- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eeXaa
addikt
Hali. Vannak itt versenybicaj tulajok is?
-
eeXaa
addikt
... esetleg ötlet hogy mi nyikoroghat a hajtóművem körül? A múlt héten volt szervízben ugyanezzel a problémával, persze most azért egy kicsit halkabb.. kicserélték a bb-t ... állítólag az nem volt jó... de úgy látszik vmi más... lehet a hajtómű.... ? ...Giant defy 11sp hollowtech2...
[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Hasaggymeg #88350 üzenetére
...jahh.. viszem holnap...
-
eeXaa
addikt
válasz trialboj #88354 üzenetére
..egyértelműen akkor amikor 12 ből nyomom lefele.. tehát erőhatás alatt.. amúgy nincs semmi szkatlan oldalmozgás lötyögés vagy ilyesmi... aszongya a szervizes a telefonban hogy lehet a hátsó kerék nagyon enyhe (hub)lötyögése is okozhatja a problémát... ami esetemben fennáll..
-
eeXaa
addikt
Úgy tűnik, problem solved... a múltkor ingyé cseréltek bb-t, most ingyé átnéztek mindent, nyikorgás múló emlék mostmár.. köszi mindenki.
-
eeXaa
addikt
válasz kozi1723 #88547 üzenetére
Én biztos nem az agyváltósat venném.... de nagyban függ attól is mennyire akarod dombon, hegyen használni... mivel a pro az arra nem lenne jó. ill. ideális... minél több a sebesség annál jobb...
A simán ha jól veszem ki egy 9sp Deore van, ami neked minimum egy fél élet... szvl, ha valóban bicajozni szeretnél akkor ne a gimik pro-t vedd..
...a fékek közt nincs lényeges különbség...[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
...nemtudom azt vágjátok e de már a pro team-ek is mennek az egyre vastagabb gumik és az egyre alacsonyabb nyomás felé.... gondolom ez nem lehet véletlen... ha jól tudom az is beigazolódott hogy a vékonyanyabb gumi magasabb nyomás éppen lassabb mint az ellenkezője.... persze van egy optimum tehát nem szabad a ló túloldalára sem esni.... ezért ajánlott a gumik oldalán feltüntetett értéken belül fujni...
-
eeXaa
addikt
válasz .: JuSzT :. #89412 üzenetére
Nem tudom mi a baj a váltóval de én egy ugyanolyan deore-t vennék.
Sor: úgy tudom bármilyen shimano rendszerű sor rámegy... természetesen 9 es... ha szinte mindig aszfalton lapos terepen használod, akkor szerintem simán elvagy egy 11,12 - 23,25 el ami kissebb ugrásokat jelent... szerintem sokkal precizebb.. én pl.rengetegszer hiányolok köztes áttételt... mondjuk azt is jó lenne tudni mik a számok elöl..
Ez összefüggésben van a lánc hosszával is..
Leegyszerüsíti nagyban a dolgokat ha mindenből ugyanazt veszed, ill. a láncot ugyanannyi linkre fűzöd..
Ha te szereled a bicajt le tudod mérni a monoblokk méretét és az alapján tudsz venni... mindenesetre szerintem szabvány az is úgyhogy nem sok választás lehet...[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
Ki milyen gps eszközt használ, ajánl? Garmin nem érdekel... a Bryton 310, Lezyne super enhanced, vagy micro gps, ill a wahoo element közt vacillálok...
Talán a Bryton 310 pack a szenzorokkal a legjobb vétel, de tartok attol a negatív feedback áradattól hogy nem lehet telóval sync-elni...[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz IMIIKE1998 #96680 üzenetére
tedd le az ülést olyan alacsonyra hogy amikor függőlegesen áll a hajtókar, az alul lévő térded meg tudd hajlítani... tehát az kinyújtott láb alsó állásban teljesen rosz.
-
eeXaa
addikt
-
eeXaa
addikt
válasz Napfénysüti #98353 üzenetére
alivio-altus van a hibridemben, ultegra a Giant-omon... szerintem nincs ég és föld különbség... persze a megfelelő beállítás, karbantartás lényeges...
....azt a nagy különbséget valószínű akkor látnám, érezném ha Cat1-2 ben versenyeznék, vagy vmelyik pro team-ben lennék ... akkor biztos limitálva érezném magam a Sorával..[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Napfénysüti #98363 üzenetére
..erre megintcsak azt tudom mondani, "ha versenyeznék" számítana... így legalább jobban ég a zsír ....persze biztosan dagadna a begyem egy lightweight karbon szettel....
[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Napfénysüti #98365 üzenetére
..persze attól is függ kinek mit ér a dolog, ill. menyit tud erre költeni... számomra mindezek marginális előnyöket adnának, és nem nyernék anyit velük amenyit költeni kellene rájuk..
-
eeXaa
addikt
válasz Runner_fxr #98723 üzenetére
...miért pont olaszt? ...nekem eddig minden olasz cuccról a silány minőség és a túlárazottság jut az eszembe... bicajban nekem biztos utolsó helyen kullogna az olasz bicaj.... persze ha millás colnagóról vagy pinarellóról van szó akkor egyetértek az olasz favorizálással... de amúgy azok a bicajok is mind távolkeleten készülnek....
-
eeXaa
addikt
válasz jjeahh #98747 üzenetére
...én is úgy tudom hogy képtelenek lépést tartani a távolkeleti technológiával ezért fű alatt ott gyártatnak már jópár éve... persze nem kürtölik ezt szét...
...de amúgymeg nagyrészt egykutya mind minőségben kategóriában hasonló árért....
...ja, nem mert az olasz minig valamiért drágább vagy 25+% al...[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Hasaggymeg #98755 üzenetére
...most azzal hogy felsorolod azokat a márkákat amik átlagemberhez nem jutnak el, nem lesz paradoxon... főleg azért mert ahogyan álítottam, azonos árért mindig lesz jobb.... a túlárazást nem én találtam ki... ha a földön akarsz maradni akkor inkább a fiat és az alfa házatáján érdemes szétnézni...
..de ha bicajoknál maradunk ott is erősen dominál a túlárazás és a giccses dizájn...
...maradjunk anyiban hogy én olaszt biztosan nem vennék.... semmit.... -
eeXaa
addikt
...gondolom itt a topikban a célszerűség az egyik legfontosabb tényező. ha ezt vesszük, ár/érték/tecnológia akkor az olasz bicajok kiesnek a listáról.... persze lehet itt több millás colnagóval meg pinarellóval vagdalkozni, csak itt senkinek sincs, és nem is lesz.... ha a földön tudunk maradni, könyen belátható hogy igazam van....
#98776: egy ismerősömnek van campi-ja, az is szarrá ment....
[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz ro_bert17 #98787 üzenetére
....no igen... kinek mit jelent a belépő szint....
igazság szerint nem márkát ajánlanék ilyen öszegekért hanem a felszereltséget nézném... a legjobb ami lehetséges, gondolom tiagra, vagy valami válogatott 105 szett....
lifetime garancia a vázon.
jja és kiárúsítás... teljes áron biztosan nem vennék semmit.... ez hány olasz márkát fedne? -
eeXaa
addikt
válasz Runner_fxr #98823 üzenetére
...a két legnagyobb gyártó a merida meg a giant,
....annyira, hogy gyártanak speckót trek-et stb. szerintem a legnagyobb tapasztalat legjobb technikai háttér ott van....
viszont az elvitathatatlan hogy jelentős szerepe volt pár olasz cégnek a bicajok fejlesztésben...[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Napfénysüti #98826 üzenetére
..áhh inkàbb nem nèzek be ilyen fb csoportokba.
...amúgy érdekes elgondolkodni hogy a hőn áhitott telivér olasz bicajt senki sem használ a pro pelotonon... de még gruppót sem nagyon....
...most bejött idén a colnago (elég gyenge csapattal) évek kihagyása után, oszt annyi.... gondolom megvan az oka hogy kb senki sem erölteti az olasz technikát pro szinten..... shimano a dominàns még az olasz bicajokban is.... a hupizöld bianchi-tól amúgy hányni tudnék...
...nekem az új trek madone-k jönnek be nagyon... élőben megfordult a fejemben hogy a rakat ból amit a tech otthagyott őrizetlenűl, felkapok egyet és kipróbálom...
...de ha reàlisan nézem a dolgokat vszinű én is egy canyont vagy giant ot vennék megint e tap-al.....[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Napfénysüti #98828 üzenetére
...részben úgy van ahogy mondod, másrészt viszont mindeki nagyívben tesz pro szinten arra hogy menyire "autentikus" a bicaj, mivel tudják hogy nem azon múlik a teljesítmény... amúgymeg kizártnak tartom hogy csakis pénz kérdése a shimano dominanciája...
-
eeXaa
addikt
válasz belaazallat #98831 üzenetére
jja.. csak mindegyiken shimano van..
Runner_fxr: ..ha feszíteni akarnék a bicajon, biztos nem colnago-t vennék, hanem egy Trek Madone-t vagy egy R5 ös Cervélo-t
[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Napfénysüti #98833 üzenetére
...nemhogy élen jár, hanem a Giant csinálja a legjobb vázakat... (tesztek alapján)
-
eeXaa
addikt
válasz Maxa007 #98842 üzenetére
ha két méret közül választasz szerintem helyesebb mindig a kissebiket választani... 1-2cm es stem növelés inkább, mint nagy váz és egy rövid 8-6cm stem... hasonló hibába estem annó, mivel pont a két méret közé esek (56-58) de utólag belegondolva rengeteg fejfájást megspórolhattam volna ha a kissebbik vázat választom...
a másik fontos tényező a head tube nagysága... ha nem vagy elég flexi jobb ha minél hosszabb..[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Maxa007 #98876 üzenetére
...jja.. mindenképpen az adott bicaj méreteit kell nézni... milyen bicajod van jelenleg? ha azon kényelmesen ülsz akkor azt a méretet vedd alapul.... ha montid-hibrided van akkor nem ajánlom a race váz geometry-t..
..amúgy elég valószínűtlennek tartom hogy 56-os a méreted... én 188 vagyok és az az én méretem...[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Maxa007 #98880 üzenetére
az inside leg amúgy nemigazán számít csak anyira hogy ne verd tökön magad.... a kompakt vázaknál meg nem is számít... ott gyakorlatilag 2-3 számmal nagyobb mérettel is el lehet nézni emiatt...
... sokkal fontosabb hogy csípőtől milyen magas vagy, ill karhossz meg, hogy menyire vagy hajlékony alapból, határozza meg hogy milyen hosszú vázat vegyél...[ Szerkesztve ]
-
eeXaa
addikt
válasz Maxa007 #98955 üzenetére
...ahogy írtam... a "reach" a legfontosabb tényező.. vagyis hogy normális nyereg magassággal ill setback-el a mennyire vagy képes kényelmesen megeröltetés nélkül a kormány default pozicióját elérni....
ezt csak akkor tudod kideríteni ha kipróbálsz legalább hasonló vázakat... csakhogy a méretekkel legyél tisztában.....
...azt is írtam ha 2 váz közül kell választani, inkább a kissebbiket, mert sokkal kevesebb fejfájás megnövelni pár centivel egy bicajt, mint lerövidíteni....
...nézd, mérd meg mi az a kényelmes pozició ami a jelenlegi bicajodon van... ha ettől lényegesen eltérőt veszel, biztos nem lesz jó....
...azt viszont vedd figyelembe hogy a versenykerókon hosszabb a stem jópár centivel, mint a hibrideken vagy a montikon.. szval az sem mindegy hogy 10 cm v. 12cm es stem van a bicón alapból...
szval a teljesen pontos választ nem tudom neked megmondani, mert azt csak te tudod kideríteni......
remélem tudtam vhogy segíteni... aztán írd meg mire jutottál.....
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Episodes from Liberty city
- Azonnali notebookos kérdések órája
- PlayStation 1 / 2
- Nyaralás topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz