Hirdetés
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Nem tudja valaki, régi nyugat német kontrás, 3 sebis, dinamós agyváltóhoz honnan lehet bowdent szerezni? Nagyon poén kis szerkezet, és blokkolás esetén vissza vesz a fékerőből. Ezt fűzném bele az egysebibe. Igaz, nehéz, de imádnivaló csemege.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Manitou #11429 üzenetére
Vagy az ember nagyon szépen kicentírozta kerekét, és belőtte a féket. Én is így használom egy weinmann cantis fékkarral, és B+ V fékkel. Néha harap is rendesen hogy majdnem orra bukok. Akkor vagyok bajban mikor kapok egy 8ast.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rootkiller #11484 üzenetére
Amennyiből kicserélteti a fékcsonkot, és felületkezeli, festeti...
Legalább az első fék, tehát, ami a villán van, vagy a hátsó? Ha megvan a helye, akkor egy olcsó tárcsafék, agycserével. Olcsóbb mint egy új váz...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz didros #11514 üzenetére
Nem fontos az a vízszintes papucs, ha régi gyártású de új vázat keresel, aminek hosszú papucsa van. Vagy, még mindíg ott vannak a rugós láncfeszítők.
Ha vízszintes papucs kell, akkor pály vázra keress rá, de nem olcsó mulatság.Amúgy meg matuzmaster.hu, de az újpesti üzlete ha jól tudom pont a napokban szűnt meg.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11526 üzenetére
Jöhet nekem is az a privi, ha jól sejtem hogy miről van szó.
A hétvégén befejezem a SS építését. Szereztek a kedvenc boltomban jóféle, régi Shimano, fehér gumis fékkarokat, és féket a ruszki vázamra. Felújítottam egy pár iszonyú könnyű alu, 622-es felnit, felújítottam, és cnc-ztem egy pár agyat. DT küllők, kerekekre 32mm széles Maxxis gumi, sárhányók, fehér bandázs, és bowden házak.
Lemértem, meglepődtem, jelenleg 8 kiló alatt vagyok, igaz a vázon nincs festék (de rozsda már igen) és nincs rajta nyereg, csak a nyeregcső. A váz citromsárgára, a villa fehérre lesz szinterezve, a pedál a mostani fél kilós acél helyett spd Remélem hétfőre kép is jöhet igaz még színek nélkül.
Most van egy kis para, mert észrevettem egy hajszálrepedést a lánccső, és a saru találkozásánál. Satuba téve, és erőszakosan megmozgatva nem látszik, hogy változna a távolság."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Jancsi #11528 üzenetére
Jaja, az idei év slágere a SS, a következőé a fehér. Boltos mondta hogy az idei kiállítás tele volt fehér vázzal, aggyal, küllőkkel, és felnivel.
42-18? Én ma 44-16-tal veszélyeztettem a saját, és mások egészségét fékek nélkül. ki is lyukadt a cipőm talpa. Gyerekkorban is jobban szerettem a lábféket, de akkoriban sokkal hatásosabbnak tűnt"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11530 üzenetére
Naddon trendy leszcsizel.
(#11531) Jancsi , én is agyváltón gondolkodtam, csak amit szereztem, nem találtam sehol hozzá bowdent, meg alkatrészt vagy olyan váltókart, ami valahogy kinéz. Kiderült, hogy nem blokkolásgátlós a kontrája, csak olyan mértékben el van kopva, nem csak a fék felülete, hanem a belseje, hogy ki be járkál az egész
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11556 üzenetére
Ezt a csórófixit magamra vettem Az enyém se csórófixi csórószingli, már lassan 30k-ban vagyok, és még nincsenek új kerekek és agyak, de az majd a tavasz szüleménye lesz.
Ma mentem a djágaszággal egy kicsit, városban marha jó vele. Sárhányóval, klipszes pedállal, de bandázs, és festés nélkül pár gramm híján 8 kiló örülök mint majom a farkának.
Viszont megvan a végleges terv a festésre. A csövek sárgák lesznek, a muffok polírozva, és átlátszó szinterezve. A villa muffja szintén polír, és a test pedig fekete, ahogy a kormányszár, és a kormánytest. Bandázs pedig fehér, ahogy a fékkar gumija.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nem tud valaki Budapesten egy öreg szakit, aki régi bicajokkal foglalkozik?
Kéne orosz menetemelkedésű középtengely csésze, és kormánycsapágy, egy HVZ Fecske Turiszt (XB3) néven ismert orosz félverseny bicajba."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #11582 üzenetére
Igen, orosz. Van angol, olasz, meg orosz menetes. Volt, ahol azt mondták nincs orosz menetes középrész, nem is volt, és az olasz, higyjem el. Aztán nézi a srác a vázat, nézi a muffokat, a meneteket majd vakarja a fejét, hogy ilyet még nem látott. Az ékes rögzítésű hajtóműre is rácsodálkozott. Na mondom, ok, innen meneküljünk.
De volt, ahol tudtak segíteni. Ilyen menetes középtengely volt a régi csepelekben. Nyugodjak meg, csapágycsésze lesz, monoblokkot felejtsem el, ahogy az octalinket is, mert abból csak tengelyt nem fogok kapni.
Négyszögtengely megy az ékes tengely helyére, és új csapágycsészék. Találtam viszonylag olcsón használt, de felpolírozott, négyszöges Shimano Sora hajtókart, új 44-es lánctányérral.Amúgy épp percekkel ezelött fejeztem be életem első bandázsolását. Nem lett a legtökéletesebb, de annyira nem rossz. Csak egy occó műparafa szallag, mert ha kész leszek a 21,5 - A-Head átalakítóval úgyis csereérett lesz, mikor új kormányfejbe megy.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #11595 üzenetére
Ezek ilyen evolúciós dolgok. Van ami tovább fejlődött, van ami kihalt. Az orosz menet pl evolúciós zsákutca. Meg azért is volt, hogy a nyugata kapitalista szennyet ne tudják rátenni a szovjet baráti termékre. Az angol, meg az olasz hétköznapi, a többi nem.
Télleg, ha egy vörös csillagot festek a bringára, az önkényuralmi jelnek számítana?
Amúgy a bicajjal az az érzésem, hogy olyan mintha egy Ladát tuningolnék, mondjuk nem BMW, hanem csak Renault alkatrészekkel, hogy majd azokat idővel leszedjem, és rátegyem egy új Renaultra.
De, mit tegyek vele, a szívemhez nőtt, meg szép is. Télleg szépek a muffok, meg a csövezése.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Horbal #11606 üzenetére
Én villanyakról, ha 1"-es akkor egy 36-os villáskulcs, és kalapács segítségével, ha 1 1/8" akkor 38-as. Két fa közé befogni a satuba a villa nyakat, villáskulcsot a helyére tenni, majd kalapáccsal megkocogtatni. Ennyi.
Monoblokkot pedig simán ki lehet szedni egy méretes csőfogóval, akármennyire rá van szorulva. Legfeljebb nem lesz olyan szép, mert a csőfogó fogai belemélyednek.
Mod:
az utolsó bekezdéseddel egyet értek. Egy bizonyos kategóriáig. Mikor már az életem múlik azon, hogy valamit nem mikron pontosan állítok be, akkor inkább hagyom profira. Ez igza versenykörülményekre is.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Horbal #11610 üzenetére
Oh az Ice tools hajtókar leszedő 2 leszedést bírt, utánna leszakad róla a menet, elhajlott a forgató amit adtak hozzá, és a belső hatszög is inkább kör, mint hatszög.
Szóval ennyi a vélenyem az utángyártott szerszámokról, ahogy a menetes agy leszedőről is.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #11636 üzenetére
Hehe, ismerős, hogy az sk épített gépekre nem mernek ráülni.
Du gyorsba én is csináltam képet. Jelenleg egy 622-32 -es Maxxis Overdrive-ra várok előre a 37-es helyett, az új középtengelyre és csapágy csészékre, és az egytányéros Sora hajtóműre, meg ilyen 55 - 73mm-es hosszú benyúlású fékekre, aztán megy a drágaság szinterezésre, csak még tesztelgetem, hogyan bírja a hegesztésem. Egyenlőre még nem törött össze alattam, pedig a Thökölyn, és a Bécsi út macskaköves részein is mentem vele. Ha törik, egy az egyben mindent ( kormány, hajtómű, fékek, fékkarok, kerekek, át tudom dobni egy korabeli olasz acél vázba ), bár most találtam egy új gyártású Schwinn Csepel road vázat...
Valami iszonyatosan rákattantam az egysebizésre. Az egy dolog, hogy 30 felett már tényleg tüdőből teker az ember, mert pörög a lába mint a centrifuga.
Tudom, a stucni kicsit hülyén néz ki rajta, hogy plusz-os, de 21,1-esből csak ilyen van. Majd lesz egy villa csere, amibe rendes 22,2-es pipát tudok tenni.
A kormány állásán meg még folyamatosan állítgatok, mert sehogy se találom az ideális helyzetet, akármerre forgatom.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rootkiller #11654 üzenetére
Azért a füzest is nagyon el lehet rontani, pláne ha az ember először csinálja. Mert lehet hogy nincs benne nyolcas, de olyan tojást rak bele, amit már nem lehet kicentírozni, max nagyon nehezen. Ja, és ajánlott nem hátsó kerék aszimetrikus fűzésével kezdeni a gyakorlást, hanem mondjuk egy öreg szimpla falu első kerék szétszedésével, és összerakásával.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
lánc:Szem, utánna google. Általában minden láncon rajta van a típusszám, gyártó ritkábban, pl Shimanokon nincs is. 6-7-8 sebességes ugyan olyan láncot kíván, a 9 illetve 10 sebességesek szemre is vékonyabbak.
Hosszú kanalast akkor érdemes használni, mikor pl Megarange fokozatot használ az ember, vagy városban teker, máshol nincs értelme, mert a hosszú kinyúlás nagyobb lengést biztosít,amit csak a láncvilla festése fog megsínyleni.
A fordítot / nem fordított hátsó váltó sztem azt takarja, hogy maga a rugóállás milyen. Találkoztam haver bringáját szerelve olyan Shimano HONE váltóval, ami a megszokotthoz képest ellentétes irányból feszítette a láncot, és a máshogy forgott a váltópapucsnál is.
Nem hátra húzta a láncot a kisebb fogaskerekeknél, hanem tolta lefele a föld irányába. Gondolom jobban jön, mikor az ember a hajtóművön nagyobb áttétellel hajt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Hát gyerekek, kezdem azt érezni, hogy a kos kormány nem nekem való. Vagy nehezen szokom meg, vagy eleve nem rám szabták, de jelenleg a csuklóm alatt ( a könyököm felé, hüvelykujj oldalon ) tiszta lila folt, mert ahogy az út rázkódott, össze vissza verte a karom.
Vagy a méret rossz, és nem 44-est kelett volna vennem, hanem elég lett volna egy 40, 42-es, vagy még mindig rossz a kormány helyzete"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz lorcsi #11666 üzenetére
Engem is megállítottak, és belekötöttek a sárga villogóba, amit nem a kormányra, hanem a táskám első pántjára tettem, mert a bicajon nem volt helye. Úgy engedtek el, hogy a fejlámpát is felvettem ami a táskában volt, és az aksikat bele a fényképezőgépből kellett kivennem.
Mod: nem is baj, hogy ránkszálltak. Talán kevesebb ghostbikera lesz szükség.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rootkiller #11673 üzenetére
Most spec igazuk van. Igenis, büntessék meg, akinek nincs lámpája. Ha eddig nem tanult, talán ezután fog. Akinek ráadásul jogsija is van, annak pláne kellene tudnia, hogy a KRESZ mit ír neki elő.
Nem azért kell a lámpa, hogy ő lásson, hanem azért, hogy az első kanyarban, kereszteződésben ne csapják el.
Engem mellesleg arra is figyelmeztettek, hogy ugye tudom, hogy járdán nem haladhatok 10Km/h-nál gyorsabban.Most őszintén, aki 200-250E ft-os divat dh-s bicajjal rohangál, és nincs lámpája, attól még a bicajt is kiszedném a segge alól, és vitetném egy telephelyre ahol lámpa, és annak számlája ellenében, szülői kísérettel adatnám át. Ha annyira kemény csávó, hogy lámpa nélkül rohangál, önmagát, és másokat veszélyeztetve, akkor legyen anyuci, és apuci kíséretével is. Csak kár, hogy ez ilyen anyucik meg apucik, olyan pert akasztanak a rendőr nyakába, hogy helyben teszik magukévá a ravatalon.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ha bemész egy kisebb brigaboltba, akik nem saját raktárkészlettel dolgoznak, hanem nagykerből hozzák, többnyire a CSEKE RT-től, akkor elég nagy valószínűséggel tudnak hozni régebbi, a nagykerben porosodó vadi új váltót, szinte potom áron.
Vagy telefonálsz, vagy elmész személyesen valamelyik nagykerbe..
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #11689 üzenetére
Na, közben túrkáltam, meg méricskéltem.
Van különbség eredetileg a 6-7, 8, 9 sebességes láncok között is. A 6-7 sebességes 7,3mm, a 8-as 7,1mm, a 9-es 6,7mm széles.
Az eredeti 6-7 sebességes lánc eltűnt, mert helyette oda is 7,1mm-es 8 sebességest tesznek, mert a belső szélesség nem változott.
Ezért is van, hogy 9 sebességes váltóba nem teszünk 8 sebességes láncot, mert akadni, surlódni fog.Oktogonról hazafele kb 30 bringás jött szembe vagy mentem el mellette (ezt nem számoltam), de hogy 12-n nem volt sisak, és 20-on semmi világítás, az hót zicher. Legalább a koponyájuk nem nyílik szét mint egy dinnye, ha elütik.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz becuszabi #11696 üzenetére
A KRESZ kimondja, hogy csak akkor indulhatsz el, ha a két féked, és az első-hátsó lámpád tökéletesen üzemel. Az nincs benne, hogy közben nem veheted le. Ha nappal nálad van, mondjuk táskában az elég.
Üssetek le. Ma délután láttam egy nagyon baba cruiser vázat. Én is akarok egyet építeni, majd tavasszal azzal cikázni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11722 üzenetére
Jöhet a nagyobb kép a fixiről
Én is szétkaptam a racsnimat, kifixáltam, de egy hosszabb trackstand után majdnem borultam, mert letekeredett a menetről.
A piros hajtómű az gyári, vagy festett?
A mostani vázad mekkora? Legalább 60-asnak néz ki a másik mellett."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11727 üzenetére
Babakék, és mattfekete, szép párosítás. Jó még a fekete küllő, piros nipli is, de a menetes csapágyas kormányba való A-HEAD átalakítót nem értem, olyan lehangolóan néz ki. Miért nem rendes pipa stucnit tettél bele?
A váz az mi? Nekem favoritnak, vagy csepel apollonak tűnik.Nekem meg a saru hegesztésem elpattant. Ennyit ért a DIY, látszik, hogy életemben először csináltam. A jövő héten viszem szakihoz, meghegesztetni, remélem az tovább tart. Tudom, hogy hulladékba való a Szputnyik, de akkor is ezzel akarok cikázni.
mod:
A sarukon levő lánc feszesítő honnan van, hetek óta ilyet keresek?[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11729 üzenetére
Azt szoktam mondani, hogy ami fém, az hajlik
Én 25-ös belső átmérőjű pipastucniba tettem bele a 26-os koskormányt, és tartja mint hülye gyerek az olvadó fagyit.mod: viszem Velocipészhez a héten a vázat újrahegesztetni, ahol rosszul csináltam. Mókás, hogy kalapáccsal le tudtam verni a heget, és sértetlen alatta minden. Ha nem csinálja meg, megy a naplás úton levő vastelepre, és kukázok vázat.
El tudod küldeni privátba a szinterező címét, ahol a tied csinálták?[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz tr00p3r #11732 üzenetére
Na ezért használok Maxxis belsőt.
Olcsóbb mint az Schwalbe, de hozza a minőségét, és a külsején nem a mostanág a felsőbb kategóriában megszokott szilokonos védőréteg van, ami megakadályozza a vulkanizáló anyag működését, hanem még a régi púder. OK, jó dolog, hogy 2 év alatt nem ragad hozzá a belső külsőhöz, de javításra nincs is lehetsőség, csak belsőcsere.mod: bmx powa mindenképpen érdekel. Ha nem a szputnyikot, de az utódját tuti le kell szinterezni.
Bringások körében divattá vált a szinterezés, így ezt a szakik is észrevették, és gyönyörűen megemelték az áraikat. 10E ft-ot meg nem fogok kiadni egy váz+villa festésért.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz becuszabi #11767 üzenetére
Ez a dolog, hogy megterheli vitatott dolog. Egyik reumatológus azt mondja nem megterhelő, másik azt, hogy megterhelő. Egyik ajánlja a fixizést (alacsony áttéttel, hogy pörögjön a láb) azoknak akinek a térd ízületük rossz, másik tiltja.
Mindkettőnek jó érvei vannak. Egyrészt azért ajánlott, mert a mozgás termeli a izeületi folyadékot, és erős porcképző gyógyszerekkel javulás látható, valamint pont a skidelés (fékezés ellentartással) pedig erősíti a térd körüli izmokat, amik ugyancsak átveszik a tartó szerepet, és csökkenti az ízületre jutó terhelést.
Nem szabad azt se elfelejteni, hogy a futárok nagy része eleve nem fékez, csak lassít. Ha fékezni akar, akkor feláll a nyeregből, előre dől, és úgy tart ellen a pedálnak. A kerék blokkol, csúszik, és szépen lassan hátra teszi a testsúlyt, és megáll vele.
Én eleve 90 kiló vagyok, nekem ez a mutatvány így gyakorlatlanul kb 8 m-es fékutat eredményezett, 30km/óráról és nem országúti gumikkal, hanem szélesebb, 32-es treking gumikkal... Gyakorlottabban lesz ez 5m -is, de akkor se egy életbiztosítás. Nekem kellenek a fékek, viszont ha blokkoltatom mind a két kereket, elég erősen combon vág az egész hajtás.
Maradok az egysebinél, és mikor egyszer kákabelű cérnaszál leszek megint, akkor visszatérek fixire, de addigra meg ki is megy a divatból.rétisün, nekem van egy Favorit első váltóm, de hogy semmire nem mész vele az tuti. Meg két nagyon "minőségi" Falcon márkájú is, de még széles lánchoz.
mod: fixi fékezéshez. Amit viszont mindenképpen ajánl az orvos, hogy a térdmelegítő használata kötelező, mert csak akkor van jó kenése a térdnek, ha az a testhőmérsékleten van. Bringásá közben meg ugye ott a menetszél, és hűti elég szépen.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Találtam valamit.
[link]kicsit durva lett a végeredmény.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz norbee2244 #11823 üzenetére
Ezt nem. Elvétve lehet még találni olyan váltókat, amit a kormányvégbe kell dugni, de ahhoz olyan kormány kell, ami belső bowden elvezetéses, hogy ki tudd bújtatni a bowdenházat.
Nagyon ritkán, de ma is lehet találni olyan új gyártású vázat, aminek nem kör átmérőjű csöve van, és megvan a konzol az alsó csövön a váltókarnak. A gyűrűről le tudod szedni a váltókarokat, és azt fel tudod tenni a konzolokra.
Pont az egyik belépő árú Decathlon v Schwinn Csepel outi az egyik, aminek ugyan ilyen váza van. [link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz norbee2244 #11830 üzenetére
A mai napig nem értem miért erőlteti mindenki a külföldi márkákat, mikor van nekünk egy Malink, egy Gepidánk. Egy Schwinn-Csepelünk, bár nem igazán magyar, csak az eredete, valamint egy import, de magyar összeszerelésű Magellanunk.
EZ szerinte teljesen versenyképes.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Monya78 #11844 üzenetére
A Montana, Olimpia, Hauser elég erősen metrobájk-teszkóbájk kategória. Nem véletlenül, mert ugyan ezeket forgalmazzák ott is, csak többnyire noname váltóval. Ok, nekem egy 17 éves Olimpiám is van, de az akkor került ugyan ennyibe
Ebből a listából egyértelműen a Kelly's Radius a nyerő, de csakis a 2008-as, mert annak az árában már benne vannak a prizmák, amit a régebbiekről lespóroltak.
A Decathlonban kapható bringák nem jönnek be? pl a Rockrider 5.1 egész tűrhető. Nem 1"-os villa megy bele mint a Kelly's Radiusba, nagyobb szabadság van az átépítésre, fejlesztésre. (43900 Ft)
Váltók ugyan azok, csak a markolatváltó nem Shimano, hanem a szerintem jobb Sram.
Házhoz szállítás ugyanúgy van.mod: viszont 2 kilóval nehezebb a masszívabb gumi, és a rugós villa miatt.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz raczger #11862 üzenetére
Tegnap egy román rendszámú Scania kamion tolt fel a járdára a két sávos bécsi úton a Kandó Óbudai telephelye előtt a keleti oldalon. Közösült átmenni a belső sávba, helyette lassított, majd mikor mellém ért, folyamatosan közelített az út széléhez.
Az viszont az egész a saját hibám, hogy az akció után kb fél perccel egy hatalmasat estem a sineken, mert az outi gumit kissé megvezette az egyik repedés a betonon.
Bunkó autós van, volt, és lesz is. Amíg nem pusztul ki az a réteg, akinek a gépjármű státusz szimbólum, és rangot fejez ki, és azt hiszi, hogy azért jár a biciklis biciklivel, mert nincs meg az anyagi háttere, addig lesz biciklis-autós ellentét.
Ami érdekes, hogy én még bunkó autós nővel még nem találkoztam. A busz sofőrnő más tészta, sajnos olyan közegben van, amit átlag ember idegileg nem bír ki, és ha hülyeséget csinál, azt inkább figyelmetlenségből csinálja, ami nem mentesít az esetleges baleset vétsége alól."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz don pardon #11865 üzenetére
Ha minden igaz, az Újpesti bolt bezárt.
Mit akarsz venni?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz don pardon #11870 üzenetére
Akkor rosszul tudtam
Nekem azt mondták, hogy a tél miatt a teljes árukészlet mászik Pécsre, és csak tavasszal jön vissza, de akkor erre rácáfoltál."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Monya78 #11851 üzenetére
Hmmm... agyváltós új camping?
[link]
Eladom a montit, és a crossot, tavaszra pedig marad a fixi és veszek egy campinget
Jó kis agyváltóval, első dinamós aggyal, és első telóval.Mod:
rétisün, meglehet, de nem véletlenül vették le a honlapról a címet.Télleg, nincs valakinek szüksége egy pár hetes, komoly használatot nem látott BBB speedbar outi kormányra? Vettem új kormányszárat, és elforog a diójában, mert egyiken sincs rovátka. Nem fér be a kettő közé semmi, hogy pl betegyek egy gumit (bár lehet két réteg óvszer megtenné), A-headre pedig nem akarok váltani.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ha lát valaki valahol fehér vagy citromsárga bilincses markolatot, az szóljon. Voltam pár helyen, és nincs sehol.
rétisün, olyan furán néz ki a kormány, csak nem tudom miért.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz bmx powa #11982 üzenetére
Nem a házagolás, hanem a szöge az ami zavart, mint utólag rájöttem. Túlságosan lent van a fékkar, míg felfele van csavarva a kormány.
rétisün, a kormány bandázsolását te csináltad, vagy szakemberre bíztad?
Viszont ezzel a bicajjal nagyon megfogtál, egy hasonlót lehet hogy én is építek, csak a fék-váltó kar miatt vagyok bajban. Nem tetszenek a Shimano bumszlijai, Campagnolot pedig véletlenül se akarok. A kormány befogója oversize 31,8-as, vagy 26-os?
A fékkar bowden húzása teljesen passzol a V-fékhez? Mert cyclocrossokon inkább canti féket szoktam látni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ngabor2 #11990 üzenetére
biztos éjszakánként a koleganő átmegy biciklis banditává, és skiddelget a városban.
Valószínüleg, valami puhább anyagú külsőt használ, és blokkolva fékez. Amúgy az országúti kerekek sokkal gyorsabban kopnak mint a terep gumik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Az mennyire természetes dolog, hogy 398KM, és 2 hét használat után elszakad egy Sram pc48-as lánc? A fogaskoszorú kb egy hónapos, a hajtókar tányérja már jó 4 éves, de nincs hegyesre kopva.
Vigyem vissza reklamálni anyagfáradásra hivatkozva, vagy könyveljem el, hogy csak az az egy szem volt ami hibás volt?
Ki lett szedve egy szem, hogy tovább tudjak tekerni.
Mindezt út közben, teljes erőből rakva a kereszteződésen át, sárgánál. Meg is nyaltam a kormányt, meg a klipszből is kicsúszott a lábam."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #12007 üzenetére
De akkor is röhely... voltam már 110 kiló is, most 91, és akkor is állva raktam, és soha semmi baja nem lett, igaz akkor Shimano hg50-es (erre nem merek megesküdni, de sztem az, mert akkoriban az volt a legolcsóbb), 1000Ft-ért, és simán bírt kb 30E km-t, és nem szakadt el, ahogy a pc10 se, a montin.
Sőt, álandóan állva raktam vele a Bécsi út - Kiscelli tempom távolságot, amikor azért jutott rá elég erő.Tuti valami gyenge példányt kaptam ki. Már kezdek félni, mert a fixire is Sramot raktam, nikkelezett PC-1-et, de lehet inkáb veszek 2 db drabális BMX-es láncot, és azt fűzöm össze.
(#12010) becuszabi Pedig nekem is ezt mondta anno a szervízes ismerős, hogy így kell beállítani a lánc hosszát. Azt nem írta, hogy össze is kell patentolni.
Ennek a beállításnak egyetlen hátránya van, mégpedig az, hogy a váltó rugói sokkal hamarabb mennek tönkre, viszont feszesebb lesz a lánc, és nem veri össze annyira a láncvillát, nem sérülhet a lánc. Verseny körülmények közé így kell, de városba, felesleges, mert nem egy olcsó mulatság a váltó cseréje.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz norbee2244 #12101 üzenetére
Többnyire nem a hideggel van a baj, hanem az ilyen időben igen jellemző latyakzuhannyal.
Levegőző, és izzadás elvezető műszálas póló + polár felső alap.
A probléma az alsó ruházattal van. Nálam télen alap a bakancs+ bakancsba tűrt sztreccses anyagú farmer, dacathlonos nyári feszülős cicanaci térzokni, térdre pedig vastag téli zokni, levágott véggel.
Egészen addig jó, míg nem fröcskölnek le, vagy nem hull az égi áldás."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz tr00p3r #12103 üzenetére
Én nem sok értelmét látom ennek a szavazásnak.
Először is, mert szimpátia alapján megy a dolog. Másrészt, mert a kerékpár szépsége egyenesen arányos, a ráköltött tíz, sőt százezrekkel.
Vegyük csak alapul, hogy egy XTR váltó, hajtómű, mennyivel szebben néz ki, mint egy Tourney, vagy akár csak LX. Akinek jobban tetszik a belépő kategória, mint a csúcs, annak pedig izlésficama van.
Persze, lehet játszadozni a színekkel, a megszokott fekete bowdenházak helyett fehéret, hupilila, vagy fém házasat feltenni, vagy harmonizálni a pedál, hajtómű, a markolat, a nyereg színét a vázzal, de sokszor az a legutolsó amit az ember megnéz."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #12106 üzenetére
Elég az előző 2 év nevezettjeit, és eredményeit nézni. Nem elég gyakorlati tapasztalatnak?
Egyszerűen tényleg szebbek a felsőbb kategóriában levő alkatrészek, mint az alsóbban levőek. Nem csak formára, hanem kidolgozottságra, ergonómiára is, és ez így van rendjén.
Ami viszont tetszik, hogy idén a patináns bringáknak is van saját kategóriája, csak nem tudom, hogy hova fognak kerülni az agyváltós cruiser, holland, vagy a tanyabájkok, mert ezek között is vannak igen szépek."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS