- Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Milyen monitort vegyek?
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
ma Hivatalos renderen a Watch7, a két Buds3 és a hajlíthatók. Merre vagy, Galaxy Ring?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 556.12-es eszközillesztő hibajavításokat is hozott.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz bbubby00 #49553 üzenetére
A hidegen 1500-ról gyorsítás nem egy jó dolog, eléggé terheli a motort mert se nyomaték, se erő nem áll rendelkezésre. Nyugodtan lehet 2,5-3 között váltani a hidegen, kis gázzal. Nálam az automata hidegindítás után el se vált 2700 előtt, 45-50 fokos víztől kezdi fokozatosan lejjebb engedni.