- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuja1
aktív tag
Leírom a saját véleményem, majd indoklom
Nem kell indexet használni.
1, Ha nem haladnak mögöttem és amennyiben tudom tartani a biztonságos oldaltávolságot akkor folyamatosan húzódom balra, így "gyakorlatilag" irányváltoztatás (és index használata)nélkül kerülöm ki a kerékpárost sávon belül.
2. Ha közvetlen mögöttem haladnak és a bal oldali forgalmi sávban folyamatos a közlekedés bármely irányból. Amennyiben tudom tartani a biztonságos oldaltávolságot akkor folyamatosan húzódom balra, így "gyakorlatilag" irányváltoztatás nélkül kerülöm ki a kerékpárost sávon belül de figyelmeztetem a mögöttem haladót, hogy forgalmi akadály van így indexelek, de csak addig amíg beljebb húzodok (kb 3 kattanás) majd gyakorlatilag irányváltoztatás nélkül kerülöm ki a kerékpárost
29. § Irányváltoztatás, irányjelzés
(2) ......... A jármű vezetője egyéb esetben (pl. útkereszteződésben kanyarodó főútvonalon való továbbhaladás esetén) is adhat irányjelzést, ha ezzel továbbhaladási irányáról a közlekedés más résztvevői számára többlettájékoztatást ad, az irányjelzés azonban megtévesztő nem lehet.
Tehát az 1-es pont a tuti, de ha '"hátulról rád ragadnak" a mögötted lévőnek esélye sem lesz észleni a kerékpárost, (mivel takarásban) van hacsak nem jelzel neki. Lehet, hogy nem üti el a biciklist, de a biztonságos oldaltávolságot nem fogja tudni betartani. Kész is balesetveszély.
A fékpedál finom "nyomkodása" 2-3 villanásra a fék tényleges működtetése nélkül, egyrészt rutint igényel, másrészt "szívatásnak" gondolhatja a mögötted haladó és még kiszámíthatatlanabb lesz.
Mindenkinek megvan a maga keresztje.................csak van aki fel is mászik rá! •°°•. Bombay éghajlata olyan egészségtelen, hogy lakosai máshol laknak.,.•°°•.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Politika
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Ingatlanos topic!
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...