladnám..azért majd kíváncsi leszek ezek a turbós csodák 15 év múlva is menni fognak e mint a szívós társaik én nem hiszem
-
tresh
addikt
(#46647) hobizoli: akkor maradjunk abba hogy nekem 150LE szívó 2 liternél sose fog több kelleni..és a fizikát megb*szni még ha fejlődik az anyaggyártás technológia nem lehet..ergo akárhogy nézem egy 1,4 turbó élet tartalomra nem fogja azt hozni amit szívó..attól függetlenül hogy aláírom nagyon jó kis motorok de nem hosszútávú én meg autót ált nem 3-4 évre veszek mert sajnos nem tehetem meg még..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Élet tartalomról beszéltünk amiket meg te felsoroltál autókat a 90% fel van újítva a maradék 10 meg életébe nem futott 60k km-nél többet mert egy gyűjtő garázsában van..természetesen nem azt mondtam hogy rossz lenne vagy hogy nem bírná a terhelést csupán annyit hogy a kis köbcentis turbós motorok nem lesznek hosszú élet tartalmúak pl ott van az 1.0 turbos három hengeres ford blokk 120LE egy fókában aminek a fő tengelye egy arasz hosszú..nem hiszem hogy az fog annyit bírni mint egy pl 1.6 16v 110Le-s blokk ugyan úgy egy fókába. Az megint más ha 1,8 vagy 2 liter turbóról beszélünk
(#46657) [rvilike]:onnan hogy a 20éves 320i még vígan megy 300k km után is míg ugyan evvel a teljesítménnyel bíró 1,2 és társai nem igen fogják ezt prezentálni ha minden héten olvasol egy cikket hogy gond van pl a PSA 1.6 t-je amin olyan vékony lánc volt hogy öröm volt nem nézni ...én nem meggyőzni akarok senkit csak leírtam a véleményem ezekről a kis köbcentis csodákról és ennyi
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Jó ez kb 10 év alatt jönne össze nálam én itt a szerviz és karban tartásból indulok ki motorikus részen mondjuk két azonos típusnál pl egy fóka 1.0 turbó vs 1.6 16v
[rvilike]: a láncról volt szó ami nem egyszer adta meg magát(nyúlt/ szakadt el) és ezt nem én mondom hanem aki javítja barátom és nem ma kezdet a pözsók terén.. én leírtam amit hallok látok olvasok és ebből nekem még az jött le hogy ezek a motorok korán sem olyan meg bízhatók mint nagyobbik turbós társaik vagy szivó ennyi.. ha te ezt vitának veszed akkor elkeserítelek mert korán sem annak ment leírtam a véleményem és ha épeszű normális hozzá állással még engem is meg lehet győzni hogy nem kell félni ezektől a kis köbcentis motoroktól.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Kornel #47904 üzenetére
1.6 hdi szerintem ekkora bódéba felejtős..2.0 fölött szigorúan Típus hibákat passzolom de hogy miért jó választás az nagyon egyszerű: első pont a köztudatba mindenki szerint sz@r francia így jóval olcsóbb mint hasonló társai és fiatal példányokat lehet megvenni jó felszereltséggel jó áron..hátránya hogy ez által elég sz@rul tartják az árukat. [link] << egy TC-s cikk mondeo vs 407 vs superB
-
tresh
addikt
válasz Psychonaut #47943 üzenetére
Azért ez is adja
-
tresh
addikt
mindenre van megoldás
-
tresh
addikt
válasz didros #48616 üzenetére
Szerintem remek választás az 1.6 turbódénes fóka és ugyan úgy az 1.5 dci megane is. Ha deisel kell én mindenképp ezekbe gondolkoznék.. a km-rel nagyon nem foglalkoznék inkább az autó motorikus állapotával/ esztétikai..nem egy olyan példányt ki lehet fogni annak ellenére hogy futott 200k-t makulátlan állapotba van belül az autó és motorikusan is rendbe van..mindenképp sokat járj utána és inkább lássa nézze át három ember minden téren mintsem hogy valami hulladékba ülj
Amúgy a 1.5dci ből a 106 pacisat keresd szerintem. Ezekről a példányokról meg mycso,FerNandor tud nyilatkozni mert mind ketten egy ilyet hajtanak nagy megelégedéssel ha jól tudom
(#48620) 8th : szerintem ehhez a bódéhoz inkább az 1.8 dukálna
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz didros #48625 üzenetére
Szerintem azért ajánlották a benyásat mert abból könnyebb jó állapotú gépet kifogni mint dieseles társaiból bárha az utóbbi mellett fogsz dönteni készülj fel hogy hosszú ideig fogsz keresgélni és közben rengeteg romot fogsz megnézni élőbe.
(#48627) Psychonaut: teljesen egyetértek evvel, viszont pályán megpakolva/klímával nem eszik többet mint az 1.6 és legalább szedi is a lábát nem erőlködik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #48990 üzenetére
Mindig az oltja fikázza a francia gépeket aki nem ült még benne sose volt neki mert a szomszéd barátja harcsázás közbe mesélte hogy a szobatársa francia autója egy kalap szar..
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #48996 üzenetére
annak jobb oldalt kell lennie különben nem autó....
Dany007: harmadik francia autóm hajtom 8 éve csak francia autóm volt..első renault clio 91' , peugeot 306 93' , renault megane 98' és most jön a 4ik valószínű renault/citroen lesz és tök érdekes soha nem álltak meg az út szélén nem esett szét..de velem tuti kivételeztek a francia autó gyártok..ja nem csak megkapták az autók azt a minimális gondozást hogy benzines létükre 10k km után kapták az új szűrőt olajat stb.. őszintén a 306-osal volt több gondom mert ott belefutottam egy hátsóhíd rendbe rakással ezt leszámítva mind1ken csak kopó alkatrészeket cseréltem. Ja Clio ba kb 80k-t tettem..195k val adtam el..306ba olyan 40k-t..meganeba most járok 30k nál 3/4 év alatt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz hossszú #49266 üzenetére
Mert az óra tárolja az adatot nem az ecu De nem kell aggódni nem fognak érte szólni vizsgán se ha igen akkor egyszerű régi besz*rt és cserélve lett egy másikra ennyi. Barátomnak ugyan ez volt 230kval volt vizsgán majd a kövnél 135k val volt..mondtuk hogy óra csere volt és ennyi felírta azt kész
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Spórolós topik
- Path of Exile (ARPG)
- Formula-1
- Fotók, videók mobillal
- Honor 90 - modellalkat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen