Hirdetés
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
CSAVI38
tag
Sziasztok
Van valakinek konkrét végigvitt garanciális javítás tapasztalata?
Vettem egy Amazfit órát januárban, ami nagyon frankó volt de most behalta magát. 45 napból már kicsúsztam, így maradna a garanciális szarakodás, de nem nagy bizodalmam van benne.
Eddig ezeket ajánlotta fel a kis kínai szakmunkás
1. küdjem vissza és megjavítja (ez mondjuk azért vicces mert olyan hibája van amit már mindenhol megírtak a neten, hogy nem lehet javítani, mert csak roncsolással lehet szészedni az órát, de azért ők persze ígérgetik, hogy ne aggódjak megoldják...haha. Még hajlanék is rá, hogy visszaküldjem, paypal ugyis kifizeti, de gyanítom fél év múlva visszakapnám ugyanazt a szart vagy egy másik ugyanolyan rosszat, de azért megköszönném ha valaki akinek már volt pozítiv tapasztalata javítás ügyben az megírná, mert ha nincs senki akkor hagyom a fenébe.
2. a szokásos vicces részleges visszafizetés 120 dód volt az óra és 30-at akar fizetni 3 hónap használat után (ilyen kis viccesek ezek a kínaiak )
3, én fizessek 75 dodót és akkor küld egy újat. (hát ezek még annál is mókásabb fiúk, mint a fenti után elsőre gondoltam )Szóval ha valakinek van tényleges tapsztalata, hogy valaha ezek tényleg megjavítottak valamit és vissza is küldték az legyen kedves leírni
Ha nincs akkor marad az alkudozás, azt már megtanultam, hogy ezek olyanok mint a ki... arabok, ha dupláról indulsz, akkor talán sikerül kinyúzni belőlük kicsivel többet, de sajna ez tuti bukó lesz
-
CSAVI38
tag
válasz cidalain #16445 üzenetére
Igen nyilván az 1-es lenne a jó, de pont hogy nem igazán hiszem, hogy újat küldenek majd, mert eddig a neten csak negatív történeteket találtam, hogy ugyanúgy szarul küldték vissza, hónapok múlva, legyen az szó óráról, telefonról bármiről, magyarul a garancia náluk nem sokat ér csak huzzák az időt és nem javítanak.
Ezért érdekelne, hogy van e ittt olyan ember akinek van 1-es pontban vázolt esete (vissazküldte és megjavították , spt az igazi az lenne ha újat is küldtek, mert nem tudták javítani) és pozittív véget ért, mert úgy nincs kedvem belevágni, ha kiderül, hogy esélytelen.Eddig sosem vettem náluk 30 dollárnál drágább cuccot, mert eleve nem bíztam ilyen szempotból bennük, most elkövettem azt a hibát, hogy bíztam a xiaomiban és ezért mertem megvenni. Nem kellett volna
-
CSAVI38
tag
válasz cidalain #16448 üzenetére
Paypal garanciális problémánál nem fizet, már utánanéztem.
Persze nekem is volt már olyan hogy kis értéknél küldtek másikat, pl MI BandEngem még továbbra is az érdekelne, hogy volt e valaki akinek elvgégzett javítás után jól müködve vagy nem javtható esetén újat küldve rendeződött garanciális története (tablet, telefon stb). Eddig ilyet külföldi forumokon sem találtam, ellenpéldát viszont egy csomót, ezért örülnék ha valaki aki már végigvitt ilyet leírná sikerült e neki. Ha nincs akkor kár vesződni, mert hónapokig csak tökölnének vele és addig 0 Ft jönne vissza.
Szerintem egyértelműen bukni fogok, de sebaj max a jövőben 30 dollár felett nem rendelek tőlük.
Egyébként bizonyíték most is van a hibára, amit el is küldtem nekik képen, úgyhogy azt hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
CSAVI38
tag
Sziasztok,
Beszívtam egy elég pénzes problémát. Rendeltem egy Lenovó tabletet szeptember 04-én 159$-ért eu expressel. 11-én megérkezett franciaországba a dpd-hez és szeptember 14 óta abban a státuszban van hogy scanalés alatt, magyarul úgy néz ki elveszett. Jelezetem a Gearwrongnak, hogy akkor köszönöm tovább már nem várnék a semmire és kérem vissza apénzem, erre benyögték hogy kemény 75 dollárral akraja kiszúrni a szemem, mert nem volt rá biztosítás. Nyilván alkudozhatnék velük és akkor többet is visszafizetnének, de persze akkor is vesztenék rajta. A kérdésem az lenne, hogy mivel paypallal fizettem, ilyenkor esetleg érdemes azon az úton visszakérni vagy úgy sem tudom visszazsrezni a teljes összeget és ezt alaposan megszívtam és marad az alkudozás. Én vagyok a hülye tényleg mert ez már kb az ötödik alkalom hogy beszívom velük, de most már azt hiszem ez volt az utolsó.
-
CSAVI38
tag
válasz cidalain #21064 üzenetére
nyiván komolytalan, de ugye ő az egysoros faszságára hivatkozik, hogy biztosítás nélkül a vevőé a felelőség. A kérdés az lenne inkább ha a paypallal próbálkozom, mert velük nem jutok dülőre, akkor ők nyilván evvel fognak védekezni, mivel nem csináltam még ilyet, hogy gearbesttől kérem vissza palyalon keresztül, igazán az érdekelne, hogy paypal mit lép ilyenkor.
-
CSAVI38
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen