Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bardi

    aktív tag

    válasz vendingo #161887 üzenetére

    Nem tudod felütni a kereket, szúrásos defekt is ritkább, azonos nyomáson alacsonyabb a gördülési ellenállás, ha a felnid alkalmas rá, akkor szerintem ajánlott. Én így 1 darab pótbelsőt szoktam magamnál hordani, biztos ami biztos. Két hete van fent kb, azóta semmit sem engedett a nyomásból.

    '92 Honda VFR 750

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz vendingo #161887 üzenetére

    Ha váltasz, akkor többe kerül, mert meg kell venni a szelepeket, szalagot, tejet. Ha már váltottál és belsővel sok defekted volt, akkor azután már talán olcsóbb, mint a belsős rendszer, mert évi xx darab elhasznált belső helyett elég 200ml friss tej. Kivéve ha a felnid és a külsőd sem támogatja, mert akkor bizony sokba kerül már... 2 negatívumot tudok mondani róla eddig, az egyik, hogy a frissen felrakott új gumit sokkal nehezebb felpumpálni, mert 100 résen ereszti el a levegőt, amíg végre "rárobban" a felnire, a másik meg, hogy aki keveset bringázik, annak az egy helyben állás miatt idővel beleszáradhat a gumiba a tej. Ezeket leszámítva én nagyon elégedett vagyok, de az előnyeit leírta már más, gyakorlatilag csak akkor kapsz "igazi" defektet, ha valami kivágja a gumit és túl nagy a rés ahhoz, hogy a tej tömíteni tudja :D
    szerk: Rapid Rob nagyon belépő gumi, sokkal jobban csúszik, mint a komolyabb modellek, a Racing Ralphból meg asszem csak a régi verzió hasonló hozzá, az új már teljesen más. Ha megszoktad a Smart Sam tapadását és terepen hasonlót akarsz, akkor szerintem ezeket felejtsd el, Rocket Ron vagy Nobby Nic alá nem adnám. Cserébe persze aszfalton ezek traktorok, de ezt gondolom a Smart Sam-el már megszoktad.

    [ Szerkesztve ]

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

Új hozzászólás Aktív témák