Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz horvathd #47591 üzenetére

    szerintem te fejjel lefelé képzeled el az egészet..
    A rugó csak a kerék felfelé mozdulását csillapítja, hogy ne verődjön fel az alvázhoz a felfüggesztés. A lefelé mozdulását nem csillapítja semmi, mert nem érdeke, hogy a levegőben levő kerék később érjen az aszfalthoz. Lefelé nyomja teljes erőből, a felfelé mozgást meg próbálja akadályozni.

    Amikor a rugót beszerelik egy hétköznapi autóba, akkor a kerék a legalsó pozíciójában van, mert a teló lenyomja meg lehúzza a gravitáció. Ekkor is össze kell nyomni a rugót, hogy be tudják tenni. Amikor az autó lábon áll, akkor ehhez képest még jobban összenyomott állapotban van a rugó. Minek is kellene húzásra tervezni, mikor csak nyomás van benne?

    És nem nagyon hiszek benne, hogy a versenyautók futóműve alapjaiban teljesen más elven működne. Csak keményebb, meg nem feltétlenül lineáris, de az alapelveket ugyanolyanra tippelem.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Aktív témák