Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chopin42

    őstag

    Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Amit leszűrtem (itt és máshol is, egyesítve az olvasottakat):
    -fogyasztóvédelem nem (nagyon) segít, hiába fenyegetőznék
    -mindegy, hol vásárolok, legyen az magyar vagy külföldi székhelyű, lehet jó vagy rossz, napfüggő, mikor gariztat jól/rosszul
    -azokat a boltokat keresni, ahol sok ezer hozzászólásból csak elenyésző panaszos (1-3%), és az is néha a vásárló butasága/hülyesége
    -azokat kerülni, ahol SOKAN ugyanarra panaszkodnak (ügyfélszolgálat pl)
    Nagyjából ennyi lenne? :F
    Ez volna Magyarország? Külföldi cégekkel gariztatni egyszerűbb, bár sok a postaköltség, de gyorsan megcsinálják? Vagy 7 év garanciás tápra egy évet "vállalnak"? Így vegyen gépet az ember...Csak reménykedhetem, hogy egyik alkatrészem sem gyári hibás...

    Szakmai kérdések csak a fórumban...

Új hozzászólás Aktív témák