- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Epson nyomtatók
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
Hirdetés
-
Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
ma Kivéve a lapkakészletet. Az maradt ugyanaz, mint az elődmodellek esetében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még mindig készül a Beyond Good & Evil 2
gp Hosszú évek óta várjuk a folytatást, kíváncsian várjuk hogy megkapjuk-e valaha a játékot.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz
mrobes #274578 üzenetére
Túloztam. Amúgy ha a sávelhagyás-assist aktív, akkor visszahúzza az autót a helyére, ha kimenne onnét. Igen, indexelés nélküli sávváltásnál is van egy enyhe ellenállás, amivel megpróbál a sávban tartani. Természetesen ezt egy erősebb karmozdulattal felül lehet bírálni.
Amúgy ha elém kerül valami akadály, fékez is helyettem.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz
mrobes #274578 üzenetére
Ki lehet kerülni, csak kicsit erősebben kell tekerni a kormányt, hogy a sávtartó elektronika elengedje....
Nekem a céges VW Taigon, ez szokott lenni az első mozdulat induláskor, hogy ezt kikapcsolom...., utána meg az autostop kikapcs, és mehetünk...
pedig szoktam indexelni.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!