- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #1400 üzenetére
Én meg pont azért fogok idén kimenni a ringre ,hogy meghallgassam az új motorok hangját.Ha maradt volna a v8 biztos nem mentem volna ki ,már hallottam kétszer őket elég volt (nekem)
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #1400 üzenetére
A kilátogató nézők nem néznek reklámokat futam előtt riport közben,futam közben, futam alatt, díjkiosztó előtt...mittomén.
Ők azok akik megveszik a jegyet, ezzel bevételhez juttatják a pályát, de a legtöbb országban, nálunk is, ez inkább egy központilag támogatott dolog, mert jót tesz az országnak, mert itt költ, itt tankol, talán itt is alszik a külföldi.
Egyszerűen nem tétel, a pályák fizetnek azért hogy az F1 fusson rajtuk, ..nem keveset, már ott bukják üzletileg.
..ha a Bernie-nek annyir aszámítana, a kilátogató nézőszám, akkor nem lenne ilyen rohadt drága az F1 megrendezése, itthon kb. 4 milliárd forintnál tarthat az az összeg amit ki kell fizetni az F1-ért.
Amikor még rendszeresen jártam a HRing-re akkor tartott 2.5 milliárdnál, és az 4-5 éve volt.
..és akkor nem vinné el olyan helyekre ahol lófsz nézőszám van. ..nem rendezne lámpafényes futamokat, csak hogy a tévét nézők kedvezőbb időpontban és ezáltal nagyobb tömegben üljenek le a tévé elé.Én személy szerint nagyon becsülöm azokat akik kimennek, jól teszik, miattuk van hangulat, érzik mi a lényeg.
De valójában le vannak szrva sajnos. igényekkel együtt.
Lehet hogy lesz változás a hang minőségében,...mert ez semmibe nem kerül az F1-nek, hoznak egy rendeletet és kész, majd a csapatok kifizetik és megtervezik,...hogy a nézőnek jobban tessék. -
-Mike-
addikt
Fasten your seatbelts and get ready for something very cool from SAP. Exclusive on-board footage and cutting edge data insights from JB. Stay tuned for the video... [link]
-
attisx
addikt
Problem solved...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
IreN!CuS
őstag
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #1408 üzenetére
A TV-vel van a legkevesebb gond. A különbség egy amatőr felvételen is eléggé szembetűnő. Nagyon lusta hangja van a korábbihoz képest.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A mai motorok korlátozások nélkül, tetszőleges mennyiségű benzinnel akár 1500, 2000 lóerő leadására is képesek lennének.
wtf?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #1411 üzenetére
Van realitása a dolognak. Egyrészt meg lehet nézni YT-on a rengeteg házilag/kisműhelyben átalakított 2000 lóerős sor4-es verdáról készült videót, amint szempillantás alatt gyorsulnak az autópályán 100-ról 300-ra.
Másrészt ott van az előző turbó-éra, ahol kezdetleges elektronikával és számítógépes háttérrel ostromolták az 1500 lóerős képzeletbeli határt. Ennek fényében a mai motoroktól az 1500-200 lóerő teljesen hihető, ráadásul ERS nélkül. Még ki se kéne centizni őket, mert annyival megbízhatóbbak és fejlettebbek a technológiák, hogy minden alkatrész sokkal megbízhatóbb, mint akkor.
Ehhez még hozzáképzelhetnénk egy 500-1000 lovas ERS-t is, és akkor ott tartunk, hogy a 3000 lóerő sem akadály...
Viszont kérdés, hogy milyen gumikkal lehetne ezt az erőt az aszfaltra vinni, és hogy milyen ormótlan hűtés kéne az egész erőforrásnak és az elektromos rendszernek. Az akkumulátorok méretéről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
IreN!CuS
őstag
válasz TESCO-Zsömle #1413 üzenetére
Légy perverz ( nem volt benne a perverz szó még mielőtt szerkesztetted vagy csak haluztam ?)
Ám igen csak lenne küzködés ha "csak" 1000-1200 le körül lennének + ERS természetesen . Pont ez lenne ám a lényege iszonyat nm/le és mellé "butított" earo csak hát senki sem szeretné kiskanállal összeszedni a pilótákat / pályabírókat / nézőket.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz IreN!CuS #1414 üzenetére
Benne volt, csak közben rájöttem hogyan fejthetném ki azt a részt jobban.
A probléma a végsebesség. Ha azt sikerülne kordában tartani, akkor a többit megoldanák a pályák nagy/megnövelt bukóterei és a sikánok. Viszont valamilyen perverz () oknál fogva az FIA nem akarja a végsebességet közvetlenül korlátozni, ezért kénytelenek a motorerő felől megfogni a dolgot. Bármilyen kezdetleges is az aero, ha 1500+ lovat eleresztenek egy egyenesben, annak igen magas sebesség lenne a vége. 300km/h fölött pedig a falak még a bukóterek mögött is igen közeliek...
A nyilvánvaló megoldás egy közvetlen sebességlimit és kevésbé szigorúbb motorszabályok bevezetése lenne. A kanyarsebesség és a gyorsulás kérdését a gumik és a visszafogott aerodinamika megoldaná magától.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Malachi
addikt
remélem, mindenki látta már. ha még nem, akkor rajta!
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #1415 üzenetére
Kérdés, hogy mi értelme az 1500 lóerőnek, ha mindenhol korlátozva lennének? Nem tudnák kihasználni és akkor meg az lenne, hogy fölöslegesen nagy, pazarló stb stb
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
TESCO-Zsömle
félisten
Pont ez a lényeg, hogy nem lenne mindenhol korlátozva. Kapna a gép egy sebesség-limitert, aztán hogy addig a sebességig 3 vagy 6G-vel gyorsul, az már csak a csapaton/pilótán és a gumikon múlik. Én gumikból is jobbat adnék alájuk, hogy ne legyen akkora tapadáshiány. 1500 ló mindenképp szaggatni fogja az aszfaltot, ha az aero-t visszafogjuk.
Aztán lehet trükközni, hogy mondjuk a sebességlimit mellett motorszámlimit, és akkor ki-ki eldöntheti mennyit kockáztat.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-Mike-
addikt
Nagyon komoly a red bull, most eső ide vagy oda. Szárazon is, gyengébb motorral v. hibirid hajtással is középső szektorban alázás. Sepang, Bahrain, Kína, és spanyolban jön az RB henger. Időmérőn legalábbis...
De ezért is szép az F1, öles léptekkel haladnak előre, szinte futamról futamra változhat az erősorrend. És milyen szép, hogy átfolyás szabályozás nélkül tudnának alsó hangon 1500 ló környékét. V8? V8 who?[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Motion_Blur
félisten
Marko: Ha csak a karosszériát nézzük, a legjobbak vagyunk
"...még most is a melbourne-i motorvezérlést használjuk, mert a következő lépcsőfokot jelentő fejlesztés nem működik még úgy, hogy az számunkra előnyt jelentsen. Ha működne, ismét a legjobbak lennénk. De most nagyjából 80 lóerővel le vagyunk maradva, ami túl sok ehhez."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Malachi
addikt
válasz Motion_Blur #1423 üzenetére
pedig nagyon szeretnék már látni egy RB dominancia mentes évet. de mohó vagyok és azt mondom, teljesen kiegyenlített évet akarok látni, ahol az utolsó futamon célfotóval dől el a VB cím.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Malachi #1424 üzenetére
Ami eddig leszűrhető hogy a Merci és a RB között fog eldőlni a VB cím. Ferrari lehet egy stabil harmadik erő, de lemaradva. McLaren és főleg a Williams kezdeti jó formája szerintem 3-4 futamon belül eltűnik teljesen.
Nem tudom hogy mikor lesz a fordulópont, mikortól hívhatjuk majd a Red Bull-t a mércének. Lehet hogy csak 5-6 futam után. A céljuk az lehet hogy addig (kizárások nélkül) végigmenjenek erős pontszerző helyeken és bízzanak abban hogy Hamiék nem tudnak bejönni 1-2-be túl sokszor.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tkesy
őstag
válasz Motion_Blur #1425 üzenetére
"McLaren és főleg a Williams kezdeti jó formája szerintem 3-4 futamon belül eltűnik teljesen."
már most majdnem kört kaptak LH-tól, nem kell ide 3-4 futam... mondjuk remélem annyire legalább össze tudja kapni magát ez a két csapat és az FI, hogy legalább a Ferrari-t megszorongassák, és akkor láthatunk vmi csatát is...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Motion_Blur
félisten
Az tetszett azért hogy Vettel legalább megpróbálta elkapni Rosberget. Pont akkor volt tiltva a DRS amikor lett volna esélye. Bár utána valszeg úgyis visszaelőzte volna, sok az a kb. 80 lóerő (kb. 1 mp) előny. Viszont megbízható az autó, úgyhogy most már a egyértelműen a Renault térfelén pattog a labda.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Malachi #1424 üzenetére
Miért, eddig mit látsz?
Ez a pálya mindig is feküdt az RB autóknak. Még tavaly is behúzták, amikor az év elején messze voltak a dominanciától. Bahrainben szvsz nem lesznek ennyire elől, na meg közben azért a többiek sem alszanak.
Ami már jól látszik, hogy a RB, pontosabban Ricciardo idei KERS-sze az átfolyásmérő lesz, ami véletlenül minden futamon el fog romlani, ha kedvező pozícióba kerülne. Ha ez valami miatt mégsem történne meg, akkor még mindig el lehet rontani a kerékcserét.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Malachi
addikt
válasz Oliverda #1428 üzenetére
azt látom, hogy a RB két futam alatt a semmiből biztos második erő lett. csak néhány újabb motorhiba a Mercinél, és simán lehet izgalmas a vége. persze ehhez az kell, hogy a RB hibátlanul menjen végig, ami megint nem túl valószínű. de meglátjuk.
nem volt rossz ez a futam.
-
Oliverda
félisten
-
Malachi
addikt
válasz Oliverda #1430 üzenetére
tudod, mire gondolok. még a második teszten se tudtak szinte végigmenni egy rendes kört, az első futam Vettelnek rögtön kuka... ez a harmadik hely így nekem eléggé feltámadásnak tűnik.
Hami első helye is szép a nullázás után, de azt régóta tudtuk, hogy a Mercik a legerősebbek.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Malachi #1431 üzenetére
már Ricciardo ausztrál teljesítménye után látszott hogy bizony erősen számolni kell a Red Bull-al, amikor épp megy... bár azt én sem gondoltam volna hogy rögtön második erő lesznek, márpedig most eléggé úgy fest a helyzet (hahó, williams...)
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Malachi
addikt
válasz FireKeeper #1432 üzenetére
akkor még nem tudtuk, hogy nem csak az átfolyásmérős balhé plusz lóerői miatt mentek-e jól.
-
Malachi
addikt
-
-Mike-
addikt
Legjobb körök, még mielőtt mindenki nagyon izgalmas futamokat vár a közeljövőben.
Sutil lassan valamiben első lesz
Egyébként a Renaultnak komolyabban szoftveres gondjai vannak, mint megbízhatósági v. teljesítménybeli. Ezért olyan ugrásszerű a fejlődésük.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Malachi #1435 üzenetére
Azt hogy a megbízhatósági problémák miatt a tesztek alapján nem lehetett tudni, hogy pontosan hol állnak, illetve talán mégis:
Button hozzátette, hogy ezt nem csupán a Red Bull korábbi sikereiből kiindulva gondolja így. „Elég sok kört autóztam együtt (Daniel) Ricciardóval, aki az egyenesben nem tudott elmenni mellettem. Ehelyett végül a 11-es kanyar, egy gyors balos külső ívén előzött meg. Még sohasem láttam ilyet" – mondta. „Ha teljesíteni tudják a távot, ott lesznek a mezőny elejében."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Lewis Hamilton in-depth (Part 2)
Jók ezek az interjúk, kérdések, válaszok... -
FireKeeper
nagyúr
válasz Malachi #1435 üzenetére
azt akarom látni, hogy 50 körön át 1 mp-en belül kergetőznek az első három helyen, mindegy kivel. és aztán a mindegy ki nyer.
most komolyan: láttunk már ilyet.... valaha?steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #1439 üzenetére
Ez utópia.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Malachi
addikt
válasz FireKeeper #1439 üzenetére
komolyan komolyan vetted?
-
IreN!CuS
őstag
Nem linkeltem volna eme semmi extrát nem jelentő cikket , viszont ezen megakadt a szemem :
Hamilton a nagyszerű idénykezdet ellenére még nem szeret arról beszélni, hogy ő-e a 2014-es világbajnoki cím legnagyobb esélyese. Biztos benne, hogy a riválisaik közül többen is vissza fognak vágni, elsősorban a szezont a vártnál jobban kezdő Red Bull formáját tartja veszélyesnek. „Sebastian (Vettel) nagyon gyors volt itt, még Nicót is nyomás alá helyezte” – mondta Szepangban. „A kanyarokban éppen olyan gyors az autójuk, mint a miénk. Csak az egyenesekben lassabbak.”
„A Renault kétségkívül megoldja majd a problémát, és akkor keményen meg kell majd küzdenünk a Red Bullokkal” – vélekedett. „Továbbra is fantasztikus az autójuk. A GPS adatai szerint az összes kanyarban ugyanolyan gyorsak voltak, mint mi.”
Nem tudom ezt hova rakni , most vagy magát és a csapatott nyugtatgatja vagy még tényleg nem mutatták meg 100%ban mit tudnak.Már csak a középső sector miatt..ott rendre rb volt a domináns ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #1442 üzenetére
Néztem végig Live Timing-ot, futam közben középső szektorban egál volt, vagy minimálisan volt csak gyorsabb a RB. Első szektorban viszont rendre kaptak 4-5 tizedet.
HAM-VET viszonylatban persze.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #1443 üzenetére
Ez érdekes mert nekem úgy rémlik a középső sectorban RBR dominált , vagy az csak FP1-2ben volt?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #1444 üzenetére
Igen, csak szabadedzéseken. Leginkább az első mérési pont utáni jobbost követő bal-jobb kombinációban volt szabad szemmel is jól látható előnye a RB-nak (dominancia azért erős), nagyon jól reagál az autó a gyors irányváltásokra a nagy leszorítóerőt igénylő kanyarokban. Minden azon múlik hogy mennyi van még a Renault motorjában (vagy leginkább programozásában) a Mercihez képest.
Szerintem nincs annyi hogy egyértelműen előnybe kerüljön (domináljon) a RB az év bármelyik szakában. Az is csodával egyenlő hogy Ferrarit, Williamst, McLarent verni tudják.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1445 üzenetére
Szerintem közel sincs akkor hátrányban a Renault mint azt sokan gondolják.
Noha egyesek úgy vélik, a Mercedes előnyének nagy része a németek V6-os motorjából ered, mely egyes pletykák szerint 50 lóerővel nagyobb teljesítmény leadására képes, mint a Ferrari és Renault erőforrásai, az 52 éves szakember méréseikre hivatkozva elárulta, az összkép egyelőre csalóka. „Nem, nem hiszem, hogy így lenne. Hadd magyarázzam meg: a csapatoknak rendelkezésére állnak a GPS adatai, amelyekből mindenki láthatja, hogy amikor maximális teljesítménnyel futnak, a Renault motorjainak ereje is figyelemreméltó. Jelenlegi hátrányuk tehát talán annak köszönhető, hogy a hőmérsékleti és megbízhatósági problémák miatt nem képesek teljes versenytáv alatt hozni ezt a szintet. De ez véleményem szerint olyan probléma, amit fokozatosan meg lehet oldani”
Az hogy ki melyik szektorban jobb, pedig az eltérő beállításokból is fakadhat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Én sem érzem úgy, hogy a RB aeroban előnyben lenne a Mercihez képest. Autosporton belinkelték a legjobb szektoridőket a futamról és a Merci volt a leggyorsabb ott is. Igaz 1-2 tizeden belül volt egymáshoz a 4 pilóta.
Nem véletlen az sem, hogy az összes többi Merci motoros autónak lazán adnak 1-1,5mp-et. Illetve, ha annyival jobb lenne a merci motor a renaultnál, akkor a RB sem tudna második erő lenni.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''