- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Milyen egeret válasszak?
- iPad topik
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- Milyen processzort vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- OLED TV topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
No, kitöltöttem én is a fordulatszám táblázatot, a 230km/h@4500rpm-et nem írtam be. Ott van még benne tartalék.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz laszlohu #59787 üzenetére
Igen, ez benne van, hogy sokan akkor ugyanúgy pluszban rátartanának, amennyit a tolerancia enged.
A baj az, hogy a közelekedés viszonylag sok résztvevője nem érzi biztonságosnak már a 130-as tempót sem, vannak sokan, akik takarékoskodnak, azért mennek 100-al és ha emelnék a határokat, akkor a tempókülönbség tovább nőne, ami jóval balesetveszélyesebb, mint a sebesség önmagában.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Igen, az szar ügy. Szerdán kicsit majdnem be is rondáztam a martonvásári csomópontnál hazafelé, mert a felhajtó felőli végében ott állt a forgalomtól elzárt területen egy rendőroktáv, de a susnya miatt már csak akkor vettem észre, amikor elhaladtam mellette és nem 1-el kezdődött a kijelzőn a sebesség.
Aztán a váli-völgyi pihenőnél már hamarabb kapcsoltam, ott 170 körül voltam, amikor farkast kiáltott a műszer.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Ha automatán van és úgy érzékeli, hogy nincs sötét, akkor elöl DRL van, hátul semmi. Viszont szürkületben, ha kapcsol az első, kapcsol azonnal a hátsó is. Ha az Audin nem volt, akkor az direkt levette az automatát, de hogy minek, azt ki tudja.
Én ködben elfordítom jobbra a kapcsolót, mert tudom, hogy hátra automatán nem kapcsol, de ködben azért jó, ha van. De ma reggel én is számtalan autót láttam M7-en felfelé hátsó lámpa nélkül, mert szerintem fogalmuk nincs róla, hogy az nem világít magától...Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz brumi1024 #62613 üzenetére
Csak ez a 60k ugye 2 szett gumira értendő, a télire és a nyárira együtt. Úgy már árnyaltabb a kép, de tény és való, hogy az elindulások és a 200 feletti tempóról megállások eszik szegényt.
Szóval igazából nem bántom a Michelint, valószínűleg megint pilot supersport lesz, mert egy deka gondom nem volt vele, talán más márkák kevésbé bírták volna az extrém igénybevételt.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz barnam_ #62965 üzenetére
Munkába menet csak 120-al megyek, odafelé siessen akinek sok anyja volt.
Meg pl a múltkor Kőszegre nem pályán mentünk, ott is ilyen 9.3-as fogyi jött ki, mert gyerek is volt velem, néha árnyalódik a kép azért, nem mindig vagyok állat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Mi kifogtunk feleségemmel egy kifutó 5 ajtós J Astra-t, 1.4T, kerek 4-ért, igaz nem piros, amit szeretett volna, hanem fekete, de "fullextra", kétzónás digit, tempomat, fűthető atyaúristen, villanyablakok mindenfelé, tolatórádár.
Ellenben kőnehéz, de 6 literből elvan.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz bitpork #92740 üzenetére
Racsing nem, de továbbra is határ felett szoktam autózni, ha nincs forgalom és nincs velem a család. Mindenek ellenére még nem dobtam el a gépet sosem, egyszer nekem jöttek pályán 140-nél sávváltásnál, meg egy emelkedős körforgóban gurult belém egy öreg papi, a saját hülyeségeimet megúsztam.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz tboy93 #92742 üzenetére
Nem, hála az égnek, a jobb hátulja lett karcos, meg a felni, egy dobozos VW volt, elbambult, ki akart sorolni mögém a legbelsőbe, csak még nem mentem el mellette teljesen. Egyikőnk sem ijedt meg, ezért nem volt semmi, szépen leálltunk a Váli pihenőben és lepapíroztuk.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Azért az emberek többsége nem a Mátrában és a Normafán él.
Nálunk ezen a télen kaparni is csak néhány alkalommal kellett, havat takarítani meg egyáltalán. Mondjuk nem bánom, mert így biciklizni is sokkal többször tudtam kint a görgőzés helyett, mint a tavalyi kemény télen.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Windows Insider Program
- SörcsaPH!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
- VW/Audi/SEAT/Skoda Acélfelni 6JxR15
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs