Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Egérpad topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #94154 üzenetére
Nézd, sokkal többet járt szerelőnél a passat, mint az alfa. Egyrészt ez idegesített. Másrészt sok hibája sokkal drágább volt, harmadrészt tudtam, hogy belátható időn belül még alsó hangon fél milla hátravan és ahhoz már nem volt kedvem, elfogyott a kitartás. Úgy éreztem olyan, mint egy feneketlen kút. Emellé nem adott olyan sokat, viszont sokat evett és a lelkesedés is elfogyott ugye Az alfa ugyanennyi idő után jóval kevesebb ráköltést igényelt, pedig harmadába került, több benne a méter és vezetési élményben összehasonlíthatatlanul többet ad. Ja és nem féltem. Ebbe már csak azért nem akarok nagyobb összeget borítani, mert tudom, hogy egy-két éven belül eladom/bontó, mert azért kezdi felütni a fejét a rozsda, a fényezés gyakorlatilag minden elemen hibás (még a tetőn is van egy bazi nagy karc), tehát csak telilakat-telifény kombóval lenne érdemes nekiállni megcsinálni, az meg anyagilag nem megérős, plusz az euro3 dízelnek szerintem itt nagyfaluban hamarosan végleg csengetnek és senki nem fogja megfizetni a beleölt pénzt és energiát. Műszakilag rendben van, így arra kell csak vigyázni, hogy ha felkenem a szalagkorlátra, akkor az élőhúsnak ne legyen baja benne, aztán a maradékért még lehet több pénzt kapok alkatrészben, mintha egyben, autóként próbálnám értékesíteni.
Lehet nem kellett volna kipróbálni Saint_ Amperáját, mert azóta #villanykell, de legalábbis hibrid(, meg mellé valami vidám benzines).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen