- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Napelem- és szélfarmot fejleszt a Microsoft
it További több mint 10 milliárd dollárt fektet a Microsoft a megújuló energiába, hogy elláthassa árammal az adatközpontokat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #7047 üzenetére
Ez a hibajelenség nálam is fennáll. De ez nem hiba, hanem az alapjáratot beállító villanymotor így működik. Ha egy forgó tárgyat megrántasz (fékezés, megállás), akkor változik a fordulatszáma. Ez önmagában nem akku hiba.
Az már annál inkább, ha 2 órányi rádió hallgatás után nem tudod beindítani az autót úgy hogy előtte használtad aznap.⭐ Stella
-
LamaCube
addikt
válasz DeFranco #7047 üzenetére
Szia!
Nekem is ilyen, DE!!! ennek nem ilyennek kellene lennie. 3 hónapja ultrahangos fojtószelep tisztításon voltam /"ragadt a gázpedál"/.
1.5 hónapig olyan volt /az összes fogyasztót a klímán kívül rákapcsoltam/, mint az álom. kb. 1 hónapja a nagy mínuszokban 2x úgy indult reggel, hogy egyből le is állt és csak gázadással indult. Na mondom, alapjárati motor tisztítás. /1 éves az alapjárati/ Ki is takarítottam és azóta jól indul, DE!!! visszajött az alacsony fordulatszámra visszaesés. Azóta, ha a világítás rajta van és pl. a ventilátor 1-2-es fokozatban, akkor van, hogy leesik a fordulat 630-650 -re is. Fogyasztók nélkül rendesen lassítok és benyomom a kuplungot, akkor szépen megemeli a fordulatot és mikor megállok, akkor engedi vissza kb. 800-ra. Fogyasztóval beesik és beremeg az egész autó.
1 éve voltam vele márkaszervizben, kapott szoftverfrissítést, de nem segített. A szerelőm, aki intézte az ultrahangos tisztítást /3 hónapja/ azt mondta, hogy azon kívül semmit nem csinált. Feltette, majd elvégezte az adaptálást /jelentsen ez bármit is/. Amit eddig ez ügyben cseréltem. Alapjárati motor, pcv szelep, vákum csövek, fojtószelep tisztítás, fojtószelep potméter kipucolása /most rendeltem egy újat, mert nem adta stabilan a megadott értékeket /de szerintem jó/, szoftverfrissítés.
A Ford focus fórumon sokunknak van ilyen problémája. Valaki a fojtószelepnél található ütköző menetes szárra tett egy anyát és nyitott a fojtószelepen 3 éve így jár vele és azóta is jó. Egy másik fórumozó / és ezért is írtam neked/ szerint 55 ah-ás akkuja volt és mióta kicserélte Motorcraft 44-esre /gyárilag ilyen/ , azóta megszűntek ezek az anomáliák. Nekem is 55Ah-ás akksim van a poén kedvéért. Ha netalán 44-est vennél bele kíváncsi vagyok rá, hogy megoldódna-e ez a probléma.
Állítólag nem árt elvégezni az ecu újratanítását a linken le van írva, hogy miként kell.
[link]
2003. 1.4 Focus Sedan
Torqe és Forscannel néztem az adatokat, hibakódot nem dob semmi.[ Szerkesztve ]
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- GoPro Topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gray Zone Warfare
- Gyúrósok ide!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen