- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
- Philips LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Plazma TV topic
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Home server / házi szerver építése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #159157 üzenetére
ha lenne hozzá rendes automata, nem csak a szárazkuplungos DCT, akkor lehet ma nem kabrióm lenne, hanem egy ilyenem, meg sok-sok hitelem iszonyat tetszik ez az autó és szerinte alapvetően jó is, a váltót kivéve. a cégnél van pár 2-3 éves tucson és már mindegyiknek bele kellett nyúlni a váltójába, minimum szoftverezés szintjén, de kb az állomány felében már volt kuplungcsere is. egyéb baj egyébként nem volt a kocsikkal eddig, csak kötelező szerviz, néhány izzócsere és átgumizások - szerintem ez lenne az elvárható, csak hát a visszajelzések alapján a sok kis (vagy nagy) gond az általános az új autókkal is.
Tse: jó drága az a bimmer... szép, jó, de csak cégesben kellene.hasonló kategória ügyvezető jaguar xf-je, 2016-os autó és többet jár vele szervizbe, mint én anno a 15 éves, 30+ e km-es alfával a nagy cégben az ügyvezetőnek nemrg cserélték az autóját, kb 10 éves LS600h helyett RX450h lett, a tulajnak is Cayenne kupé van, máshonnan is Q7, Q8, ilyesmiket hallani, szóval ez a prezstízsszedán dolog is kezd kikopni. ja a coppereknek is Ford Explorerek kezdenek lenni kint a Crown Vic-ek helyett... itthon meg Vitara
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #159454 üzenetére
Szerintem ugy lenne korrekt, hogy az osszteljesitmeny (loero)szamanak minimum otodet kellene tudnia tisztan villannyal megtenni. Akkor tehat kaphat a 600Le-s dugong is zold rendszamot, ha a 120km megvan villanybol.
A visszamenoleges zoldrendszam elvetelt tulajdonos/uzembentarto valtashoz kotnem elso korben. A jelenlegi tulaj elhet a kedvezmenyekkel, de az uj tulaj mar a kedvezmenyek hianyanak tudataban veszi meg az autot. Esetleg ki lehet kotni egy vegso hataridot, mondjuk 2025 vagy 2030, amikor automatikusan elveszti a kedvezmenyeket es kotelezo a rendszamcsere, mondjuk muszaki vizsgaval egybekotve, igy ket ev alatt kiporog a jogosulatlanok kore ontisztulassal.
A geofencing nem hulyeseg, a belsoegesu egyseg hajtoanyaga alapjan nem differencialnek, mert pl autopalyan egyaltalan nem hatranyosabb a dizel, mint egy benzines, sot.
Azt erzem, hogy ezt a kerdeskort is durrbeledegyorsan modon akarjak megoldani, amitol eletszerutlen lesz a szabalyozas. (nem erint olyan sok embert, ezert nem baj ha szar lesz, csak lassak hogy dolgozunk, meg szopatjuk a gazdageNbert) -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #159769 üzenetére
"kis" kitérő, de érdemes elmenni a Kreinbacher birtokra Somlóvásárhelyen. Ha nem is most, de egyszer mindenképp. az állat érdemes előre felkötni, akkor nem kell talicskát kérni a kivitelhez
CitigoE jó lett volna 5,2M-ért az ideális városi autó, szerintem a nők minimum 80%-a imádna egy olyat.
Karotta villanyPorschéja: szerintem így nem szentségtörés, kíváncsi vagyok, hova fut ki a projekt. Ha projektként nézzük, nem nagyobb szentségtörés, mint ami a Hangyásszal történt.
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #160019 üzenetére
biztos vidéki öreg vagy sok bónusszal
nekem az Audira 45k a kötelező B5-ben és kb B6-ban is, 120KW, 31 éves Bp-i férfiként. De 72k-t fizetek, mert van kiegészítő töréscasco és assistance rá. Újra akartam kötni máshova, mert csak 2k-t engedtek a bónuszugrással, de mivel máshol nincs ilyen kiegészítő töréscasco, ezért az a legegyszerűbb, ha nem piszkálom és ugyanannyit fizetek idén is.asszonynak kalkuláltam egy elméletit, egy keveset futott 3-4 éves HSD Aurisra évi 80k kötelező+ 200k casco körül indulna neki a buli A0-ban hát, asszem nem lesz ilyen autó a nevén egyelőre
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #160040 üzenetére
ja, remélem jövőre már B7-ben egyébként forintra ugyanannyi volt a kötelezője vételkor, mint az egy évvel öregebb, dízel, 103KW-os Alfának ha nem lennének rajta speckó kasztnielemek (meg mondjuk a vászontető ), akkor nem ragaszkodnék a töréscascohoz, de így megéri
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #160044 üzenetére
bocsáss meg, azt hittem max 30-35 vagy ( a CC-ből tippelve)
a céges autómnak megtalálták a seggét, stickermajom esetéből kiindulva én se számítok alacsony összegre, csak ez lassan 8 éves, úgyhogy tuti avultatják majd, úgyhogy be kell vonni a cascot is... mindezt úgy, hogy én csak álltam és egy 80 éves mama egy kombi mercivel letarolt két autót. a nagyját egy c vectra gts fogta ki, az minimum gtk, de esélyes egy tk is, mert csavarodott a kasztnija. nekünk "csak" csomagtérfedél, lökös, hátsó lámpák (nem törött össze, de azóta beázik), hátfal, pótkeréküreg. és fizessek én azért, mert más figyelmetlen volt... -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #160051 üzenetére
Hagyd bent, ugyse adod el. Mit vennel helyette? pont a napokban irtad
simonjoe: engem zavar a penz resze is. Miert kellene fizetnem azert, mert valaki kart okozott nekem? Kopoalkatreszeknel
sem erzem fair gyakorlatnak, de kasztnielemnel vegkepp nem. (Tudom, karon szerzes tilalma, de valahogy egy keritessel balra ez mar nem okoz gondot... )
Az legalabb kiszamithato, hogy lassan es szarul csinaljak meg, ugyhogy mindenkepp szivas, de legalabb meg fizethetsz is erte...[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Igazi pentek 13 a mai nap, egy defekttel sikerult megkoronazni a veget, ott rohadjon el a volvos, aki nem fert el a savjaban. Ahogy elhuztam a hatso mar szuk lett es kicsipte a padka, szerencsere mar a sarkon voltunk, igy csak 300m-t mentem defekttel, de az udvaron mar tok lapos volt es mivel az oldala serult, igy kuka a gumi legalabb hetfotol home office...
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #160468 üzenetére
jah. Bridgestone LM005 van rajta, 27k/db.
-
rbalint88
addikt
Kicsereltem a defektes kereket a potra az Elantran, hat nem szep a feneklemez, meg a potkerekuregtol befele is fel van gyurodve. Ez csak igy, a potkereket kiveve latszott igazan. Tuti milla fole fog szaladni a javitas
Ha mar ugyis el kellett venni a cuccokat, feldobaltam az Audira is a nyari kerekeket. Mindjart megyek a kutra guminyomast ellenorizni (nem lapos, ahogy rajta all az auto, de eleg volt a potkereket felfujni lada pumpaval), meg atobliteni a szekeret. Legyen kep? -
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #160526 üzenetére
BSD, igen. de nem locsolva, kb 5-6 fújás az egész autóra.
Munez: amúgy az, de az nem hiszem, hogy az ezekből a képekből látszik max az első képen. De 16 éves, polírozatlan autóhoz képest nem olyan szar majd jövőre lesz polír is, meg a kis hibák kijavítása.
Qru: frissen mosva, szárazolva, BSD-zve. inkább tiszta, mint gyanús ja, a kipu talán ősszel volt acélgyapjúval megszeretgetve, azóta nem nyúltam hozzá. (köszi focvis!)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #160535 üzenetére
ezekhez a dolgokhoz nincs túl jó kézügyességem - plusz ennyire nem akarok mindenhez IS érteni - , úgyhogy egy megbízható szakember fogja megnyerni a feladatot.
vagy megvárom, amíg sógor vesz gépet, megcsinálja a sajátját meg apósét és ha jól sikerülnek, akkor nekiállhat ennek a tisztaság és a BSD elviszi annyira a szemet, hogy nagyjából jól nézzen ki. idénre más tervek vannak, mint az autóba önteni a pénzt. meglátjuk jövőre hogy alakul, akkor szeretném megcsináltatni rajta a húzásokat (két lökös, b.e. kerék mögött), a kavicsos motortetőt, akkor lesz majd csak értelme polírozni. meg valószínű jövőre (de azt lehet még akár idén) kap egy alváz- és üregvédelmet, hogy még 16 évet kibírjon lakatolás nélkül. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #160568 üzenetére
alapvetően én is azt vennék, de ezek a száraz duplakuplungosok és a multitronicok nem vonzóak nekem 22 évesen volt először automatám, azóta is visszasírom. persze hétvégi játszós autónak jobb a manuális, de napi járós A-B autónak ha van lehetőség, tuti automatát vennék, ha nem túl nagy anyagi kockázat vagy nem én fizetem (céges).
gzbotiii: nem kell az asszonyra venni, nem b...s
molnarpeter: azért a kézinek gondolom nem akkora ($) baja van, mint a szárazkupungos dsg-nek szokott
Jorus: de neked pont fordítva van, mint jó lenne, nem? kéziváltós a napi szopódáshoz és automata a hétvégi autó
aero. : melyikre? Merkádesz?
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #160662 üzenetére
e90 formája szerintem nagyon igényli a xenont és az M-packettet vagy a faceliftet amúgy adná. ugye sógornak volt belőle egy 2005-ös 320d kombinát, kellemes volt, de azért a beltere nem audi színvonalú volt...
szerintem a BMW az E38-E39-E46 szériákkal ért fel a csúcsra, azóta eléggé lejtmenetben voltak. Remélem az új 3er megbízható lesz, abból egy 30i kombit elviselnék -
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #160672 üzenetére
nem véletlen van több kabriótető javító is Bp-n és vonzáskörzetében és élnek meg belőle
minden kabriótető viszonylag spéci, amiben már motor van. a legdurvább talán a VW EOS-é.Magnum_ : ja, a világos foltokra gondoltam. inkább M-es üléseket keress bele, egy gatya állapotút (az összes az szinte), aztán azt rakd rendbe, annak van sportértéke
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #160819 üzenetére
A bridgestone teli 26 fokban is egesz jo
oktober legvegen volt, cegesre ugye csak egy garnitura felni van, aztan nem akartam tobbszor hurcolni a gumikat, fel is rakattam az atvetelkor. Most meg 3 teli, egy nyari, de ez igy az allasban sokat nem ront rajtaAudi mar nyarin, volvo es suzuki meg telin, lehet azoknak is megnyerem, mert felnin van mindketto nyarija is. Suzukira nagyon kell, egesz evben nem ment 1000km-t de amikor mondtam, hogy vegyenek negyevszakost ra, le lettem hurrogva, hogy az szar... amikor meg hasznalva volt, akkor is 8 evesen 6-7mm garniturak mentek rola a kukaba eloregedes miatt.
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #160857 üzenetére
próbáld ki az SCT-t, ha nem is válik be, legalább nem megy sok a levesbe. Audira azt vettem, 2,5k volt, a "gyári" Bosch vagy mi meg 15k lett volna... nem mondom, hogy agyon van használva (kabrió, nem napi használatban), de így egy év alatt tetszik
ja fogyasztás: vasárnap óta csak whiskyből volt, az autók állnak pedig szép idő volt és kis forgalom, ki kellett volna menni egyet kabriózni.
-
rbalint88
addikt
menj el élményvezetésre. 997 Turbo S-t vezettem, 480 ló, nem viccel 180-ról olyat tol, mint a Bubi állóból és nagyon hülyének kell lenni, hogy baj legyen. Két volt szomszédnak is van/volt Porschéja, egyiket vezettem is, 10+ éve be van nálam csipődve a Porsche, de ez a Turbo S rátett a szerelemre egy lapáttal
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #161024 üzenetére
Nagyon sok autoban kell szetszedni a teljes elejet az izzocserehez sajnos. Asszem a citroen c5 1.gen fl-nel ket ora a gyari normaido egy tomoitott izzo cserere ott rohaggggyon el az osszes, aki ezeket igy tervezi meg es engedelyezi a gyartast.
Annyi idiota EU rendelkezes van, igazan beleferhetett volna az is, hogy hazilag, szerszam nelkul cserelheto legyen az osszes izzo... erdekes mod a volvo meg tudta oldalni. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #161042 üzenetére
azt se ártott volna belefogalmazni, hogy ne kelljen hozzá szerszám az elantrában 3 csavar fogja a fényszórót, de 2db 10-es és egy darab 12-es csavarral ( anyátok ) , meg nem vagyok egy ilyen dolgokban ügyetlen ember, de első nekifutásra nem tudtam kitetrisezni a lámpát, kellett nézzek hozzá jutub tutorialt. kiderült, hogy az elgondolás jó volt, csak bátrabbnak kellett volna lennem szerintem a volvonál nálad is csak két kihúzható pöcök van és minimális forgatással kijön a pilács, tényleg nem több 1 percnél másodjára. (elsőre lehet kell 3 perc is)
a gol6 amúgy lehet ennek szellemében készült, de a golf7-nél máshogy emlékszem -
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #161059 üzenetére
az majd a második tulaj pályája lesz, amikor elkezdenek kókadni a ledek
focvis: úgy bizony, az "jó móka" volt
molnarpeter: hát szombaton találkoztam a pótkerékhez mellékelt gyári szerszámokkal, de csak addig, amíg arrébb dobtam őket. szerencsére vannak normál szerszámaim, nem kell a gyáriakkal szerencsétlenkedni, csak azt nem értem, miért nem lehet egységesen vagy 10-es, vagy 12-es. nem halok bele én se egy kulcsfej cserébe, de az út szélén, az éjszaka közepén fénytelenné váló embörnek nagy érvágás lehet
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #161193 üzenetére
igazabol nem jo semmire, sztem meg fogja unni egy nap alatt. Most tervezem odaadni a mienket a szomszed gyerekeknek, a semminel jobb alapon. A 4K tartalmak miatt vettem karacsonykor egy apple tv-t (olcsobb volt, mint gepet cserelni 4K kepesre), az tok jo az xbox kontrollerrel. Asphaltot nyomom rajta neha, ha bejon a kijarasi tilalom es kenyszerszabi lesz a HO helyett, akkor majd rafekszem ujjzsibbadasig
amugy meg grafitmegmondtamegrajzolta a tutit: -
rbalint88
addikt
válasz Pttypang #161261 üzenetére
nálunk van joker-kártya, a kutyát muszáj levinni de ezt leszámítva heti egy bevásárláson kívül kibírjuk itthon a fenekünkön, legalábbis ennek a hétnek a tapasztalata ez.
btw a #mossálkezet helyett már Győrfi Pali is a #maradjotthont nyomja, kimondottan a szépkorúaknak címezve, talán elkerüljük így a kijárásit.
Magnum_: szerintem mindenhol szopó. ebben az esetben Bp egyetlen előnye a sűrűbb orvosi ellátottság lesz kb.
Kickass: lehet túlvállalta magát a kocsival vagy megszűnt a melója és próbál veszteséget minimalizálni.
Aggregátor: Bp, 500mbit
-
rbalint88
addikt
remélem 16-i fizetési határidővel
ma Ducatoztam egy kört a városban (Budaörsről Allee->Mammut->Oktogon->Árkád->Pólus, aztán vissza Budaörsre), hát utána beültem az Elantrába és azt se tudtam, melyik univerzumban vagyok alapvetően nem fekve vezetek, de a kakasülő után úgy éreztem, hogy a padlón fekszem, nincs nyomáspontja a kuplungnak, túl direkt a kormány, túl gyorsan megyünk szerencsére mire hazaértem, megjavultam
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #161493 üzenetére
eltekertem az ajánlatig, hát na, jól fog az az ácsirón.
aztán sír a szervizek szája, hogy jaj a feketegazdaság így meg úgy. nem kell a feketegazdaságig menni, amikor egy ilyen bosch szervizes ajánlathoz képest fele áron meg tudod venni bármikor a motyókat pl a kaufferben, akkor talán jogosan nyílik ki a bicska az emberek zsebében. -
rbalint88
addikt
válasz bandus #161543 üzenetére
Plusz dizel, eleve be van szakadva az ara es most koltottel ra. Nem adnam el, amig nem muszaj.
kisza25: sajnalom a helyzetet. Ott nem keresnek embert aldi/lidl/tesco helyekre? Tudom nem alommelo, de a semminel talan jobb, ha birja az ember fizikailag. Mintha valami gerincservet vagy hasonlot emlitettel volna egyszer, azzal nyilvan nem jatszik.
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #161558 üzenetére
Mondjuk ezt az oreg az auto es nem merek vele kulfoldre menni dolgot sose ertettem. Onmagaban attol nem jo es megbizhato egy auto, hogy fiatal. Ahhoz kell a karbantartas is, amit a tied megkapott. 2004-esnel
ujabb sajat autom meg nem volt, de egyik se hagyott ott az ut szelen soha, a leginkabb lepusztult allapotuval is el mertem volna indulni Norvegia-kulsore azonnal, mert tudtam, hogy muszakilag rendben van tartva. Plusz lattam mar eleg ujabb autot treleren, szerencse kerdese is ez
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg