- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HDMI topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
gp Érkezik a hivatalos adapter, amely az előzetes információk szerint 60 euróba kerül majd.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Ilyen szélvédőjavító kitet használt már valaki? Találkoztam egy kisebb kavicssal, amit rossz néven vett az üveg, és lett rajta egy kisebb repedés.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Kérdés: most cseréltettem olajat a dízeles Octaviánkban és a pálcát kihúzva nem teljesen tiszta az olaj. Ez mennyire normális? Átvertek a szervizesek és megitták a számlára felírt olajmennyiséget, vagy mindíg van vmennyi szutyok a motorban?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz xEon1337 #72428 üzenetére
Köszi. Legközelebb jól meghajtom közvetlen szervizelés előtt, hogy melegen könnyebben kicsorogjon nekik az olaj. (Most bő 1 órával korábban vittem a megbeszéltnél, úgyh valszleg kihűlt mire sorra került a verda)
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Sziasztok! Nézegettem a nagyobb vontatóképességű kocsikat, és egy számomra ismeretlen márka jött szembe több oldalon is: SsangYong - konkrétabban a Rexton. Mit lehet ezekről tudni? Hová tennétek őket pl egy VW SUV-hez képest a minőségi-megbízhatósági-szervizelhetőségi skálán?
Azt mondjuk már látom, hogy a kategória mellé érdemes olajkutat is venni
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74765 üzenetére
Necces ügy: melóba menet egy nagyon takarékos (=<5L/100km) dízeles Octaviát használok mostanság. A gond viszont, hogy évi 20-30 alkalommal kellene egy nagyon komoly vontatókapacitás (2tonna felett). Utóbbi azért túl gyakori ahhoz, hogy mindíg béreljek, ráadásul egy ilyen bérlemény is csillagászati összegekbe kerül.
Ezért elgondolkoztam, hogy mivel a mostani kocsi cseréje aktuális lesz lassan, van-e valami, ami tud ekkorát húzni és nem kamion. Ahogy nézem, 3 tonnát már csak SUV-ok cibálnak el, használtan nem feltétlen nagyon drágák, viszont az év nagyrészében feleslegesen itatnám. Itteni, délnémet árakon a konkrét többletköltség nem tűnik rémisztőnek (kb szumma 20%), csak a tudat, hogy a sorban utánam jövőnek már nem marad üzemanyag a kútnál...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Snoop-y #74769 üzenetére
Őszre fogom megcsinálni a BE-t .
#74776: A teher alatti fogyasztástól nem fogok szívinfarktust kapni, mert éves szinten jelentéktelen az a ~10e km, amit ilyen üzemben mennék. A maradék melós kb 30e km viszont már neccesebb.
Számolgattam, hogy 2 tonnába esetleg beleférek-e, mert akkor egy 2literes Octavia 4x4 is elég lenne, de nagyon necces, a gond az, hogy még egy ~350kiló körüli utánfutó-súllyal is számolni kell. Hiába, a nyergesvontatókat se trabanttal szokás huzigálni
#74779: pontosan, ötletként felmerült az LPG-üzem (errefelé németajkúaknál az LPG kb féláron van a dízelhez képest, benzinről nem is beszélve), ez ugyan a litereken nem segít, de a költségeket lehet vele kicsit optimalizálni.. Egyelőre így logikáztam a költségekről:
#1: dízel: benzinnél kb 30-40%-kal kevesebb üzemanyagköltség (pláne, ha olasz/görög/francia területre tévedek), viszont évi átlag 2-300EUR-val magasabb szervizköltség (az a fránya vezérműszíj ugye) ÉS magasabb beszerzési ár.
#2: benya: kiissza Szaúd-Arábiát, viszont olcsóbb a dízeles variánsnál és olcsóbb a szerviz.
#3: lpg: egyelőre mocsokolcsó üzemanyag - ami nem tudom, marad-e a nagy villanyautó-mániával. A szerviz kicsit komplikáltabb a benzinesnél, és az átalakítás se olcsó errefelé. - de mindenképp érdekes, sztem utánajárok a konkrét számoknak
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz tboy93 #74784 üzenetére
Ahogy nézegetem, mifelénk egy nagyobb motor vizsgáztatott-elfogadott átalakítása még a 2kEUR-t is át fogja ugrani (), ami azért sürgősen visszatereli az embert a számológéphez. Mo.-gon történt gázosítást pedig tudtommal nem fogad el az itteni vizsga, de még ennek is utána kell néznem.
A piactól is nagyon függ a dolog, a használt dízeles árak elkezdtek a földre szállni - mivel alaposan megkeverték a kakit - és kínálat is van bőven. Olyan benzinest, ami 2 tonna felett húz meg nagyítóval kell keresni, és nemigen lesz árelőnye.
Itt van még egy jelölt: Isuzu D-Max, reálisan 9L-t iszik, használtan nem lenne drágább, mint a 4x4-es (2t-át húzó) Octavia, amit eredetileg nézegettem.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74789 üzenetére
Értem. Így viszont a leányzó fekvése: a rover alapból elég magas árcédulával startol, a használtpiacot nézegetve nemigazán látok értelmes áron mozgó fiatalabb benzinest - amire még rájön az átalakítás.
Más szegmensben, ahol 50/50 a benya/dízel arány és 2+kEUR a dízelfelár, simán megéri benzinesből kiindulni, átalakíttatni, de úgy néz ki, hogy a SUV-okat elfelejtették... Sebaj, majd jön a Tesla és csinál villany-SUV-ot, csak az lesz a gond, hogy a 3.5t vontatókapacitás 2/3-át kitölti majd az akksi .
Kieg az Isuzu D-max-hoz és a Rextonhoz: ezek a konkrét mostani éves dízelszámlámat 1kEUR-val toldanák meg, azaz ha a beszerzendő benyás kőolajpusztító drágább ezek 20-25kEUR-s használt áránál, és tényleg, a D-max láncos, úgyhogy a 7-800EUR-s szíjcserét el lehet felejteni
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74792 üzenetére
Igazából a terepfunkciót max télen használnám ki, ami kell, az a vontatás. Városban azért kell a kicsike, mert nem akarunk 2 kocsival bajlódni (akkor se feltétlen, ha egy melóbajárós mini összes költsége kevesebb lenne, mint az elefánt nafta-igénye).
Ezért örülnék, ha vmelyik nagyobb kombit, pl a skoda superb vmelyik verzióját felcombosítanák 3t húzóképességre. Családfurikázásra sokkal jobb egy személykocsi, mint egy ilyen keresztapaszállító SUV...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bajnokpityu #74794 üzenetére
Köszi. 2.5t - azaz kb 2t hasznos teher - már érdekes. Amúgy ezt csak a Sorento legcombosabb változata tudja (vigyázat, számok fontban - azaz osztani őket kettővel!) Az Alhambrára 2t alatti számokat találtam, ami necces, mert 1600kg-ba már nemigen férek bele.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74797 üzenetére
A BE-jogsit már eldöntöttem, megyek vissza az "iskolapadba" . Azzal tudtommal lehet 3.5t-ás vontatmányt is húzni, akár 3.5t-s kocsival. Igazából minden most dől el, az octaviát pénzügyileg most ideális cserélni (40e km múlva szíjcsere) - viszont az új kocsit még legalább 5évig nyúzni akarom. Ebbe az 5évbe nem akarok szíjcserét látni, úgyh a jobb láncos modelleknek nálam kifejezett szexepilje van.
#74799: parkolás szempontjából a hossz kritikus nálam, a 4.5m-hosszú Octaviával egyelőre elfértem mindenhol, ahol kellett, de nem vagyok benne biztos, hogy a ~70centivel hosszabb D-Max-al is boldogulnék...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Mágus2 #74805 üzenetére
Lehet drága helyre járok, nekem 800EUR környékét mondott a dízeles octaviára a szervizes (persze ebben benne van minden a szíjcserekor cserélendő egyéb cucc).
Mondjuk ha nagyon vontatni akarok, mindenképp új világ lesz, cs előtte nem árt tisztában lenni, mibe ugrok be
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Mágus2 #74823 üzenetére
Nem sok, csak már számításba veszem, amikor egy kocsiról el kell dönteni, h gazdaságos-e, vagy sem. Ha 2évente kéne ennyit kiadni (hálistennek octaviánál azért ez jóval hosszabb idő), akkor kár azon vacillálni, hogy 5 vagy 6 litert eszik a járgány.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz pècsimunkás #74826 üzenetére
2 tényező: pontosan, D-németországról van szó (Baden-Württemberg), másrészt eredeti szíjat tesznek bele, nem vmi utángyártott biciklibelsőt.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Mágus2 #74828 üzenetére
Octavia/VW motor? Mer eléggé eltérő árak vannak az egyes motorokra/gyártókra (ha jól rémlik, pl a Dacia nagyon gyakran cserélteti a szíjat, viszont ez olcsó)
#74830: Köszi, hmm, akkor asszem sok lesz egy csöppet az a 600EUR munkadíj - najó, legyen 300, mert a pumpa és egyéb cserélt kacatok is érnek valamit, de akkoris.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Visszakeresve a fórumban találtam egy félmodatot, hogy az Isuzu dízelekkel gond van. Mi velük a baj? Az 1.9Liter 164 ló és 2.5 liter 163 pacis verzió érdekelne.
Viszket a tenyerem egy próbavezetésre, vidéken nőttem fel, ahol ez a méret kicsinek számított (mindenki furgonokkal szaladgált, még a balcsira is furgonnal mentünk).
No, mindjárt jön az asszony és nevel belém némi józanságot, h miért nézegetem állandóan ezt és a hasonló képeket
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74833 üzenetére
3 liter!? Az még barackpálinkából is sok, nemhogy motorból! Viccet félretéve, ja, gondoltam nem ártana a 200 lóhoz közelíteni, ha szumma 5 tonnát akar mozgatni az ember. Utánaolvasgatok angolul-németül, miket írnak a tulajok.
#74832: korrekt, akkor nálad is ugyanaz a procedúra, ami az enyémre vár kb egy év múlva. Bár valszleg már az új tulajánál, még az idén le akarom zavarni az új kocsi + BE-jogsi sztorit (utóbbit kb 30-40% kedvezménnyel csinálhatom, ha én szolgáltatom a kocsit hozzá)
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74837 üzenetére
Forma1-ezni nem szándékozok nagybatár vontatmánnyal, viszont jó lenne, ha az errefelé elég gyakori domb - sőt, hegyvidékkel is boldogulna. Ausztrálok tesztelték a speckókat azért még messze nem kimerítő 2.9t-s vontatmánnyal, és elég siralmasan vizsgázott a D-Max. Kár érte, kiváló ügynök volt...
"Left in Auto mode cruising at 90km/h on a flat highway, we found the transmission constantly kicking down to fourth gear, keeping revs at a high 2200rpm, and resulting in a constant drone that became tiresome after an hour on the road.
Upshifting manually into top gear solves the problem for a few seconds before the transmission quickly over-rides to a lower gear (without, strangely enough, indicating the change in the instrument readout). It would only rarely stay in top gear under very light throttle on flat or downhill sections."
Asszem nem ilyennel szuttyantanék le egy nagy lakókocsit vagy csónakot az Adriára.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
Igazából az automata belepancsolása nem tetszik - ezért is vennék inkább full kéziváltósat.
#74844: Mivel azért elég ritkán lenne maxra terhelve, nem rohannék a literekkel. A Navara már érdekesnek tűnik Nem kell, hogy rallyzzon, de az őrületbe se kergessen, ha pl 1000-1500km-es útra kelnénk egy 3tonnás vontatmánnyal. Mindenképp használt kocsi lesz, de túl régit nem akarok.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz McSzaby #74859 üzenetére
#74858: eddig a logika vezérelte a kocsiválasztásaimat, mostanában kezdem megérteni, milyen az, ha egy dizájnba beleszeret az ember, alkalmasint egy rakás logikus érv (parkolás, költségek) ellenében. A lóerő mondjuk nekem csak egy szám, ami fontos, hogy a járgány széthullása nélkül fel bírjunk kaptatni a dombra és el tudjuk érni a megengedett sebességlimitet (németországban ez ugyebár elég szabadon értelmezett fogalom).
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74878 üzenetére
A fórum még csak hagyján, de mit kapok az asszonytól . A parkolás-dolgot mondjuk nagyon át kell gondolnom, mert egy 5.3m-es kocsit nem lehet akárhova letenni. Jelenlegi parkolóhelyem is rövidke, centire olyan hosszú, mint az Octavia
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Snoop-y #74880 üzenetére
Nem tudom, mennyire arányos ez a teher - lóerő dolog (primitív fizikában igen, de itt nem zsírozott fakockát lökdösünk vákuumban), ez a pár érdekes gondolat veled ért egyet.
Két hasznos infó a cikkből
1. Minden kocsi speckójánál megvan a max szerelvénysúly, azaz a "személyes csomag súlya" = MAX - utánfutó -
kocsi önsúly (kb 2t)
2. A farok csóválja kutyát-effektus probléma lehet, 2tonnás önsúly elég soványka ilyen vontatáshoz.#74883: Erőt egészséget, asszem tudom is, miért adja el a tulaj: az asszony meglátta a súlyadós számlát.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Snoop-y #74906 üzenetére
Köszi. Mondjuk nem ártanak mellé még konkrét tesztek is az egyéb huncutságok kiderítésére. A speckókat nézve olyan járgány kell, aminél a szerelvény össztömegére 7 tonnát enged meg a gyártó (azaz 3.5t vontatmány, 1t rakomány/utas, 2.5t járműtömeg).
Az eddig nézegetett példányoknál ez 6 tonna volt, azaz ha egy Navarával egy komolyabb lakókocsit/ladikot/roncsautót akarok szállítani, akkor nem árt, ha fogyókúrázom az út előtt. De fullosan bepakolt kétcsaládos nyaralás kb esélytelen.
#74909: Tejóisten, 8kerben parkolt és lefújták a srácok?
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74914 üzenetére
Vitorlás A konkrét darab még nincs meg, a kocsitól is függ, meddig mehetek el méretben/súlyban, de a kb 3t össztömegű példányokat nézegetem.
Ezenkívül bérelt lakókocsi is lehet a pakliban, attól függ, hova megyünk.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz kisza25 #74917 üzenetére
A tavit szeretném kombinálni az Adriával. Sajna kevés időm van, egy hétvégére nemigazán tudunk/ultramacera leugrani pl Horváto-ba (BW-ből ez 1000+km) - így év közben maradnak a tavak, ha az egyiket megunja az ember, ladik ki a vízből, kocsival másik tóra átvisz. Viszont nyári szabin le (vagy fel) menne a tengerhez.
Ráadásképp így a környéken trélerezgetve pár vitorlázó havert is be tudok vonni a buliba, így alkalmasint a költségeket is tudjuk osztani. Ha más nem, biztosítva van a vezetés előtti ingyen sör
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74920 üzenetére
A 3 tonna riggel és minden egyéb tartozékkal értendő, azaz 1.5t körüli kiszorítással keresek. Ebből lesz vitorlásnál felcicomázva telepakolva, 350kilós trélerre rakva 2.8-3tonna környéke, amit ha egy 3.5t-ra hirdetett járgány elvontat hegyen-völgyön keresztül, akkor boldogság van. Méretekre lefordítva ez reálisan egy 7m körüli kisjószág.
Az első csónak, amit kinéztem, 1300kiló volt az adatlapján, ami nagyon barátinak tűnik - viszont ezt csupaszon, árboc-vitorlák-motor(!)-horgonylánc-anyámkínja nélkül mérik. Mindezeket rápakolva+egy 300kilós trélerre téve máris túllépte volna az Octavia 4x4 2 tonnás vontatási limitjét.
P.S.: A touareg, amit fentebb írtál, szimpatikus Asszonyt is könnyebb lenne rávenni, hogy nem valami "platós monstrumot" veszünk
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74922 üzenetére
Á, szuper Nulladik kérdés: mennyi a max megengedett össztömeg? (Vontatvány+autó+rakomány)
Jól olvasom, hogy se lánc, se vezérműszíj? Mennyire szervizigényes a verda? Akad belőlük kéziváltós is?
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz tboy93 #74924 üzenetére
Azóta is limites a csomag, mert sokat fogyaszt az autó . Ahogy nézem, elég meredek a kicsike áresése, 3-4éves modellek kb fele annyiba, 8évesek harmadába kerülnek mint az ~1évesek. Az Octaviánál anno nem volt ekkora difi az "ifjúság" és az öregbbek között. Persze meggondolandó, hogy az újabb, EUR6-os nem lenne-e hosszabb távon jobb üzlet, a régebbi dízeleket kezdik mindenhonnan kiutálni.
#74925: Így van, helyben meg lehetne oldani errefelé is. Viszont egy évenkénti adriai leruccanás már necces lenne trakival. 2 hétre bérelni egy ilyen kombót (tréler+SUV vagy furgon) több lenne 2-3kEUR-nál, ami mindenféle többlet üzemanyag/biztosítás/amortizációs ktg-nél is több. Ráadásul többet lenne használva (csak a "nyaralások" 2-3 hét, aztán a tavak közti mozgás minimum 3-4x, lehet a Balcsira is ellátogatunk vmikor).
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74929 üzenetére
BE-m lesz, úgyhogy a 3500-as szivatás nem fog érinteni. A Navaránál találtam, hogy már a gyártó se engedi/javasolja, hogy 6t-nál többet nyomjon a szerelvény - hiába vagy kamionsofőr. Arra lennék kíváncsi, h a Touaregnél van-e ilyen korlátozás? BE-vel elvileg 3.5+3.5=7t a jogszabályi limit.
Motorkiemelés - brrh. Asszem ilyesmikre gondoltam szervizelés kapcsán. Lehet akkor idén mégse lesz csere, csak majd jövőre akasztok le egy fiatalabb példányt, addigra ladiktémában is előrébb jutok (különben is, az idei szezon fele már elmúlt, idén az Adriára se megyünk le).
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Pist@bácsi #74943 üzenetére
Ez vonatkozik a B-típusú jogsira. Olvass utána a BE-kategóriának. Különben mi értelme lenne bármelyik 2 tonnás SUV-ot 3.5tonnás vontatással árulni?
A szerelvény max össztömegét pedig a gyártó definiálja, ilyet eddig pl a Navarára talátam (6tonna) - feltételezem, hogy ez a CoC papíron is rajta áll, és ez alapján büntet a mérleg.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #74947 üzenetére
Köszi, ez fontos, ha régebbi verdát vennék (megvan az esélye, mert a 2-3évesek 30+kEUR-s árai elég brutálisak a 2010 előtti modellek 15k körüli árához képest). A szerelvény össztömegéről sajna ez sem ír (azaz mennyi szajrét pakolhatok még a kocsiba, miután lenyúltam egy horgonyzó anyahajót).
Ja, jól látom, hogy a Tuaregnél alapfelszerelés a vonóhorog, de ez valami kivehető cuccos? A használt hirdetésekben mindíg írják, hogy van, de a képeken sosincs ott a kampó...
#74949: Ez rendben is van, csak a vontatható tömeg nem ugyanúgy néz ki, ha roskadásig telepakolom a verdát egy migráló afgán törzzsel, mint amikor én utazom benne egyedül egy tubus fogkrémmel és fogkefével felszerelkezve. Ha nagyon meg van rakva a kocsi, nem lehet nagy terhet vontatni, illetve ha nagyot vontat az ember, nem pakolhatja tele a kocsit - bár lehet én parázom túl és csak az eddig látott gyengébb (<200LE) Navaránál és D-Maxnál probléma ez, a többi mehet 3.5+3.5t-ig.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
Látom már mindenütt nagyon nyomják automata a sebváltókat. Manapság mennyi naftát bukik az ember egy manuálissal szemben?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz brumi1024 #74978 üzenetére
Köszi Alighanem ezzel kell majd beérnem, mert manuális nincs. Gondolom útviszonyoktól is függ ez a veszteség, egyenes autópályán az automata is maxon marad - ahogy én se veszem ki 5-ösből a kocsit.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
A jóédes anyjukat, nem mintha eddig nem lettek volna elég drágák a horvát sztrádák Az ok persze egyszerű, nem hajlandóak valami civilizált gépesített rendszert bevezetni, fizetni akarnak párezer analfabéta kapust.
Német mintára vezessük már be, hogy horvát és leginkább horváro.-ból származó diplomáciai rendszámmal 5x annyiba kerüljön a magyar (osztrák, stb) matrica...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
A minőség nagyon tuti, köröket ver az osztrák-német toldozott-foldozott, folyamatosan sebességkorlátozott autobahnmakadámutakra. Csak meredek, hogy egyeten egyirányú Zágráb-Split út már most 2+x annyiba fáj, mint egy 10napos matrica a teljes magyar vagy osztrák hálózatra.
Ja, viszont az ország ÉK-i részén (Zágráb-Vukovár) szét vannak verve az autópályapihenők és c#ánybandák tanyáznak rajtuk. A múltkorában WC-zni álltunk volna meg - örültem, hogy sérülés nélkül kihoztam a családot és a kocsit a parkolóból, lassítani se lett volna szabad. WC persze szétverve a használhatatlanságig, úgyh 20km-el később a leállósáv melletti fűben intéződtek a sürgős hivatali tennivalók. Lefelé az Adria irányába viszont minden szuper.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
-
-
válasz Speeedfire #75124 üzenetére
Optimus Prime kérdezi: hátulra minek visszapillantó?
#75131: Az még hagyján, most örülök, hogy kihagytam a reggelit... Vietnami tinilányok tervezték, csak épp elfogyott a rózsaszín festék?
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz tomcsi23 #75211 üzenetére
Hú, egy ezressel közelebb lennék a műhelyhez, jelentkeznék is 2x: pont mostanában kell vinnem a skodát csalószoftvermentesíteni, kíváncsi vagyok mit bukok vele?
Apropó mókolós VW-szoftver: mióta nem érintettek a vw motorok a témában, mikor hagytak fel a rátelepítéssel? Ha belefér, akkor annál újabb kocsit vennék.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #75217 üzenetére
"Max hogy érzetre rosszabbul megy." , ezt ki kéne mérni. Azt igérgetik a levélben a derék németajkú ügyfélszolgálatosok, hogy semmi kihatása nem lesz a fogyasztásra+teljesítményre, amit kötve hiszek, hisz pont a fogyi-kibocsátás-teljesítmény 3szögről szól a tuning....
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz bitpork #75307 üzenetére
Már komolyan közelről meg kéne vizslatom ezt a Tuareget Elég ritka példány, dajcs melóhelyen a parkolóházunk 2 emeletén végigsétálva egyetlen példány se volt. Ha viszont elugrok egy kereskedésbe, fennáll a veszély, hogy rábeszélnek és asszony néz nagyot, amikor hazaérek . VW pickupot meg Isuzu D-Maxot többet is láttam most 7végén, de vmiért elég rejtőzködő állat ez a Tua - mondjuk szerepet játszhat a majd 60kEUR-s új ára is, amit melós (nem státusz) autónak lehet nem néznek el a fritzek.
#75316: az mintha lett volna 1-2db. Érdekes mód az Audikat szeretik errefelé leginkább.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Qtya123 #75327 üzenetére
"Azt hiszem az én autómat is kiszemelte magának egy nyest. Ma egy pilótakeksz volt precízen betárolva a motortérben a fékmunkahenger és az olajtartálya közé. " <-, cuki. Csapdát neki, az asszonynak meg karácsonyra lehet új, meleg kesztyű. Csak várj őszig, mire kész lesz a melegebb bundájával.
"A nyest csinál egyáltalán ilyet?" - tudtommal húsevő, de ez nem jelent semmit, én is az vagyok, de nem vetem meg a pilótakekszet.
Nettó elijesztésre egy kis fáradt olajjal megcsepegtetném a "fészket" - ha ad magára valamit a jószág, akkor elköltözik. (nem csináltam még ilyet, csak tipp)
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen