- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
válasz pepe091 #26227 üzenetére
Nekem olyan van
Gondom vele csak annyi volt, hogy a ócsó kmc lánc már 1200km után szarrá nyúlt, és a hülye nyergcső átmérő. Már nem emlékszem mekkora, csak arra, hogy csak egyetlen egyfajta nyeregcsövet lehet hozzá kapni, tehát ha mondjuk idővel leakarnád cserélni karbonra, akkor nem fogod tudni, mert sehol nincs ebből választék. Talán valami átalakítóval vagy nem tudom. Egyébként defektem 2000km alatt nem volt, a gyári gumik jók, csak esőben nem tapadnak (2x estem vele vízes úton, szerencsére semminek nem lett baja).
Még hátránynak mondható a 3 tányéros rendszer, nekem tök felesleges még ide a Bükkbe is, és 2 tányéros hajtásokból nagyobb a választék is. A microshift váltó jó, csak alkatrész kb. lehetetlen beszerezni hozzá, e-bay -en sincs. Egy másik fékváltókargumit szerettem volna venni, de sehol nem találtam."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond