Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz koshmar #172 üzenetére

    Egy jó kanti, jó fékkarral is van olyan, mint egy közepes V-fék, de tény, hogy ár/érték arányban a V-fék jobb, mert kialakításából adódóan merevebb.
    Mivel a mostani féke teljesen műanyag, így a legolcsóbb, teljesen alu v-fék is 1000x jobban fog fogni, de a nagyobb fékerő miatt a felnit is jobban meg fogja enni, ami egy ilyen korú gépnél, nem hiszem hogy nincs elkopva.

    mephi666 (#169)
    Hát... nem tartozol a túl igényes bringások táborába, de ez még jó, nem fog elszállni veled a ló :)
    Igazából a képet a másik, a hajtás oldaláról is le kellene fotózni, hogy lássuk milyen váltószet van a biciklin, de az eredeti vételárát belőve, nem hiszem, hogy nagyon a TX/TY széria felett lenne, talán még az se.

    Nem érdemes ebbe a biciklibe pénzt ölni :S Ha nekiállsz lecserélgetni az alkatrészeket, akkor hamar eljutsz oda, hogy szépen sorjában mindent cserélni kell, mert a régi kopott alkatrészek megeszik az újakat, bőven idő előtt. (amellett, hogy amíg nem kopik össze az új a régivel, addig nem is fog jól működni)

    Inkább amortizáld le teljesen, és gyűjtögess, de egy biztos, hogy a mai biciklik, csak a felsőbb kategóriákban tudnak olyan tartósságot produkálni, amilyet anno ezek a belépő kategóriás alkatrészek.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Aktív témák