Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Asztrofotózás
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
Hirdetés
-
Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
ph Meglepően kedvező áron rendelhető meg a kínai netes áruházakból ez a 180 Hz-es gamer monitor – megnéztük, érdemes-e lecsapni rá!
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz troll81 #18761 üzenetére
Nyugi. Én a kókusszal megjártam egy cifra kálváriát, aztán másik szerelőt kerestem. Olyan srác csinálja a cliót (a fókát már csak nagyon kivételes esetben adom szerelő kezébe, tehát azóta sem), akit dícsérnek. Általában Nála köt ki minden, amivel a sok obd2 zsonglőr szerelő nem boldogul (kb. mint a régi játékok amikben nem volt semmi segítség és a mai játékok amik fogják a kezedet végig a hint-ekkel meg mindennel, olyanok a szerelők is. Ha nem fogja a kezüket egy számítógép és cseréltet ki velük sok felesleges alkatrészt, nem jönnek rá a hibára), Csabi legalább megcsinálja azokat is. Csak a műszerfalamat úgy rakta össze, hogy egy csavar sincs a műszeregységben, ami tartaná, a motortérben én kellett visszadugdossak pár kábelt a védőbe vagy kábelkötegelőzzek ezt-azt, hogy ne legyen baj... Szóval a munka oroszlán részét megcsinálja és ügyes is, nem csak a számítógép után megy, de át kell nézni utána mindent.
Egy szó mint száz, szerintem korrekt szakit legfeljebb horror áron lehet találni.
-
kelly416
veterán
válasz #31600896 #18772 üzenetére
A kalaptartó teteje szép, de az alja nem csupasz műanyag? Mert akkor ragaszthatnál rá néhány erősebb csíkot más műanyagból, mintha laposvassal fogatnád össze. Jófajta ragasztók meg már vannak. Csak ne a repedésre hosszában, hanem arra merőlegesen tegyél rá csíkokat. Éppenséggel dizájnosan is meg lehet oldani, ha arra van igény.
Aztán persze, majd ha alkalom adódik, kell venni egy bontottat ami egyben van, de ritkán találni ilyet. Legalábbis ez az én tapasztalatom. -
kelly416
veterán
válasz radi8tor #18813 üzenetére
De ez akkor 1,5din hely mk1 fókában? Amikor az mk2 fókába kerestem ilyet, akkor majdnem teljes rádió méretű rekesz volt az 1din rádió alatt. (Sokáig el volt mentve könyvjelzőnek, de mióta kifele áll a fóka rúdja, nem akarok rádiócserére költeni ,töröltem. Ebben a topikban kaptam válasznak a linket, úgyhogy ha kell, előkerítem.)
-
kelly416
veterán
Enyémnek sincs, MK2 fóka. Mondjuk ennek egyéb baja sincs, minthogy nálam van még mindig, meg nincs benne dpf, bár most még a hirdetést is leszedtem, nehogy pont kirándulás előtti napon vigyék el és '96 Cliova kelljen átszelni a fél országot. :)) Szerencsére az itt leírt típushibák elkerülnek. Nem ázik be a motortér, nem néma a jobb hátsó hangszóró, minden pöpec.
flymi helyében már felgyújtottam volna a vasat, megeshet. De félreértés ne essék, minden tiszteletem az Övé, csak nincs ennyi türelmem. -
kelly416
veterán
válasz orosziem81 #18970 üzenetére
Én szét szedném a bal első féket teljesen, kiszedném a fékmunkahengert, megnézném, hogy egyáltalán a helyén van-e, vagy kiesett valami? Gyanítom, nem lesz a helyén, kinyúlt teljesen, abban csücsül a fékfolyadék ami hiányzott, viszont nem feszíti szét a féket funkciója szerint. Kieshetett stift, törhetett kis tartófül, történhetett akármi. Vagy akár szedd szét mindkettőt fék megbontása nélkül, és hasonlítsd össze egymással, ha nem vagy biztos a dolgodban.
-
kelly416
veterán
Na látod, nálunk is ez áll fenn, ha már támogatják, venni akarunk egy Lodgy-t. Ezért nem is kell a Fóka, meg munkásnak drága lenne (kertest újítok, sajátot, futózok relatíve sokat), arra ott a Clio.
1.1-ért vettem tavaly februárban, most 900-ért meg sem csörrent a telefon 3 hétig. Lehet, rajtam marad majd. :DDD
-
kelly416
veterán
Ennek a felét kifizeti állam bácsi, egyébként esélytelen lenne. A második legolcsóbból már nem tudnék venni full felszereltet, de majdnem minimumot sem. Ez van. Nincs más. Olcsó, igenytelen, nem kényelmes és nem csendes, de ennyit megér szerint az új autóval járó kalkulálható ráfordítási költség. Persze ha nem zúzzák meg, de kis városban hátha megúszom ezt, éjjelente úgyis udvaron áll, és még garázs is lesz, mire megjön. Vagyis terv szerint.
-
kelly416
veterán
válasz pn4hvq #18995 üzenetére
Ennyi. Ha nem sikerül, marad a fóka és a várható kettőstömegű csere, aztán meg kopp-kopp-kopp sokáig semmi. Remlem. A lendkérék meg szerintem leghamarabb jövőre.
Szerk.:
Reggel hidegben ütemtelenül kattog, amint bemelegszik vagy jó az idő, nem kopog indításnál sem.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Ez most amazon, meg nem is pont olyan, de a lényeg ugyanaz. Gravitációs tartó, a nyakánál meglazítva el tudod forgatni a fejet, tehát függőleges rácsra is feltehető (nem tudom, súlyban mit bír, de ha a rács aljára teszed, ahol van alátámasztási lehetőség, tuti tart, mert a csipesz durván szorít), és egy gombbal kell kinyitni a pofákat, rátolni a helyére anélkül, hogy a lamellát gyötörnéd, majd elengeded a gombot ,a két gumilappal rászorít és ott marad.
És van már aranyos automata pingvin is. :D (yt allert a második linkre)
-
kelly416
veterán
válasz dellfanboy #19201 üzenetére
Én csak a szerelőnek szólnék, hogy "ugye tudod, ezt Te fogod megcsinálni ingyé?!"
-
kelly416
veterán
válasz TigerCat #19240 üzenetére
Nem tudom, hogy vagytok vele, de én egy szatyor aprónyavalyát és egy üditőt leginkább jobb egy lábtérbe teszek. Kéznél van, nem kell hátra szaladgálni és kicsi a hely, sok felé nem távozhatnak. Persze, ha foglalt a jobb egy, akkor jobb hátra mennek lábtérbe, ha az is foglalt, akkor meg gyerekkel úgysem úgy közlekedek, hogy ezek katapultálhassanak. Illetve a szatyornak ott a csomagtérben az akasztó, általában untig elég.
-
kelly416
veterán
válasz DeFranco #19265 üzenetére
A Fókámat mindig dícsérem, ez az eddigi legdinamikusabb autóm, mégis az 1996-os 1.9D Clio hátuljában görögnek állandóan oda-vissza a dolgok. Mondjuk mostanában 5L-es műanyag flakon (tesco ioncserélt víz) félig töltve, ami elég hengeres, de egyébként is hamarabb indulnak meg abban a dolgok.
Viszont hosszú úton jobb a békesség, a Fókában is ki vannak ékelve a dolgok felkészülve egy-egy váratlan helyzetre. -
kelly416
veterán
MK2 2.0 TDCI Fókába olajcserekor milyen és mennyi olaj kell? Természetesen szűrő és minden egyéb cserével egyetemben. Csak nem akarom, hogy kifizettesenek velem 8litert 3 helyett vagy valami ilyen. A fajta meg azért kérdés, mert nem tudom, hogy kényes-e valamire, vagy mehet bele mondjuk Motul vagy más is?
-
kelly416
veterán
Ezeket olvasva nem is értem, miért akarom eladni az enyémet?!? Nem ázott be az elmúlt hetekben sem, amikor hetente csak kétszer esett, egyszer három egyszer meg négy napig, nem néma a jobb hátsó hangszóró, indul pöccre, minden jó vele. Az összes eddig leírt gyermekbetegség elkerül a rozsdát is beleértve.
-
kelly416
veterán
válasz DeFranco #19348 üzenetére
Értelek, de munkás autónak drága, meg arra ott a 96-os 1.9D Clio, ráadásul azt már nem sokáig fogom munkára, max. másfél év, aztán a nagy projectek kész vannak a házon. (Bár akkor meg majd jön elő tető csere, meg miegymás, ha úgy gondolnám, hogy végeztem, de hátha nem.) Ha a Lodgy-t meg tudjuk venni 3 gyerekes kedvezményes féláras megoldással, akkor boldogság van, de ketten három autót fenntartani, miközben én biciklivel járok melóba sokszor, feleségem meg vonattal...
Viszont a Ford árából lenne garázs, fúrt kút, kültéri csemperagasztó meg csempe (vagy bármi más burkoló) a teraszra, térkő a törött járda helyett... szóval ilyen csúnya anyagi vonzata lenne ennek az üzletnek, de mivel a kutyának sem kell, valószínűleg megmarad, ha akarom, ha nem. -
kelly416
veterán
Persze, tudom, a fórumra azért írnak be az emberek, mert valami nem ok, de tényleg rengeteg mindent olvasok itt, ami nálam nem jelentkezik. És vicces, hogy hiába szinte tökéletes az autó (most ugrotta meg hét végén a 200.000KM-t, tehát kettős tömegű csere már bármikor bekopogtathat, de aki telefonon érdeklődött, azzal úgy is beszéltem, hogy ez várható, ezért hajlandó vagyok akár 150-et elengedni az árából akár, bár ezt lehet, a hirdetésbe is be kellene írni), ketten nézték meg három hónap alatt, és mindkettő azóta is hív, hogy érdekli-e még az autó, vagy nem.
-
kelly416
veterán
Az jó. Az én MK2 Fókámban a pohártartó tökéletesen használható, ha a könyöklő nincs lehajtva, de ha előre akarom húzni a tetejét, akkor emlékeim szerint 8-10 centit jön előre, csak nem igazán könyökölnék rá. Lehet, hogy megtartaná a kezem, de nincs sok bizodalmam hozzá.
-
kelly416
veterán
válasz egyedülülő #19527 üzenetére
Az én fókámban 120 volt a teljes nagyszervíz amit megvételkor megcsináltat az ember (összes folyadék meg szűrő csere) és a vezérlés cseréje. Ne sokalld, sajna nem olcsó.
-
kelly416
veterán
Azt azért ne feledd, hogy a 15-ből megy a rezsi, a helynek az ára (akár bérlet, akár "csak" saját, de felújítások és egyéb költségek), és még sok egyéb apróság, mint a dolgozók után fizetett TB és társai. Ami ezek után marad, azt még elosztják az irodisták fizetésére is, és a szerelőkére (persze, amit nem könyvelnek el nettó nyereségnek), és máris lesz sejtésed, mennyit keres egy dolgozó.
Nálunk is valami 15-20 Mátyás közötti rezsi óradíjjak számlázzák ki a dolgozókat, ha külsős cégnél végeznek munkát, az órabérük meg valahol 2500Ft körül lehet. -
kelly416
veterán
Parasztos, de én azért szoktam ritkán portalanítani a műszerfal tetejét, hogy ne csillogjon a szélvédőn. Egyszer régen indultunk nyaralni (2964km-t mentünk), előtte kicsinosítottam az autót, szilikonnal még a műszerfalat is áttöröltem, és egész úton magamat szidtam miatta.
Nem úgy kell érteni, hogy évtizedes mocsok ül a műszerfalon, csak simán egy száraz ronggyal áttörlöm, és nem sikálom, nem nedvessel törlöm, nem kencézem semmivel. A másik megoldás, amit aliexpressen is lehet látni, műszerfaltakaró kárpit, de egyrészt csak új autókra, másrészt kisebbség szokta ezt csinálni állatszőrökkel, úgyhogy én ezt kihagyom. -
kelly416
veterán
Na meg persze az sem lényegtelen, hogy '96-os Clio, ami egyébként is kopogós kemény műanyag, és talán sosem volt garázsban, tehát a nap megdolgozta rendesen a műszerfalat is. De hát egyszer kellett lekenni, egy életre megtanultam, hogy neppertől se vegyek autót, mert ők is mindent ilyennel kennek le, meg én se akarjak ilyen butaságot csinálni.
Szerk.: off
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Na igen, ebben is lehet valami. Bár ezt alátámasztani nem tudom, mert ennek nem sok ideje volt párologni, ugyanis indulás után kentem, súroltam, dörgöltem, mostam, vakartam, csak ne azt lássam az ablakban az ablakon túli világ helyett.
Szerk.: De fura a szürke szmájli... eddig az off nem tette szürkévé azokat, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz molnarpeter #19634 üzenetére
Akkor jobb helyeket kell keressek majd, ha egyszer autót veszek...
Akkor jobb helyeket kell keressek majd, ha egyszer autót veszek...Szerk.: Nálam nem egyszínű a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Nem kis országunkban, de megküldtem egyszer az enyémet is. 206 papíron a vége... hát 210-et megszaladta. Nem hiszem, hogy még sokat ment volna, de már nem mertem erőltetni, mert nem tesz jót ezeknek sem a csúcsra járatás (meg külföldön is mérnek néhanapján, nem mertem kockáztatni tovább). De 170-180 utazót vígan tartja.
Viszont stabil volt, szépen reagált a kormányra is, nem rázott, nem féltem egy hangyányit sem.(Csakhogy ugye az enyém 2.0 TDCi 2006-ból, de a gyári adat vs valóság miatt írtam le.)
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz egyedülülő #19679 üzenetére
Le, de gyanítom évekig kellene világítson hozzá töltés nélkül. Nyugodj meg, nem lesz károd ebből, direkt ilyenre van tervezve, gyártva.
-
kelly416
veterán
Az lenne baj, ha nem hallanád. Vagy az autónak, vagy a fülednek.
Szerk.:
Sosem néztél még bakis videót, vagy valami egyéb szuper-autós videót, ahol egymás után jönnek ki/mennek be autók kocsifeljárón? Szisszen mindegyik a bukkanónál. Hacsak nincs kibélelve vastagon az utastér hangszigetelő anyaggal, akkor a legtöbb járgányban hallani a hanghatást.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Srácok! Búcsúzom. Ma megvették a Fókát. További sok-sok balesetmentes km-t mindenkinek!
-
kelly416
veterán
válasz Pepeninho #19813 üzenetére
Nincs más opcióm kihasználni az állami támogatást, és 2,5 misiért nincs opcióm új, 3 évig garis autót venni. Valamit valamiért. A 2.0TDCi-t kissé nehezen fogja helyettesíteni, de ez van. 3 gyerekkel nem is rohanni kell.
Most csak egy '96-os 1.9D Clio maradt itthon, szóval nem AMG Mergákhoz meg ilyenekhez vagyunk szokva egyébként sem.
-
kelly416
veterán
válasz darvinya #19820 üzenetére
Sajnos fapadosan is már majdnem 6,5 milla. Ebben még egy nyomorult vonóhorog vagy egy tapicskolós fejegység sincs, ami tudná az AndroidAutót, se ülésfűtés, de még bicskakulcs sem. Oké, alapfelszereltségben sok minden van benne, de már ott tartunk, hogy 4milla önrész marad még így is. És abban nem is vagyok biztos, hogy L1 kiadásban 7 üléses-e, mert ha nem, akkor az L2 karosszéria már 7.7 misi felett van és csak dízel, amit szeretnék elkerülni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Nespresso Krups Inissia XN100510 kapszulás kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen