- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #147281 üzenetére
Ez az Nem célom a feszültségkeltés, inkább meg akarom érteni.
Aztán abbahagyom.
Ha egy hajtáslánc egy részét nézik, akkor gondolom azt vizsgálják, hogy mennyi beletett teljesítményből mennyi jön ki. Ha erre írod a motort, annál elektromos teljesítmény megy be, és forgás jön ki, átalakítás is van, plusz a súrlódás.
Ennél a Ceramicspeed hajtásnál forgómozgást tesznek be, és azt is vesznek ki, csak a súrlódás miatt van veszteség. Gondolom laborkörülmények között, ideális fordulaton, ahol még elhanyagolható a légellenállás, felfelé kerekítve, és kicsit hazudva 99%.
Nem tudom, mennyit lódítanak és mennyi a marketing, de azt elhiszem, hogy tisztán a kijövőt elosztva a bemenő teljesítménnyel jobb eredményt kapnak, mint egy láncváltónál. Még ha egyenesen is fut a lánc, ott van két váltógörgő, ami igencsak súrlódik, a középcsapágy, ami az integráltság óta megintcsak nem pörög túl sokáig meglendítve, szóval ami megközelíti ezt hatékonyságban, az szerintem maximum egy single speed bicaj, aminek a friss láncáról lemosták a gyári kenést, és valami vékony olajjal kenték újra, olyan középcsapággyal, aminek a porzáró gyűrűit kiszedték, a csapágyakból is, tehát elég távol áll egy mai, használható biciklitől (a legtöbbek szerint ). Persze ennek a 99, vagy 96, vagy akármennyi százaléknak (99 legyen a Ceramicspeed, 96 meg legyen a láncváltónk, de lehet hogy ennél azért jobb az is) nincs nagy jelentősége, a fentit majd biztos megveszi valaki, akit elbűvölnek a számok.riszpekt, ha bárki végigolvasta
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786