Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #192249 üzenetére
Ha jól emlékszem volt valami youtube videó, hogy mennyire rossz ez az autómata váltó és kész ipar van hozzá itthon, mert gyári hibás. Majd megkeresem, vagy kijavítanak. Meg ha jól emlékszem, hogy szerelők is imádják, mert szerelni is jó, elég zsúfolt.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #192253 üzenetére
Megtaláltam(youtubealert, TCAntialert)
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #192255 üzenetére
Mercedes A és B osztályba szerelt CVT rendszerű automatájáról van szó, amúgy innen kezdi sorolni mibe rakták ezt a csodálatos váltót.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz alázógyík #192342 üzenetére
2004 óta működő cég, mit akarsz?
-
grizlisandor
addikt
válasz Jorus #193806 üzenetére
Száraz DSG van benne, ha ezzel együtt tud élni, állítólag jó autó.
VAG topikban tárgyalták nem rég. -
grizlisandor
addikt
válasz zsoltip #194183 üzenetére
210k km/7 év a 2.0CRTDI-nek a vezérléscsere intervallumja, szerintem az 1.6CRTDI-nek is hasonló lehet, de erről kérdezz meg valakit, aki ért is hozzá.
Leírtuk párszor, hogy nem igazán nyerő a szárazkuplungos DSG, ezeket a számokat ki mondta egy váltóspecialista? Stabilabb a 2.0CRTDI olajos DSG-je 60k kmként cserélt olajjal. Meg egy kombiba kell is a lóerő.
-
grizlisandor
addikt
válasz slett27 #194858 üzenetére
Miért nincs garancia a használt autóra(Becsületesnepper youtubecsatorna)
Videóban is elmondja, hogy garancia csak arra van, ami le lett rögzítve, vagy rejtett hiba(hengerfejes a kocsi).
Amit lehet tesztelni/mérni kell, mert ha pl nem nézted meg, hogy nem működik a klíma, akkor hiába jössz rá hetekkel/hónapokkal később, hogy nem megy, az eladónak nincs dolga veled.Szerintem ilyen indokkal nem fogod tudni visszavetettni vele, sajnálom; de hátha a többiek mondanak valami okosat.
-
grizlisandor
addikt
válasz BigBlackDog #196233 üzenetére
Pedig 12200 kmterrel ezelőtt cserélték.
-
grizlisandor
addikt
válasz Beus0726 #196300 üzenetére
VW Jetta 1.4 TSI-ről tudni kellene, hogy mikori gyártmány és hány lóerős.
2014 előtt főleg a 122 lovas az ajánlott, de sajnos ezek "nem az örök élet meg egy nap" láncos vezérlésű motorok, amik szeretnek nyúlni, így vétel után, ajánlott a csere, hacsak nem volt igazoltan cserélve benne.
2014 után a 1.4 TSI-k már szíjjasak, elvileg Jettából 2 féle volt, azok már jobb motorok. -
grizlisandor
addikt
válasz Yiggdrasil #197087 üzenetére
Az 1.6 szívóval legendásak, azért is tartja jól az árát, most meg már csak a turbós mild hybrid motorok közül választhatsz új Suzukik közül.
-
grizlisandor
addikt
válasz Yiggdrasil #197101 üzenetére
Igazad van, én csak félig meddig olvastam el a hsz-d, bocsi.
Igen, Ignis/Swift újonnan szívó+mild hybrid.
Majd az idő eldönti, hogy mennyire lesz tartós ez a mild hybrid Suzukiéknál, de valószínűleg tartós. -
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #198300 üzenetére
Az nem állítás, hanem csak ellenőrzés, és ha rossz még be se állítják utána, hanem kérj időpontot rá.
-
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #198302 üzenetére
Nálunk itt a DK-i sarokban nem volt sehol ingyen (vacsora) beállítás...
(#198318) Qru:
Mióta néhány hete bedobtál egy hasonló XV-t, azóta tetszik a típus. -
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #198325 üzenetére
Magyar autóklub megyei kirendeltsége nem tudom minek számít.
(#198339) Qru:
Ha lesz időm nézek egy eladó példányt és meglesem milyen, aztán már az anyagi részén kelljen gondolkozni. -
grizlisandor
addikt
válasz BigBlackDog #199513 üzenetére
TOP3. Elnéztem.
1.4 TSI EA111 2005-, BMW/PSA VTI 1.6 2005-2010, 1.8 - 2.0 TFSI EA888 2006-[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz fasyrt #199591 üzenetére
BMW topik-ban szerintem tudnak segíteni.
Ha jól emlékszem ez a rettegett kigyulladós motor, amit megfelelő karbatartással és egr off-al megelőzhető; a váltó meg ZF, ha jól emlékszem. Időben lecserélt olaj a lelke.
-
grizlisandor
addikt
válasz fasyrt #199601 üzenetére
Kell rá egy nagy revízió, keress rá Ezredes hozzászólásaira és, mint (#199594) molnarpeter írta, utána jó ideig jó lesz.
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #200009 üzenetére
Nekem most volt szerencsém kicsit utazni GPF+mild hybrides Vitara-'ban vagy S-Cross-ban, nekem egy és ugyanaz, mind2 autó.
Elég szépen lépett, ahhoz képest milyen batár.
Bár a belső műanyagok kritikán aluliak, vicces, hogy a 15 évvel idősebb Altea'-mban jobban néznek ki a műanyag elemek. -
grizlisandor
addikt
válasz Integrale #200011 üzenetére
A céges Dokker-nél azért jobb volt.
(#200013) vzsryl:
Az 1.6 szívó Altea-'m, 1360 kg + én, akkor azért lép nagyot.(#200022) kisza25:
batár: Nagy befogadóképességű, magas oldalú szekér.(#200023) kovsol:
Ez talán valami jóbban felszerelt volt, hátsó kamerával, meg elől, hátul érzékelőkkel. -
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #200143 üzenetére
Banyek, részletezhetnéd kicsit a baját?
Volt cserélve a váltóolaj? Ha jól emlékszem abba is le kell dobni 60k km után. -
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #200453 üzenetére
Fejben kellene fejleszteni az embereket, van sajnos rokon is/ ismerős is, aki csodálkozott, hogy fekete hó esik télen. Mondom talán, nem kellene minden sz**rt a tűzre rakni.
De a legújabb, pár hete az új sziauram szomszéd, az előző sziauram szomszéd által felhalmozott és ott hagyott ramatyát elégetéssel akarta eltűntetni este, a 35+ fokban. Tűzgyújtási tilalom volt, amúgy a belterületen önkori rendelet tiltja évek óta. Főleg idősek laknak a sziauromok kívül, ők nem fognak neki szólni. Rám lesz ragasztva a bélyeg, hogy a beleugatós magyar. Mondom csináljad csak, először elnéző leszek. Reggel megyek a kocsihoz, full hamu az egész, és még mindig füst szag van. Nézek át a szomszédba a tűz "le van folytva" gyepből kiszedett kockákkal és füstőlőként üzemel. Na 112, hol és mi történik, 10 perc múlva a helyi tűzoltók itt is voltak, természetesen a sziauram, nem volt otthon. Létrával bemásztak és oltották is, jött a másik szomszéd sziauram, hogy érezte a füstöt, de nem tudta honnan jön. Annyi esze volt, hogy az égetős sziauramnak szólt, hogy tesóm itt vannak a tűzoltók nálad. Előkerült mesterünk is, acsarkodott a tűzoltókkal, aztán közölték vele, hogy fejezze be, mert rendőrt hívnak, na akkor már visszavett... -
grizlisandor
addikt
2,5 millióig, milyen autók közül válogathatok, amik:
-Automata
-Kisebb, mint az Altea, de elférek benne a 2 méteremmel
-Napi 2x20 km
-Évi 5x-6x-i autópályás utazást bírja
-Nem Prius
-Nem dízelTwingo2 és/vagy Clio III, jó lenne 1.2 turbobenya, 1.6 szívó, de sajnos csak egy 4 sebességes autómataváltóval szerelték őket.
Egy Golf GTE menő lenne, de az sajnos a keret 2x kezdődik. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
(#201749) tboldi & (#201752) Luck Dragon:
Akkor csak a szokásos.
Szimpatikus autó, kár, hogy nem vagyok oda a szedán formákkért.
-
grizlisandor
addikt
válasz mamboo #202095 üzenetére
Azt nézem az a motor FSI így ami biztos: kokszosodik és kényes a benzinminőségre (kénmentes benzint kell neki), sokat eszik és nem megy.
Szerintem nem akarod te azt.
-
-
grizlisandor
addikt
Múltkor kérdeztem, hogy: 2,5 millióig, milyen autók közül válogathatok, amik:
-Automata
-Kisebb, mint az Altea, de elférek benne a 2 méteremmel
-Nem dízel
-100 le <Kaptam egy Auris 1 gen HSD ajánlást, de beleolvasva invertergondjai is lehetnek.
Keresgéltem, eljutottam a Mercedes W169-ig, van turbós benzines motor, méretben is ok lenne, de az automata váltó az típushibás.
Nézegettem a GE Jazz-t, de ez a 99 lóerővel nem gondolom valami acélosnak.Módosítom max 3,5 millióra az elméleti keretet.
-
grizlisandor
addikt
válasz bandus #202597 üzenetére
Ha maradok itthon, ez is tervbe maradt, de a fő cél, ha megyek németbe fél év után hazahozni a magyar rendszámos autómat és kint venni valamit.
(#202598) Qru:
Néztem, hogy lenne 1.5 i-VTEC (USA model), lenne CVT váltóval még be is vállalnám.(#202600) molnarpeter:
20 centiméterrel hosszabb, mint az Altea, így kiesett.
Technika tetszik, de a kinézete, alkatrész árai nem. -
grizlisandor
addikt
válasz tboy93 #202691 üzenetére
Röviden egy izgalmasabb golf!
Inkább 2009< évjáratút néznék, ott volt egy FL, elvileg sokat javult a beltér.
1.4TSI 122/125 ló az vehető, láncos vezérlés, utolsó kiadásos láncok már nem bicikliláncok, ha csörög, cseréltetni kell. Szépen mozgatja az a motor a bódét.
200k kilométer futás körül vagy legkésőbb, ha égéskimaradásra panaszkodik kell egy dióhéjas takarítás, meg egy injektor tiszítás. max 5W30 olaj, de a 0w30 az ajánlott bele.Hibák:
Szokásos vag, hogy az első sárvédők mögött takarítani kell, mert lerakódik a por, sár, levél kombináció.
Csomagtérajtó nyitómechanika szokott törni, mert nagy dizájnötlet volt, hogy a Seat márkajel legyen a nyítófül, de a mechanika kicsit alul lett tervezve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen