Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz bitpork #94154 üzenetére

    Nézd, sokkal többet járt szerelőnél a passat, mint az alfa. Egyrészt ez idegesített. Másrészt sok hibája sokkal drágább volt, harmadrészt tudtam, hogy belátható időn belül még alsó hangon fél milla hátravan és ahhoz már nem volt kedvem, elfogyott a kitartás. Úgy éreztem olyan, mint egy feneketlen kút. Emellé nem adott olyan sokat, viszont sokat evett és a lelkesedés is elfogyott ugye Az alfa ugyanennyi idő után jóval kevesebb ráköltést igényelt, pedig harmadába került, több benne a méter és vezetési élményben összehasonlíthatatlanul többet ad. Ja és nem féltem. Ebbe már csak azért nem akarok nagyobb összeget borítani, mert tudom, hogy egy-két éven belül eladom/bontó, mert azért kezdi felütni a fejét a rozsda, a fényezés gyakorlatilag minden elemen hibás (még a tetőn is van egy bazi nagy karc), tehát csak telilakat-telifény kombóval lenne érdemes nekiállni megcsinálni, az meg anyagilag nem megérős, plusz az euro3 dízelnek szerintem itt nagyfaluban hamarosan végleg csengetnek és senki nem fogja megfizetni a beleölt pénzt és energiát. Műszakilag rendben van, így arra kell csak vigyázni, hogy ha felkenem a szalagkorlátra, akkor az élőhúsnak ne legyen baja benne, aztán a maradékért még lehet több pénzt kapok alkatrészben, mintha egyben, autóként próbálnám értékesíteni.
    Lehet nem kellett volna kipróbálni Saint_ Amperáját, mert azóta #villanykell, de legalábbis hibrid(, meg mellé valami vidám benzines).

Új hozzászólás Aktív témák