Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
nem olvastam el az összes hozzászólást, vannak itt iparági szereplők? úgy értem olyanok, akik rálátnak arra, hogy egyes márkák milyen szállítási határidőket tudnak? (márkaszerviz alkalmazottak, stb)
a Skodások mondtak egy laza 45-46 hetet Octavia-ra, és hát ez szíven ütött (kombi dízel manuál)
nem ragaszkodom az Octavia-hoz, felőlem lehet bármi más is, de nincs kedvem végig telefonálni minden autómárkát, gondoltam hátha van valami 'general wisdom'
hibrid csak akkor, ha megéri évi 60 ezer km szinten üzemeltetni (nem taxi) mondjuk 4-5 éven keresztül, tehát a felára megnyerhető a fogyasztásban“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz BigBlackDog #202517 üzenetére
hasonló helyzetben vagyok, mint alázógyík: kb egy év múlva jár le a lízing, a most készleten lévő autók kiesnek
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
szeretnék pár véleményt meghallgatni az összegyűltektől.
kezd körvonalazódni a lehetőségem az új lízingelt autómat illetően:
- Opel Grandland PHEV (Ultimate edition + minden rendelhető extra)
- Volvo XC40 B3 mild hybrid (Core + az összes elérhető csomag)
- Kia Sportage Hybrid (GT-Line + az összes elérhető extra)
esetleg:
- Toyota Rav4 Hybrid (Comfort Style)
- Hyundai Tucson PHEV (VIP Executive csomag + napfénytető)amik kavarognak a fejemben:
- az Opel és a Hyundai zöld rendszámos, de az Opel sok százezrekkel olcsóbb, mint a Hyundai
- a Volvo-ban sok minden nincs benne, főleg napfénytető (ami mindegyik másikban van) de mégis csak egy Volvo. az összes között ez a legkisebb
- a Sportage szerintem ronda, de minden szempontból a legjobb ajánlatnak tűnik, rogyásig van extrázva, egy friss modern autó, és nem drága (az Opel és a Hyundai között van árban) viszont az automata váltó miatt legalább 1 évet várni kell. a feleségem ezt venné.
- a Rav4 esetében félek zavarna a CVT plusz egy halom extra nem elérhető, vagy nem rendelhető, lényegében 3-4 tétel van az extra listán
- a Hyundai csak a bőr mellé adja az ülésfűtést
- most egy Kodiaq-ot használok, mindegyik kisebb lenne (Kodiaq is több, mint egy évre elérhető választás, és hibrid nincs)nem kértem ajánlatot eddig:
- Mazda (kicsit fura a CX-5, mert olyan érzésem van, mintha hirtelen elfogyna az autó a hátsó oszlophoz érve, pedig a B oszlopig gyönyörű)
- Honda (kívül még csak-csak, de belül elég kuszára sikeredett a design)
- Seat (gyanús, hogy mivel VW csoport, az sem lenne, vagy csak beláthatatlan időn belül, és a design olyan skodásan semmilyen)nem tudnak időben autót adni:
- Skoda Kodiaq
- VW (csak Allspace Tiguan van, de limitált verziókban, én meg egy sima Tiguan-t szeretnék, R-Line)
- Jeep Compass 4xeannyira nem tetszik, hogy ajánlatot sem kértem:
- Ford Kuga
- Peugeot 3008 / 5008
- Citroen valami
- Renault Kadjar (amúgy is csak egy felszereltség elérhető, nincs válogatás)
- Dacia és minden kínai, maradék koreaiA fentieken túli többiek kívül esnek az elméleti 15 milliós (alku utáni) kereten.
Ki mit venne a helyemben? Olyan feltételekkel mentem el autót venni, hogy legyen benne (nem fontossági sorrendben) automata váltó, hibrid hajtás lehetőség szerint tölthető, napfénytető, LED vagy valami mátrix-LED automata vezérléssel, fűthető ülések és kormány, NEM bőrülések, tolatókamera, HUD, Apple Carplay, anyósülésen Isofix
Gondolom a fentiekből kiderül, hogy SUV vagy álterepjárót keresek, nem kell 4x4 csak a magas üléshelyzet.Fontosnak tartom, hogy mennyi lesz a várható újra értékesítési ára, mert hát nyílt végű a lízing és 15% a maradványérték, gondolom mindenki érti. Olyan autó kell(ene) ami 4 év múlva a piac sokra tart majd és könnyű lesz eladni is. Igen, van az az ár, amiért bármit könnyű eladni, ne ebbe az irányba menjünk el...
minden szempontot szívesen meghallgatok, ki milyen irányba menne el, és miért, köszönöm[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz diegho #205442 üzenetére
a Cupra Formentor eszembe sem jutott, ez jogos, bár félek egy ismeretlen márka 4 év múlva jövő értékétől (ismertség, elismertség, stb)
NX300h-ra kértem ajánlatot (ezt elfelejtettem) de ugyan az a technika, mint a Rav4 -> CVT és ettől fázom. kollégáknak van CH-R meg Prius is, tudom mitől fázom.#205443 rbalint88
kb 3 hete járom a szalonokat (minden márkától egyet) nézegetek, ajánlatot kérek, tesztvezetek.
Opel múlt héten érkezett a szalonba, azt ezen a héten üléspróbázom
Kia, Toyota, Hyundai, Volvo megvolt, bár a Volvo-ból az XC60-al mentem többet, de közben jött egy áremelés, és az kiesett a kalapból, de az XC40 érdemben nem kevésbé Volvo
az Allspace az gyakorlatilag egyenlő a Kodiaq-al minden méretben, amit én egyébként kicsit nagynak tartok, feleslegesen hosszú. ahogy nézegetem a 4,5m - 4,6m közötti méret lenne tökéletes, de szigorúan véve itt elég kevés a versenyző
mondom, Opelben nem ültem, de nem tűnik kicsi autónak (bár kisebb, mint a Kia/Hyundai) ez a héten ki fog derülni. hárman vagyunk a családban, ahogy a helyzet áll nem is leszünk többen.
ha Kodiaq méretű autót akarnék, akkor ugye hárman lennének, a Kodiaq, az Allspace Tiguan, meg a Seat Terraco (Tarraco?) mert minden más jellemzően kb 10 centivel rövidebb. de igazából nincs igényem ekkora autóra, én egy Astrával is el lennék, csak kell a magas üléspozíció.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz rbalint88 #205446 üzenetére
a Formentor talán beleférne (mivel nem voltam szalonban, csak a listaárat láttam) de az Ateca már nem Cupra vonalon. El kell menjek egy Seat szalonba, úgy látom. a magasság egyébként kérdőjeles, mert az Ateca-nál 10 centivel, a Kodiaq-nál 18-al alacsonyabb
az a gondolati vonalvezetőm egyébként, hogy a használt piac nem értékeli az extralistát, és azok az autók, amik nagyon olcsón is megkaphatóak és mindenük extraként kérhető, azok 4 év múlva kevesebbet érnek, mint azok, amik eleve csak magasabb alapáron voltak megkaphatóak. ez valamilyen összefüggésben is van egyébként a vélt- vagy valós presztízzsel, de a VW csoport ez alól IS kivételt képez, szóval az elméletem elég gyenge lábakon áll
a héten megnézem az Opel-t, ha a beltere gagyi 15 millióért, akkor megyek vissza a Volvo szalonba
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz footy #205449 üzenetére
a Kuga simán nem tetszik még annyira sem, mint a Sportage, mert annál úgy vagyok, hogy van 4 évem megérni a design-ra. de a Kuga nem megosztó, hanem ronda
viszont a javaslatod figyelembe véve (és mert az NX350h ajánlat jó volt) üléspróbán kívül teszek vele egy tesztkört is, hogy kiderüljön mennyire olyan, amilyennek gondolom
igazából az a bajom, hogy külsőre ráadásul a Lexus tetszik a legjobban, csak a CVT-s folyamatos motorhang zavar. de ha belül úgyse hallani....“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz f4lcon #205441 üzenetére
a helyzet változott, Rav4 már nincs, a Kia és a Hyundai 12+ hónapban határozta meg az automata váltós modellek szállítási idejét, a Volvo emelt kb 1 milliót.
viszont jó ajánlatot kaptam a Lexus NX350h-ratehát fullos Opel vagy fapad Lexus?
- ami igazán hiányzik, mert a mostaniban is van, az az elektromos memóriás ülés és a napfénytető, ezek nincsenek a Lexusban.
- ami jó lenne, de nem fogok eret vágni, az a most is meglevő és az Opelben is lévő első isofix, és a HUD, ezek nincsenek a Lexusban, de le tudok mondani róla
- amit ezeken kívül szeretnék, a ledes világítás, az automata váltó, és a tolatókamera meg az Apple Carplay az van a Lexusban is.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tboy93 #205566 üzenetére
néha a feleségem, de egyébként senki
viszont a kezdődő gerincsérvem miatt az Opel AGR ülése (6 irányban állítható motorosan) talán többet nyom a latban, mint a Lexus standard ülése?#205567 Gergőke88
mint mondottam, a Volvo kiesett, mert eddig is a legdrágább volt, de most további 1 millióval vastagodott az árcédula. a kérdés az, hogy az első felszereltségi szintű Lexus (Elegance) vagy a legjobb felszereltségű Opel (Ultimate PHEV) jobb választás, figyelembe véve, hogy 4 év múlva el kell adni. gumi ügyben eddig is elmentem 1 téli és egy nyári szettel a 4 évben, nem hiszem, hogy ez után ez másképp lenne. az éves szerviz valószínűleg az Opelnél olcsóbb, a Lexus tuti drágább óradíjjal számláz, de az Opel-hez venni kell fali töltőt is kiépítéssel a céghez, ami még 500 ezer és egymillió között van, attól függően mennyire szállnak el a villanyszerelők ajánlatai, anélkül meg nyilván nem fogom a céges autót az otthoni villanyszámláról tölteni...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz xEon1337 #205689 üzenetére
anyumnak Jazz-e van ugyan ezzel a technikával (motorral) kb egy éves, és nagyon szereti
ő is elmúlt már nyugdíjas, de a Jazz-nek nem annyira alacsony az ülőlapja, hogy zavaró legyen, pedig én is lobbiztam emellett“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
a legtöbb lízingcéget nem érdekli, honnan érkezik a pénz, de lezáráskor meg kell nevezni a vevőt általában. erre érdemes rákérdezni, nem mindegy, hogy magánszemélytől, vagy egy jogi személyiséggel rendelkező cégtől veszed az autót, főleg, ha te is lízingelni akarod (áfa)
ügyvéddel le lehet papírozni rendesen, hogy ki fizet, mit fizet, stb.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
a Kuga 1.5 turbó benzin motorja jó? a 150 lovas
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tresh #205900 üzenetére
nem, ez soros négy hengeres, román (Craiova) gyártás, vízhűtéses turbó, benzin direktbefecskendezés, változó szelepvezérlés, az egyhatos Ecoboost 1 decivel lefaragott verziója, a kínai kedvezmények miatt (ott köbcentire adnak kedvezményt) 2016 óta gyártják 120-150-183 lóval
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
tehát összességében vállalható az 1.5 Ecoboost?
spritmonitor szerint 8,3 a nagyátlag, ami combosnak tűnik, főleg, hogy ovijáratra kellene (anyának, ofkorsz)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz BigBlackDog #205916 üzenetére
1.4 TSi-ből a Tiguanban EA111 vagy EA211 van?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz grizlisandor #205919 üzenetére
ez jó, köszi
viszont a megcélzott ársávban egy darab található csak, ez [link] ami meg úgy tűnik a rossz hírű EA111“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz bandus #205927 üzenetére
hát, én ezt másképp nézem: a napfénytetőt pölö g.tszi nehéz utólag bele tenni, a multi kormányt meg nem. egy százasból megvan minden firleflanccal együtt, programozva.
mindamellett nem igazán van egyébként képben a Tiguan, csak azért linkeltem, hogy 5m körül ez az egyetlen benzines, a többi mind dízel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz f4lcon #205924 üzenetére
közben új irányt vett a keresés, most Mazda CX5
szerintem nincs ember, aki követni tudja a feleségem logikáját
a 2.2 Skyactive dízel mennyire fogja utálni a napi 3-4 kilómétereket?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz vzsryl #205955 üzenetére
fck, tudtam, hogy túl szép ahhoz, hogy igaz legyen...
jelenlegi állás szerint egyértelműen nem tetszik:
- Tiguan, CR-V, facelift előtti Sportage (mk4) bármelyik Renault és az S-Crossfehérben nem tetszik, más színben mehh:
- Rav4, Tucson, Kuga, Grandland (ez feketében sem tetszik)kizárva a sztereotípiák miatt:
- Audi/BMW/Mercedesés akkor ami tetszik:
- piros Mazda CX5
- kék facelift utáni Kia Sportage (mk4)
- narancs Vitara fekete tetővel
- T-Roc bármilyen színben (ez az egyetlen, ami egyébként lehet fehér is)
- piros Ford Edge Vignale [ez nyilván nem fér bele anyagilag, de jól példázza, hogy a szemre tökre hasonló Kuga pl inkább csak mehhh]
- Qashqai kékben
- Range Evoq bármilyen színben [erről azt mondják igazi f0shalom, szóval én ezt kizártam]
- 3008ezek mellé olyan elvárások vannak, hogy ne legyen öregebb a jelenlegi autójánál (2015 decemberi Clio) ne kerüljön jelentősen többe, mint 5 millió forint, legyen színes, de ne olyan matt narancs, mint az Ateca, hanem szép fényes piros, mint a Clio, és ha lehet, bírja az ovi járatot, azaz napi 2km oda és 2km vissza, hetente egy DM/Aldi ami további 5km
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
hehe, értem a logikát
@mindenki más: a Vitara nekem is nagyon puritánnak/egyszerűenk tűnik, még ha a szó szoros értelmében nem is fapad. Az anyaghasználat/minőségérzet meg sem közelíti az 5-6 évvel idősebb Mazdákat (olyat már néztünk)
#205958 vzsryl:
az a 1.33 TCe jó is lenne, de úgy tűnik csak a facelift utáni modellbe szerelték, és azok meg inkább 6 millió mint öt. van egy "de ez nem az a kék, amit mondtam" színű 1.6 dCi egyébként, az nem tudom mennyire vállalható [link]
opcionálisan még mindig van ugye Kuga és az 1.5 turbó benzin, abból van "szép piros"[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szabonagyur #205964 üzenetére
és puha műanyag sem a beltérben, rendes bőr a kormányon, kényelmes hosszúságú ülőlap elöl, kontrasztos, nappal is jól látható, telefon tükrözésre alkalmas kijelző középen, stbstb
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szabonagyur #205969 üzenetére
[link]
az egyetlen feltétel, ami nem teljesül az évjárat, de ebben az esetben nőként természetesen tud kivételt tenni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz KubanitoS #205966 üzenetére
szerintem nem olvastad végig a történetet, amivel nincs gond egyébként, felgyorsult a világunk, nincs mindenre idő
viszont ha már vetted a fáradtságot, hogy kommentelj, akkor én is veszem, hogy válaszoljak: férfiként nincs olyan racionális indok, ami meg tudná magyarázni a feleségem érzelmeit az autóvásárláshoz. ezért én sem próbálom megmagyarázni, inkább elfogadom a feltételeket, és próbálom abból kihozni a legjobbat.
lehet, hogy TE nem így vásárolsz használt autót, még én sem így tenném, de nem a tiéd lesz az autó és még csak nem is az enyém, hanem a feleségemé. tegyél meg annyit kérlek, hogy tiszteletben tartod és nem kritizálod, kösz“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szabonagyur #205987 üzenetére
mert zugnepper? f*ngom sincs
igazából ez nem izgat, hogy "miért adja el" hiszen az igazság soha nem fog kiderülni
lehet azért adja el, mert sz*r
lehet azért mert rájött, hogy 8 hónappal a honosítás után többet ér, mint amikor behozta, és realizálni akarja rajta a profitot
lehet nyert egy csomó pénzt (vagy visszakapta családosan a befizetett adóját) és drágábbra váltana
lehet vesztett kártyán, és jönnek az uzsorások a pénzértha az autó alapvetően jó állapotban van (ezt a konkrét linkelt példányt egyébként még nem néztük meg személyesen, csak dízeleket) akkor mindegy is, miért adja el. úgyis elviszem szervizbe az autót mielőtt megveszem, sőt, rétegvastagság mérőm nekem is van (kalibrált) szóval a nagyon nagy mókolásokat már a szervizlátogatás előtt is ki tudom szűrni. és mivel Mazda, erős a gyanúja, hogy rohad - főleg, ha az osztrákoktól jött.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tepenzed #206154 üzenetére
nemrég rendeltem 5 Kiát (Ceed, kombi, 1.0 turbó) és nyári gumis, megrendelésre készül (augusztusi gyártás), 10% előleget kellett letenni, és mi kaptunk árgaranciát.
nagyon számít hol rendeled, mert Kia-ból az importőr az előző éves forgalom nagyjából harmadát adja a kereskedőknek, szóval lehet lesz olyan kisebb dealer, ahol már mostanra elfogynak az autók“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz z-csongor #206185 üzenetére
az én titkos tippem a Nissan Note (például: [link] )
barátkozni kell a formáival, de elég megbízható, és a szó jó értelmében igénytelen cucc.
az akkor hatályos NCAP szerint 4 csillagos a felnőtt utasvédelem [link]“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
az 1.4 G asztma az Ecotec, igaz? úgy hallottam az szereti az olajat
nincs azokból 1.6 8v? (Merivából van)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Tothgera30 #206194 üzenetére
faternak volt ilyenje, csak H asztmában, csörögtt az is, mint ez [link]
bár az olajat nem ette...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Kis Tigris #206255 üzenetére
faceliftes mk2 Octavia?
Skodákba elöl is volt isofix rendelhető, és mivel van cikkszáma, utólag is beszerelhető.
helyben is nyerő, hátul is
az ötajtós ráadásul nem kombi*, de egy kis hűtő vagy 2 bringa azért befér lehajtott ülésekkel
*van aki nem akar kombi autót venni
esetleg ronda, de finom alapon: Seat Altea XL?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
volt 1.6 8v (105 paripa, nem versenyautó, de már nem tolnak le a pályán) és 1.6 FSI (115 paripa) is szívó benzinesből, szerintem az a 8 szelepes az egyik leg igénytelenebb motor a VW csoporton belül. rendesen cseréled az olajat, meg a gyertyákat és legyen nálad tartalék gyújtótrafó, a világból kimegy.
mivel VW legóból van, minden IS kapható hozzá minden sarkon és az unixban nem 3 utángyártótól van féktárcsa hanem 30-tól.
az igazi ritka madár a 2.0 FSI egyébként, 150 ló, szívó benzin, hmm... de most pl egyetlen egy sincs eladó.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Kis Tigris #206270 üzenetére
tolatóradar legyen benne gyári, kínai fejegységre meg köthető a kamera, 40 ezres beruházás
dízel az éves 30 ezer felett éri meg igazán, főleg, ha kevés a város és sok az országút, mert ha nem hajtasz, akkor az 1.6 sz.póbenzinnel is eljársz 7 liter alatt.
jó igen, a dízellel meg 5,5 - de őszintén, amíg a gázolaj és a benzin egy áron van, a másfél liter fogyasztás különbség 15 ezer km alatt nagyjából 100 ezer forint megtakarítás egy évben, csak ebben nincs turbó, kettőstömegű, nagy nyomású befecskendező meg egyéb, könnyen és drágán letérdelő cucc, plusz a benzineseknél kisebb az esély arra, hogy már megtették a föld-hold távolságot kétszer.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
2015 utáni BMW X1 - mi baj lehet? 218i vagy 216d (három hengeresek)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Kis Tigris #206379 üzenetére
így ránézésre is több különböző szürke van mindkét oldalán, érdemes lenne utánanézni, hogy csak a fények miatt, vagy körbe volt-e törve?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Kis Tigris #206381 üzenetére
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Kis Tigris #206384 üzenetére
https://magyarorszag.hu/jszp_szuf
ingyenes, de csak pár adatot ad ki. ügyfélkapus regisztráció ajánlott hozzá, rendszám alapján dolgozik.
érdemes végignézni a műszaki vizsgákat és az eredetiség vizsgákat is, általában vannak (rossz minőségű) képek, de ezt-azt le lehet szűrni belőlük, pl az eredetiségvizsgák számából lehet következtetni a valós tulajok számára, mert a számláló által írt adatok sokszor hülyeséget adnak ki.#206385 Kickass
nem óhajtottam azt mondani, hogy el kell vetni, csupán arra hívtam fel a figyelmet, hogy nem árt nyitott szemmel járni és kérdezni. a találattal megerősíteni vélem azt, amit a képeken láttam: az autó volt törve és nem sikerült mindenhol vagy 1) színazonosra fújni vagy 2) úgy beállítani a hézagokat és a szögeket, hogy egyformán törje a fényt a mellette lévő elemmel
az egyébként, hogy az autó törve volt még nem jelenti azt, hogy nem lehet jó, de az alkunál figyelembe kell venni.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Palesztin994 #206408 üzenetére
NX350h? szálkás fapad lesz, mert nincs benne bőr meg villanyülés 16-ért, de összességében abban nem lesz Suzuki érzésed belül
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Palesztin994 #206424 üzenetére
szerk: nevermind, félreolvastam
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz pinnacle #206446 üzenetére
akkor majd nézz meg egy-két EuroNCAP videót az autómentős szakértő által felmagasztalt 20 éves középkategóriásról, meg egy mai modern "luxus" autóról, és kiderül, hogy ugyanabban az ütközésben csak az lesz a különbség a két autó között, hogy az elsőből fekete zsákban vesznek ki a tűzoltók, a másikból meg te szállsz ki saját lábon.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz pinnacle #206465 üzenetére
Eurotax-hoz magánszemélyek egy ideje már nem férhetnek hozzá, keresned kellene egy céget, aki vállal ilyet pénzért. talán nagyobb használtautós cégek, vagy márkaszervizek lehetne a jó irány.
azt vedd figyelembe, hogy az Eurotax figyelmen kívül hagyja azt, hogy az autód mennyire volt kiváló állapotban, szóval a piaci érték (amennyiért ilyen autókat hirdetve látsz) kb 80%-át fogja dobni, néha kevesebbet.
de mondom, ha nem találsz olyan céget, aki hajlandó a saját hozzáférésével ezt az adatot neked megadni, akkor ez csak találgatás“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz grizlisandor #206521 üzenetére
úgy tudom az Active nem volt itthon elérhető felszereltség, néhány flotta egyedi megrendelésére azonban hozták. itt van egy egész jó összefoglaló a felszereltségeiről: [link]
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ezzel ugye az a probléma, hogy te is felelős vagy azért a szerződésért (meg kellett volna győződned az adatok valóság tartalmáról) szóval nehogy meglepetés érjen.
#206574 tboy93
az adásvételin rajta lesz a címed, a google maps meg megmutatja[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz imyourfriend #206592 üzenetére
pedig a jó kamera nagy segítség
fater se hitte el, amikor megvette a vatta új Q3-at, kellett neki egy fél év, mire rájött.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz pinnacle #206719 üzenetére
Ssangyong Tivoli? akciósan 5.9 https://www.ssangyong.hu/files/Tivoli_X150_Arlista_HU_2022_02_v2.pdf
bár a Duster kb 15 centivel hosszabb és 10 cm-el magasabb, szóval összességébene gy nagyobb autó“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell