- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz bringasisti #145858 üzenetére
Én a világ első digitális Cateye komputerére lennék kíváncsi 1981-ből (vagy '80-ból, több helyen máshogy írják).
Szerk.: Cateye 1981-et ír.
Somatom: Az enyém meg állandóan a kedvenc bringás boltomba vitt el mostanában. Mondjuk nem nehéz, mert a munkahelyemmel szemben van. De nem kell már új alkatrész mostanában, a vázon kívül minden ki lett cserélve. Na jó nem a lánctányérok és a hajtókar maradt. Egyedül egy kerékpár gyerekülés kell még az asszony bringájára, mert a picúr mostmár tud ülni. Meg persze egy sisak is hozzá.[ Szerkesztve ]
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #145942 üzenetére
1.5 kilóval nehezebb, mint egy XT szett...
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #145969 üzenetére
Bluetooth-t meg tudja hülyíteni a nagyfesz. kábel?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #145973 üzenetére
Akkor hogy megy mobillal?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #145969 üzenetére
Két dolgot kell tudnia: folyamatosan venni a szívfrekit a testről illetve folyamatosan továbbítani egy készüléknek. Ezt 100 %-osan megoldotta nekem.
BigBlackDog: szép a gép, gratula! A váztáskát szerintem hanyagold, nem is szép, meg dörzsöli a vázat is. A mostani ejtett felső csövekhez meg nem lesz, ami rendesen illeszkedik. Vagy nagyobb nyeregtáska, vagy az apróságok menjenek a mezzsebbe.
Energiaszelet: Cerbona (vagy más) zabszelet, Mabaker zabszelet (egy család jóllakik kettővel..). Nyáron ajánlott olyat venni, ami nem csoki bevonatos.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #145986 üzenetére
Jó, ezt a kódolt rendszert szerintem én nem értem, de akkor hagyjuk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #145988 üzenetére
Nem tudom, mi ez. Lehet akár pótalkatrész pulzusmérő órához, amilyen a páromé. Ezt megveheted magában, csak a saját kütyüjén kívül mással nem használhatod. Feltételezem.
Oops... most látom, ez óra+öv. Itt korábban meg úgy értettem, csak mellkaspántot vett a kolléga. Olyat, ami önmagában kerül forgalomba és mobillal (is) használható.
Na mindegy, túlragoztuk.
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
6030D
Ármester
válasz bringasisti #145988 üzenetére
sebgutkopf: Sram - Shimi mix: nekem is ez a terv.
ZolkoW: szerintem azért domináns az 1x12, mert arrafelé nem 3-5 éves bringákkal járnak versenyezni, újban meg ugye már nagyon nincs ebben a kategóriában más.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz bringasisti #146079 üzenetére
A kempingemre három gangosat vettem, de vehettem volna hét, vagy akár tizen gangosat is. Az sem világos, hogy miért a kerékagyba teszik a váltót ahelyett, hogy a meghajtó tengely házába tennék. Kontránál érthető, de más féknél?
Sztem az a váltórendszer, amit most általában használnak totál elavult és rossz. Dzsuvában forog a lánc, a fogaskerekek, láncot ugrasztunk át fogaskerekeken néha terhelés alatt, stb. Bonyolult, kényes, sérülékeny.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz bringasisti #146086 üzenetére
A hidromotornál ezzel valóban számolni kell, de a lánckerék átmérőnövelésnél a hatásfok konstans, vagy legalábbis minimálisan változik. Abból indulok ki, hogy az áttétel az átmérők különbözőségén alapszik és nincs feltétlenül szükség arra, hogy a lánckerék kerek legyen és minden foga láncszembe kapaszkodjon. Képzelj el mondjuk 8 pálcát, a végükön 1-1 foggal. Terhelés alatt nehéz lenne a pálcákat sugár irányban kitolni, de talán az is megoldható a pedálerő felhasználásával. Viszont, a lánckerék fogainak majdnem fele egyáltalán nem ér lánchoz, így azok a pálcák szabadon tologathatók. Annyi kell még, hogy a pálcák végén levő fogak annyit el tudjanak mozdulni, amennyi egy görgőtávolság fele, hogy a lánc bevezesse a megfelelő pozícióba.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
benfolds
őstag
válasz bringasisti #145986 üzenetére
-
robee19
tag
válasz bringasisti #146098 üzenetére
Isti, te szoktál néha olvasni is? 6030D legalább 3x leírta, hogy ő használja és tökéletesen teszi a dolgát. Néha úgy érzem szándékosan bontod az elménket...
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #146127 üzenetére
Erre én is megkérdezhetném, hogy szoktál-e olvasni?
Mi köze mindennek a mellkaspánthoz?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #146130 üzenetére
Nézd meg, mire hivatkozott akinek válaszoltál!
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
robee19
tag
válasz bringasisti #146136 üzenetére
Félre ne érts, nem bántani akartalak, de tényleg felületesen olvasol sokszor. Valóban a mellkaspánt rá írtam még. 6030D sporttárs 2x leírta, hogy ajánlott és jól működik még verseny szintén is alkalmazza. Erre te leírtad , hogy kíváncsian várod a tapasztalatokat vele, mert ennyiért csak szar lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz bringasisti #146130 üzenetére
Nem volt a témával semmi baj. Azért írtam és hoztam fel a 190ezres agyváltót, mert az volt a fő téma szála, hogy az agyváltó jobb-e (terepre), mert zárt védett helyen van, mint egy láncváltó. Nyilván nem az alap olcsó rendszerekről van szó, mert azzal nem tud az agyváltó versenyezni, mert jóval drágább. A jelenlegi etalon pedig a Rochloff, ami biza jó drága. De az Alfine 11 is jó a 90ezres árával. Terepre nem elég a 3/5 sebesség ezért hoztuk fel a több sebességes agyváltókat.
A Nexus 3 elég és bőven jó városon belül kerekezni, mert nem kell ennyi áttétel egy sík terepre, amilyen egy város. Baján is van sok, sőt Hollandiában is rengeteg van, több mint amennyi láncváltós. Koca bringásnak is egyszerűbb használni egy agyváltót, mint megtanulni az első és a hátsó váltó kombinálását, meg hogy ne váltson keresztbe.
Szevam: Fent van maximilian4 ugyanilyen néven a testbike-on is, így meggyőződhetsz róla. Neki van a kék Focus bringája.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #146230 üzenetére
Annyit terepen szerintem semmi nem bír ki, de ez a Giro valszeg aszfalton sem tartott volna 10 évet . A köv. cipőm lehet Shimano lesz.
6030D: Ezek szerint a Rumble is ilyen. Mondjuk nem csodálom, annak még vékonyabbnak tűnik a szövet rész az orrán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
acsati
aktív tag
válasz bringasisti #146282 üzenetére
Akkor, ha én mapmyride-ot használok és az nem csatlakozik össze vele, akkor azzal nem is tudom használni? Keressek hozzá valami másik app-ot?
-
rushty
senior tag
válasz bringasisti #146444 üzenetére
Van olaj nélküli
"Műhelypumpa" van, de nem nagyon boldogulok vele.
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
HollyBoni
veterán
válasz bringasisti #146444 üzenetére
Nekem egy elég olcsó van már vagy 2-3 éve, eddig nem jött még belőle olaj (legalábbis nem vettem észre), max egy kis víz ha rég nem űrítettem. Asszem 30 körül vettem, gagyi cucc (de működik).
Kompresszor tubeless-nél nagyon megkönnyíti az életed, belsős rendszerhez szerintem is felesleges.
(#146446) rushty: Tubeless? Vagy mivel nem boldogulsz?
[ Szerkesztve ]
-
rushty
senior tag
válasz bringasisti #146448 üzenetére
[link] mennyi idő alatt fúj fel 8 barra?
Tubelessel meg nem volt dolgom.
DV fujasa, atalakitoval is problémás. Gyorsabban ereszt mint ahogy pumpálja. Vagy megakad, ilyesmi élmények vannak[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #146646 üzenetére
Nem. Azért tekernek abba, amibe, mert ezt kapják.
Ugyan nem bringás téma, de volt anno az úszóknál az a cápabőrnek nevezett ruha. Mi értelme lett volna ilyet felvenni egy havonta a strandon 2x20m-t leúszó embernek?Kocabringásnak hóttmindegy, hogy 100ezres nadrágban és mezben teker vagy a legolcsóbb decás cuccban. Tapasztalat. Az egyetlen ami gondot okozhat, az a nadrág betétje.
Bringás ruhának, ha nem versenyszerűen sportol valaki, akkor elsődlegesen a kényelmet, komfortérzetet kell szolgálnia.
(#146643) Szevam
Nem igazán kellemes dolog a nedves ruha, hűteni nem igazán segít - szerintem.
A bringás mez és a nadrág is általában gyorsan száradó anyagból van, amit jó ötletnek tartok.
Kevésbé lesz szagos, nyugodtabban be lehet menni emberek közé egy pihenőnél vagy hazafelé felszállni a vonatra adott esetben.
A nadrágnál ott van ugye a betét, előny, hogy a testedhez tapad, kb. nulla esélyt adva méheknek, darazsaknak arra, hogy berepüljenek oda, ahová nem kéne, rengeteget csökkent a légellenálláson -> könnyebb tekerni pl. ellenszélben.
stb.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #146655 üzenetére
De, komolyan gondolom: a profi sport a marketingről szól, a hobbi-/kocabringásnak totál mások a szempontjai.
Némi politikai felhwnggal: lásd 2rule ruhák kérdése...
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
bringasisti
őstag
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #146659 üzenetére
Nem értesz vagy lemaradtál arról, amikor valamelyik csapat mégis visszaváltott Adidasra. Talán nem véletlenül. Mégis vannak csapatok, akik ezt használják. Nem hinném, hogy praktikus oka van, sokkal inkább politikai. Na erre mondom, hogy nem azt hordják ami jó nekik, hanem azt, amit a csapattól kapnak, az meg elsődlegesen marketing. Fociban is, bringázásaban, úszásban is. Szerintem.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
válasz bringasisti #146646 üzenetére
Tömör válasz, köszi
(#146647) Paxker315: Fuh, ez a duma tetszik Láttam az ábrát, kezdem érteni, asszem egy kicsit jobban utána olvasok ennek. Mondjuk nem országútizok, hanem montainbikekal járkálok általában földutatok/erdőben. Ilyenkor is ez a viselet az érvényes?
(#146648) nismoka: Köszi megnézem.
(#146650) DUB Inc. : Farmergatyában tekerni? Jap, nincs sok cuccom egyelőre (persze rövid gatya).
(#146655) bringasisti: antibakteriális felületkezelés stb. Na ez mindig is érdekelt. Meddig antibakteriális? Az első mosásig? Hogy van ez? Van valami jó link erről, hogy hogyan készítik, mit neveznek antibakteriális felületnek? Mivel vonják be stb.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bringasisti #146665 üzenetére
Bukóra szerelt lámpában az a jó, hogy oda világít, ahova nézel.
Bukóra szerelt lámpában az a rossz, hogy ha jön szemből valaki, nem nagyon nézhetsz előre, mert elvakítod.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz bringasisti #146667 üzenetére
Oligodinamikus hatás. Köszi! 1-2 helyen láttam a polcokon ezüstkolloid oldatot. Lehet kipróbálom majd.
(#146666) nismoka : Csinik, köszi!
A Layer8-as márkával van valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
HEAHEA
tag
válasz bringasisti #146677 üzenetére
Nem tudom mennyire lehet használni hidegebb napokon, azt írják tesztekben, nem rossz az orr részen a szellőzés, az biztos, hogy nem annyira szellőzik, mint egy hálós nyári cipő.
(#146680) HollyBoni Igazából nincs rá szükségem, mert a másik cipőmmel nincs semmi baj. Azért látszik, hogy használt, egy kicsit ütött-kopott, de megkímélt állapotban van.
Amikor böngésztem kulacstartó után, akkor akadtam rá egy hazai webshopban, 24ezer körül "akciózzák". Ez egy 2015-ös cipő, feltételezem beragadt készlet miatti készletkisöprés.Bár máshol 50-60 ezerért láttam most ugyanezt a cipőt. Szóval dolgozik szív és az észérv egymással szemben. Persze láttam más termékeket is akcióban, így nem biztos megéri külföldről rendelgetni minden esetben.
Eszembe jutott maximilian4 is amikor ezt a cipőt néztem, mert láttam 43-as méretben kék színben, ami illene a trail bringájához, bár nem biztos, hogy jó neki méretben. -
robee19
tag
válasz bringasisti #146869 üzenetére
Mármint mivel? Az itallal és a magnéziummal?
-
robee19
tag
válasz bringasisti #146871 üzenetére
Uhh... az nem kevés. Olyan fertelmes íze van, hogy nekem ezt az egyet is elég volt legyűrnöm. Vizen és kávén kívül mást nem nagyon szoktam fogyasztani.
-
Sped
aktív tag
válasz bringasisti #146871 üzenetére
Most ezt nem értem, nem te szoktad mondani, hogy a BCAA, meg fehérje, zselék értelmetlenek? Hát a 12 izotóniás ital nekem szintén nem tűnik túl normális dolognak. Ha nem te írtad ezeket, bocs, de nincs kedvem pár ezer hsz-t visszatekerni.
Én amúgy a szombat 100+ km után sok dinnyét ettem a rendes kaja mellett meg gumimacikat kajáltam. Meg egy jégkrémet vettem, azt nagyon megkívántam.
[ Szerkesztve ]
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
sebgutkopf
őstag
válasz bringasisti #146861 üzenetére
Ismerem a rendszert, az XC bringámon csak azt használtam és szeretem. Ellenben annyira más technikai tudás kell (amivel igen hiányosan rendelkezem) a freeride, dh és bikeparkos vonalakhoz, hogy őszintén bevallom p.nci vagyok hozzá, hogy átszereljem az spd pedált.
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #147124 üzenetére
Hát... országútival?
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
tacto
aktív tag
válasz bringasisti #147130 üzenetére
Ez csak egy pici ceg a platformon, szerintem csak szerzödött velük a felületre. (Amugy meg jo okom volt nem folytatni a szorosabb fogyasztoi viszonyt velük, at altalad emlitettek miatt is, de ez mar vegkepp off).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #147138 üzenetére
Végső esetben akár,de jobb a gyári amely anyaga nem törik,görbül és biztos gyengébb mint a váz azon része.
triálboj...már a felni is?! Neked sem adnám kölcsön a bringámat,az biztos!
maximilian4...azért nem kicsit pofátlan 12e-t kérni egy ilyen sz@rért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz bringasisti #147181 üzenetére
Én a táskámra vettem egy ilyen esővédő/láthatósági huzatot és azt használom éjjel/nappal.
[link]
A rendőrök ezt elfogadnák vajon mellény helyett?
Mellény
PántEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Somatom
veterán
válasz bringasisti #147225 üzenetére
"A motorokon azért nem terjedt el a kardán"
A BMW a legismertebb, de a Moto Guzzi, Honda, Yamaha, Suzui, Kawasaki mind gyárt kardános motorkerékpárokat. Ezekből nekem Suzuki Intruderem volt, de volt szerencsém tesztelni az új Yamaha VMaxot, ami gyárilag 200 lóerő hátsó keréken mérve.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz bringasisti #147234 üzenetére
Ez nem idevaló téma. Hagyjuk!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
woodworm
veterán
válasz bringasisti #147225 üzenetére
Nem akarom az offot szaporítani, de ez nem a hajtásiránytól függ? A bmw-kkel pont az elejét nem lehetett emelgetni, mert lefelé szorította a hajtás.
-
dellfanboy
őstag
válasz bringasisti #147234 üzenetére
miert kevered a k1-et a k1600-al?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #147254 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
samujózsi
tag
válasz bringasisti #147259 üzenetére
Márkát kértél...
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #147254 üzenetére
Az a bajom, hogy te annyit általánosítasz, hogy már fáj ;)
Majdnem minden posztodban kinyilatkozol valami olyat, ami erős csúsztatásra épít. Lánchajtás sem egyféle van, pl. a láncváltós bringahajtás állítólag nem a hatékonyság mintaképe. Bár nem volt egyértelmű, hogy melyik mellett érvelsz.. Ennek a kardánosnak a tavalyi váltotatát úgy hirdették, hogy 99 egész akárhány százalékos a hatásfoka.Egyébként értem,hogy újszerűen néz ki, és szeretjük a változatosságot, de ezt a tárcsát, ami hátul van, csak a gyengébb sprinterek nem fogják elhajlítani, nem? legalábbis elképzelem, hogy megtaposva milyen erők hatnak.. jó, tudom, biztos nekem jutott eszembe először, és a fejlesztők még sosem gondoltak erre ;)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #147281 üzenetére
Ez az Nem célom a feszültségkeltés, inkább meg akarom érteni.
Aztán abbahagyom.
Ha egy hajtáslánc egy részét nézik, akkor gondolom azt vizsgálják, hogy mennyi beletett teljesítményből mennyi jön ki. Ha erre írod a motort, annál elektromos teljesítmény megy be, és forgás jön ki, átalakítás is van, plusz a súrlódás.
Ennél a Ceramicspeed hajtásnál forgómozgást tesznek be, és azt is vesznek ki, csak a súrlódás miatt van veszteség. Gondolom laborkörülmények között, ideális fordulaton, ahol még elhanyagolható a légellenállás, felfelé kerekítve, és kicsit hazudva 99%.
Nem tudom, mennyit lódítanak és mennyi a marketing, de azt elhiszem, hogy tisztán a kijövőt elosztva a bemenő teljesítménnyel jobb eredményt kapnak, mint egy láncváltónál. Még ha egyenesen is fut a lánc, ott van két váltógörgő, ami igencsak súrlódik, a középcsapágy, ami az integráltság óta megintcsak nem pörög túl sokáig meglendítve, szóval ami megközelíti ezt hatékonyságban, az szerintem maximum egy single speed bicaj, aminek a friss láncáról lemosták a gyári kenést, és valami vékony olajjal kenték újra, olyan középcsapággyal, aminek a porzáró gyűrűit kiszedték, a csapágyakból is, tehát elég távol áll egy mai, használható biciklitől (a legtöbbek szerint ). Persze ennek a 99, vagy 96, vagy akármennyi százaléknak (99 legyen a Ceramicspeed, 96 meg legyen a láncváltónk, de lehet hogy ennél azért jobb az is) nincs nagy jelentősége, a fentit majd biztos megveszi valaki, akit elbűvölnek a számok.riszpekt, ha bárki végigolvasta
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz bringasisti #147225 üzenetére
A videóban a termék mérnöke pont azt emeli ki, hogy ez hatékonyabb erőátvitel, mint a gearbox, és a szíj hajtás, és a lánccal egyenértékű magas hatásfokot biztosít, ezért erre fejlesztenek.
Na ez vagy igaz vagy nem, de a hatásfoggal foglalkoznak az biztos. Nekem inkább az élettartam a kérdés, meg hogyan alakul az erőátvitel és a váltási teljesítmény a természetes kopás különböző szakaszaiban? -
sebgutkopf
őstag
válasz bringasisti #147311 üzenetére
Ezt most egy nagyon jól összetett és szakmailag objektíven alátámasztott érvrendszer volt tőled.
-
Somatom
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen