- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Mini PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Nah, grat. Már csak egy kis lépés egy fitnesz bringáig, onnan az egysebi, majd a fixi
Kis segítség a beállításhoz: Tire sizing
Az a baj, ezekkel a km órákkal, hogy alapesetben nem a keményre fújt gumi külső kerületét adod meg, hanem a felni méretét. Ehhez ad hozzá egy átlag méretet, és úgy számolja a sebességet."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Boxer001 #13310 üzenetére
Jó nektek, a páromat az Istenért nem tudom rávenni a kétkerekezésre. Konkrétan fél, és mint anyukája egyke lánya, bele van nevelve, hogy a biciklizni halálos, autós elüt, félni kell, nem való a városba. Minek bringa út, csak elveszi a helyet a többi autós elöl, egyre több autós van, nem férnek el, csak nagyobb lesz a dugó, nagyobb lesz a bűz.
Próbálom nevelni, de... eddig esély nélkül. Igaz attól fal fehér lesz mikor megtudja, hogy megint kommandóztam a kiskörúton sávból sávba. Állítólag nincs veszélyérzetem, és ez nem jó. Nem is igaz, még csak 3x ütöttek el, mindháromszor sérülés nélkül megúsztam. 2x bicikli úton, fényes nappal, főútról bekanyarodó autó nem törődött azzal, hogy mellette bringa sáv van, és egyszerűen oldalba kapott index nélkül. mindkétszer a fényezése bánta, mert az alu taposópedál gyönyörűen lekapta.CM-re pedig nem hajlandó kijönni, mondván, hogy a biciklisek sznobok, és nem valóak a városba. Frászt csak a hülye magyar mentalistás. Családok adósodnak el, azért élnek robotolnak, csak, hogy autójuk lehessen, és ez a tudat kihozza belőlük, hogy akkor is autóval menjenek amikor csak a sarki boltba kell kimenni.
Jó, én is hülye vagyok, túl sokat lógok futárokkal, és ragadós a szenvedélyük."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Én tervezem, csak neki nincs ideje. A vonat drága (neki, nekem MAHART-os igazolvánnyal ingyenes, felezni pedig nem hajlandó) és ezért nem akar menni sehova.
A családi autót meg nem igen vezethetem, lévén, hogy az elsősegélyt még mindig nem csináltam meg, így nem válthatom ki a jogsim. Ráadásul utálok vezetni.Győzködöm, ő meg ígérget, csak suli és a sok kötelező labor miatt nem sok szabadideje van. Részemről más tészta, én inkább lógok, meg nincs annyi laborom, mert már túl vagyok rajta
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Milyen pumpa? Ha műhelypumpa, akkor érdemes Hervis-ben kapható 3E ft-os pumpát venni. Lazán bírja a 11 bar nyomást, ami sok pumpáról nem mondható el, sőt nyomásmérő is van rajta.
rétisün A Neuzernél egy 2200 ft-os altrix spider felni, minden máshol 300-3500ft. Nah, ez az igazi kisker árrés Nevetséges. még 500 ft-ot rádob az ember, és inkább vesz egy Vuelta Airline 4-t.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #13335 üzenetére
De, tudjuk hogy lány vagy. Azért aki olvassa a topicot az tudhatja.
Nem vagyok vegyészhallgató, bár 14 évesen az akartam lenni. Vegyészsuliba mentem, de informatika szakon kötöttem ki, onnan pedig egyenes úgy vezetett a villamosmérnökire (kandó), bár a mai napig bölcsésznek néznek. Szép életútKevés bringás ismerősöm van és ők is inkább futárok, így hétvégi túrázásra velük menni esélytelen.
Egy lányismerősöm van akivel el lehetett menni túrázgatni, ő az a se veled se nélküled barátnőjelölt volt sokáig, és ha a párom megtudná hogy túrázgatni járok vele, valószínűleg a fejem szedné le.Mostanában, a páromat az egyik csoporttársával fűzzük, hogy menjünk túrázni, tegnap már megcsillant némi remény lesz egy kisebb kiruccanás négyesben. Már csak a bringáját kéne gurulható állapotba hozni, ugyanis ott hever az udvarukon, garázsukban 3-4 szétkapott tescobringa.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz tompikaa #13342 üzenetére
Szedd ki az első kereket, és tekerj végig úgy. Elég vagánynak fogják tartani.
A nagylányok a kopasz Audis, és BMW-sekre, ezek szerint a kislányok a mai világban a divat DH-sokra buknak? Ne már...
Ilyen kell neked. Kacsintasz egyet, és megkérdezed, hogy "Elvihetlek egy körre?""Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Legkönnyebben így határozható meg:
Fintes : egyenes kormányos outi ( outi gerometria, calipper fék, outi váltók, hajtómű, 14mm széles 662-es felnik, virsli gumik )
Cross: egyenes kormányos cyclocross első telóval ( v-fék, v. canti, mountis geometria, mounti váltók, 19-21mm széles 622-es felnik )(#13361) rétisün által mutatott bicaj egy cross merev villával. "Futárosított" cross.
Nekem csak egy Deore váltóm van, az is immár 21 éves RD-MT60-as gyönyörűség Elég az Alivio is, úgyse használom szinte soha a váltót, azért preferálom a fixit, és az egysebit, bár az Árpád kilátóhoz k. nehéz volt felmenni 38-16-tal, de meg lehet mászni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #13383 üzenetére
Manapság a kerékpár rohadt nagy divattá vált, és ugyan azt kezdik el csinálni amit 8-10 éve a számtech boltokban.
Vérpistike ilyen meg olyan alkatrészt akar, felhozatja a boltba, aztán mégse veszi meg. A boltban áll, a raktár nő, bevétel nincs. Ezt így a kedvenc boltomban mondták el. Ami eddig nekem kellett, azt sokszor másnapra, de volt hogy aznap zárás előttre mondta az eladó, hogy ugorjak be érte. Aki ismert, megbízható vevő, annak egyből hozzák, aki csak utcáról betévedt, annak sajna nem.
Vérpistike bemegy, nézegeti a Shimanos vitrint, elcsöppen a Deore hátsó váltót látván, hogy egyszer majd ilyet vesz, mert az milyen klafa. Hetente 3x megcsinálja, feltartja a vevőket, áh... ilyenektől rosszul leszek. Mindezt csak azért, hogy a játszótér mellett megállva a rohadt nagy MAXXIS.COM feliratos bütykös gumijával, zefal pedáljával, meg kevlár hatású sárhányóval Deore váltóval villoghasson."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Na igen, és még az alternatív biciklikről nem is volt szó. Chopper bike, trike, rekumbens, összecsukható városi bringák.
Bevallom az utóbbi időben elég erősen gondolodom azon, hogy a teljes kerékpár parkomat eladom, és helyette veszek egy új Schwinn Campinget nexus 3 sebességes agyváltóval, és egy Merida Speeder i8-at.
Unom az évenkénti hajtómű (tudom, komolyabb hajtóművet kell venni, amin elég lánctányért cserélni), lánc, fékpofa racsni cserét. Most döglött meg a crossomon a hátsó agy, egyszerűen elhasználódott, a kónuszok szimplán 4 mm-rel közelebb vannak egymáshoz mint újkorában, és már az agy belső anyagát eszi emiatt szorul, bár bár nem is egy xtr hanem Acera, .
Az első felnimen szinte lekopott a fékfelület, bár gondolkozok egy teljes, fehérre újra szinterezésen, és egy belépő avid tárcsaféken, hátra egy SS tárcsás agy, hajtűműből pedig egy egytányérosított Alivio ."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz lorcsi #13425 üzenetére
7-8E km lehet benne, max 9. Ebből kb ~100 km úgy hogy iszonyat nagy eső végén kezdve, utánna sárban gázolva, úgy hogy utánna korom fekete, "csillámos" zsírt szedtem ki az agyból. Az volt neki a kegyelemdöfés.
Mod: este lefényképezem az agy csapágycsészéjét. látványosan néz ki.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Az MTB/ATB ezt jelenti, hogy Mountain Bike / All Terrain Bike?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Mint lassan már megrögzött fixis, azt mondom, hogy fixi után átülni racsnis bicajra, életveszély. Megszoktam hogy nincs fék, és majdnem belementem egy hirtelen kanyarodó kocsiba, helyette majdnem orra buktam. Egyrészt mert megszoktam hogy visszatartom a pedált akkor fékezek. visszafogtam, helyette visszafele tekeredett a lábam, és mikor reflexből meghúztam a féket, hatalmast satuztam az első kerékre, vagy 3 másodpercig pattogtam első keréken mint egy vad triálos, hogy ne boruljak el..
Hozzá tartozik, hogy kicseréltem a fékpofákat, a fékkarokat, és vadi új felnik vannak. Egy fokkal hatásosabb az eddig megszokottnál. Első próbaút volt
Veszélyes.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Fixinél nagyon fontos a helyes áttétel, megválasztása, és a pontos ülésmagasság, nyereg dőlésszöge. Ha ez mind jól van belőve, akkor tíz reumatológusból egy reumatológus, az kilenc reumatológus.
A szakik azt mondják, hogy a fixizés jó a térdnek. Én is ezt vettem észre, de csak mértékkel. például jobban bemelegszik a térdem, mert egyszerűen nincs pihentetve, rá van kényszerülve a mozgásra. Ami még fontos, a folyamatos víz fogyasztása, hogy ne a porc kopjon, és legyen elég porcközi folyadék. Javasolják még a porcerősítők szedését.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #13728 üzenetére
Nekem egy bontható, 4 lyukú Prowheel van. Sokkal nem jobb mint egy nem bontható.
Bár egy nagy és egy közepes tányér csere ráférne. Van, hogy menet közben dobja le a nagy tányérról a láncot, ha jól megtaposom. A váltó jól van beállítva, nem az löki, és a nagyon, valamint a hátul az utolsó előttire van belőve a láncvonal, mert azt használom a legtöbbet."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz knifemaster #13775 üzenetére
Se boltos, se sigmás nem vagyok, de egyszerűen olyan, mintha nem kapna elég áramot az lcd a vezérlőjétől, hogy a kristályokat teljesen polarizálja, és félig még átlátszanak. Lehet elem gond, lehet oxodáció, de kosz is. Tisztítás és elemcsere.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #14019 üzenetére
Nem lehet, hogy túlságosan "terpeszt" a hajtóműved? A csípődhöz képest túl szűk, vagy túl széles a két pedál közti távolság, nem optimális szögben áll a térded, és nem bírja a terhelést?
Nekem "Y" lábaim vannak, és a szélesebb, normál MTB hajtóművektől kikészülnek a térdeim.
Szedj porcerősítőt, és ne indulj el bringázni anélkül, hogy fél liter vizet húzóra ne engedtél volna le. Nekem ez segített. Ebéd se legyen leves nélkül, sőt ha teheted, egyén inkább két tányér levest, és egy kevéske második fogást."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Xantomas
őstag
válasz ***ANDRÁS*** #14105 üzenetére
Kuka. Lehet hegeszteni, de mivel mellette meggyengülne az anyag, ugyanúgy elrepedne.
3-4E ft-ért lehet kapni régi acél mtb vázakat normálisan néz ki, merevebb, könnyebb. Hulladéba valóak ezek az össztelós bringák.
Szaki is kb ennyiért csinálná meg a javítását, és mindenképpen lutri lenne.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz golyani #14140 üzenetére
Utálom a ráhúzós bowden véget. Részemről a bádogos, gyantás ón + 150W-os páka híve vagyok. Igaz ez csak köszörült bowdennél működik, mert a teflonos csodádak nem lehet forrasztani, mert a gyanta nem szedi le a teflont. Egyrészt összetartja a bowden végét, másrészt a kötéseknél, ahol megfogja a fék, vagy a váltó csavarja, ott nem esik szálakra.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #14256 üzenetére
Én a féktelen fiximen folyamatosan cserélgettem a 44cm-es koskormányt, és a 38 cm-re levágott egyenes kormányt, mikor milyen kedvem volt. Csak egy imbusz tekerés, és ki is cseréltem.
Most, hogy barátnőm hisztizett a fék nélküliség miatt, feltettem előre hátra féket, és a koskormányra fékkart. Mennyivel jobb fogása lett a kormánynak, hogy ott van rajta a fékkar. Nem mintha olyan nagyon használnám őket
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
-
Xantomas
őstag
SPD témához:
Vannak mountis klipszek. Szíj nincs rajta, csak egy kosár az egész. Nem engedi a cipőt előre csúszni, és esésnél egyszerűen kihajlik, és kiesik az ember lába. Minimálisan húzni is lehet vele, de így is több, mint ami egyszerű taposó pedállal lehet csinálni.
[link]
én ilyet használtam fél évig, hogy szokjam a rendes, szíjas klipszet. Egyrészt a belépést gyakoroltatja, másrészt, fejleszti azokat az izmokat, amik a pedál húzásához kellenek.Ha spd, akkor részemről, csakis SDP-look, vagy Crank Brothers Egg Beater C
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #14389 üzenetére
Persze, csak -2-es diptria felett, és -4-es alatt meg kell venni a 70%-os vékonyított, színezett lencsét, ami engedi a 8-as görbülelet mert csak úgy megy bele, hogy szép legyen, és ne lógjon ki oldalt.
Így a keret+lencse együtt cirka 70E ft lesz.Ilyet próbálgattam, -5 , -5,25-ös 50%-os vékonyított lencsékkel, és alig látszik kívülről a belső keret. Mivel jó közel van a szememhez, egy nagyon picivel kell jobban hátra fordulnom hogy jól lássam a bal és jobb hármat.
egy hátránya van, hogy akinek extra hosszú szempillái vannak, annak kényelmetlen lehet, mert hozzáérhet a lencséhez pislogás közben."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #14674 üzenetére
Szépnek szép, de régen az acél vázak egy frontális koccanáskor ott hajlottak/törtek el.
Gondolom alu vázaknál lágyító, tehát kényelmi szerepe van.Mod: nekem tervben van egy szép fehér váz, olyan matricákkal, ahol a felirat matt fehér, fehér felnik, fekete hajtómű, fekete agyak, küllő, kormány, fék-, váltókar, fehér markolat, szarv. fehét villa, fekete összekötővel, és piros, régebbi Shimano LX V - fékekkel.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #14677 üzenetére
Valami azt súgja, hogy nem fogom leszimulálni a pontos működését, így nem tudom, hogy stabilabb, vagy nem. Nekem így is, a GT vázak tripla háromszöges felépítése a favorit, már kb 15 éve, csak kár, hogy azóta semmi technikai fejlesztés nincs részükről.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #14687 üzenetére
És ez? [link]
"Nehéz", de az agyváltó örök +1 életű.
Az első agyat, egy idő után kicserélni egy SHIMANO IB-DR70, szintén görgősfék kompatibilis dinamós agyra, és a lámpa is szinte örök életre meg van oldva.Hidd el, egy komoly, és jó merev villával, + markolattal egy életre elfejted a divatos első telót is, pláne városba.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #14715 üzenetére
Brútusz GPS vevő a tatyóba, E51 a zsebbe, GPS adatok, megtett távolság, és ennyi
Átlag sebeség, idő, össz idő, max sebesség, magasság, mindent korrekt módon kijelez.40-60 perc attól függően, hogy milyen hangulatom van, mennyire vagyok késésben, és hogy öltönyben, sortban, farmerban tekerek, milyen a forgalom, akarok-e morotos sávozni a körúton, vagy csiga tempóban a bringaúton kerülgetve a gyalogosokat, meg az Andrásin a parkoló autókat, lerúgtam-e egy bunkó taxis tükrét, mert "poénból" lekoccolt, mikor mellettem elment, stb...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #14781 üzenetére
Nem kell feltételes módba tenni. Egész egyszerűen leszarják ha valaki összeesik az utcán. Mert egyből arra gondolnak, hogy biztos drogos, biztos hajléktalan. Ha aceton szagú a lehellete egyből arra gondolnak, hogy piás, és nem arra, hogy cukros.
Nem folytatom, mert még jobban felidegelem magam...
mod:
(#14785) Ariadne Ezt jó olvasni, épp ma délután voltunk Free Hugs (Ingyen ölelés) akciózni a belvárosban két labor közti lyukas órában.
Margit Sziget, és a Gödör közt.
Szegény angol csóka az Andrásin... Felpattant az étterem teraszáról, hogy megöleljen, és magával együtt borította a kávéját, meg a vízét.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #14798 üzenetére
Pedig pont ott van értelme, a városban. Semmivel nem leszel kevesebb ha rajtad van a sisak, legfeljebb egy kis esésnél nem fog meghorzsolódni az arcod. Komoly esésnél, meg nem cserél helyet az agyad a szemgolyóddal.
Egyébként a sisak-nem sisak viselésének a hírdetése olyan mint a vallási fanatizmus, és hittérítés."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #14807 üzenetére
Uh, két napig nem nézek a topicra, és hogy megpörög
Naplás tó melletti erdőnél, meg az Andócs utcai épített dirt pályán is törtem más sisakot.
(#14808) Bikeman Jobbulást. Aztán ne menjen el a kedved a kétkerekezéstől.
(#14814) ludsimon Nézz el a decathlonba, ott mindig vannak előző szériás kesztyűk, sokszor fél áron. Legjobbak a zselével párnázott, tenyerű kézfedők. Gondolj arra is, hogy a tenyereden fog nyúlni leginkább, és 2 hét elteltével egy számnyit is nőni fog. Elég kényelmetlen, mikor a tenyereden gyűrődik össze a kesztyű.
(#14822) ludsimon Gázmaszk, vagy porszűrő felejtős, pláne városi körülmények között. Ha valakinek a szokásosnál nagyobb a vitálkapacitása, és egyszerre több levegőt vesz, ha olyan helyzetbe kerül, hogy jobban meg kell rakni, megpörgetni a lábát, akkor kénytelen levenni a maszkot, mert megfullad. Ez saját tapasztalat.
(#14835) Noddy Vannak 1"-os ahead-es csapágyak, és kormányszárak is, csak ritkák mint a fehér hollók, mert országúti bicajnál volt egy ideig szabvány. Viszont egy sörösdobozt be kell tenni a kormány, és a kormányszár lyukába, mert ezek a kormányszárak 26mm-es befogóval készültek, nem 25,4-essel.
Van egy olyan b+ ahead kormánycsapágy, ami 1" 1/8-os vázba megy, és 1"-os villát fogad.(#14843) Jancsi Nekem a fixin elöl 32-es Continental Touring Plus van, és valami iszonyatosan meglepett milyen jól tapad a kanyarban. A 92 kilóm alá nem merek vékonyabb kereket tenni, mert féltem a vázat, és a felnit a felütésektől.
(#14863) ludsimon Nem csak az számít, hogy mennyire van pontosan becentrírozva a felni, hanem az is, hogy mikor a küllőket megpöckölöd, azonos hangon csengjenek.
(#14887) Jancsi Nagyon gáz ez a videó... még egy kezdő is tud ekkorát ugrani egy fullyval.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Jancsi #14928 üzenetére
1800 ft-ért vettem a bajnok szervízben... nem éppen pénztárca gyilkos. A fene fog venni A kategóriás gumit, ha lehet kapni B-s elcsúszott nyomtatásút.
Azért ilyen nehéz mert állítólag egy kevlár szalag van benne, meg egy 1,5mm vastag sűrűbb defektgátló. Nekem bőben megéri az a 200g plusz, ha nem lyukad ki az első üvegszilánkon.
(#14929) Kickass
Annak Gepidának a 2007-es változata volt igazán jó cruiser bicaj, de legnagyobb baja, hogy nem volt kapható agyváltóval. A hátsó kerékagyat kicserélve egy sram t3-ra nagyon pöpec, és kényelmes kis bicaj csinálható belőle.
így nézett ki. Használtan 1-2 helyen találni belőle."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #15004 üzenetére
Nekem fixivel a kőbányain 51kmph a rekordom 46-17-es áttétellel, hátszélben, 8 barra fújt, szintén 32-700c-s virsligumikkal
Úgy pörgött a lábam mint a gyalogkakukknak a rajzfilmben. Sajnos nincs róla videó, de elképzeltem magamat, ahogy csak egy szürke karikát látni a lábam helyett, és elkapott a röhögés, meg kellett állnom.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Sokat számít az aszfalt minősége, simasága, tapadása, a gumi gördülési ellenállása, a terep esetleges lejtése, meg az, hogy mögötted egy kamion megy, aki egyre közelebb jön, és csak nyom-nyom, te meg tekersz az életedért Szélárnyék, hátszél, stb.
A nyereg magassága, a gerinc pozíciója, ezáltal a test légellenállása, meg hogy az ember taposó pedállal nyomja, vagy valami rögzített megoldással."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #15017 üzenetére
profi versenybringa? Nem is kell hozzá nagyon profi versenybinga. Egyik magyar srácnak, akit a milliről ismerek (bár csak arcról), a rekordja valahogy 126kmph-nál van. Furgon mögött, tákolt vázzal, dupla átételes hatással.
Amúgy most a hajtás pajtásnál futárkodik, Dagadt becenéven, hátha ez mond valakinek valamit.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #15023 üzenetére
Mi az a bowdenházborítás?
Decathlon meg... tudom milyen, dolgoztam ott, ráadásul a bingaosztályon
Idei cuccot nem érdemes venni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #15036 üzenetére
Simán, én szeretnék menni.
Vicces, pont vasárnap akartam letekerni Váchartyánba nagymamámhoz, az újonnan összeépített biciklijével Mátyásföldről.Merjem bevállalni a távot egy 3 sebességes agyváltós, 1957-es gyártású acél szörnnyel? Szadánál kiköpném a tüdőm, az biztos.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #15065 üzenetére
Tudom, ismerem a szakaszt, mint a tenyeremet, minden hétvégén ott megyünk kocsival, bicajjal vagy 20x megtettem a Gödöllő-Váchartyán távot. A bicikligyilkos rész viszont az, hogy Őrbottyán, és Váchartyán között szakaszosan fel van marva az út, és helyenként 8 cm-es szint különbség is van, ami rendesen le fogja helyenként állítani a mezőnyt.
Váchartyán előtt, a vonatátkelőnél pedig olyan rondán kátyús az út, hogy kikerülni alig lehet.Szada után már sík terep van, Váchartyánig, onnantól bevisznek megint a dombságba, és emelkedők emelkedő hátán, de gyönyörű lesz a táj, ráadásul most virágzik a repce. Én tuti, hogy Vácduka, és Galgamácsa között folyamatosan meg fogok állni tájfotózni, mert imádom azt a részt. Vagy szombaton előtte kimegyek, és fotózok akkor
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #15068 üzenetére
Áh, megyek a crossal, csak vasárnapig le kéne cserélnem a hátsó váltót, az első agyam, meg a monoblokkot. Nincs valakinek olcsón eladó használt, de jó minimum Deore hátsó váltója? (elég a használt is, mert nyár végén teljes hajtásrendszer csere lesz Sram x7 váltás, Truvativ hajtomű, Novatec, iparis agyakra) Lötyög az Altusom, és nem lehet már vele egy-egy sebességet váltani, csak duplázva. Lánc, racsni új.
Illetve kéne 2 db 135mm-es gyorszáras tengely.Hogy vinném vissza?
Gödöllőről odamennék, miután beértem a k50-es végén a célba. Onnan pedig vonattal Pestre a Nyugatiba.Fixivel lenne még szép végigmenni...
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Uh, Vasárnapra továbbra is rossz időt jósolnak. A héten a legerősebb szelet, meg jó sok felhőt... Na már csak az kéne hogy elmossa a túrát az eső.
Viszont úgy néz ki, hogy nem indulunk a túrán hivatalosan. Jön az egyik legjobb barátnőm, aki nem éppen nagy bringás. A megcélzott táv, az a K50, bár nem fogja bírni végig, pláne ha Szadánál teljesen kimerül, így a cél az, hogy legalább Váchartyánig eltekerünk, ott meg ha túlságosan elfáradt, leválunk, és Kisnémedi, és Püspökszilágy felé vesszük utunk egy kicsit fotózni.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #15252 üzenetére
Igen, tökéletes, sőt, jobb mint a hagyományos "egy kulcsos", mert két 15-ös kulcs van rajta. A többi inkább küllős motor kerékhez van.
Centrírozni érzésre kell, de akkor a legjobb, ha elmész egy megszokott kerékpár szervízbe, és megkéred, hogy mutassák meg. Vagy szombaton reggel a Millire, és ott is szívesen megmutatják. Leírni nem lehet, látni kell, és úgy tanulni.
Mondjuk nem fűzök profin, de érezhetően minden megfűzött kerék egyre jobban sikerül, és ahogy észre vettem, egyre kevesebb nyolcast sikerül beléjük tenni a delikvenseknek, így kevesebbet is kell utána állítani (persze a kötelező első 100 km-t követő centrirozás után)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #15260 üzenetére
Szerda délután, és szombat délelőtt van nyílt nap a Millenáris Velodromban. Magyarország egyetlen kerékpáros pályája. [link]
Utóbbi időben a túlélésért küzd. Tavalyig még a Récsei Centert üzemeltető cégnek akarta átjátszani a Nemzeti sporthivatal, hogy másik pláza épülhessen a helyén, most pedig a jégkorong szakág feni a fogát a helyre, hogy egy új jégpálya épüljön a helyén.
Ettől függetlenül amilyen állapotban most van, az katasztrofális, műemlékké nem akarják nyilvánítani, alig ismerik az emberek, és szépen a feledés homályába vész. Nah, majd akkor szépen azt vesszük észre, hogy rég egy pláza, vagy egy szálloda van a helyén.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Oh gyerekek gyönyörű volt a Gödöllői K teljesítménytúra.
Annyira, hogy 30m-rel azután, hogy leszálltunk a Gödöllői HÉV-ről a szabadság térnél megdöglött a monoblokkom. Kva nagy reccsenés, és onnantól folyamatos nyikorgás, sercegés, kattogás volt. Nevezni nem neveztünk, helyette egész egyszerűen elindultunk a K50-es útvonalon, Váchatyánnál lefordultunk Kisnémedi felé, ott megmutattam pár emlékművet, meg bejártuk a falut, onnan a Püspökszilágyi atomtemető felé a jó kis lábgyilkos szerpentinnen. Onnan vissza Váchartyánba, majd "hátsó" úton Őrbottyán, Csomád, Fót. Ott ismerőst meglátogatni, aki gyömöszölte belénk a sört Tovább onnan, Gödöllő, Kerepes, Kistarcsa, Cinkota, Mátyásföld, végállomás.Olyan vagyok mint egy rák. Utóbbi hetekben folyamatosan hosszú mezben voltam, és most rövid mezben szépen leégtem.
Jelenleg a hajtóművem holtjátéka cirka 1 cm.
Ajánljatok Sram rendszerű hajtást Crossra.
Váltó (első hátsó), lánc, hajtómű, monoblokk, hátsó agy (mert most egy outi agyam van, de 130-as papucstávolsághoz, ami ki van hézagolva 135-re, és nem valami pontos a láncvonalam) Max 65E ft-ért.
Az X5 rendszer, és egy integrált csapágyas Deore hajtómű mennyire fér meg egymással, vagy hajtóműnél is váltsak Truativra?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Macska topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!