Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hegyirabló

    veterán

    válasz asdf_ #18231 üzenetére

    Az én nevemen van a szám. Szerintem tök mindegy, hogy mit írna a szerződés, ha volna, de nincs, csak egy számla, szerződésem a Vodafoneal van, tőlük csak egy közvetítői szolgáltatást vettem igénybe. Szóval tök mindegy, mert megtévesztettek, és az életben nem veszem igénybe a közvetítésüket, ha a valóságot látom a tájékoztató anyagban, jelesül, hogy nem lehet díjcsomagot váltani menet közben. Ezen a papíron viszont pont az ellenkezője van annak, ami teljesül. Ez így a vásárló megtévesztése, amiért - javítson ki bárki, ha tévedek - csúnya bírságokat szabnak ki, és nem tudom elképzelni, hogy lenne olyan hatóság vagy bíróság, ami ez alapján nem azt mondaná, hogy egyék meg ők, amit főztek, és vissza a belépési díjamat, plusz vállalják át a kétévesből, ami maradt.

    Aquila non captat muscas.

Új hozzászólás Aktív témák