Hirdetés
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rizso
addikt
válasz sasa134 #18679 üzenetére
Nemrég volt egy olyan sztori, hogy a szervizes srác is intézte egy hölgynek a beküldést, mert nem tudták otthon várni a futárt. Hölgy majdnem minden nap telefonált, hogy mi van a gépével, de a HP support nem adott semmi konkrét infót, csak hogy szervizelés alatt. Hölgy megkapta az esetszámot tőlünk, ő is tudta hívni a HP-t, és következő héten hétfőn azt mondták neki, hogy elkészült a gép. Na a hétfői elkészülésből csütörtök lett, és minden egyes nap csak annyi infó volt, hogy majd hozza a futár.
Reméljük összeszedi magát a HP és most már megoldódik a probléma Ha kell felajánlok a futárszolgálatnak egy nagyobb dobozt is
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger