- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
planbmokus
senior tag
Többször belefutunk ebbe a témába, a gravel és a cx teljesen más tészta.
Alapvetően a CX egy teljesítményorientált gép, egyenes csövekkel, a lehető legmerevebb konstrikcióban, relatíve rövid láncvillákkal, magas - meredek fejcsővel, rövid tengelytávval. Fordulékonyabb, jobban kapaszkodik, de hosszútávon ráz, kényelmetlen, illetve jóval magasabban fut a felsőcső (vállra kapás miatt). Magasabb a középcsapágy, hogy nehezebben érjen le a pedál.
Aki gravel vázat gyárt, nem csak átmatricázza valamelyik trekking vázát, ott a hosszabb tengelytáv, hosszabb láncvilla, laposabb fejcsőszög mind a menetkényelmet segíti, szélesebb sárférőhely, hajlított vagy lapított lánc és támvillák, alapvetően kicsit rugalmasabb az egész szerkezet, mert ezeket akár 150-200 km-re is elviszik. jellemző még a csomagtartó/sárvédő előkészítés és az alacsonyabb középcsapágy a stabliitás miatt.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Napfénysüti #145105 üzenetére
Ebben a listában van pár, amit meglovagolnék...
Sóginak Canyon Grail van, marhajó gép!
Álomgépek: 3T Exploro, Cannondale Topstone, Norco Search, Rondo Ruut, de azért a Specialized Diverge is jöhetne...Ami nincs a listában: OnOne Space Chicken és BishBashBosh, Octane One Gridd, Pivot Vault, Niner RLT, Remot Boundary, Argon 18 Dark Matter, Dare GFX, Salsa Cutthroat és Warbird, Votec VRX
Megvan a Top 15-öm!
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
A Brytonnak van egy kis érdekessége, hogy csak a horizontális elmozdulást méri távolságnál, a vertikálist nem. Érdemes egy speed szenzort szerezni mellé, pontosan be kell állítani a kerékméretet, akkor szummázza a kettőt, sokkal jobb lesz! Facebookon van a "Minden ami Bryton" csoport, sok infót osztunk meg ilyenekről.
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz DUB Inc. #145726 üzenetére
Olcsóbb Gravelek közül: Ocatne One Gridd, PlanetX London Road és Full Monty, Merida Silex, Kellys Soot és a Canyon Grail Al gépek között érdemes nézelődni. Esetleg akciós Cannondale Topstone, Specialized Diverge.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
-
-
planbmokus
senior tag
válasz Csokicsibesz #145753 üzenetére
Sok-sok Világkupa és Világbajnoki cím igazolja a Lefty-t (Maraton, XC, 4X és tájbringa), 20 éve. A Lefty Ocho meg egy prémium maraton / XC villa.
A Cannondale a mai napig az egyik leginnovatívabb gyártó.
Sagan meg világbajnok.Tények.
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Csokicsibesz #145769 üzenetére
Bocs, rosszul emlékeztem, csak 3 TdF zöld trikó jött össze zsinórban Cannondale nyeregben. Biztos utána csinálod...
Az, hogy másnak is vannak győzelmei, az szerintem semmit nem vesz vissza a Cannondale fényéből. Nem is értem.
Az innovatívság marhára nem szubjektív, éveket vagy akár évtizedeket határoz meg az a villa, amiről beszélsz. Vagy a BB30. Az egész kerékpár-iparágat meghatározza.Az, hogy Neked nem tetszik a Cannondale az szubjektív.
De az, hogy fennállásuk óta többször határozták meg a kerékpár világának trendjeit és alapjait az objektív."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
Ajánlom az Aliról a Magene SPD/CAD szenzort, mert olcsó és mindekét módban lehet használni!
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #145807 üzenetére
Legfőképpen azért nem követték, mert úgy körbe van védve jogilag, hogy hasonlót se tudnának csinálni, csak ha licencelik, azt meg ugye a Cannondale nem nagyon fogja engedni vagy maximum horror pénzért...
"Righty" meg sajnos nem lehetne megoldható, hiszen a fék sokkal sérülékenyebb helyre költözne (előre), mert szerintem semelyik fékgyártó nem üzemelne be egy sort azért, hogy egy fajta villához passzoló féket gyártsanak.
A Cannondale is nagyon ráfaragott a saját szabványaival, amik nem terjedtek el (pl.: 5 csavaros féktárcsa és a hozzájuk tartozó agyak....).[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #146317 üzenetére
Én lehet, hogy inkább erre voksolnék.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #146350 üzenetére
MAVIC. Rendszert terveznek, brutálisan merev szerkezet, eszméletlen erő-átadási aránya van. UST-s felnik, szuper csapágyak, szuper szabadonfutó. 4 éve használom az egy kategóriával lejjebb lévő szettet (Crossone), életem legjobb kerékszettje. A következő nekem is Crossmax lesz.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz samujózsi #146661 üzenetére
Hozzávetőlegesen elég durva különbségek vannak anyag és anyag között, szabás, méretezés, lélegzés stb. terén. Van 3000 Ft-os ali-s Mavic, 15000-es Northwave és 200 Euro-s Löffler és Castelli nadrágom is. Ég és föld különbségek vannak. Tapasztalat.
Mint ahogy az alap Dekás mez és egy 575/Löffler/NW között is."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Paxker315 #147764 üzenetére
Amikor még maratonoztam, szezon közben volt egy kerékszett cserém, gumistól, belsőstől.
2350gramm volt az eredeti szett, 690gr a külső/db, 209 gramm a belső, amit egy
2090grammos kerékszett, 525gr külsőgumi/db és 105 grammos belső váltott.
Nem egészen 1kg-t nyertem két keréken, de utána síkon ahol 90rpm-et tartottam, pont egy fogaskerékkel lejjebb haladtam (17->15) kb 11-12% hatékonyság-növekedést tapasztaltam... És akkor nem is érintettem a jobb kerékszett oldalirányú merevségét, az erőátadási százalékot és racsni nagyobb reteszelési rátáját..."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #147824 üzenetére
Hát igen, szívtam már DT-vel, Sun-Ringlével, Shimanoval, Acorral, Funnal...
Ha kereket kéne építenem, akkor Hope vagy Chris King agyak Mavic felniben, egyéb esetben Mavic komplett kerék.
Ez teljesen szubjektív véleményem, nem tagadom, de Mavic engem még cserben nem hagyott."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz -=RelakS=- #148705 üzenetére
Én kétszer fáztam meg életemben bringán, mind a kétszer sima pulcsi miatt. Azóta csak technikaiban tekerek. -8C-ig kompatibilis vagyok bármilyen időjárással.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz f4lcon #148714 üzenetére
+1!
Aldi/Lidl/Deka/UA/Force/NW/Odlo aláöltözőim vannak, Deka/Gore/Force/Löffler/NW/Castelli külső rétegek, kiegészítőként Deka/Castelli/Morvélo/NW sapka/nyak-/kar-/lábmelegítők, NW/Force kamáslik és NW/Mechanixxx/Answer/Fox kesztyűk. Számtalan kombinációban tudom őket használni...
Örökös tapasztalat, hogy a kétszer drágább, márkásabb cuccok kb ötször-hatszor annyi ideig tartanak.
Példa: Aldis nadrág egy szezon alatt bolyhos lett, a másodikban kirpedt, a Northwave meg elment 3 versenyszezont + 3 koca szezont és még mindig tart!"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
Valakinek kedve holnap délelőtt egy Kab-Hegy körhoz (Szentgálról)?
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz planbmokus #150960 üzenetére
Tervezett útvonal: [kép]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #151358 üzenetére
Nem kaptál hozzá távtartót? Eredetileg kéne lennie a Mavic dobozban!
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
Tavaly ősz óta terveztem a Giro-t követni a Magyar szakaszokon, erre itt ez a pöcsöm Covid-19....
De legalább bevásároltam bringás nomád túrához szinte mindent...."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz jjeahh #176530 üzenetére
4 éve gravelezem, aszfalt/terep 50-50%, 33-as Conti Cyclocross Speed-del teljesen használható (nem fog vissza aszfalton túlságosan / ott inkább a 38-11 ami visszafog), terepen is jól tartja magát nem extrém (sár-hó) körülmények közt.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #198103 üzenetére
Az esésnél ami volt?
Azt néztem én is, hogy mit szenved egy hivatásos szerelő egy bolt-on + tárcsafék kerékcserénél.
Egy laikusnak 3 perc lett volna, egy közepes bringaszerelőnek 1p 30."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #198165 üzenetére
Pedig nem egy agyműtét, tengely ki, kerék ki, kerék be, tengely be, pedal to the metal. Versenykörülmények közt ennek nem szabadna 30-40 másodpercnél többnek lennie. (Az is rengeteg idő)
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Ringman #198168 üzenetére
Kocsiból/ról lepakolással együtt. Ha ott van mellette a kerék, akkor elég 15-20 sec is.
A videóhoz amúgy egy dolog: a gyorszárnál azért be kell lőni a tárcsát, az átütőnél meg nem. Tehát csere szempontjából eléggé egálban vannak. Viszont hajtási, stabilitási és fékezési tulajdonságokban ég és föld.[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #198172 üzenetére
Ha nem az "55kg vasággyal" kategóriába tartozol, akkor azonnal érzed. Én ~90 kg vagyok most, versenysúlyom 75 körül volt.
Amúgy a gyorszáras megoldás pl a mai napig szuper egy gravel vagy egy túra gépbe, mert csillapít. Nem is nagyon értem pl.: az aluvázas gravel gépeket átütővel, amiknek nyílegyenes a lánc- és támvillája."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
1.: A bolt-on nem tud mozogni a vázban, a gyorszáras igen.
2.: Nagyobb átmérő, nagyobb kapcsolódási / felfekvési felület, sokkal zártabb rendszer.
3.: Ne függőleges erőre gondolj, ott majdnem ugyanolyan erős lesz, hanem a kereszt irányú / ferdén ható erőkreMinél nehezebb vagy, annál jobban érzed.
Több mint 100 bringán ültem életemben, van összehasonlítási alapom.
Versenyszerűen toltam 4 szakágban, így tapasztalatom is.
Több évig dolgoztam szerelőként, így visszajelzésem is.Nem tudom két kezemen megszámolni, hány 100kg+-os emberke alól szabadult bringából szereltem ki hátsó gyorszáras tengelyt, ami minden volt, csak nem egyenes.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #198185 üzenetére
Persze!
A Bike+Positive-nak, a Funn-nak és a DT-nek volt olyan hátsó agya, aminek helyenként 16mm volt a teherviselő része, maga az agy brutál volt, de a gyorszár miatt azok is mozogtak a vázban.
Nem kell állatnak lenni, képzelj el egy 80 kilós embert, egy 29"-os bringán, merev alu vázzal, 3,5 Bar gumival és gyorszárral - egy kanyarban. Néha látni lehet, mennyire csavarodik a vázban a kerék. Aztán valami előbb-utóbb enged: jobb esetben a tengely, rosszabb esetben felni/küllő, még rosszabb esetben a váz.Na ezt az átütőnél nem látod, mert ott körbeöleli a váz a tengelyt. 100x merevebb kapcsolat, 0 rugalmasság. Igaz a veséd kirázza a dózeren, ha a vázban nincs valami egyéb csillapítás.
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz werszomjas #198316 üzenetére
Conti külső/conti belső/conti revo-val töltve nekem bevált.
Régebben slime-ot használtam, az is jó volt, de nehezebbnek éreztem."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Ringman #198451 üzenetére
A Hope-ra és a DT-re gondolkodás nélkül rámennék.
A Hunt-ról külföldi fórumokon jókat olvastam, de kicsit félnék vele, hogy kb csak gyártónál van hozzá pótalkatrész.
A Shimano-t mesziről kerülném, ha valakinek van mazochista fétise, akkor egészségére, de nekem a garázs közelébe se kerüljön!+1 grátisz tipp:
Én nekem ebben az árkategóriában amúgy a Mavic Allroad S a szent grál, meg amúgy is, Mavic még soha nem hagyott cserben..."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz vallas #198462 üzenetére
Én kifejezetten MTB kerékszettet használok most a gravelben, Mavic CrossOne (egyrészt mert volt itthon, másrészt mert 90kg vagyok), 19mm belső szélesség, 25mm-es görgő gumitól elkezdve 2,25-ös dögig volt már rajta minden, 2 bringát túlélt már ez a kerékszett és nagyon bírja, 2110gr a pár, gyorszárakkal, felniszalaggal, de mindent is kibír (van benne kb 20 Maraton verseny).
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
-
planbmokus
senior tag
válasz maximilian4 #198471 üzenetére
A piros egy speci a zöld meg egy silex?
(A Mechanixxx kesztyű is ott van!)
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz maximilian4 #198476 üzenetére
Szép Vasak! Gratula hozzájuk!
(#198475) gabro0:
Bárhol ahol találsz, direkt azért írtam be a márkákat, mert azokkal jó tapasztalatom van.(#198477) D1Rect:
Igen, erdőbe is megyek eleget, régi túrázós beidegződés, hogy síp az kell! (Ilyen kis fém kulcskarikára tehető, két centis cucc, csak jó hangos legyen)
A Bors meg kutyák ellen jó, ahogy a paprika spray. Engem egyszer megcsípett egy kistestű(talán mudi), akkor reflexből a pumpámmal koppintottam az orrára, azt zokon vette.(#198480) vendingo:
Nyugodtan szereld át adapterestül, 180-as tárcsástul, semmi bajod nem lesz.
Emlékszem a régebben valamelyik Boxxer-en is rajt volt a "use maximum 160mm rotor" felirat, holott helyből 180-as volt a felfogatása. Arról nem is beszélve, hogy az összes RS teló manualjában a mai napig ez a méret szerepel. Hány ZEB, Lyrik, Totem, Pike, Sektor, Yari, Domain, 35 stb. fut szerinted 160-as tárcsával? Nekem a REBA-n is rajt volt a matrica, aztán gyárilag 180-assal volt szerelve a Focus.[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz gabro0 #198511 üzenetére
Egy cimborám vett tavaly egy 2017-es Cube Reaction GTC Pro-t kéz alól, 150 ezerért.
Nekem már akkor gyanús volt, természetesen nálam kötött ki, hogy nézzek rá...
Kedves Ex-tulaja levette a kis tányért, merthát látta, hogy a profik 1 tányérral mennek, láncterelő/első váltó nélkül persze lehordta a láncot. A váz a közepcsapágyház környékén lenyúzva több helyen (szerencsére egyik sem mély), az összes küllő laza, kormánycsapágy feszül (kuka), komplett fogaskeréksor/lánc/tányér sz*rrá kopva (csere); RS Recon teló felfújásnál kilőtte a szimmeringet 2,6 bar-nál (csere), új olaj, persely; összes bowden kuka, hátsó fékpofa fémig kopva, tárcsa felnyúzva (csere), kb 120-130-at kellett rákölteni, meg két nap munkát, hogy lábon legyen.Ez csak a legutolsó gép emlékeimből...
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz krono. #198661 üzenetére
Ennyiért egy alap vázszett szokott menni, nem komplett bringa...
Kicsit hozzáteszel, megvan az alap dekás Triban."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz J.C.G. #198722 üzenetére
Muc-Off-ot használok szinte mindenhol ( dry/wet lube, bio degreaser, bio cleaner, bike protect, sziikon, teflon), ahol nem ott Motorex (White Grease, Carbon Paste).
Csak ajánlani tudom! És jó hír, hogy egyik sem büdös!"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz FőDudu #198740 üzenetére
Ha meg akarod kímélni magad és a topic-ot, akkor elengeded ezt az ipari hulladékot.
Aliexpress kategória, ugyanilyen árú zsák krumplival boldogabb leszel és tovább is fog tartani.(#198743) 6030D:
Szabad görgő azért jó, mert kell egyensúlyozni is rajta, nem egy fix ponton ülsz, amit a fix keret fog, viszont ez a veszélye is, ha fáradsz, akkor le lehet róla szállni (így is, úgy is).[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz INTELligent #198784 üzenetére
Nekem ilyen van, 3 db bringa (26" & 29" monti és a gravel) is ilyennel van fellógatva a plafonra.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz flash- #199059 üzenetére
A Smart Sam-nek elég széles a palettája, a belépő, drótos darabok tényleg maximum koptatni jók.
Performance változat nálam futott egy teljes versenyszezont, nagyon szerettem, száraz időben, döngölt utakon teljesít a legjobban, a sarat utálja, a beton megeszi.Az Energizer Plus Tour egy teljese más köpeny, nem is értem, hogy sikerült összehasonlítani.
Kb olyan mintha kimennél egy John Deere 8400R-el a hungaroringre, mert abban is van 400 ló.......Ha jó mindenest keresel, akkor a Continental XKing (CycloXKing mérettől függően), vagy ennek az E változata - AT Ride (jobban defektmentesített).
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz jjeahh #199082 üzenetére
Mondjuk a Rocket Ron inkább előre, a Nobby Nic inkább hátra való.
Milyen mély a por, attól függ.
Homokbuckákon elkerülendő: Rocket Ron, XKing, AT Ride, Larsen TT, Smart Sam, - ezek mind vakond módjára viselkednek, beássák magukat.
Viszont ami bejött: Kenda Small Block Eight / Maxxis FlyWeight (régebben) és Ikon / Continental Cyclocross Speed."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz jjeahh #199088 üzenetére
Igazából a nagyon sűrű, nagyon apró mintát kerültem porban, ez alól csak a Small Block Eight a kivétel (kb ugyanaz a minta mint a Larsen TT), ez valamiért mégsem viselkedett vakondként. Az Ikon nagyon jó porban, tart is, viszont az meg a füvön hülyül meg, nedves füvön meg úgy csúszik mint egy tál takony.
Versenyre a Racing Ralph volt a legkiegyensúlyozottab gumi amit valaha használtam, elöl-hátul EVO /hátul Performance ha nagyon meleg/száraz idő volt. Edzésre / nagy sárban XKing Black Chili."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest