Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • hattorihanzo

    aktív tag

    válasz headhunter #1689 üzenetére

    Hát, fogalmam sincs.

    Azt tudom, hogy fater dvd felvevője ( sony ) 2,5 évesen beadta a kulcsot ( dvd drive ), felhívta a szervízt, ott hívták fel a figyelmét, hogy ha megvan a számlája, akkor szavatosságban megcsinálják. Nem kértek garjegyet és meg sem próbálták, hogy pénzért javítsák meg, pedig az öreg nem is tudott erről. Tehát a Sonynak 1 pont

    Viccen kívül, ( Murphy törvénye ) de két-három hét múlva megjelent a 32-es samu lcd-n ( 2 év körüli ) egy függőleges csík , ahhoz pedig csak a garpapir volt meg, aggódott is, de felvették az adatokat, 1 hét mulva jött a szervízes és kicserélte a panelt a helyszínen.
    1 pont a samunak is.

    A Philips-szel szerencsére nincs szervíz tapasztalatom, de az ügyfélszolgálatuk egy nagy 0, egy idő után a támogatás is egy nagy 0. Olyan , mint ha csak az eladásig számítana az ügyfél.

Aktív témák