- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz mtade #140423 üzenetére
Arra akartam utalni hogy ha egy frissen behozott szét waxolt "garantált " 234.567km futott csak Hans használta bevásárolni 4ik autó és BXE kód akkor fel lehet ülni vele a sz*p*roller-re. Abban az esetben ha ismert az előélete erre a hajtókarcsapágyra kérdezz rá bátran hogy volt e cserélve és egy teljes átvizsgálás se hátrány pl milyen állapotba vannak a porlasztók ect. Ha ezek után is rendben a masina bátran vedd meg!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Az utastere legyen elég tágas 170-190 cm-es utasok számára.
Ezek alapján kb a mondeo,avensis, mazda 6 marad, de a mondeo ezekre is magasan ráver helykínálat terén.
Focus 2 az egy egérkamion.. nincs benne hely az 1.6 os motor meg borzasztó.. 130 4000-et forog és megsüketülsz benne...
Motorikusan én mindenképp a mazda 6/toyota felé hajlanék ha benzin a nyerő. Ott egy gond van mégpedig egy nem rohadó épkézláb példányt találni. Szerviz szerintem semmivel se drágább mint a felsoroltak.
Nálam ez lenne ezekből a sorrend:
1.Mazda 6 2liter benga
2.Toyota Avensis 2 liter benga
3.Mondeo.... szívem szerint én a 2.0 tdci (hdi) motorosat ajánlanám (könnyebb abból értelmeset találni) benyás verzió mindenképp éhesebb lesz mint a fenti két japo gépA többi logikusan a hely szűke végett kiesett.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #140716 üzenetére
ez után már csak a gumi nő van..
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #140719 üzenetére
-
tresh
addikt
még mindig hülyék az emberek... céges autó 69 ezerrel franciából de nálunk nem tekernek órát
-
tresh
addikt
válasz B-L-A-C-K #141040 üzenetére
Na igen! Ezen mosolyogtam én is Komolyan mit várt kint 3 év vagy 120k km után lerúgják és jön az új. Néha akad egy két kulcsos autó ennyi km-rel mert azokat csak akkor használják amikor a másikok szervizbe vannak de az 100-ból egy. A többit mind felvásárolják a török nepperek aztán visszatekerve eladják őket. A sok tehetséges itthon meg ugrik rá mint veréb a tehénszarra
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz focvis #141043 üzenetére
Persze hogy az, alap ott is hirdeti nem az a baj. Hanem hogy ilyen hülye nem lehet senki de tényleg. Logikusan megveszek egy új tgk-t céges autónak nem azért veszem meg hogy évi 20-ezret menjek vele..Ahhoz hogy kitermelje a belefektetett összeget használni kell, így lazán beleugrik 3 év alatt 120-140k alap esetben (és most keveset írtam). Tehát egy kis fejszámolás után rögtön kiderül hogy ezek a behozott tgk-k mind tekertek
-
tresh
addikt
válasz Integrale #141140 üzenetére
Eu normákat dízel esetén kár feszegetni mind bukó. Ettől függetlenül tény hogy eljárt felette az idő, de én hamarabb vennék egy jó pd-t mintsem egy cr-t.Legyen az renault,digo,vw ect. Nekem tetszik hogy "dízelesen" jár és azért egy jó állapotú pd nem igen kalapál/csörög zörög. Szerintem kulturált teljesen. Teljesítményre meg igen csak derekasan helyt állnak mai napig, sőt! De az tény hogy ez már nem volt olyan hülyebiztos konstrukció mint anno a TDi-k. De ha volt/van gazdája egy pd-nek (1.9) akkor röhögve kimegy az is világból 2szer is ha kell. Kb mint a digok 1.9 8v jtd-je. Aminek csak a körítésének vannak bajai, motorikusan kiváló.
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #141220 üzenetére
Alapjában véve szerintem ez nem generál hátrányt egy mezei juzernél, max a tuning terén jelentkezhet "hátrány" belőle. De arra meg szerencsére ott a lehetőség mint a mezei tdi-knél pl vezérműtengely csere stb stb. Az tény hogy a pd is elérte a fejlesztési határait és csak a cr maradt, de amíg volt sose volt rosszabb a cr-el szembe. Ha jól emlékezek 97 végén jött az első "cr" aka jtd 156-os 105 pónival 255 nyúlmókussal. 99 évévégén jött a pd AJM motorkód 116 ló 310 NM . Tehát lemaradva nem igazán volt a technika a cr-el szembe. 2003 körül jött a digóknál a 16 szelepes jtd 140 illetve 150 pónival (ha jól tudom). 00/01 be már ott volt az ARL 150 ló/320NM és még mindig 8 szelep és pd
Egy hátrányt tudok el mondani a pd-ről most már több év dízelezés kapcsán. Tényleg kb egy literrel többet nyel mint a mezei tdi vagy a cr. De ha VAG csoportból kéne venni dízelt autót egyelőre én még maradnék a pd vonalon. Az új cr-ek terén én még nem érzem azt a kiforrottságot mint anno tdi/pd terén. Más gyártó dci/jtd motorjait simán vállalnám.
-
tresh
addikt
válasz Integrale #141228 üzenetére
Igen ez így igaz. De igazából a lényeg azon volt hogy anno pd még abszolút jó döntés volt fejlesztési szinten.Tudta a cr-ek szintjét, csak még a CR-t lehetett tovább fejleszteni addig a pd fizikai korlátokba bukott. Egyik kedvenc motorom az ARL, 2000-től szerelték 150poni 320 nyúlmókus 1900-as fordulaton szerintem ez mai napig bőven megállná a helyét
(#141227) hobizoli : annyira azért nem vészes, de tény hogy van pár variáció főleg a kereszt/hosszmotorok végett.
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #141771 üzenetére
Még annyival kiegészíteném hogy +800k ért kapsz tekerhető kormányt és 10 literes városi fogyit a belépő 1.6 os motorral.
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #141798 üzenetére
De tényleg Amúgy nekem semmi bajom de benzinbe csak 1.8 T vennék belőle vagy PD-t
-
tresh
addikt
válasz Kakaduku #141980 üzenetére
De egy szónak is 100 a vége, ennyi pénzt használt autóért soha, hogy eseteg bukjam az egészet, mert egy szar roncsot vettem.
Azért ha reális határok között keresel használt autót közel sem fogsz szart venni. Nyilván egy 2015-ös 7-es bmw 4,5 misiért valószínű hogy egy tákolt fostarisznya. De ennyi pénzért igen is lesz jó vétel 1,5-3 éves használt autókból ami teljesen rendbe van. Amúgy meg az új autónál pont az első fingás joga kerül kb 500-600k ba ha kihoztad a szalon kapujából De tény mindenki más,én inkább veszek használt leinformálható autót, jó felszereltséggel, igényeimnek megfelelően 70-80% áron. Mintsem 2 év alatt bukjak min 1 misit rajta.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Kakaduku #141991 üzenetére
Mindenki másképp gondolkodik e téren. Új autót szerintem úgy van értelme venni, hogy 3-4 évesen lecseréled. Nyugaton se viccből csináljak ezt. Normál használat mellett ugyanis akkor kezdődnek a komolyabb kiadások az autóra. Nálam az új autó alapból felejtős. Nem azért mert nem tudom megvenni, hanem mert van egy összeghatár ami felett nem venném meg. Alapjában én nem fogom tudni neked mi kell de az biztos hogy pl én hamarabb vennék mondjuk 4 misi ért egy fullos használt mondeot, accordot, mazda 6 stb mintsem egy uj Vitarat. Nem azért mert a Vitara rossz lenne, pusztán a minőség, felszereltség kevés annyi pénzért. De ez az én igényem nem a tiéd. Írd össze mik az igények, mely autók tetszenek olvass utánuk. Neked kell dönteni mi tetszik itt pedig elég sokan tudnak tapasztalatot, véleményt mondani róluk.
-
tresh
addikt
válasz Peti78 #142075 üzenetére
Mindkettő jó autó a mazda rohadósabb típusok közé sorolható. De ennyiért jó példány hát nem tudom, talán mazda 6 ból ha mázlid lesz. Volvo-ból szerintem nem lesz ennyiért jó. Mazda 2 literes szívó motorja nagyon jó megbízható. Volvoból csak a turbósakat ismerem. Ha kicsit több lenne a keret akkor én a Volvokat erőltetném de nem szívó motorral hanem d5 vagy t5 -el
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Elég fura elsőre de gyári, ahogy focvis írja
footy: a paint csodákra képes
Peti78em tudom milyen ársávban keresel gépet.De ha fentiek szerint, akkor szerintem karcsú lesz ez az összeg. Jellemzően a Volvok sokkal jobban lesznek felszerelve minden földi jóval, de árban is feljebb fognak mozogni ha normális példányt akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Peti78 #142089 üzenetére
Nem az összeggel van a baj.Hanem hogy ez az összeg a kínálat legaljához van közel mind két modell esetén. Az hogy 1,5 misiért se veszel hibátlan autót az tuti biztos.De az már korán sem az hogy a 800ért vett autóra hányszor fogsz még ennyit ellocsolni hogy ne hagyjon sz@rba. Szerintem jobb mondjuk bealkudni 1.4-re egy tényleg jó állapotú autót és ráverni mondjuk 200k-t aztán nyugodtan autózni. Mint havi szinten önteni bele a pénzt hogy legalább néha menj vele két kanyart.
-
tresh
addikt
Mert olyan sok normális 320i rohangál az utakon
Nagyon régen e36 ból akartam kombit 318 ból volt kb 3 db eladó 320-ból meg egy de mind egy rom volt. 318d ből minden sarkon kettő volt. Jóval egyszerűbb dízelt venni belőle, persze rögtön kell még rálocsolni valamennyit. De itt is igaz ,ha nem a piac aljáról veszed nincs baj. De ő is egy tipikus olyan vásárló lehetett ahogy leírta, pin@mágnest akart helyette szopóroller lett.
-
tresh
addikt
válasz sheep #144048 üzenetére
A swift ezen első példányai arra jó hogy a faluba lejárj a boltba és vissza meg a helyi polgárőrnek. Biztonság technikailag egy nulla és inkább ülök egy 400ezre szar franciába amiben ha belém jönnek legalább van esélyem hogy túlélem ebbe semmi. Persze valakinek ez is elég.Én ha vernének se vennék ilyet inkább buszozok.. a kettes swift és feljebb már más a tészta. Itt konkrétan ez egye swiftről volt szó és szerintem az minden csak nem autó főleg ha egy megane-al hasonlítom össze. Ja tudom most jön majd a szar hulladék francia és társai duma, de abba szarba ismert fogalom az abs , a 4 tárcsafék, 4 lufi, szervo,klíma, és normális futómű.
De gondoltam hogy megint sírás tárgya lesz ez..
(#144051) w333: Sok jobb választás van mint az egyes swift...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz sheep #144067 üzenetére
Ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor azt gondolom tegye el azt a 300ezret gyűjtsön még és vegyen a duplájáért. Ennyi pénzből nem lehet értelmes autót venni. Ez az árkategória max annak éri meg aki azt nézi hogy van még rajta 1 év műszaki. Még gurul jó lesz munkás kocsinak kitapossa a belét azt leadj a méhbe. Ez igaz a megane és bármelyik egyéb autóra is.
-
tresh
addikt
válasz Declare #144095 üzenetére
Abban viszont egyetertek, ha valakinek par 100 ezer nagy penz es alig van megtakaritas, ott az auto csak nagyon extrem esetben lehet realis.
Itt a lényeg Mondjuk hülyén hangzik de nekem akkor is a biztonság előrébb állna minden téren főleg ha a családomat is hordom vele. Plusz szerintem az elég nagy álmokat kerget, aki szerint egy 300k ért vett suzukira majd semmit se kell költeni. Akkor meg már inkább biztonságosabb autót veszek és arra költök.
(#144094) Integrale: 300k ért vett autónál az üzembetartás többe fog kerülni mint a vétel ár. Már az első 2 hónapba tök mindegy mit vesz.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Integrale #144099 üzenetére
Persze ez is igaz. De sajnos az emberek többség ezt keresi hogy olcsó legyen és egy fillért ne kelljen rá költeni. Mindig vannak jó vételek de azt az veszi meg aki tudja mit keres nem az átlag user. Vettem én is havernak motor hibásnak mondott, patika állapotú megane 1-et aztán 100 ezerből lábra tettük azóta is röhögve megy és csak kopó dolgokkal foglalkozunk rajta.
Ettől még sajnos a piaci átlag azt mutatja hogy ebben az árkategóriában inkább csak hulladék van mint sem autó. De kivitél mindig van.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #144104 üzenetére
Na de egy G astra futómű is F1 technika egy egyes stifthez képest és nálam a biztonság itt kezdődik. Ezért írtam hogy szerintem inkább nézzen bármi mást csak ne ezt. Lehet az opel,fiat, bánom is én mi tetszik neki van bőven választék. Hiába jó műszakilag( motorra gondolok )attól még biztonságtechnikailag minden vele egykorú autótól el van maradva.
-
tresh
addikt
válasz Luck Dragon #144467 üzenetére
Motor függvénye, de nincs vele több baj mint az átlaggal. Nem a piac aljáról kell venni és ha nem akarsz FAP és társaival szenvedni akkor 2.0 szopó benya jó választás bele. Illetve annyi hogy szerintem szűk és kicsi az elődjéhez képest (406). Ha kategóriába kéne választani akkor én a C5-öt venném. Sokkal jobb vétel, több extra és tágasabb a kombi meg gusztustalanul nagy
-
tresh
addikt
válasz footy #144607 üzenetére
Már ha le tudja viselni azt az ocsmány 3 hengeres motor hangot. 5év után meg ha elakarja majd adni sz@rt se kap majd érte. 1.6 szívó val meg még akkor is járni fog amikor ez az ecoboost csak egy rossz emlék lesz a Fordnál Jó a turbós motor ha értelmes cm3-vel párosul, ez nem az. Aki azért az a motorért pénzt ad,ott nagy baj van
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zoo8800 #144610 üzenetére
Szerinted mit fognak hamarabb megvenni az emberek használtan egy ezres turbóst vagy egy 1.6 szívót? Minden második ember szívót vesz mert megbízható egyszerű fenntartású autó kell neki. Ha a ford 1.6 turbójáról beszélnénk vagy 1.6 dízeléről akkor egyértelmű hogy azt mondom igen jó motorok és tartani fogja az árát és hamarabb tudod majd eladni is. Mert ismert motorok bevált technikával ahogy pl az 1.6 szívója. Több mint 4 éve a piacon van az 1.0 ecoboost nézd meg mennyit árulnak belőle..nem hiába. De tudom mindegyik autó szerelő vagy hozzáértő hülye és csak te vagy Helikopter
(#144614) footy: nem a turbóval van baj hanem a cm3-vel. Az hogy 200-ig lehet húzni fantasztikus dolog az első kanyarig tudni is fogja. Ettől függetlenül egy családi autónál ez hatalmas érv lehet a vásárlás mellett. A turbó végett "dinamikusabb" mint a szívó 1.6 ezt senki nem vitatja. De megbízhatóságba az 1.6 szívó veri és a többségnek ez a fontos. A tsi család más világ van ott is baj bőven főleg a régiekkel.. az új motorjai más kérdés megint. Lehetne ezt még oda-vissza érvekkel alátámasztani szerintem azon a helyzeten nem változtat,hogy a többség szívót veszi. nálam is az lenne a befutó ha csak ez a két motortípus játszana. Úgy hogy 2 turbós kocsim van
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #144616 üzenetére
3 henger 999cm3 és turbó... ha ez szerinted jó akkor meg kell venni használni örülni. Úgy szeretem ezt a sarkítást, ha valakinek jó a bevált technika akkor az hülye. Mert miért nem vesz turbósat mert az a menő 200 lóig húzható és 4 literrel jár alattad és örök élet plusz egy nap. Ja... a Fordnál nagy mérnők emberek vannak főleg motor fejlesztésnél, azért használják pl a PSA dízeleit. Igaz a francia dízel se szar Ford autóba csak a franciába...
-
tresh
addikt
válasz Declare #144622 üzenetére
Nem azt mondtam hogy új korább nem lesz jó, 3-4 évig tuti nem lesz semmi vele. De a motor fizikai paraméterei végett nem fogja azt tudni hogy 300ezret elfusson komolyabb hiba nélkül. Mivel nem erre tervezték. Eladáskor pedig sokaknak nagy kérdőjel lesz egy 4 éves 200ezret futott ezres turbós motor hogy mikor térdel el. Az első genes TSi-k pont jó példák voltak azok is hullottak szép számmal..Mára már aránylag azt mondható hogy igen megbízható motorok lettek pl az 1.4 Tsi ellen semmi kifogásom se lenne ismerem vezetem napi szinten tényleg jó motor főleg egy családi autóba.
(#144623) Tsebacsi: pont itt kezdődik a baj hogy te is a VW TDi által ismered csak a CR-t. Ismerem Mágust személyesen is sokat dumálok vele neki valahogy nincs ez a megjegyzése felém mint pl Neked. Am halkan megsúgom Mágus első kérdés mindig ha CR van szó hogy mi a motorkód mert abból se mindegyik ajánlott pl az első genesek PD-re vannak építve aminek szar az olajpumpa tengelye..
Napi szinten autókkal foglalkozok szerelem is őket nem hasból beszélek ez a hobbim. Nem kell elfogadni amit én mondok érveket de nem is kell hülyének beállítani csak azért mert én mást vallok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Anime filmek és sorozatok
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest