- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
weiss
addikt
Sziasztok, hátha olvassa valaki a topikot. Rajzoltam FreeCAD-ban egy hangfallábat, megrajzoltam az alakzatot, majd revolutionnal körbetekertem, kinézetre jó is. Mikor kiexportáltam STL-be, láttam, hogy a tetején van egy gödör, és feltűnt, hogy nem csak az STL ilyen, hanem maga a modell is. Tehát ott, ahol a 360 fokos forgatás körbeér, mintha az anyag nem válna eggyé. Mit lehet ezzel tenni?
Modell:
STL:
[ Szerkesztve ]
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
weiss
addikt
Igen, ha ezt leveszem kicsire eltűnik a bemélyedés, de nekem koncepcionálisan van bajom, tehát, hogy maga a modell sem jó.
Melyik kettőre gondolsz? YT tutorial alapján csináltam, persze ez nem zárja ki, hogy valamit elcsesztem menet közben
I did nothing, the pavement was his enemy!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok