- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bucy
aktív tag
Lenne egy mapchangeres kérdésem.
Azt kellene megoldani, hogy lássa a belső könyvtárban és a kártyán lévő térképeket is és váltsa is őket. Külön külön megy a dolog a changer is meg a térkép elosztás is, de eddig nem sikerült beállítani, hogy rendesen váltson és lássa is a térképeket.
Az egyéb térképeknél nem látja az SD-n lévőket, az SD-ről meg alapból látja a map alatt lévőket és be is olvassa, ez talán orvosolható útvonal módosítással, de a két helyen lévő térképek felismerését nem sikerült összehozni. Ha lehet, mit kellene beírni az inibe, mert nem találtam eddig rá megoldást? -
Bucy
aktív tag
Természetesen, ha elhelyezek az SD-n egy primo/content/map könyvtárat az abban lévő térképeket automatikusan beolvassa. Ez így volt már igo8-nál is. Pont ez kavar be a mapchangernek is, mert az SD map-jában lévő TA-s tárképeket mindig látom NQ és TM kiválasztása esetén is. Ez ellen jó az útvonal megváltoztatása, a gond, hogy két útvonalat nem kezel.
[ Szerkesztve ]
-
Bucy
aktív tag
válasz kisspista #3126 üzenetére
Annyival kiegészíteném, hogy a lézer valóban képes kilométer feletti mérésre, de a rendszám felismerhetőség 200 méter körüli, ezért nem is nagyon szoktak messzebbre mérni, mivel akkor kézzel le kell követni az autót 200 méterig. Ha messziről mérnek esélyed van megúszni, amennyiben meg vagy le tudsz fordulni. Itt érdemes olvasgatni, bocs az offért.
[ Szerkesztve ]
-
Bucy
aktív tag
Én kettőt szoktam használni, egy teljes NQ-t, meg egy TA+TM válogatást.
A NQ kis utca, terep ismerete a TopGuide-ból jön, viszont az új utakkal picit le van maradva. -
Bucy
aktív tag
Ki hogy oldja meg, ha a tervezést, ha nem minden országba akar matricát venni?
Én megtervezem így is, úgy is és összehozom a legjobbat, vagy megtervezem és kerülőúttal kiveszem a szakaszokat, menet közben meg kapcsolgatom gombbal.
Nagyon egyedi igény, hogy be lehessen állítani országonként a fizetős utakat és tervezésnél már figyelembe vegye és navigálás alatt is?
Én hiányolom, igaz ritkán, de jól jönne. -
Bucy
aktív tag
válasz kuksa90 #6807 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz, nekem konkrétan eddig csak a fullos poiplazas ikon készlettől lassult be. Az alap simán megy az összes funkciójával, amivel több mint a nyolcas.
Mivel nálam a funkcionalitás a fő, az ilyen irányú fejlesztések érdekelnek, a 3D poik meg színes épületek,meg hasonlók akkor sem érdekelnének, ha i7 lenne a PNA-ban.
Ezek csak teszt erejéig kerülnek fel. -
Bucy
aktív tag
Tapasztalt már valaki olyat, hogy 1.2 dimka 1.30-as skinnel ugrál az óra 1 órát?
Fixre állított és automatikus időzónával is. Arról vettem észre, hogy váltogatja sötétedéskor váltogatja a nappali, éjszakai színeket. Tervezett útvonalnál jöttem rá, hogy az idő okozza, mert az érkezési idő is ugrál 1 órát. -
Bucy
aktív tag
válasz snowdog #14923 üzenetére
Mitől lehet az, hogy nem kapcsolódik ki magyar térképpel a madártávlat?
Eddig nem zavart annyira, hogy foglalkozzak vele, bár nem szeretem, de most, hogy Szlovákiában is voltunk, ott nem ment át madártávlatba, amint átléptük ismét a határt, már váltott is át.
Menüben ki van kapcsolva természetesen. -
Bucy
aktív tag
válasz SzaboZE #14925 üzenetére
Nem volt benne 1 méter pálya sem, sőt Szlovákban mentük a legnagyobb összefüggő távot, persze az számít, hogy azonos számozású úton mennyit megyek folyamatosan.
Pont azért zavar, mert településeken belül nem látom a kereszteződéseket.
Kikapcsolt állapotban akkor sem válthatna át, mindegy hány km-re van állítva a távolság.
Skinre gyanakszom, beírom még a sys-be is a tiltást, meglátom segít-e. -
Bucy
aktív tag
válasz beller #14963 üzenetére
Szerintem nagy része section control lesz, mivel kamerát ír, az figyel mindent és nem véd ellene csak a rendszám elrejtés, de arra is riaszt a rendszer, így a következő kijáratnál megcsíphető a kuncsaft.
A nem bulváros cím valahogy úgy hangzana, hogy 365 forgalom ellenőrző kamerát telepítenek, csak abban nincs benne a traffipax és nem harap rá a nép.[ Szerkesztve ]
-
Bucy
aktív tag
válasz snowdog #15000 üzenetére
Ez benne volt az eredeti linkben, ezért is írtam, hogy a fixek sima kamerák lesznek nem sebesség mérősek.
KKEP a szoftveres része, kép elemző szoftverrel, amellyel kinyert adatok központi rendszerbe futnak össze ami össze van kapcsolva adatbázisokkal, így szűrhető minden. -
Bucy
aktív tag
Mitől függ, hogy útvonal áttekintés nézetben megjelennek-e a toronyházak a városok helyén?
Ki lehet kapcsolni? Nem sikerült és nagyon zavar. Data függő lenne? -
Bucy
aktív tag
válasz gabor_01 #18153 üzenetére
Ezt már én is hiányoltam régen, például az országinfónál lehetne egy beállítási lehetőség fizetős utakra.
A csak Pest megyei matrica meg szerintem elég sok szomszéd megyésnek opció, én is végig tudok pályázni Pestre egy matricával. Ez más országrészeknél is előjöhet szomszéd nagyvárosba ingázásnál. Szerintem lenne igény az állíthatóságra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!