Hirdetés
Hirdetés
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
A saját fejlesztésű pellikulák nagyon segítik a TSMC-t
ph Az Intel és a Samsung nem tudja hozni a tajvani cég hibaarányát az ASML gépeivel.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
...nem szabad általánosítani!! Én tisztelettel és alázattal közlekedem bringával és autóval egyaránt. Az más kérdés, h belül sokszor majd felrobbanok. Mint írtam, többször ütöttek el, szenvedtem (egyszer súlyos) balesetet, ezek közül egyszer sem én voltam a ludas. Az más kérdés, h ha fent vagyok a fővárosban és látok bringásokat "szépen" közlekedni, sokukat a Dunába lökném, de ettől én még nem mondom, h mindegyik gyökér. Az itthoni közlekedési morál gyökerei sajnos nagyon mélyre nyúlnak, több összetevős, és talán érthetős is ez valahol.
Joe
-
CactuS
Arcképgyáros
Pajzsot könyörgöm ne. Én még azon csodálkozom, hogy a régi hírnévből ennyi ideig megél.
atiss88: egyedi indítás gátlás többet ér, ha a szokott módon nem vihető, akkor általában elengedik. Nekem minden autómban van egyedi "csippantó", ami nélkül nem indítod el az autót, hiába van kulcsod, csak akkor, ha szétkapod és megtalálod a cuccot. Van aki pl: úgy programozta az autót, hogy csak bekapcsolt biztonsági övre ad gyújtást, de láttam olyat is, akinek úgy, hogy belső keringés+3. levegő fokozatra indult
A másik oldal, hogyha nem tudja vinni, akkor meg megrongálja. Anno focusokkal jártunk úgy, hogy nem volt zár bennük, mert kivettük, így nem tudták eltörni egy csavarhúzóval. Cserébe beverték az üveget, és nem vittek el semmit....
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
& @Fehér Farkas
Köszönöm, végül hazaértem vele.
Sajnos nem igazán tudom milyen hangot kellene hallani, elég szakavatatlan vagyok. De nagyjából olyan hangja van, mint amit eddig is hallottam. Hogy ez tartalmaz-e olyat, ami nem oda való... hát sanja passz. Valami halovány cicergés van, csak hogy az eddig is ott volt-e, vagy sem...2000rpm alatt bírt 15km-t, majd 2100-ra felpörgettem, jött a hiba.
Opel topikban (is) kaptam tanácsot,
"Lehet, hogy a kopogásérzékelő túl koszos, vagy megadta magát. Lehet akár túl koszos gyertya, kicsi gyertyahézag. Valszeg van neki oktánszám állító dugója, nézd meg van e kontakt.Legrosszabb esetben kopogásérzékelő csere."
Remélem nem károsítottam a motort (azért 162k km után egy 1.6 8 szelepes Opelnek nem szabadna tönkremenni még - persze a korrál bármi előjöhet természetesen)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
tboldi
nagyúr
Az enyémmel sem érzem ilyen vészesnek a helyzetet. Az első 9 évét Németországban töltötte, ennek ellenére az alja teljesen jó volt megvételkor is, de azért állapotmegőrzés okán kapott alváz- és üregvédelmet. Egyedül a hátsó sárvédőíveket kellett javíttatnom, immár másodjára, de esélyes, hogy az első alkalommal csak tessék-lássék módon csinálták meg. Mert nem ez lenne az első eset abban a szervizben, a WagonR-en is elspóroltak már ezt-azt, mint utólag kiderült.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Úgy látszik most ráálltak a hírportálok a büntető fékre, de könyörgöm, egy tanuló vezetőt oktatóval
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Az a baj, h ismerem Miskolcon a legjobb biztosítási ügyvédet, de őt nem bízhattam meg, mert ő képviselte a biztosítót. Ő ajánlott vkit, de az meg annyira bamba volt, h egy idő után inkább hagytam a fenébe az egészet. Ez mondjuk egy ingatlannal kapcsolatos káresemény volt, de van cascós sztorim is. Egy barátnőm totálkárra törte az autómat, amiről csak a kárrendezésnél derült ki, h alul volt biztosítva. Tehát hiába volt benne több milliónyi extra, a biztosító csak az autó alapára után fizetett.
Igazad van egyébként! Pont most állok casco kötés előtt, épp a biztosítók feltételeit tanulmányozom. Adott esetben - bár soha nem legyen rá szükségem (kopp-kopp) - nagyon nem mindegy, h mit írtam alá.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nagyon-nagyon rossz tapasztalatom van a helyi ügyvédekkel. Volt olyan (Miskolcon elismert) ügyvéddel dolgom, akinek ha megfogadom a tanácsát, aznap rabosítottak volna a rendőrök. De amennyire tudom, Pesten sem sokkal jobb a helyzet. A legtöbben szerintem nincsenek hozzászokva a "bonyolult" esetekhez.
EQMontoya: Köszi! Kíváncsi lennék, h kit ajánlanál?! De remélem, h nem lesz rá szükségem, szval maradjunk ennyiben!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Igen, de az nem volt az új extráinak felsorolásában, ezért nem írtam én sem. Csak kiszedtem, hogy mik azok, amik nem annyira újdonságok.
Egyébként menetstab (VSA) is volt, csak akkor még opcionális extraként, kevesen kérték.De nekem a kedvencem, hogy az újnál kiemelték a specifikációban, hogy könnyűfém motorblokk és hengerfej, viszont már a GD-ben sem vasblokk volt.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Ha a Wabererst is beleszámítom, akkor eddig itt 3:0. A végére kiderült, hogy a J javításánál sem a biztosító szívózott, hanem a márkaszerviznek nem volt elég a világ haszna sem. Simán fizették a 2,5 milliós javítást plusz olyan 7-8% körüli értékcsökkenést nekünk.
Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy az értékcsökkenést nem mi adtuk be, hanem az ügyvédünk, szóval alapból második fokozatból indult a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na megvan a Suzuki válasza alváz+üregvédelemmel kapcsolatban.
Nem bukik a 3 év gari, szóval szerencsére ők is a megengedőbbek közé tartoznak.Persze hangsúlyozták, hogy így a 12 év átrozsdásodási gari bukik és azt érdemes lenne nem elveszíteni (persze, jó is lenne nekik, ha 12 évig márkaszervizbe hordaná apám) és jöttek azzal, hogy ezek a gyárban teljes körű alvázvédelmet kaptak.
Nekem ez jelenti a teljeskörű alvázvédelmet: [kép]
Ettől meg sajnos messze van minden gyárból kigurult autó az üregvédelemről nem is beszélve. -
BigBlackDog
veterán
Autópályát szeretem, van idő az aktuális fogyasztást pl. a domborzat és sebesség függvényében elemezni.
(#166876) molnarpeter: Mondjuk, ha jól tudom, az autómosóknál visszaforgatott vizet szokás többnyire használni, így azért nem annyira pazarló, mint amilyennek tűnik elsőre.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Addig nem lesz full önvezető amíg nem képes előre látni melyik módon legkisebb a sérülés és megoldani, addig a sofőr lesz úgy is elővéve.
A maradékot meg a drasztikusan csökkenő balesetekkel fogják kompenzálni. Lehet, hogy el fog ütni egy babakocsit toló anyukát egy-egy kocsi a szalagkorlát helyett, de közben kivédett ezer másik ilyen autó rengeteg esetet amivel embert mentett és ezzel el lesz simítva. 100 haláleset kontra 1 haláleset.
Nem leszünk hallhatatlanok sose, még mindig csak porszemnek vagyunk a természetben, az univerzumban meg senkik, autós balesetek megmaradnak, de folyamatosan egyre kevesebb és egyre könnyebb sérülésekkel, mármint arányaiban ez várható a jövőben.Az átlag sofőrök nagy része amúgy is annyira rutintalan vészhelyzetben, hogy elüt mindent amit tud, szóval a nagyon gagyi vészhelyzet kezelés a mérce jelenleg, ebből csak felfele tudunk menni, ha elüti az önvezető a gyalogost, ha nem. Én ezeken a kérdéseken annyira nem aggódnék, jogilag neccesebb ki lesz hibáztatva balesetkor, gyártó, programozó, sofőr, az autó kerül rácsok mögé, visszahívják az összeset amit eladtak belőle, nem közlekedhetsz vele frissítésig, mert a szomszéd ugyanolyan autója elütött valakit stb.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Pont az általad leírtak miatt nem értem a hurráoptimistákat, akik azt hiszik, hogy 10 év múlva itt mindenki önvezet, meg nem lesz a kamionosoknak munkájuk.
Ezekre a morális kérdésekre sosem lesz egyértelműen elfogadható és támadhatatlan válasz. A kamionosoknak meg nem lesz munkájukhoz annyit, hogy próbálnák meg azt, hogy egy teherszállító jármű megy a semmi közepén emberi felügyelet nélkül.
Ez csak az én elméletem, de lennének akik kirámolják. Nyilván egy forgalmas autópályán nem a legjobb ötlet, de ha éjjel egy kisebb forgalmú úton megy éppen és előtte/mellette megállnak meg fog állni a gép. Pót feltör és lehet pakolni. Nem feltétlenül kell LCD TV-t kirámolni. Elég, ha egy hűtős kamionról átpakolsz mondjuk egy transporterbe annyi fagyasztott marhahúst amennyit tudsz és elhúzol gyorsan onnan. Vagy kozmetikumokat, ruhákat, bármit. Már az is egész jó profit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
Mit vársz, valamelyik szuperintelligens totálkáros szerző is beszámolt róla cikkben, hogy vett a németeknél egy autót, és megpróbálta az autópályán hazavinni rendszám nélkül. Ha az autós újságírás krémje itt tart, mit várunk a hat általánost végzett borsodi zsákfaluból a miskolci teszkónál messzebb még soha ki nem mozduló O. Ernestotól?
* Nevek és földrajzi helyek csak a példa kedvéért, tetszőlegesen behelyettesíthetők bármi mással.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
félisten
És a nem várt fordulat. Én elengedtem. Párom nem, ideges lett. Írt nekik és mindent rájuk zúdított. Pl: X számlaszámról ment az utalás, Y-ra jött vissza, hol és kivel egyeztettek erről? Aztán, írják már le önök hogyan jártak el ebben a helyzetben ami szabályszerű, de a törvényi időket is betartják. Várjuk válaszukat. Ma írtak. Fizessük be az alap díjat 29-ig. csak fejezzük már ezt be. :D így is lett.
Olyan szinten minden rendbe jött, hogy a márciusi megszűnt bizti éledt fel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen