- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- Apple asztali gépek
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HP notebook topic
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
brumi1024 #212683 üzenetére
Akkor a futóművel nem lesz gondod (a remek magyar utakon sem).
Azért kérdeztem a Wallist, mert úgy tudom, h náluk lehet a legnagyobb kedvezményt kialkudni. Mondjuk az M Performance autókkal nem tudom, h mi a helyzet, de az M modellekre jóval kisebb kedvezményt adhatnak csak a kerekedők. Ez a BMW üzletpolitikája a presztízs megőrzése érdekében.
bandus: Fiatal használt autó majdnem új áron? Az sem az igazi azért... 22-es csapdája.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
brumi1024 #212691 üzenetére
Frozen Dark Grey Individual - abszolút kedvenc szín most!
Én még tavasszal láttam egy ilyen M3-ast az egyik pesti kereskedésben.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Minden második eladott új autó SUV - nagyszerű
-
válasz
tboy93 #212903 üzenetére
+1.
Szerviztapasztalatok az elmúlt évekből: Audi, BMW, Toyota, KIA - engem ezekben a szervizekben max kávéval és vízzel kínáltak. Kaját még nem láttam sehol!
stickermajom: Szerintem attól félnek, h ha nem kamuznak akkor elmész egy másik helyre, ahol majd azt hallod amit hallani szeretnél.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz
Vismajor01 #213147 üzenetére
Hello,
Neked kell befizetni! Mindig az a tulajdonos fizeti (a teljes évet) akinek a nevén van január 1-én.[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #213755 üzenetére
Pár hete engem is majdnem telibe vert hátulról egy X5-ös, a tempó nem volt kicsi, biztonsági öv nélkül a vezető szerintem simán kifejelte volna a szélvédőt. Én már biztos voltam benne, h jön a becsapódás. Szürreális élmény volt, szinte hihetetlen, h meg tudott állni az az autó. Nem vagyok benne biztos, de mintha úgy láttam volna, h a sofőr csak az utolsó pillanatban emelte fel a fejét - szval sanszos, h a telefonját nyomogatta az idióta. Egyébként én sokkal súlyosabban büntetném a vezetés közbeni telefonhasználatot (nem a beszélgetést). A büntetési tétel simán indulhatna 100k-tól.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
stickermajom #214467 üzenetére
A 10A tényleg nagyon kevésnek tűnik! Én itthon a konnektorból tudok annyival tölteni.
Egyébként gratula az új autódhoz!
-
válasz
tboy93 #214654 üzenetére
Azért csak óvatosan a Ceed-del! Tavaly év elején vettem apukámnak egy sima ötajtós Ceed-et (1.4 MPI Gold), újonnan nagyon rendben volt, de azóta kicsit rosszabb véleménnyel vagyok róla. Volt garis szervizen is, illetve 10k km után elkezdett "széthullani" az utastér (zörgő műanyagok). Milyen magas vagy egyébként? Én 194 cm, és ezzel a magassággal az ülései teljesen alkalmatlanok hosszútávú utazásra. Szerintem ez egy városi autó.
Szerk.: Mi is a Lunar Silvert választottuk ugyanilyen megfontolásból. Én mosom fater kocsiját is, szval muszáj volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
6030D #214681 üzenetére
Nem, ez a világos szürke! Kékes árnyalatú:
Ebben először a csomagtérben zörgött valami, azt gyorsan orvosolták, de azóta több helyről is hallani kisebb-nagyobb zörejeket. Most decemberben kell szervizbe vinni, akkor megpróbálom majd megcsináltatni velük. De szerintem kizárt, h érdemben foglalkozzanak vele. Egyébként ebben még nincs 18k km sem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboy93 #214686 üzenetére
Ilyen magassággal talán még jó lehet az ülés. De nem vagyok benne biztos.
Bdanyy: Az utastér méretével nincs probléma! Szerintem alig kisebb mint a hármas BMW-m. Az ülés mérete és állíthatósága a gond.
#214690 tboy93: Persze, hibátlan! És szerintem nagyon jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
pit stop #214699 üzenetére
Nem tudom mit írjak erre, a faterom autójában lévő üléssel ezt kizártnak tartom - ilyen magassággal, testalkattól függetlenül. A haverod autójában valószínűleg más típusú ülés van. Ebben nem lehet állítani az amúgy is ultra rövid ülőlap dőlésszögét. A térdhajlatom és az ülőlap vége közt több mint 10 cm távolság van, de ez mindegy is, mert a combom amúgy sincs alátámasztva. Kb egy órát simán elülök benne, viszont utána szép lassan kínszenvedés lesz vele az utazás.
Csináltam egy képet, ezen szerintem jól látszik, h mi a probléma vele:[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboy93 #214792 üzenetére
Egy nagy felnivel OK a fehér szín. A bronz szerintem gáz. Főleg ha 93-ban születtél!
Más: Az utóbbi időben megtapasztaltam az elektromos autózás egyik legnagyobb hátrányát. A 45-50 kilométeres hatótávom 30-35 kilométerre redukálódott, amióta fűteni kell az utasteret. Ma alig értem haza...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
tboy93 #214836 üzenetére
BMW szintű fényezés? Az szerintem pont ugyanolyan narancsos, mint az összes többi gyártónál. Max vastagabb a rétegvastagság. Számomra egyébként hihetetlen, h egy 50M pluszos autó is narancsos fényezéssel hagyja el a gyárat.
Erről ez jutott eszembe: Száz órás dédelgetés – így kényeztetik a Porsche 911 GT3 RS-t Érdemes megnézni a videót, főleg az "ilyen volt" részt![ Szerkesztve ]
-
-
-
Elhagyják az érintőképernyőket a BMW-kből - azért ez...
stickermajom: Gratula!! Sok balesetmentes kilométert!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tboy93 #215131 üzenetére
"T" lesz az utolsó ebből a szériából. Megjelentek az új rendszámok az utakon. Új széria július 1-től.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz
Integrale #215164 üzenetére
De a "T" nem fog kifutni, mert nyáron jön az új formátumú rendszám!
[ Szerkesztve ]
-
Magyarországon az első világító hűtőrácsos Skoda - a legújabb divatirányzat, hurrá! Pár hete jött velem szemben egy EQS, borzalmasan néz ki azzal a (haszontalan) giccses "hűtőráccsal" az elején. Nem is értem. Remélem, h soha nem lesz ilyen az autómon.
-
válasz
Tsebacsi #215299 üzenetére
Én élőben még csak az EQS-t láttam. Jobban látszik? Egy modern nappali menetfénynél szerintem nincs szükség többre. Ez a megoldás szerintem (egyelőre még) inkább figyelemeltérő és zavaró, szóval inkább balesetveszélyesnek mondanám, nem biztonságosnak. A Mercin nagyon erősen világít, pont ugyanolyan fényerővel mint a nappali menetfények. Elég zavaró volt belenézni.
kisza25:
Szada85: A belső hangulatvilágítással nincs bajom, sőt.
Diszkrét fényerőn elég jól mutat. És nem zavarja a többi közlekedőt. A többivel egyetértek! Számomra a legkiábrándítóbb feature a mai autógyártásból az S6/S7 kamu kipufogója.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ez nem PHEV.
brumi1024: Találtam PHEV-et is, de ez nem kombi. Plusz ilyen kicsi akkuval amúgy is felejtős (szerintem).
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
stickermajom #215360 üzenetére
Te is így bólogatsz tolatás közben?!
Nekem amúgy bejönne, mert imádom a reggaet.
-
válasz
CactuS #215406 üzenetére
*sajnos nem túl jól.
Mostanában elég sok Z4 M40i tesztet néztem, abba is betették ezt az idióta hanggenerátort. Az amúgy is hibátlan hangzás mellé. Érthetetlen.
-
-
-
válasz
Tsebacsi #216362 üzenetére
És kisza25: Nekem is volt olyan érdeklődőm a 330e-re, h fogalma sem volt róla, h miféle technika van alatta. Csak az érdekelte, h hány lóerő hajtja... Perceken át magyaráztam neki, h miért (és kinek) jó ez az autó, de nem vagyok benne biztos, h megértette. Sőt, igazából magam ellen beszéltem, mert együtt megfejtettük, h a sok hosszútávozás miatt dízelt kéne vennie. Ennek ellenére megvették volna, mert annyira tetszett neki, de végül nem kapták meg a hitelt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ma volt szerencsém kipróbálni egy EQS-t. Sajnos engem nem nyűgözött le sem technikailag, sem minőségileg. Bár 60 millióért amúgy sem én világom, szóval nem is kell, h lenyűgözzön.
A legnagyobb bajom ezzel az autóval az, h egyáltalán nincs olyan érzésem, h egy S osztályban ülnék. Elől még csak-csak, de hátul a hatalmas lábteret leszámítva tényleg az az ember érzése, h ez akár egy C osztály is lehetne (ami persze dicséret az új C osztálynak). Elég sok "kopogós műanyagot" találtam az utastérben, nem értem, h egy ilyen árkategóriás autóban miért spórol bármin is a gyártó?! A másik nagy meglepetés az volt, h a légrugók ellenére szinte egyáltalán nem simítja ki az úthibákat az autó. Motorikusan természetesen hibátlan, elég jól jól gyorsul, de megállni már nem olyan egyszerű vele. Engem meg is viccelt az első nagyobb fékezéskor, mert a pedálút első harmadában szinte egyáltalán nem lassítja az autót. Mellettem ülő haveromra egy kicsit sikerült is ráhoznom a frászt.
Furcsa, bár nyilván szokható. Persze ezek ellenére ez egy csodálatos autó, de rendkívül túlárazottnak érzem, és nem tudok rájönni, h vajon kinek szánja a gyártó?!
Amióta beköszöntött a tél én amúgy is egyre szkeptikusabb vagyok az elektromos autózással kapcsolatban. A hármasomnak az utóbbi időben lefeleződött a hatótávja, ami eléggé bosszantó. Pedig minden alkalommal fűtött garázsból indulok, plusz idén nem is volt még igazán hideg idő. A Mercinek 770 km a WLTP-je, de a komputer adatai alapján a valóságban ez kevesebb mint 400 km (nyáron nyilván jóval több). Minél többet tudok róla, annál kompromisszumosabbnak érzem az elektromos autózást.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Szoszo94 #217538 üzenetére
Az ennyire világos belső szerintem teljesen élhetetlen lehet.
stickermajom: Az nem az én térdem (szerencsére).
brumi1024: Nagyon csendes, de én valamiért még csendesebbre számítottam. Süketszoba feelingre. De ez teljesen autószerű, kb olyan mint bármelyik német prémium. Egyértelmű, h túl nagyok voltak az elvárásaim. Mondjuk azt nem írtam, h 21-es kerekeken gurul az autó.
Tsebacsi: Nem nyugtat meg sajnos...
Zizmand: Több ilyen is van már a városban.
Sötétedés után még könnyebb kiszúrni őket (szemből).
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok,
Rég jártam erre, BUÉK mindenkinek! Vászontetős autó vásárlásán töröm a fejem, ezzel kapcsolatban kérdeznék: mennyire macerás egy ilyet tisztán tartani? Az elmúlt egy-két évben nagyon megkedveltem a "lándzsás" mosókat (kizárólag azt használom), szinte nincs is olyan hét, h ne mossam le az autómat. Vászontetős autót lehet így mosni? Nem árt neki a heti rendszerességű mosás? Vagy hogy lehet/kell ezeket mosni? Slag, mosókesztyű? Ahhoz nem nagyon lenne kedvem... Plusz a sérvem sem kedvelné.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
válasz
Gergőke88 #220173 üzenetére
És bbubby00: Köszi a gyors választ! Kicsit azért félve mosnám így, de ez megnyugtató. Az impregnálásról már olvastam korábban!
Magnum_ : kemény tetős már volt, azt nagyon szerettem. Bár igazából mindig is egy vászontetősre vágytam.
Nem sokat pályázom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bbubby00 #220178 üzenetére
Én sokkal többet használnám, akár télen is! A mosással egyébként úgy vagyok, h ha látom magam előtt a motorháztetőn a porréteget, már gurulok is a mosóba!
Amúgy furcsa, h ezt írod, én azt hittem, h sokkal kényesebb egy ilyen autó. Egyrészt a vászon maga, másrészt a tető mechanikája.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- Politika
- Futás, futópályák
- Apple asztali gépek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
- További aktív témák...