- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz (Kolombusz) #161 üzenetére
Ne viccelj!
A 220-ashoz volt már szerencsém, igaz kézi váltóval, de nem érezni a nagy súlyt!
Teljesen dinamikus, nem okoz problémát a 160 és még onann is lehet vele előzni bőven!
Szerintem a 200-as sem lehet lomha!
Mindenesetre az igazi a 300-24 vagy a 320! Ezeknek hatalmas feelingje van!
Szerk: Nem kötözködés, de olyan nincs, hogy W124 kupé! Az C124!
[Szerkesztve]Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #3571 üzenetére
Szevasz
Nosza, rajta, szerezz be egyet, csatlakozz Te is a fórumhoz !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #3574 üzenetére
Lehet, nem is bír többet, illetve biztos vagyok benne hogy 5-6 év alatt egy ilyen mai, ráadásul ferdeszeműek által készített járgánnyal garantáltan lesz baj !
Amúgy ha a w124 kupé a vágyad, akkor nézegetni kell az autóhírdetéseket, stb. nyitott szemmel kell járni és előbb-utóbb belefutsz álmaid járgányába, ha elég kitartó vagy !
De lehet, hogy azonnal ráakadsz egyre, milhelyst keresgéni kezdesz !
lényeg, hogy keress, mert anélkül nehezen fog akadni.
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
(Kolombusz)
veterán
válasz (Kolombusz) #4014 üzenetére
Első sorban az érdekelne, hogy mennyire rohad a kasztni, milyenek az alkatrész és szervizköltségek, illetve az automata váltók hogyan bírják a gyűrődést.
-
Dawess
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4070 üzenetére
Whehe...ez tetszik... Vitatkozni nem fogok Veled, kinek a pap kinek a papné(nekem az utóbbi) nem tudom mi ezen a cigánytuning jellegű dolog...Nekem mondjuk bejön, már csak abból kiindulva is, hogy élmény egy 560-ast vezetni...
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
mercedes13
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4070 üzenetére
Tisztelt PH! nagyúr!
Leírnád, hogy melyik rajta a cigánytuning? A fehér indexbúra, vagy a MAE kinézetű felni?
Látsz mást is? (MAE=mercedes tuning cég!)ui. ja,Neked milyen mercid van?
mercedes w115 230.4
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4108 üzenetére
Természetesen, ez nem kérdés !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
mercedes13
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4108 üzenetére
Nem akartalak megbántani! Már hogyne járhatnál ide. Én is ritkán teszem. Csak az nem tetszett, hogy lecigánytuningoztad! A felni szerintem sem illik hozzá (izlések és pofonok), de az még nem cigány tuning. Szerintem nincs fóliázva (vagy nem nagyon), ellentétben a mögötte álló mikróbusszal. Ezeknek gyárilag szines az üvege, még az én '73-as állólámpásomnak is, zöld.
Sok sikert a Primera-hoz! Használd egészséggel, remélem lesz benne (majdnem)annyi örömöd,mint egy ilyen merciben!
Mégegyszer Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
mercedes w115 230.4
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4325 üzenetére
Jah, szerintem is kuriózum lenne !
Tudtommal 280-as volt a legnagyobb.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz (Kolombusz) #4325 üzenetére
A szuszogáshoz nem kell lefúvatószelep. Nekem pont ma adta meg magát a 3-ik vagy a 4-ik hengernél az porlasztócsúcs válla és gonoszul sziszeg mint egy kígyó. Úgy érzem mintha idáig azt ölelgettem volna a keblemen... GRRRrrrr..... tényleg alágyújtok ennek a romhalmaznak!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz (Kolombusz) #4362 üzenetére
Köszönöm szépen! Occóért eladó!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz (Kolombusz) #4364 üzenetére
Hát pont ezek amik nem nagy összegek:
9.007,- Ft / negyedév a kötelező
13.120,- Ft a teljesítményadó Mert papíron csak 135 LE az autó.A Suzukim ugyanez:
16.170,- / negyedév a kötelező mert TGK
18.980,- a súlyadó azért súlyadó mert TGKHa nem specifikus szirszar megy benne tönkre akkor elég olcsók az alkatrészek mert nagyon sok a 124-esból való. Pl: alsó stabilizátor kar: 3.280,- Ft ilyenkor illik cserélni a kormányrudazaton a toldóbigyulát is. (most nem jut eszembe a neve)
Amire vigyázni kell, hogy ne törd rommá. Az drága mulatság...
De mivel a kocsim egy vén csataló és azért van már vele néha gond, tényleg nem ajánlom, ha nincsen egy olyan havi 20-30 ezer forintod amit rá tudsz költeni.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz (Kolombusz) #4368 üzenetére
Akkor ha gyógyíthatatlan Merci mániás vagy egy 190-es dízelt lenne érdemes venned. A benyásak még olcsóbbak és még kevesebb a gond velük, de eléggé szomjas vasak. Mondanám, hogy 123-ast, de abból már nehéz elfogadható állapotút venni. Akinek meg olyan van, az nem adja el...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz (Kolombusz) #4384 üzenetére
Ja, nekem sem Csak malmozik a tűzróka...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Templomegere
senior tag
válasz (Kolombusz) #4384 üzenetére
mondj mást
-
Danny_L.hu
tag
válasz (Kolombusz) #4384 üzenetére
Megy az csak sokadszorra. Bár tényleg nem a leggyorsabb...
-
Templomegere
senior tag
válasz (Kolombusz) #4402 üzenetére
ha lehet a 123-ast itt ebben a topikban ne zöldségezzük ! Köszi!!!
Én w123-ast vennék az fix , 1 milláért már nagyon szépeket és jókat is ki lehet fogni . Klímás ritka , de létezik .
-
Templomegere
senior tag
válasz (Kolombusz) #4404 üzenetére
ezek már öreg vasak , megérdemlik a tiszteletet , talán az utolsó olyan autó ami még tényleg autó volt . Kevés az olyan kocsi manapság ami 30 évesen még vígan eldöcög ha van gazdija . szerinted egy 4-5-6-os golf vagy ford fiesta focus hol lesz 30 év áhhh 30 , 20 év múlva ? vagy inkább 15
-
nagyúr
válasz (Kolombusz) #4406 üzenetére
A 124-es nem annyira klasszikus Merci mint a 123-as, de jobb a korrózió védelme és modernebb kocsi is. Ha bevezetik a "sárga környezetvédelmi matricás szopatást" akkor sajna egy-két öreg vasnak mennie kell majd a városból. Vagy perkálhatsz a műszakin...
Meg az alkatrészek is talán olcsóbbak a 124-eshez... De erre nem vennék mérget.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
t.zsolti
tag
válasz (Kolombusz) #4420 üzenetére
100e alatt nem kapsz használható aut.váltót csere kézire
a tetőablak csak akkor fog beázni ha elrohadt a keret,és a vizlevezető,mivel ez a megoldás amit a merci csinált nem zárja ki a vizet mert nem a tetőablak gumiprofilja tömít,az csak a naggya vizet vezeti el , ami befolyik az alatta lévő (tepsibe ,tálcába ,csatornába )kerül onnan a négy oszlopba futó gumicső vezeti le ,elöl az "A " oszlop közepe körül jön ki ,hátul azt hiszem a kopoltyún jön ki a vizMB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz (Kolombusz) #4427 üzenetére
240d, 300d a többi szerintem vérszegény ,és nem fogyasztanak kevesebbet
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz (Kolombusz) #4433 üzenetére
pedig alább ne add.
minden eladó ha megfizetik.
de mivel már annyiba van nem hiszem ,hogy valaki adna érte vagy 700e ,mivel a motorban kb1500km van és a felujjításával a fentebb említett összeget már régen tulléptem ,és az idén még a kasznit is rendbe akarom tenni(első sárv.csere ,köténylemez,küszöb,kivül belül ,hátsó jav.iv.) festés,
és lehet,hogy maximalista vagyok mert neken a lyukas autó az bántja a szemem
az erőről annyit ,4.-be kb 35-től már megy az autó.ha gyorsan akarsz menni 60 nál váltasz 4be(város)és huz mit a mozdony.
a 200d hát erölködikMB 123 3.0d
-
Templomegere
senior tag
válasz (Kolombusz) #4427 üzenetére
ennek is csak a papírja 76-os ..... és kértelek hogy ne zöldségesezd a w123-at . Szerintem nem olyan nagy kérés egy Mercedes topikban . Köszi !!
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4427 üzenetére
Nem a gyorsulás bajnoka az biztos, szépen tud csilingelni a motorja, főként hidegen, de azért lehet vele közlekedni, és a tömeg és teljesítmény arányhoz képest egész jól gyorsul !
Mondjuk egy foknál jobban tökmindegy, hogy mennyire nyomod tovább a gázpedált, akkor sem gyorsul jobban, kb. itt mutatkozik meg a teljesítmény korlátja kontra a nagy tömeű vázzal.
Amúgy a 110km/h az tényleg kényelmes utazótempója, még olyan 125-ig fel lehet vele gyorsítnai, de ennél többet már nehezen tud.
Bár, ha jó a motor és főképp jó az adagoló is (ez utóbbi nálam már nem mondható el), akkor véleményem szerint megy akár 135-140-et is, bár ez már tényleg a teteje és csak legfeljebb előzésre pár perc erejéig alkalmas, egy ilyen állapotú járgánynál a 120-125 kb. ami még utazónak mondható, amit még tartósan bír, komolyabb kopás nélkül.
Nekem a jelenlegi állapotában nem nagyon megy 125 fölé, de arégi állapotában (meilőtt még sokat állt volna a járgány, ami valszeg nem tett jót egy porcikájának sem) síkterepen felgyorsult olyan 142 körülig, enyhén lejtős terepen megdöntöttem vele a 150-et, de ez már túlhajtás neki, az biztos.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4439 üzenetére
Most is akadnak még arrafelé, igen gyenge állaptban külsőleg is, rendszerint, hát még ha a motorterébe is benézhettem volna !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4440 üzenetére
Ha tényleg 60 lovas, nem csak állítja, akkor az is, mivel a 79' előttiek még 55 lovasok voltak !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4448 üzenetére
Lehetne egy találkozót szervezni akár Erdélybe is !!!
Szép környezet, kellemes kirándulás, és akár még újabb emberkékkel is összefutnánk !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4450 üzenetére
Az szerintem legalább úgy megy, mint egy 300-as dízel, igaz, viszont többet is eszik szerintem, vagy 10-12l-t.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz (Kolombusz) #4455 üzenetére
Azok még karbisak voltak, a 200-as benyások. Annyit tuti megesznek, mint a 230E-k, azaz intjektoros benzinesek.
Ha találsz turbodízelt, csapj le rá. Igaz megesznek 14 litert kb., de olyan ritkák, mint a fehér hollók és jól is mendegélnek.[ Szerkesztve ]
-
Danny_L.hu
tag
válasz (Kolombusz) #4458 üzenetére
12 litert tuti benyalnak, szerintem autópályán eljár 12-13 literrel, városban megvan a 14-15.
-
Templomegere
senior tag
válasz (Kolombusz) #4440 üzenetére
belső kárpit , műszerfal, fűtéskonzol stb
-
Danny_L.hu
tag
válasz (Kolombusz) #4464 üzenetére
Én úgy vettem meg az én mercimet, hogy nagyjából vágtam mi merre van egy kocsiban, meg hogy kell kinéznie. De előtte én autót sose szereltem, nem cseréltem bennük semmit. Hamar bele lehet tanulni, én most kezdem ízlelgetni, én balga eddig szerelőhöz hordtam, sok sok pénzt ott hagyva náluk, de úgy nem lehet tanulni. Szóval szépen könyv, neten található leírások, és a fórumozók segítsége alapján (néha apu is besegít, ő se merci specialista) csinálgatom amit kell a kocsin. Lassabban megy persze, meg a hibaszázalék is nagyobb lehet, de legalább te csináltad a saját autódon, nincs munkadíj és tanulsz.
Ha jó darabot veszel, akkor sok gondod nem lesz, csak a szokásos karbantartások. Vásárláson áll vagy bukik az egész, inkább oda vigyél magaddal egy a típushoz hozzértő embert.[ Szerkesztve ]
-
Danny_L.hu
tag
válasz (Kolombusz) #4469 üzenetére
Elsőre jónak tűnik, de ennyi kevés. Számíts rá, hogy ennyiért (főleg kereskedőnél) eléggé zsákbamacska. Én is kb. ilyen árban vettem az enyémet, és még egyszer ennyi pikk-pakk rá tud menni. Mondjuk én ilyen maximalista gyerek vagyok, de működőképes állapotra fillérekből fel lehet hozni. Persze ennek feltétele, hogy azért a helyszínen beinduljon.
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4469 üzenetére
Látszólag jól nézki, de egyébként semmit sem tudni róla így a hírdetés alapján, csak hogy 300D állítólag, stb.
Meg kell nézni, ezzel még nem találkoztam, legalábbi nem láttam is mocorogni a városban.Bár nekem már 11 éve megvan a járgány és nagyon sokmindent tanultam már, de nem merném magamt sem ajánlani szakértőnek vásárláshoz, annyira lutri, de azért meg lehet nézni, ha gondolod, szólj, összefutunk valahol és szívesen elmegyek Veled, aztán valamivel csak többet tudunk !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
geritwo
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4460 üzenetére
300D-s tapasztalataim szerint inkább 8,5-9 az átlag, ha nyomod neki, 10 körül. Ennél többet még sosem tapostam ki a sajátomból (max. 120-as utazó mellett).
-
rambo4ésfél
aktív tag
válasz (Kolombusz) #4481 üzenetére
Talán itt megtalálod amire kíváncsi vagy
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4475 üzenetére
Szevasz
Tel. számom az adataimnál, hivjál nyugodtan, egyeztetünk egy időpontot, szivesen megnézem én is a járgányt !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
őstag
válasz (Kolombusz) #4485 üzenetére
Nem mi tekertük vissza. Édesapám kollégája behozta Germany-ból, lenulláztatta az órát. Az biztos hogy 700.000 van benne, ennyiről tudunk , de az is lehet hogy több. De még mindig megyen ...
mod: Látom a másik topicba írtál, igen taxis[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz (Kolombusz) #4487 üzenetére
jaja. Pláne nem az utódja... az már CDI
ez előtt egy 124es kombi diesel volt, azt 1.000.000km-rel adtuk el[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4506 üzenetére
Ez legfeljebb annyit jelent szerintem, hogy kicsit mások legfeljebb az áttátelek, mert a differenciál is különbözik motor típusonként és attól, hogy benzines, vagy dízel a motor !
De ettől még lehetne vele menni szerintem.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
sanya116
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4506 üzenetére
Üdv!
Ha Debrecenbe elmész megnézni a kocsit nézd meg Hajdúnánáson egy volt osztájtársam kocsiját eléggé egyben van és tényleg vigyázott rá .Igaz nem tudom mennyit akarsz rászánni de egy rosszat helyrehozni sokkal több mint amenyiért adja.
http://www.hasznaltauto.hu/2652743_mercedes-benz_w_1983-
-
Danny_L.hu
tag
válasz (Kolombusz) #4510 üzenetére
Ne félj az automatától, nincs azokkal semmi baj. Olajat kell cserélni meg szűrőt oszt jó napot.
-
Templomegere
senior tag
válasz (Kolombusz) #4525 üzenetére
szerintem taxi . az a középkonzol ismeretlen számomra max taxi lehetett .
-
Dawess
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4510 üzenetére
Hát sokan vannak igy, hogy automata...??? Ugyanigy voltam én is az enyémmel, csak az végett húztam a szám szélét, mert automata...de nem bántam meg...sőőőt...manuális váltóval nem tudnám elképzelni az autómat.Ezentúl ha autót veszek, csak automatát.
Merem bárkinek ajánlani...brutttt feelinget ad neki.MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4525 üzenetére
Szevasz
Tényleg szép a belseje, mármint elsősorban a kárpit, a külseje és a motorháza kicsit viseletes, mint mostani állapotában az enyém.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
mercedes13
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4529 üzenetére
Nem romlik az el! Nekem az van az állólámpásomban. Tíz éve járok vele, és hibátlan.
mercedes w115 230.4
-
Dawess
csendes tag
válasz (Kolombusz) #4529 üzenetére
Neeeem fog az elromlani ne izgulj...adsz neki egy kis fincsi váltóolaj / Dexron III / cserét filterrel együtt, olyan lesz mint a manna... Még nem hallottam olyat ezeknél a váltóknál, hogy valakinek beállt volna.Olyat már igen, hogy ütve váltott meg ilyen-olyan fura hangokat adott ki mikor N-ből R-vagy D-be rakta de azon egy olajcsere rendbe hozott mindent... Az, hogy automata ne tartson vissza...sőt...
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
-
t.zsolti
tag
-
t.zsolti
tag
-
Batman2
őstag
válasz (Kolombusz) #4567 üzenetére
Azt is kalkuláld be a megnézett járgánynál, hogy menni még nem láttuk, szóval mégsokmindent nem tudunk róla, csak annyit, hogy még beindul.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979