Hirdetés
- Autóhifi
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
ma 2021-es modellek telepíthetik a 2023-as főverziót.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
gp A következő hónapban többek között a Dead Space felújítását kapják meg az érdeklődők.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Coyot #141733 üzenetére
nem az a baj. csak ne próbáljuk meg erre ráhúzni az óvjuk meg a Földet dumát, amikor baromira csak az egyéni fillérszekszuálásról van szó, de azért mellékesen az se baj, ha a környezetet nem károsítjuk vele annyira.
meg ez, hogy adóra meg tankolni a benzinest nincs pénzem, de veszek egy saabot (meg aztán egy peugeot-ot is), mer' nehogymá' az unalmas opelben üljek? szervizre van pénz? az legalább nem is tervezhető kiadás
a végével (gázUP és Auris vásárlás) csak az a bajom, hogy magyar körülmények között, magánszemélyeknek ez elérhetetlen finanszírozási forma, pedig amúgy látom benne a racionalitást.mondjuk én személy szerint a tömegközlekedés fejlesztését és a carsharing szolgáltatások kiterjesztését nagyon hasznosnak tartanám, azzal jelentősen lehetne csökkenteni az egyéni autóhasználatot.
nyilván teljesen más megvilágításban de ebben a cikkben is érintik ezt a kérdéskört: [link] nyilván a fejlett világban az a fene nagy jólét is hozzájárul ahhoz, hogy ennyien és ekkora, ekkora fogyasztású autókkal járunk. asszem Dániában van (volt?) még 100% büntetőadó az autóvásárlásra, érdekes módon ott nem is járnak olyan sokan akkora böszmékkel, mint akár itthon. -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #141801 üzenetére
Marty, te vagy az?
(2019. december )
Btw lehetnek nagy elteresek, attol is fugg, mennyire porog az adott hely. Az Alfa Sopronban lett forgalombahelyezve, 2015.juliusban NGL-t kapott, az Audi 2017. februarban PBY-t, a ceg Tucsonja 17. juliusban PIZ-t, a Jaguar meg 17. oktoberben PJC-t, pedig ott nagyobb ugras kellene legyen.
-
rbalint88
addikt
Bekerültek az új fényszórók, fiatalodott tőlük egy picit
Meg az új hátsó gátlók (Sachs) és a hátsó fékek is (Ate tárcsa, Ate Ceramic betét, ahogy elől is)
A helyzetjelzőbe került végül csak led, a 6 év gari miatt, 4300k-s Osram prémium. Kicsit erősebb a fénye, mint vártam, de jóvanazúgymá. Hátsó lengéscsillapító cseréjét nagyon érezni, eltűnt a hajósság az autó mozgásából. -
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #142304 üzenetére
raktam volna hidegebbet, de
1.: élőben így is elüt, mivel a tompított sima 2700k-3000k halogén,
2.: eredetileg ledet terveztem a tompítottba is, de a 6000k-s led tompítottal valószínű szúrta volna a zsandárok szemét, plusz nem fért volna be a venti nélküli gen2 osram sem, így elengedtem.3.: nagyon szívás hozzáférni az izzókhoz, ha bent van a lámpa, így az emelt fényerejű helyett a hosszú élettartamúra mentem rá...
Mágus2: az meg a másik mondjuk xenon volt hozzá ugye, de elvileg az se olyan kék, mint a led.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Zizmand #142314 üzenetére
igen, az audiban is hasonló, erre mondtam, hogy meg a ph!assszom, majd a szerelő
szerencsére a család többi autójában könnyű cserélni, a suzukiban van hely, volvoban meg kihúzol két pöcköt és kijön a fényszóró (jééé, gondolkodtak!!!)
szóval az audiban a háztáji izzócsere az valami nagyon utolsó utáni megoldás lesz.MasterMark: itt 2011-es V60 van, pajtinak 2007-es V50, családi barátunknak 2008 S80, azokban is mind ennyi, két biztosítópöcök/lámpa és jön is kifele.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Zizmand #142323 üzenetére
Volt ilyen passatom, xenonos es halogenes is, tudom milyen az izzocsere egyebkent 26k/db volt anno a vadiuj halogen hella fenyszoro, amivel tok jol lehetett latni. Nyilvan a bixenon jobb volt, de aranytalanul tobb szivassal es koltseggel jart. Amugy tervezes kerdese, a 2001-es t22fl avensisemnek sima parabolatukros halogen fenyszoroja volt es a sajat autoim kozul annak volt a legjobb fenye... viszont az ugyanilyen evjaratu audi a6 c5 fl-nek a xenonja is botrany szar volt, semmit nem lattam vele.
-
rbalint88
addikt
Azert van, hogy ne vakitson. Mondjuk eddig akarhanyszor muszakin beallitottak, lehetett nekifutni ujra, mert ennyire szerintem meg keszakarva se lehet el*aszni a fenyszorok beallitasat az a szerencse, hogy az udvaron a garazsajtok lecezese jo tampont, igy azzal nagyon tudomanyosan be lehet allitani egyszer se villogtak le es meg latni is lehetett mindegyikkel, amit igy allitottam be.
A xenonnal az a baj, hogy oregszik az izzo, oregszik a trafo, es mint mindegyiknel, oregszik a foncsor, koszoskdik belul a lampa, mattul a bura... kapna egy kis tlc-t es tokeinjekciot (uj izzok, trafofelujitas) rogton lenne fenyar ott is. <- Munez, ez neked is szol
Ja meg ugyanolyan szar lesz majd a csodaled egy par ev mulva mindegyikben, mert oregszik az is. -
rbalint88
addikt
Hat de jossz te is a Kormival meg meg par hasonlo s&c arcz, aztan koltozhetek
Munez: uj izzo onmagaban keves. A foncsort meg a projektor lencsejet is meg kellene tisztitani es meg ugy se lesz olyan, mint egy uj, mert oregszik a foncsor... Alfaban ilyen volt: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #142485 üzenetére
Mondjuk en megkerdeztem a rokonokat, amikor megbiztak autoeladassal, hogy mit szeretnenek, gyorsan menjen el vagy jo aron? Also harmad tetejere belott arakkal egy-ket nap alatt elment, aminek el kellett (agila, astra) A sajatokkal meg szivtam eladasnal, mert megkertem az arukat, persze senki se fizette meg, hogy rendben vannak tartva a kinalat aljaval szemben, igy legalabb sokaig nem jottek erte, aztan nem is jo aron mentek el (passat, golf), az avensisnel meg bejott az, hogy szar, de legalabb a legolcsobb, azt ket ora alatt vittek el, pedig csak azt lehetett ertekelni az autoban, hogy van rajta bo egy ev muszaki es nem rohad, de motor/turbo, valto foglalkozast igenyelt, futomuvet meg gyakorlatilag cserelni kellett volna mondjuk ezt el is mondtam az erdeklodoknek, hogy melosautonak valo allapotban van.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Richard! #143021 üzenetére
mondjuk csomó betét olyan (pl bosch tutira), hogy kettőt fékezel és fekete a felni... engem ez rohadtul zavar, úgyhogy ezért lett Ate ceramic először csak elől, most már hátul is, mert idegesített, hogy a hátsó felni porosabb, mint az első
teoretikus kérdés: nyárra van 17" felni alukkal, új nyárigumikkal. van egy szett üres 16" alu. télen nem igazán tervezzük használni az autót, csak szép időben megsétáltatni. agyalok, hogy vegyek-e rá valami középkategóriás (kb nexen) télit vagy négyévszakost vagy minek a nyári felniket mondjuk jó lenne felújítani, de nem létszükséglet, hogy mozgásképes legyen ugye, úgyhogy ez nem döntő érv a gumivásárlás mellett.
a splashről is el kellene adni az egyik szett komplett kereket, meg a másik szett gumit és venni rá négyévszakost, azt is erőszakkal kell megsétáltatni, annyira nincs használva, kár elrohasztani két szett gumit rajta hétfőn elhoztuk vele a mosógépet, előtte viszont csak akkor volt használva, amikor kijavították a januári töréskárt júliusban...
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #143028 üzenetére
a marketingrizsa szerint nem, amúgy fsztudja, nálam biztos nem fog elkopni
Mágus óva intett tőle, de próba cseresznye, sehol nem olvastam rosszat róla.focvis:nem mostazonnal tervezek gumit venni, hanem majd ha jön a téli szezon. btw megvan a golf téli szettje vagy elvitték a(z eddigi) legutolsó fehér gtivel?
dethroner: egyszer közelíts felé felnistisztítóval, utána látni fogod a különbséget
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #143426 üzenetére
az szinte biztosan fos lesz, amit a tompítottba szánsz. ha veszel, akkor a minimum egy osram gen2, 26 papírért van lumeneten. ok, 6000k, én is végül ezért vetettem el (meg valószínűleg faragni is kellett volna hozzá a zsírúj fényszóró kupakját, ami erősen no-no)
fényszóró nem vicc, a kínai fos meg 90%, hogy csalódás lesz. a legtöbbel az a baj, hogy nem elég jó a hőelvezetése és hosszabb idejű használat alatt elgyengül a fénye a melegedéstől. szóval elindulsz mondjuk Olaszországba/Horvátországba délben és mire odaérsz, nem látsz vele lfszt se, mert a melegedéstől 30%-át tudja a tervezett fényerőnek.
btw rendesen beállítva, normális izzóval (nekem sima osram ultra life van, szóval még csak nem is emelt fényerejű), jó állapotú lámpával lehet jól látni. ha ezek se segítenek, akkor szemészet (viccen kívül, lehet olyan látásproblémája bárkinek, ami neki fel se tűnik), ha ott is rendben van minden, akkor jöhet a led.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Az az igazi szarkinai philips, osram egy nyakra szerel egy-egy ledet ket oldalra, ez adja a “360fokos” fenyt. Egyebkent tenyleg jok, neztem rola teszteket, aktivan erdeklodtem a beepitesrol en is, de vegul elvetettem, nem hianyzik a zsanettozas.
@ sutszi, Saint: Azzal egyetertek, hogy a hazai (es az eus) rendelet elavult. Viszont amig a sima halogen is csalen all, egbe vilagit stb az autok jelentos reszen, addig lehet tenyleg nem kellene engedni, hogy gyertyatol a fotonagyuig barki barmit szabadon rakjon a fenyszorojaba.
Btw egy-ket tipust leszamitva (pl alfak nagy resze) boven hasznalhato a sima halogen is. Az is sokat szamit, hogy milyen munkat vegzel, aki egesz nap monitort bamul (en is), annak nehezebben szokja meg altalaban az ejszakai kornyezetet a szeme. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #143489 üzenetére
A hivatalos, tehat folyo.
-
rbalint88
addikt
válasz mekker #143789 üzenetére
az a baj, hogy nulla autókezelési gyakorlattal kiengedik őket a forgalomba. de nem ám valami kertvárosi semmibe, hanem a vácira, üllőire és hasonló elhagyatott mellékutakra...
én 2006-ban szereztem jogsit (amint lehetett), akkor még külön volt a rutin és a forgalom, szerintem így normális, nem ez az összevont vizsga, ami most van. -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #143791 üzenetére
nem hiszem, hogy mérce lennék ha menthetetlen, ne vezessen. ha menthető, akkor ne 40-nel menjen, hanem mondjak 60-65-tel a 70-es táblánál.
az utóbbiak annyival jobbak, hogy tudnak vezetni, csak a határaikat meg kell tapasztalják ellenőrzött körülmények között.nekem, mint talán nem tök analfabétának és vezetés iránt érdeklődőnek nagy élmény és nagy fejlődés volt a vez.tech. tréning és a 'lacházi reptéren a 911 turbo is, visszamennék, fejlődnék még
-
rbalint88
addikt
válasz Gsx-rr #143805 üzenetére
Sajnos muszaj percalapuva tenni, (amivel a lassabban toltodo autosok megszivjak kicsit,) mert jelenleg ugy hasznaljak a kozteruleti elektromos toltoket, hogy ott hagyjak egesz napra az autot, ami ket-harom ora alatt feltoltott mar...
Tudod, ha intelligenciabol nem megy a szepen jatszas, akkor erobol kell megoldani... -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #144128 üzenetére
Kutyazos autonak a beater valo, amit nem
sajnal az ember. Az sokkal nagyobb para, amikor megveszik az uj autot es azzal kutyaznak ovintezkedesek nelkul... a tiedbek mar “mindegy” esztetikai oldalon es azert nem mindegy, hogy parszazezer vagy tobb millio van leirva ilyenkor. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #144555 üzenetére
Ez valami haztaji remnek tunik. Ma mar retro, anno futuro lehetett
a Coin feliratu tarolo nagyon extra! -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #144589 üzenetére
ne gondold, hogy nem kaphat többet jogsit. leüli a pár évét (ha nem függesztik fel), elitltják kb 10 évre a vezetéstől, oszt helló van.
EQM: szerencse, hogy ennyivel megúsztad! kell majd rá rendes gumi
kisza25: B oszlop nekem is durván ki tud takarni
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #144617 üzenetére
nekem csak azzal van tapasztalat, hogy a Porsche 928-ban még alapjáraton is láthatóan fogy a benzin, negyed óra alatt láthatóan ment lejjebb (nyilván nem ilyen mértékben), egy óra alatt meg kiautóztunk belőle negyed tankot nem túl sok túrogatással, inkább csak dinamikusabban krúzolva. régimódi 5.4 V8 nem viccel
Qru: ismerem a srácot, tényleg nagyon lelkiismeretesen tartja karban a kocsijait, a swift is "patika" volt.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #144716 üzenetére
egy a baja van annak a 18i-nek, a hangja. bár már az 1er-ben sem volt annyira karcos, mint a miniben, de azért bmw-ben kicsit ciki (tudom, ilyesmi van az i8-ban is).
drivenow autók közül még mindig a 3ajtós mini - X2- i3 trióban hiszek.Tsebacsi: egy 2014-2015-ös Golf GTE szőrén megvan, azzal nem para a fogyasztás se és még menés is lenne. nyaraláshoz kell tetőbox vagy okosan pakoltok. amúgy ahogy néztem, ezek is drágultak most kicsit, meg az A3 e-tronok is.
-
rbalint88
addikt
válasz zolynet #144804 üzenetére
Es kit veszel fel? Utobbi par evben akinel megfordultam osszes autoszerelo is mind azt mondja, hogy inkabb limitalja az ugyfelkort es a munkamennyiseget, mint hogy bovuljon, mert nem talal megbizhato embert jo penzert sem. Na most ha egy kevesbe specifikus autoszerelot nem talalni ertelmeset, akkor szerintem esztergalyost - cnc-st - gepmuhelyest meg nehezebb, ha nem lehetetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen