- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Mini PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arthuro_Adam
őstag
Sziasztok!
T-Mobile-nál vásárolt, Nokia telefon elromlott (Nokia Care pontban lett leadva), több, mint 30 napja van szervízben (alkatrészhiány miatt), milyen lehetőségek vannak, mert ez már kezd kicsit sok lenni.
Köszi szépen.
-
Arthuro_Adam
őstag
válasz
Superhun #10273 üzenetére
2012 decemberében vettem.
Levelezés a Nokiaval:
"Tisztelt Nokia!
2013. augusztus 8-án adtam Lumia 800 típusú készülékemet a Váci út 30. szám alatt található Nokia Szervízben.
A készülék külső hangszórója hibásodott meg.Az eltelt időszakban (több, mint 30 nap) semmilyen értesítés nem jött a szervíztől, csak személyes érdeklődésem után vették fel a kapcsolatot a központi szervízzel, akik állításuk szerint alkatrészhiány miatt nem tudják megjavítani.
A problémáim:
- Elfogadhatatlan, hogy 30 napig semmilyen jelzés nem érkezik a szervíz részéről, amikor 5-6 napos javítást ígérnek.
- A telefont azért vásároltam, hogy használjam, ráadásul a vásárlás helyszínén még forgalmazzák is (ráadásul a megjelenés óta még el sem telt a két év, amelyre garanciát vállalnak), ezért is érthetetlen számomra a késésre adott magyarázat.Kérem, a probléma mielőbbi kivizsgálását!"
Válasz:
"Sajnos néha előfordult, hogy alkatrészhiány végett megcsúszik a javítási idő, ami az Ön esetében valóban sok ideig tart.
A rendszer szerint a készülék a tegnapi napon érkezett be a központi szervizbe, ahol a munkatársak megkezdték a javítási folyamatot. Mi a részünkről kapcsolatba lépünk velük, hogy megsürgessük a javítást, hogy minél gyorsabban visszakapja a kijavított készülékét.Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért."
Erre ezt írtam:
"Tisztelt Nokia!
Hogy lehet az, hogy csak tegnap érkezett be a központi szervízbe a telefon, ha több, mint 30 napja adtam le, ahonnan elvben aznap vagy másnap már küldték is tovább?
Milyen lépéseket tesznek a kommunikáció javítása érdekében, valamint van-e valamilyen kárpótlási rendszer, amivel ellensúlyozzák a hosszas várakozási időt?"
[ Szerkesztve ]
-
Arthuro_Adam
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Lezárult a történet. A teljes sztori:
Augusztus 9-én külső hangszóró hiba miatt adtam be a készüléket (T-Mobile-os, Lumia 800) a Váci úton található Nokia Care-be. Ott azt mondták, hogy be kell küldeni a központi szervízbe, és 5-6 napos javítási időt mondtak.
Miután 3 hétig semmi sem történt (a Nokia Care-ben azt mondták, hogy alkatrészhiány), augusztus 30-án (miután személyesen megjelentem) a Nokia Care küldött egy e-mailt a központi szervíznek, amire állítólag olyan válasz jött, hogy alkatrészhiány miatt kell várni.
Szeptember 2-án újabb személyes látogatás után írtam a Nokiának, akiktől olyan válasz jött, hogy csak szeptember 6-án érkezett meg a központi szervízbe a telefon. Ezzel a levéllel elmentem ismét a Nokia Care-be, ahol ezúttal az e-mailezésnél már azt mondták, hogy ekkor derült ki, hogy technikai okok miatt félredobva állt hetekig valahol a telefon. Ezután már két napon ki lett javítva.
Ebből az derült ki, hogy ha én nem érdeklődöm, írogatok mindenkinek, akkor még mindig elkallódva fekszik valahol a telefon.
Szerintetek érdemes panaszt tenni az NFH-nál emiatt? Másnak lehet attól jobb?
Új hozzászólás Aktív témák
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Macska topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Sorozatok
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!