- Hisense LCD és LED TV-k
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Új tablettel készül a HMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoger
tag
Megcsináltam az éves olaj és szűrők cseréjét az mk5 1.25 Fiestámon. Kivételesen megejtettem a benzinszűrő cseréjét is 180ekm után. [kép] [kép]
Talán valamivel jobb lett a gázreakciója a kocsinak, (csak aztán nehogy többet fogyasszon nekem).
Jövőre tervbe van a vezérlés csere, s vele együtt valószínűleg a termosztát cserélnem kell.
Valaki meg tudná nézni nekem hasonló motorú autóján (gondolok itt 1.25, 1.4, 1.6 101le úgy tudom ezek műszakilag kb egyformák) a műszerfal rejtett menüjébe menet közben meddig, hány fokra melegszik be üzem melegen? Az enyémen a mutató egy nagyon picit lejjebb van a középtől, a kijelző 79°c - 81°c-ot ír, autópálya tempónál ez lemegy akár 75°c-ra. -
zoger
tag
válasz
#27070592 #41089 üzenetére
Megvettem bele a gyári, 82 foknál nyitó termosztátot (mást nem is találtam). Figyeltem ma a hőfokot, idővel beáll 90 fokra +- 2-3 fok attól függően, hogy emelkedőn vagy lejtőn megyek. Szuper lett, ahogy Henry Ford megálmodta.
Cseréltem a termosztátház kis tömítését is, az úgyis meg szokta adni magát. -
zoger
tag
-
zoger
tag
Igen, én se vagyok ijedős típus. Régen a Swiften s a sima benzines Fiestán megcsináltam én, de ez az ecoboost teljesen más sztori. Eleve a nyomatékszorzó a főtengely csavarhoz több mint 100eft. Ezt én nem vállalom be. Legyen megcsinálva rendesen. Ezt ráköltöm s akkor megint sokáig nincs rá gond.
-
zoger
tag
válasz
molnarpeter #41450 üzenetére
Elreped ha nincs benne hűtővíz. Volt rá visszahívás, szintérzékelőt építettek beléjük. Ha fogy a víz, jelez a műszerfal.
-
zoger
tag
válasz
Joker88 #41733 üzenetére
Nekem ugyanilyen méretű Firestone multiseson 2 xl van a hasonló fiestán. Szárazon fékezésnél talán mintha gyengébb lenne egy nyárinál. De egyébként rendbe van. Olyan oldalfala van, hogy gyakorlatilag lehetetlen lepadkázni az alufelnit.
A nexen-ről egyébként nekem is jó a tapasztalaton, sima nyáriba már 2x is vettem az autóimra. -
zoger
tag
Sziasztok!
Valaki találkozott már ilyen problémával? Csak akkor kotyog, ha a kerék tetejét mozgatom (nem is kell hozzá nagy erőt kifejeteni) és csakis akkor ha földön van az autó. A jobb oldal kevésbé. Igazából ilyen amióta nálam van az autó. Kicsit zörgős a futómű főleg sok apró úthibánál (macskakő) s ilyen fémes hangja van [link] A 15 éves fiestám nem csinál ilyet.
Még garancia ideje alatt cseréltek kerékcsapágyat, de nem változott semmit. Később cseréltem toronycsapágyat, detto. Kiszedtem a "kutyacsontokat" úgy mentem vele egy kicsit ugyanolyan. Márkaszervíz már 2x megnézte, nem találnak hibát. Ma voltam vele műszakin, direkt mondtam az embernek. Szanaszét rángatta, de ő se talált problémás elemet.[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
Sziasztok!
Meg tudjátok nekem írni, hogy s-max-nál milyen évjáratokban vannak a problémás powershift váltók. Após nézegeti ezeket, 90% csak automata van. Jó lenne pontosítani melyiket szabad venni. Ő a dízelt preferálja s fiatal 3-4 éves autót keres. -
zoger
tag
válasz
molnarpeter #43635 üzenetére
Eddig VAG és DSG volt/van neki. Volt neki sharan kettő is. Most belenyúlt a szarba egy önpusztító 2.0 biturbó tdi caravellel . Használtan vette 2 éve. Szerencsére az egész motor nem kuka benne, időben lett cserélve az egr hűtő, de turbóval s a részecskeszűrővel vannak bajok. A minap Prága mellett rohadt le, s most is a szerelő udvarán áll. Valószínűleg a másik turbó adta meg magát.
Úgy van vele, hogy a kisbusz magas, a személyautó alacsony neki ezért néz egyterüt (a suv szerinte is az értelmetlen kategória) s gondolom sharant nem szeretne megint. -
zoger
tag
Nekem is kezdett ugrálni a gyári lapát az mk3-as focuson. Megfordítottam benne a gumit azóta f*sza. Meglátjuk mennyit bír így.
Egyébként én is dilemmába vagyok mi lenne jobb a gyári motorcraft bagy a bosch.
Mk5-ös fiestámra vettem anno motorcraft hagyományos keretes lapátot (muszáj volt a légterelő miatt) vicc, hogy mennyit bírt ki. Húztam bele ebay-es kínai gumit 100x jobb. -
zoger
tag
válasz
molnarpeter #44569 üzenetére
Az már megvolt, anno megpadkázták az első tengelyt. Rajékhoz vittem pár éve, jó lett, de a lengéscsillapító szár lógása, halk kopogással megmaradt. Most valamiért nagyon felerősödött ez a kopogás, nem tudom remélem nem a kormánymű szar(olvastam, hogy sok mk3-on kopog).
Jövő héten megy vezérlés cserére Gödre, majd mondom nekik nézzenek ők is rá. -
zoger
tag
válasz
sparta2 #44951 üzenetére
Épp most vagyok Gödön vezérlés cserén. Lassacskán látni fogom a szíjjakat, az olajpumpát. 8 éves 1.0 eb 125ekm-el.
Majd teszek fel képeket.
Minden évbe cserélve volt az olaj, a szűrő. 5 éves kora óta én csinálom, csakis hozzá való castrol olajjal. 3* volt, hogy majdnem elérte a 20ekm-t két csere között (első tulaj sokat járt Bécsbe). Egyébként 10-15ekm volt az éves futás. -
zoger
tag
válasz
sparta2 #44980 üzenetére
Itthon satuba fogtam s úgy ütöttem kalapács hegyes felével, s azért kopás ide vagy oda kellett ütni rendesen, hogy leszakadjon a fog.
Az olajteknő olajpumpa leszedésével (amit nem értem miért nem tartalmaz egy ilyen munka ha már tudható, hogy ennek a konstrukciónak tipikus nyügje ez a dolog) 360eft lett a vége természetesen olajcserével együtt. Amit bontottak oda mindenhol új tömítés sok helyen új csavar került.
A srác aki csinálta régen az m3 ford kereskedésbe dolgozott ő nézte át a kocsit 5 éve amikor vettem az előző tulajtól az ő területe volt az ecoboost és úgy látom most is. Úgy gondolom jó kezekbe volt nála a kocsi. -
zoger
tag
válasz
radi8tor #45015 üzenetére
Mint írtam korábban "ez nem vészes". Az olajpumpa szűrő eldugulásról annyit mondott, hogy úgy vehető észre, hogy közeleg a baj, hogy napi első indításnál nem kb 2 másodpercig hanem 4-5-ig világít az olajlámpa.
A ford nem módosította a szíjjat, ugyan az a cikkszámú került bele ami benne volt.
1.8 dízelnél is olajba futó szíj van egy bizonyos évjárat után. Azt mondta azokkal nincs ilyen szíjkopás probléma. A gond, hogy nem cserélik mert azt hiszik, hogy láncos a motor és idővel szakad.[ Szerkesztve ]
-
zoger
tag
válasz
diablo1984 #45034 üzenetére
Valószínűleg motorcraft. Ennyi a petrányi webshopban is az mk3-hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Autós topik
- Kupon kunyeráló
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Aliexpress tapasztalatok
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Új tablettel készül a HMD
- További aktív témák...
- Playseat challenge
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg