Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz bringasisti #147281 üzenetére

    Ez az :) Nem célom a feszültségkeltés, inkább meg akarom érteni.
    Aztán abbahagyom.
    Ha egy hajtáslánc egy részét nézik, akkor gondolom azt vizsgálják, hogy mennyi beletett teljesítményből mennyi jön ki. Ha erre írod a motort, annál elektromos teljesítmény megy be, és forgás jön ki, átalakítás is van, plusz a súrlódás.
    Ennél a Ceramicspeed hajtásnál forgómozgást tesznek be, és azt is vesznek ki, csak a súrlódás miatt van veszteség. Gondolom laborkörülmények között, ideális fordulaton, ahol még elhanyagolható a légellenállás, felfelé kerekítve, és kicsit hazudva 99%.
    Nem tudom, mennyit lódítanak és mennyi a marketing, de azt elhiszem, hogy tisztán a kijövőt elosztva a bemenő teljesítménnyel jobb eredményt kapnak, mint egy láncváltónál. Még ha egyenesen is fut a lánc, ott van két váltógörgő, ami igencsak súrlódik, a középcsapágy, ami az integráltság óta megintcsak nem pörög túl sokáig meglendítve, szóval ami megközelíti ezt hatékonyságban, az szerintem maximum egy single speed bicaj, aminek a friss láncáról lemosták a gyári kenést, és valami vékony olajjal kenték újra, olyan középcsapággyal, aminek a porzáró gyűrűit kiszedték, a csapágyakból is, tehát elég távol áll egy mai, használható biciklitől (a legtöbbek szerint ;] ). Persze ennek a 99, vagy 96, vagy akármennyi százaléknak (99 legyen a Ceramicspeed, 96 meg legyen a láncváltónk, de lehet hogy ennél azért jobb az is) nincs nagy jelentősége, a fentit majd biztos megveszi valaki, akit elbűvölnek a számok.

    riszpekt, ha bárki végigolvasta :P

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák