Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
Franciáknál is cége válogatja. De ott inkább az a jellemző hogy nem hajlandó más nyelven megszólalni, csak akkor ha neki kell valami tőled és máshogy nem tudja közölni.
Akkor persze hogy beszél.. :D általában alapszintű angoluk van, iszonyat akcentussal, de a lényeg átjön.
Ugyanez igaz a francia rendőrre is. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9368 üzenetére
Ennyi a sztori..
Ezt most találtam: [hogy bikáznak a migránsok?]
-
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
Nap közben, ha pl egy reggeli rakodás után már úton vagy de reggel leizzadtál, akkor 45perces pihenőt benzinkúton veszel ki és ez alatt az idő alatt frankón le is lehet fürödni. Így este már nem zavar ha csak poros parkolóban lesz hely. Országtól is függ egyébként. Franciáknál pl. elég sok cégnél létezik külön sofőrzuhany.
Ponyvással sokan csinálták régebben is a kannázást. Tíz liter csapvízből felforralsz két litert egy edényben a gázon, visszaöntöd a csapos kannába, felviszed a pótra, felkötöd a pót végén az utolsó keresztvasra, aláállsz, és lehet kibontakozni.
Én is elég sokszor megcsináltam, ha más lehetőség nem volt. A tíz liter bőven sok is, gyakran elég volt öt liter fürdővíz ami pillanatok alatt megvan. Volt külön kis ötliteres csapos kannám, csak fürödni.
Persze ha fullon van a pót és fel sem lehet lépni, vagy eleve le van plombálva, akkor nem jó. Télen szintén nem jó.. De tavasztól őszig simán. -
#27070592
törölt tag
Elvileg egy normálisabb műhelyben van szervízkártya, direkt erre a célra. Lusták használni? Nem tudom. Én egyszer leparkoltam a telephelyen délután, rakottan, másnap hajnalban indultam csak. Haza is mentem, kártyát benne hagytam a tachoban, hadd húzza a pihit. Ez volt a hiba.
A műhely kitalálta hogy megnéznek valamit az autón még aznap este, de nemhogy fehívtak volna, hanem simán az én kártyámmal beálltak vele. Ez még nem is lett volna akkora baj, de az a tacho nem állt magától ágyikóra ha leállt az ember, kézzel kellett átrakni, amit a szerelő srác aki mozgatta az autót, nem is nézett. Egész éjszaka kalapácson maradt, én meg másnap induljak el vele egy Norvég körrel.. -
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9515 üzenetére
& HoTaZo
igazatok van, hiba volt benne hagyni a saját kártyámat, nem is szoktam mostanában soha. Ez már jópár éve volt, akkor még kopasz nemzetközis voltam.A mostani tilalommal nem vagyok képben, de elvileg a német nem szól érte ha budeszen csavarsz hétvégén. Én is rendszeresen kolbászoltam a nyári szombati tilalomban német bundeszen, kutya nem szólt érte. A pihenőd legyen rendben, a többi a te dolgod.
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9519 üzenetére
Hát na.. ezt sem egy haszontalan dolog tudni, hogy ünnepnap full stop van. Köszi az infót.
Az egyik nyári szombati gurigázás tök poén volt anno. Időm is volt, kedvem is volt, elkanászodtam az osztrák határig, utolsó német kisvárosban Füssenben ledobtam a szekeret, hétfőig turizmus volt bringával. Akkor nyerték meg a németek a focivébét, nem kis partik voltak a városban. -
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9595 üzenetére
Nézegettem mostanában én is kanadai pályát, mit lehetne ott kezdeni, de nem egy aranybánya. Ha nem hajtod szét magad akkor nettó4000 kanadai dolcsi jön össze, ami nagyjából 2800euro. Lehet többet is hajtani, de 5000 dolcsi felett nagyon megugrik az adó, vagyis nem nagyon éri meg.
Akkor éri meg csinálni, ha eleve családdal van kint az ember és hosszú távra tervez. Ha asszonypajti is dolgozik és keres mondjuk 2000dollárt, amihez keresel másik 4000et, akkor abból már egy négytagú család is nagyon tűrhetően megél Kanadában.
De ha csak egyedül megy ki az ember, nem biztos hogy megéri havi 240-260 órát vezetni az európai 180-200 helyett, majdnem ugyanazért a pénzért. Elég sokan vissza is jöttek Európába pont emiatt. Kanadában is sofőrhiány van. -
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
válasz Qtya123 #9617 üzenetére
Ott kicsit más a szabályozás mint EU-ban.
Eleve 13 órát vezethetsz naponta és legalább napi 10 órát kell pihenned, de ebből csak 8 órának kell egybefüggőnek lennie (amikor alszol) a maradék legalább két órát úgy veszed ki ahogy akarod, legalább 30 perces blokkokban (kaja, fürcsi stb.)
Két hét alatt vezethetsz max 120 órát, így jön ki a havi 240-260 (attól függ milyen hónap).
65mérföld a sebességhatár, az 104km/h. Viszont nem divat bundeszezni, mint itt a csóróbb cégeknél, mindenki a nyílegyenes pályákon jár. -
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9621 üzenetére
Akkor mit szólsz azokhoz a helyekhez ahol nemhogy a tengerparton de simán az út szélén is pálmák nőnek?
Kanadai cégnél hűtőzik egy srác, de [rendszeresen átjár az USA-ba is fuvarban] , ez a yt csatornája. Ő pl családdal ment ki, hosszú távra terveznek. Ha meglesz a kanadai állampolgárságuk, azzal már leköltözhetnek nyugger korukra az USA-ba is. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9631 üzenetére
Ok, nem azt mondtam hogy csak az a jó. Az csak egy lehetőség, amiből van millió.
Elche nem rossz hely amúgy a fotók alapján. Nekem is bejön.KAMELOT: Hát az menjen oda aki ott akar élni és hajlandó elviselni a negatív dolgokat is, pl a telet. Ez a srác is azt mondja, tisztában van vele hogy azt a pénzt máshol is meg lehet keresni, de ők kifejezetten Kanadában akartak letelepedni. De az itthoni haveri kör neki is hiányzik.
Franc tudja különben, mi lenne a tuti. Nincs erre bevált recept. Meg közbejöhet bármikor bármi, pl egy baleset, ami után esetleg nem is tudsz kamionozni. Válás. Mittudommi..
-
#27070592
törölt tag
Szewa!
Már meg ne sértődj, de első reakcióm az volt: Ön hülye Ön??Viszont ha csak "b" tervnek kell a dolog és egyébként befektetésnek tekinted a jogsi megszerzését és még pénzed is van rá, azt mondom csináld meg. A tárcádban elfér, enni meg nem kér.
Ha jóatyád is sofőrködik és nem csapott agyon az ötlet hallatán akkor sokmindenben segíthet. Olyan haverja is akadhat aki nemzetközizik és hajlandó lenne elvinni egy rövid próbakörre, hogy saját bőrödön tapasztald milyen egy fülkében élni külföldön. De lehet hogy az igazi sajátnak mondható tapasztalat és vélemény csak akkor lesz majd meg, ha kipróbálod egyedül is milyen reggel négytől este hétig dolgozni, milyen fél napot tétlenül várni munkára készen, milyen egy hétvégét péntektől hétfőig egy hugyos parkolóban vagy egy iparzónában állva tölteni.
De nem elriasztani akarlak. Dolgozhatsz akár két hét meló/ két hét szabad beosztásban is, van pár cég akik így is alkalmaznak sofőrt mert nincs ember és állnak az autók. És akkor pénzed is lesz és élni is tudsz közben itthon. A barátnőt nem igérem biztosra.
Vagy eleve külföldi cégben gondolkodsz és rászánsz pár évet arra hogy tolod ezerrel a pénzt pedig nem föléled hanem összegyűjtöd, az is egy szép cél, hitel nélkül beülni egy saját új autóba/új kéglibe.
Személyiségtől is függ egyébként nagyon sokminden. Ha bulizós partiarc vagy és hozzá vagy szokva a pörgéshez, lehet hogy hamar besokallsz. Ez egy elég magányos meló, legalább is a nemzetközizés. Az ideális sofőr introvertált, "magának való" ember aki jól bírja az egyedüllétet és tud napi szinten értelmet látni abban hogy huszonnégy tonna motyót mozgat A-ból B-be.Különben nem biztos hogy jól látom a szakmát, nincs két egyforma nap és nincs két egyforma ember, én meg csak irkálok itt összevissza.
-
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9689 üzenetére
Igen, a negatív dolgokkal is együtt kell tudni élni. Ott van mindjárt Stauland kedvenc piktogramja: nem akar kinyílni ez a rohadás kínai napernyő, f@xom belevágom
-
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9695 üzenetére
2700 ojró??
Pff, még jó hogy megengedik hogy egyáltalán hozzáfogjon valaki.. komoly.
Harminc évvel ez előtt minden évben több ezer ember szerelt le úgy a sorkatonaságból, hogy ott megcsinálta a C+E jogsit. Sokan a D-t is. Ingyen, némi gyakorlattal együtt.
Aztán ha valakinek volt kedve, beballagott a helyi volánhoz és lehetett autóra ülni.KAMELOT: értem én, de akkor ne csodálkozzon senki hogy ennyire nincs ember, ha kisebb vagyon csak a jogsi. És gondolom a 2700ban még az ADR bőven nincs benne.. tartányos ADRt, túlméretes engedélyt már nem is kérdezem. És akkor még nincs emelőgép/targonca/emelőhátfal vizsgád, ami már a legegyszerűbb villanybékához is kellene..
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Fél nyolctól délután egyig tartott? Az is szép. Akkor nem véletlen hogy néhány cég már eleve úgy keres sofőrt hogy beleírják a hirdetésbe: Schwejcba (és Angliába) nem járunk..
#internet kontra franciaágy barátnővel, fürdőszobaközelben.. Háát, azért az egyik után nem olyan őszinte a mosolyod, valld be..
-
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9702 üzenetére
&Somatom:
én eddig csak a norvég vámot találtam elviselhetőnek, ahol 10-15 perc alatt lehetett végezni. A rekordom egy óra volt, de akkor egy irodista gyökérrel akadtam össze akinek nem volt kedve dolgozni. Meg legfeljebb megkérdezte a határőr a vámplaccról kifelé engedő sorompónál, hogy pia/cigi van-e nálam limiten felüli mennyiség. Esetleg ha nagyon unatkoztak akkor végigsétáltak a póton. 'Sztannyi..
Komolyan hiányzik. Keresek egy olyan céget ami állandó norvég köröket csinál. -
#27070592
törölt tag
Ha ilyen könnyű a honosítás meglévő jogsira az frankó.
Az is jó hogy nem vizsgázni kell a gki-ből hanem szépen meghallgatni egy-egy kurzust. Mert így van is értelme. Nálunk ha valami vizsgaköteles, akkor az azt jelenti az átlagnak hogy "okozsba" elmegyünk a vizsga napjára, kipengetjük a tarifát, "levizsgázunk" aszt kész, adják a pappert. Aztán az átlag sofőr, akinek van adr-je, az adr osztályait sem tudná fejből felsorolni.A nagymocis vizsgát nagyon irigylem hogy ilyen rugalmasan állnak hozzá, azt én is simán megcsinálnám. Ilyesmi nálunk szerintem soha nem lesz.
Pénztáros témakörben hallottam egy sztorit Svájcról, nem tudom mennyi igaz belőle, amikor a Lidl az első svájci boltjait nyitotta, úgy voltak vele hogy épp elég lesz az a pénz egy alkalmazottnak, mint amennyit otthon Németországban is keres egy Lidl pénztáros. Aztán a svájci hatóság/önkormányzat/nemtudomki felvázolta a Lidl-nek, hogy Zürichben havonta ennyiezer frankból lehet megélni, úgyhogy lesznek szivesek ehhez igazítani a Lidl pénztárosok bérét is és ha ez nem tetszik akkor lehet elhúzni.
-
#27070592
törölt tag
Idén December 31? Akkor még épp beleférnék, ha most kérnék tanuló A-t.
Kár hogy nem érek rá, szerdán lesz egy vállműtétem. Kapok a kulcscsontomba egy támasztólemezt. Igaz hogy egy ugyanolyan lemezt most szedtek ki belőle nov.22-én, miután úgy ítélték meg hogy nem kell az már belém, adjam vissza, nem örökbe adták.. Csak miután kiszedték akkor derült ki hogy mégsem kellett volna kiszedni fél év után, a szokott kihordási ideje 1-2 év.. Úgyhogy itthon kúrom a napot szétbarmolt vállal, de szerdán kapok bele egy másik lemezt. Most olyan ideges vagyok hogy legszivesebben végigmennék egy tankkal az egész kórházon. De ez itt nagyon off.
#9732 Somatom erre a Lidl-re gondolunk? google maps-os link. Elvileg nem lehet szerelvénnyel oda állni, de mindenki bejár. Vagy lesz egy Shell kút kicsit feljebb, ott lehet parkolni (ha van hely), onnan öt perc séta a bolt.
-
#27070592
törölt tag
Stét az Uraknak!
Ma jött szembe ez a pár soros cikk totalcaron. A czech kolléga egy ideig nem fog sietni sehova..
két év három hónap első fokon -
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9791 üzenetére
Az hogy két kamiont veszélyeztetett, egyedül megért volna alsó hangon egy jogsibevonást, de szerintem a német bíró azon rághatott be hogy szemből egy iskolabusz is jött, amiből komolyabb történet is lehetett volna. Ezért kapott letöltendőt.
Különben én sem értem miért kell ennyire tolni.. Üres volt és unta a lassú menetet? Vagy kevés volt már az ideje? 53 éves, elvileg nem tegnap kezdte. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9794 üzenetére
Szintén zenész.. én is begyűjtöttem gyorshajtásért 100euro+, (bundeszen 89km/h..), telefonozás autópályán 40euro.. Mind a kétszer azt mondta a rendőr hogy a többszörösére is büntethetnének, de vegyem jóindulatnak, tudják hogy a magyar sofőr aprópénzért dolgozik..
De ez a video olyan mintha Oroszországban született volna vagy törökben, ahol mindent leszarnak mert úgy adta ki..KAMELOT: igen, ha annyi haszna lesz ennek a videonak hogy elterjed és sok sofőr látja, olvassa a büntit, akkor már megérte. Különben az olaszok is megérnek egy misét, ott is mindenki úgy vezetett sokáig mint az idióták, személyautóval. A hatóság arra jött rá hogy nem használ semmi csak a drasztikus pénzbüntik, jogsibevonások. Ott sem mindenhol. Egy fuvarom volt eddig le a csizma sarkába, amit ott előadtak személyautóval, azt folyamatosan lehetett volna videózni.
-
#27070592
törölt tag
Van aki mindent és mindenkit leszar mert ő "siet". És általában csak a saját kárán tanulja meg hogy nem éri meg feleslegesen kockáztatni.
Dolgozó hókotrót, ha konvolyban mennek, tilos megelőzni, tiltja a kresz itthon is. Kétsávos pályán ha egyik gép a külső másik a belső sávot takarítja, egyértelmű a dolog. De mi van akkor ha csak egy gép dolgozik a külső sávban és nyilván nem kilencvennel gurul hanem jóval lassabban? Akkor is tilos megelőzni? Ha egyébként nem is havas a pálya csak elősózást csinál? Jó kérdés.
Személyautóval ilyenkor sokan próbálnak előzni, ahelyett hogy kiállnának inkább tíz percre a pályáról. Mindenki félti az autóját attól hogy összevágja az alját fasza sózott latyakkal, ami aztán ha nincs lemosva róla tavaszig, elkezdi szétrohasztani az egész alvázat.
Kamionnal én biztos nem erőltetném hogy pályán hóekét előzzek. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9846 üzenetére
Nem a vakondtól származnak (a vakondok meg is sértődnének) hanem egyszerűen anyagában hülyék.
Ezt csak most olvastam , mit szóltok hozzá?
Aszongya: hogyan tegyük vonzóbbá ezt a szakmát.. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9849 üzenetére
Gyalulgatják a piacot Brüsszelből. Arra jók vagyunk hogy a termékeiket megvegyük, de a munkaerőnk az csak leszabályozva kell.
Különben nálatok lehet hogy kitalálnak majd valamit erre a ráhúzás témára, ha eddig is volt rá igény mindkét részről. Valami elviselhető színvonalú helyi panzióra gondolok, ahol tudnak számlát adni a hétvégékről. -
#27070592
törölt tag
# mindenki:
Én is úgy látom hogy a 45 körüli kavarás csak a keleti cégek és sofőrök szopatása. Anno amikor kezdtem a nemzetközit, nem is láttam semmi értelmét hogy két napig egy helyben álljak miközben rengeteg kamion dolgozott szombaton is. Hogy irigyeltem őket.. Akkor akár egész héten is toltam volna, a kilencven órát is hülyeségnek tartottam (mert akkor kilométerre fizettek, igaz hogy azt is szarul..)
De az nem esik le a drága brüsszelitáknak, hogy a keleti cégek fokozatos kiszorításával nem lesz több sofőr nyugaton? Sőt, a sofőrhiány és a kevesebb fuvarozó cég miatt még több szállítmány fog késni mert nem lesz aki elvigye? A fiatalokat már évek óta alig érdekli egy olyan meló, amivel hetekre távol vannak otthonról. És ezt az önvezető kamionok sem fogják kiváltani, tíz éven belül sem. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9856 üzenetére
Pesti cimborám jut eszembe, aki már négy éve Londonban dolgozik buszsofőrként. Ő is azt mondta hogy született angol sofőrök már csak a nyugdíj előtt álló öregek vannak, akik nem tudtak melót váltani. A többség az bevándorló, csak abban a dél-londoni garázsban négyen vannak magyarok, de lengyelektől kezdve portugálok, olaszok, meg amit el tudsz képzelni.
Azt nem tudom hogy a német cégek hogy intézik a 45öt. A német belföldes melókat gondolom eddig is tudták úgy szervezni hogy hétvégére a telephelyre viszik az autót. Hosszú melókat meg ahol esélyes beragadni 45ös hétvégére azokat elvitték a keleti cégek. -
#27070592
törölt tag
Ha plombálva vagy akkor megértem hogy félsz a balesettől, nem tudod belülről lelökdösni a jeget, az szívás. Én egyszer azt csináltam hogy üres gyártelepen ahol akkor álltunk hétvégén, kisívben elkeztem körözni a szerelvénnyel, egyre gyorsabban.. A centrifugális erő letakarította a jégtáblákat. Persze kicsit olvadt, nem volt odafagyva, lecsúszott az összes.
-
#27070592
törölt tag
Ha először vagy egy helyen, cégnél vagy hivatalos helyen, tökmindegy, hasznos dolog ha az adott nyelven tudsz annyit mondani: először vagyok itt, bocsi.
Német cégeknél ez egy varázsszó volt nem egyszer, ha annyit mondtam: erstmal hier, entschuldigung. Azonnal előjött a segítőkészség akár portásból, biztonsági őrből, akár irodistából.
Francia rendőröknek is mondtam már párszor amikor megkérdezték, beszélek-e franciául: excuses moi, no. És éreztem hogy másképp állnak hozzám, nem egy büdös kelet-európai sofőrt látnak, hanem egy embert aki épp úgy csak a melóját csinálja mint ők. -
#27070592
törölt tag
Szerintem nem kell nagyon csodálkozni a sofőrhiányon és még nem is vagyunk a tetőfokán.
Attól a cirka kétmillió, 2015 körül importált "migránstól" is azt várták, hogy lesz köztük legalább pártízezer akiket támogatott tanfolyamokkal, nyelvtanfolyammal, mittudommivel rá lehet majd venni a sofőrködésre. Csak nem jött be a jóslat.
A mai tizenéveseket akik a fél életüket a fészbúkon élik, már az egyszerű háztartási személyautók sem érdeklik fele annyira sem mint tíz-húsz éve minket. Az autógyárak lassan kezdenek pánikolni és próbálják az idősebb generációkat új autó vásárlásra bíztatni, amíg lehet. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9972 üzenetére
Én tavalyelőtt vettem az első saját verdát, addig mindent meg tudtam oldani bringával vagy (sokkal ritkábban) a családilag használt autóval ( ha szigorúan vesszük, az is félig az enyém volt mert a hitele nagy részét én fizettem és havonta teletankoltam)
A bringám idén lesz húsz éves. Három évente lecserélem rajta a kopóalkatrészeket (hajtóművet, láncot, hátsó fogaskeréksort, bowdeneket házastól) és olyan patent érzés használni mintha új bringám lenne. Két tank benzin árából.Mcrazy: ez hatalmas. Nem kell három percenként vaccappon irkálnod vagy fészbúkot nézegetned? És ez már hirdetési szövegben szerepel.. beszaharok..
Nem tudom különben van-e még egy szakma, ahol egy teljes évre visszamenőleg szó szerint minden perceddel el kell tudnod számolni, vastag büntetéseket kockáztatva. Szerintem még a kereskedelmi pilótákat sem szabályozzák ennyire, akik egyszerre több száz emberéltért felelnek. Másrészt ott van összetartás olyan szinten, hogy simán sztrájkolni kezdenek ha valami nem tetszik nekik. -
#27070592
törölt tag
válasz Qtya123 #9976 üzenetére
Itt a kulcsszó a személyzet. Vagyis kapitány és másodpilóta. Ahogy Mcrazy is írja, a repülés nagy részében robotpilóta működik vagyis simán szundizgatnak ha olyan kedvük van.
A rossz nyelvek szerint ma már csak azért terveznek pilótafülkét a repülőgépekre hogy legyen kire hárítani a felelősséget. -
#27070592
törölt tag
Nem leszólni akarom, mert igazából tök jó hogy már itt tartanak a szenzorok és az elektronika ami ezekben a játékokban van, de rögtön az jutott eszembe: gurulsz hússzal, vészfékezni kell mert valaki (kisgyerek, kutya) eléd szalad, mit csinálsz? Bringával ok, a tárcsafék nem hazudik, de ezzel hogy? Aztán egy ilyen parkolóház sima betonján szépen szalad ez a kütyü, de ugyanez kavicsos úton vagy erdei földúton, vagy városban járdáról föl-le, vagy macskakövön?
A bringát én is éveken keresztül hordtam magammal, állandó pótom volt raklaptartóval (szerencsére raklapok nélkül), onnan kb tizenkét másodperc volt előszedni. Jó dolog ha az ember mobilis, főleg ha rendszeresen kint tölt hétvégéket és még az idő is jó, a kamiont is normális helyen lehet hagyni, látnivaló is van, legjobb emlékeim az ilyen átgurigázott hétvégékről vannak. -
#27070592
törölt tag
Van pár jó video tényleg. Kosárlabda pályán két csapat egymás ellen..
Én is szívesen kipróbálnám, biztos jó poén, nem leszólni akartam, csak szeretem ha szó szerint a kezemben van az irányítás.
A féktávra visszatérve, nem tudom ez a kütyü hogy fékez, de bringán ugye eleve két kerék van, két fékkel, az biztos hogy óvatosabban gurigáznék egy ilyen izével mint egy bringával. A fizikát nem lehet megqurni.
Különben épp elég veszélyes a bringa is, tavaly tavasszal azzal törtem magam pépesre. -
#27070592
törölt tag
Aszongya: a világ legjobb kamionja
Egy Krazhoz képest biztos nagy a fejlődés, de azért én szivesebben dolgoznék néhány évet inkább egy ilyen bringával -
#27070592
törölt tag
A videoban 14:45től mutatja a srác a lényeget. Alul asztal, két nagy szembenéző ülőrésszel, felettük a lényeg, a nagy széles ágyikó. Plusz ruhásszekrények, hely mikrónak, tévének, akkora hűtő hogy nekem itthon nincs akkora szerintem. Gyári 1800wattos inverter több kiépített konektorral, állóklíma. Csak a zuhanyfülke hiányzik kb.
Mondjuk a tengelytáv tényleg nem kicsi, de ott nem is érdekel senkit. Csak a pótkocsi hosszát nézik, a teljes szerelvényét nem. Akik ilyenekkel járnak azt kérdeznék: mi az a körforgó? -
#27070592
törölt tag
válasz HoTaZo #10059 üzenetére
Padrone, jól emlékeztem írtad régebben hogy Lodiba is jársz (jártál) fuvarban, Milánó mellé.
Jelenleg Lodi az egyik karantén alá volt olasz kisváros a koronavírus miatt.
Kaptatok erről valami infót? Megszűntek azok a fuvarok vagy máshová kell most gurítani ami eddig oda szólt? -
#27070592
törölt tag
Két spanit rádobhattak volna mielőtt elindulnak vele.. Szép meló lesz kiemelni onnan, csak 250 tonna.
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #10076 üzenetére
A szélről nem tudtam, ha az okozta, akkor útvonal de főképp idő tervezési hiba.
Ha ismert volt az útvonal és egyszeri szállításról volt szó, nem tudom miért nem használtak plusz mankókerekeket hogy szélesebb legyen a nyomtáv. Alkalmatlan volt ez a tréler erre a fuvarra szeles időben.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Parfüm topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- GoPro Topic
- Hegesztés topic
- További aktív témák...
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS